Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai

83 posts, 13288 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai V2A

PMB a lansat ieri o consultare de piață pentru elaborarea documentațiilor SF/DALI și estimarea costurilor lucrărilor, referitoare la: lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu + extindere linie de tramvai, un drum de legătură între Șos. Pipera - Bd. Dimitrie Pompeiu - Șos. Fabrica de Glucoză și construcția unui park&ride cu acces din Bd. Dimitrie Pompeiu.

Data limită pentru transmiterea propunerilor: 19.03.2023, iar cea a consultării, 20.03.2023.

Descrierea:
Este supus consultării conținutul caietului de sarcini pentru achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnico-economică faza SF/DALI (conform HG 907/2016) precum si o estimare de pret pentru obiectivul de investiții “Lărgire bd. Dimitrie Pompeiu cu extindere infrastructură de tramvai și străpungere bd. Barbu Văcărescu, construire drum de legătură între șos. Pipera, bd. Dimitrie Pompeiu și str. Fabrica de Glucoză și construire parcare de tip park&ride cu acces din bd. Dimitrie Pompeiu”.
Consultarea este necesară în scopul de a permite o analiză informațională detaliată a relațiilor comerciale derulate de structurile din cadrul Primăriei Municipiului București sau subordonate, cu diverse firme. Informațiile prelucrate vor reflecta aspectele prezentate in cele ce urmează.
•    Cod CPV:
- 79314000-8  Studiu de Fezabilitate/DALI
Activitățile ce vor fi realizate sunt prezentate în Caietul de sarcini anexat.
Autoritatea Contractantă trebuie să se asigure că prin consultarea pieței nu se oferă niciun avantaj necuvenit și nu se crează niciun dezavantaj pentru oricare și toți operatorii economici interesați să participe la procedură. Măsurile luate de Autoritatea Contractantă pentru a obține aceste asigurări sunt stabilite la art. 140 alin. (1) și (2) din Legea nr. 98/2016.
Consultarea de piata are ca scop :
1.    identificarea posibilelor soluții la o necesitate specifică a Autorității Contractante și a capacității pieței de a furniza soluții (potențiali ofertanți);
2.    furnizarea de informații în legătură cu dezvoltarea capacității pieței pentru a satisface necesitatea Autorității Contractante (creșterea gradului de cunoaştere a pieţei pe care Autoritatea Contractantă o are), respectiv informarea persoanelor/organizațiilor cu privire la achiziţie şi cerinţele avute în vedere de Autoritatea Contractantă în legătură cu aceasta;
3.    obținerea de informații de la persoanele/organizațiile participante la consultare în vederea pregătirii achiziției și pentru organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică;
4.    dezvoltarea de strategii de contractare pentru proiectele majore, pentru a se asigura că diversele părţi componente (inclusiv divizarea pe loturi sau posibilitatea solicitării de oferte alternative) sunt planificate corect, cu luarea în considerare a prevederilor art. 18 alin. (3) din HG nr. 395/2016;
5.    reducerea numărului de solicitări de clarificări la Documentația de atribuire și/sau formularea de notificări prealabile și depunerea de contestații, efectuate ulterior inițierii procedurii de atribuire.


Aspectele supuse consultării:
În vederea pregătirii achiziției publice și pentru organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul contractului de achiziție publică, Autoritatea Contractantă poate lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite în urma consultării pieței (raportat la aspectele supuse consultării, care au vizat, fără a se limita la acestea: potenţiale soluţii tehnice, financiare sau contractuale pentru satisfacerea nevoii Autorității Contractante, precum şi aspecte legate de Strategia de contractare, inclusiv divizare pe loturi sau posibilitatea solicitării de oferte alternative), în cazul în care le consideră relevante, cu condiția ca acest lucru să nu aibă ca efect denaturarea concurenței și/sau încălcarea principiilor nediscriminării și transparenței (art. 139 alin. (3) din Legea nr. 98/2016 și art. 19 alin. (3) din HG nr. 395/2016).


Modalitatea de desfășurare:
Observațiile și recomandările privind conținutul Caietului de sarcini pentru achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnico-economică faza Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016, supus consultării, vor fi trimise pe adresa de e-mail: gabriel.popescu@pmb.ro


Caietul de sarcini:
CS Consultare Piata Largire Bdul Dimitrie Pompeiu Fabrica de Glucoza 2023.doc
CS Consultare Piata Largire Bdul Dimitrie Pompeiu Fabrica de Glucoza 2023.doc (578 KB; downloaded 156 times)

 


Re: Lărgire Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu + extindere linie de tramvai și alte lucrări conexe ByOnu

Etapa 2: Extindere infrastructură tramvai
Se va analiza extinderea infrastructurii de tramvai de la capătul liniei existente pâna în Bdul Barbu Văcărescu.

