Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)

 

Topic: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti

19 posts, 4105 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Costin
  • Posted: Thursday, 05.01.2023, 13:29
  •  


  • ByOnu
  • Posted: Thursday, 05.01.2023, 13:36
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti ByOnu

Pe sensul spre nord, pasajul se va varsa in rondul de la Baba Novac. La pachet cu traficul suplimentar indus/atras, prevad faptul ca dupa ani de lucrari la acest pasaj, el va servi drept o zona subterana de asteptat la semafor (pe sensul spre nord).

 


  • Beaver_27
  • Posted: Thursday, 05.01.2023, 13:46
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti Beaver_27

Mai exista sanse sa nu se faca acest set de pasaje? PMB si-a dat acordul pana la urma?

 


  • shoppy
  • Posted: Thursday, 05.01.2023, 14:17
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti shoppy

Si-a dat PMB toate acordurile posibile, si scrise si tacite, tu nu stii cine conduce la PMB?

 


  • drbm
  • Posted: Friday, 06.01.2023, 20:55
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti drbm

Sensul spre nord va trebui prelungit cu câteva sute de metri, pentru a subtraversa intersecția criminală de la Baba Novac, dacă se dorește o utilitate reală a acestui pasaj.
Din păcate gazele de eșapament din sensul nordic al pasajului nu deranjează "monumentala construcție istorică" devenită PS3. Și nici tov. primar Negoiță nu va plăti pentru consultațiile de pneumologie de peste ani, ale celor care își vor umple plămânii cu mândrie că au inel rutier, așteptând la semaforul fatidic...

 


  • zapacitu
  • Posted: Saturday, 07.01.2023, 11:26
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti zapacitu

Tehnic nu cred ca e loc fizic de pasaj pe sub intersectia de la Baba Novac, din cauza metroului care e extrem de aproape de suprafata. Doar sa facem ca in 89 la Unirii: sa inaltam intersectia si sa limitam pasajul la 3,5m ca sa mai daramam un autocar tantalau si aici.

Ar exista o varianta destul de dubioasa, cu pastrat tramvaiul pe laterala si tras ambele sensuri de circulatie spre blocurile dinspre centru, cat sa incapa pasajul pe o singura parte a metroului, sa nu fie nevoie de intersectare. Ar presupune modificari majore in zona. CLAR nu are legatura cu proiectul actual.

Insa - si aici ma astept sa intervina cei mai "batrani" si mai "cunoscatori" - am impresia ca metroul nu merge pe sub bulevard, nu merge pe sub curtea spitalului, ci e chiar pe sub parcarea de langa blocurile dinspre centru, asadar orice fel de pasaj pe sub intersectie vine direct in conflict cu metroul.

 


  • andrei11
  • Posted: Saturday, 07.01.2023, 15:12
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti andrei11

Metroul este pe sub bulevard.

 


  • Bogdan MD
  • Posted: Tuesday, 10.01.2023, 15:30
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti Bogdan MD

Exista pe undeva in spatiul public vreo schema cu amplasamentul galeriei metroului pe sub intersectia de la Baba Novac? Inclusiv punctul de unde incepe tunelul sapat cu scutul? Ca sa ne imaginam cam care sunt sansele unui proiect facut corect, chit ca implica ocolire pe verticala sau orizontala.

 


  • andrei11
  • Posted: Tuesday, 10.01.2023, 15:44
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti andrei11

99%  cele 2 tuneluri le vei găsi în zona roşie.
Ele pornesc din CV - ul intestaţie care l-am subliniat eu cu galben în cea de a doua poză.
1.jpg (781.09 KB; downloaded 2099 times)
2.jpg (235.57 KB; downloaded 2100 times)

 


  • Bogdan MD
  • Posted: Tuesday, 10.01.2023, 16:10
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti Bogdan MD

M-ar mai ajuta sa stiu cam in ce punct devine tunelul metroului suficient de adanc cat sa fie supratraversat de un pasaj in unghi ascutit. Practic, ar fi posibil un pasaj care sa subtraverseze intersectia de la Baba Novac, cu ocolirea galeriei de metrou pana poate fi supratraversata, dar ar necesita o galerie destul de lunga, care probabil va iesi la suprafata undeva la mijlocul interstatiei de tramvai. De fapt, ambele galerii ar fi lungi, pentru ca nici cea sudica nu ar avea loc pe aliniamentul natural, si necesita spatiu pentru a reveni langa axul drumului. Desi aici se poate propune si o solutie cu accesul pe primele benzi, ca la pasajul Unirii.

 


  • andrei11
  • Posted: Tuesday, 10.01.2023, 16:31
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti andrei11

Acest tabel nu l-am publicat la mişto, dar poate mai sunt colegi care pot să-l descifreze mai repede decât mine. Recunosc că până acum nu mi-am bătut capul cu el. Tabelul este cel oficial, cifrele nu sunt scoase din burtă. Cred că voi veni şi eu cu un comentariu cât de curând.
3.jpg (293.33 KB; downloaded 2070 times)

Intuitiv mai degrabă strecori  pasajul rutier pe sub tunelul de metrou, nu pe deasupra, dar este o părere strict de amator. Sau poate te apuci să înalţi intersecţia, dar ar ieşi o catastrofă la suprafaţă !

 


  • 1689
  • Posted: Tuesday, 10.01.2023, 23:01
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti 1689

Sper sa gresesc in predictiile mele, dar zau daca nu vad niste supraterane de toata frumusetea inghersuite acolo… :D

 


  • survola
  • Posted: Wednesday, 11.01.2023, 06:35
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti survola

^ în coloanele din dreapta sunt datele pentru linia 2? Nu se vede complet.
Nu văd adâncimea față de suprafață.

 


  • zapacitu
  • Posted: Wednesday, 11.01.2023, 17:19
  •  

Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti zapacitu

Daca schema lui Andrei este corecta, atunci exista spatiu pentru o reconfigurare mamut de forma:
- bulevardul Mihai Bravu se translateaza cu aproximativ 10m mai spre Vest - catre blocuri pe sectorul Baba Novac - Rodul Pamantului; ce ramane langa spital poate ajunge parc (dar probabil va deveni parc-are)
- tramvaiul se muta pe banda 1 intre Mieilor (langa Vatra Luminoasa) si pana la intersectia Baba Novac (pe care o traverseaza pe unde poate); eventual in regim green track / banda dedicata RATB cu stalpisori (motivul e nevoia de a evita forfecarea actuala de doua ori in nici 500m)
- amplasamentul liniei de tramvai intre Baba Novac si ~Rodul Pamantului e utilizat pentru benzile auto S->N (breteaua pe langa pasaj; pe aici trece si unul din firele de tramvai)
- pasajul are o singura rampa (2+2) la captul Baba Novac - rampa ocupa amplasamentul actual al sensului N->S (evitand complet suprapunerea cu liniile de metrou)
- sensul N->S se muta aproximativ 15m mai spre cladiri (posibil o expropriere mica); pe aici trece si unul din firele de tramvai
- actualul sens S->N devine parc(-are?); tineti minte ca practi se desfiinteaza jumatate din parcarile de langa blocuri
- intersectia se reconfigureaza pe baza noilor ajustari - va deveni un rond mult mai mic (probabil fara taietura centrala), ceva ok dat fiind ca fluxul major a fost preluat de pasaj
- pasajul traverseaza astfel cele doua intersectii "urate"

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)  • 
Choose destination

Since Saturday, 26.12.2009, 12:29 our 2460 forum members have written 437276 posts in 5461 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use