Etapa 3: Construire drum de legătură între șos. Pipera bd. Dimitrie Pompeiu și str. Fabrica de Glucoză
Se va analiza realizarea legăturilor dintre Bdul Dimitrie Pompeiu și Sos Pipera respectiv Sos Fabrica de Glucoza. Drumul de legătură va respecta traseul propus prin PUZ.


Deci ei au lansat in licitatie modernizarea terminalului Pipera si reabilitarea Str. Barbu Vacarescu in forma actuala, iar in acelasi timp demareaza SF pentru desfiintarea buclei si reconfigurarea din temelii liniei de pe Vacarescu?!

Primaria asta nu stie deloc ce vrea. Deloc. Nici nu stie ce vrea, nici cand vrea.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai zapacitu

Cumva ar putea fi folosita intersectia FdG si str Garii Herastrau pentru tramvai? Sunt vreo 250m de strada in care diferenta de nivel nu cred ca e mai mare de 6-8m Sincer am vazut strazi mai abrupte cu tramvai deci...

Asta ar explica de ce pot fi independente cele doua proiecte.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai shoppy

Dupa GE diferenta de nivel este de 6m, lafel ca la Pasajul Constanta unde rampa este lunga de 150m, deci si aici trebuie o rampa de 150m pe Dimitire Pompeiu care o sa ajunga pana in dreptul la Aviatiei Tower.
Bine, ca sa faci rampa trebuiesc forate coloane pentru peretii laterali, si dedesubt este metroul.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai andrei11

S-au mai forat coloane şi la Pasajele Lujerului, Piaţa Sudului cu metrou dedesubt.

 




Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai zapacitu

Pai intreaga zona denivelata se afla dincolo de orice fel de galerie de metrou. Daca nu ma insel, de la intersectia Dimitrie Pompeiu / Gara Herastrau in jos spre Fabrica de Glucoza nu se afla nimic in subteran. In ACEA directie se poate merge cu tramvaiul, nu spre Pipera.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai Chev Celios

Nu mai bine il prelungeste de la capatul actual spre Sos. Pipera si dupa pe langa pasaj pana in B. Vacarescu?

 



Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai zapacitu

Iti dau eu doua motive: exproprieri exorbitante si intersectie imposibil de fluidizat.

Ideea era sa plece de la actualul cap de tramvai (chiar din terminal) direct spre DRPCIV (ar iesi chiar la semaforul de la DRPCIV, e un drum de acces la cladirile de birouri din zona -- proprietate privata dealtfel), si de acolo sa mearga pe langa pasajul Pipera pana la sos Pipera cu Barbu Vacarescu -- o intersectie oricum infernala chiar si in cele mai bune zile si asta fara sa distrugi o banda de circulatie din doua pentru tramvai.

E cu un ordin de marime mai simplu sa vina pe Dimitrie Pompeiu pana la Gara herastrau, apoi pe Gara Herastrau pana la Fabrica de Glucoza unde se face jonctiunea cu Barbu Vacarescu.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai shoppy

Doar ca titlul este "Largire Pompeiu, strapungere spre Vacarescu", deci nu vin de-a lungul Gara Herastrau, ca altfel era Largire Pompeiu si Gara Herastrau.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai zapacitu

Cred ca suntem amandoi de acord ca ORICE lucrare care vizeaza extinderea liniei de tramvai de pe Pompeiu catre Vacarescu va afecta direct Gara Herastrau. Eu ti-am dat solutia.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai shoppy

Pe mine ma intereseaza ce vor face ei si care este justificarea lor.
S-a incercat interzicerea parcarii pe Gara Herstrau ca sa se intre pe doua benzi in intersectia cu FdG si Vacarescu, degeaba, blocajul nu dispare, deci nu cred ca largirea la 2 benzi a lui Pompeiu ca sa dea intr-o strada deja blocata care da intr-o intersectie deja blocata pe care s-o mai zapaceasca si cu tramvai ii satisface pe riverani, singura solutie pentru PMB este o noua intersectie cu Vacarescu, deci strapungere drept din Pompeiu.
Posibil ca cei de pe drumul spre Pipera sa-si fi facut si parcare subterana sub drumul acela si oricum, nu da bine ca azi sa-i dai AC si maine sa-l expropriezi, AC aceea este in baza unui PUZ, sa faci un nou PUZ ca sa expropriezi locuri de parcare ale unui bloc pe care deabia l-ai aprobat este o nebunie, pai nu ar mai construi nimeni nimic de frica, ca maine ii expropriezi parcarea.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use