Topic: Ikarus (seria 400)
4 posts, 767 views-
- ADK
-
Posted:
Tuesday, 03.01.2023, 19:54 -
Ikarus (seria 400)
ADK
Pe grupul de FB - Autobuze noi și vechi de peste tot, am văzut acest 415 (ceva model mai vechi de .80, cum sunt cele bucureștene) postat de Răducu Zafiu, într-o locație ce îmi seamănă puțin cu expozițiile de se făceau cândva la Romexpo (fotografia la dimensiune completă nu are mai mult de 59kB, intrând de pe browser), dar nu știu dacă este fotografiat în București, deși chiar dacă era nu-i achiziționat sigur de a-i noștri.
În primul rând, se văd geamurile rabatabile de alt tip (par mai mici și nu pe întâlnesc pe toate ferestrele) pentru un seria 5100, firma aparent clasică (sau pe rolă) și mică, plus cabina complet închisă, cele luate de RATB având la început semi-cabină (unde intra doar conducătorul, iar prima jumătate a ușii era rămasă liberă, ca la T4R). Pe grup ca fapt-divers mai apare un 5200 cu sigla RATB care este din câte știu 5207, văzând undeva (nu mai țin minte unde) fotografii cu el tot de la expoziție, unde deja primiseră numărul de inventar.
Pe grupul de FB - Autobuze noi și vechi de peste tot, am văzut acest 415 (ceva model mai vechi de .80, cum sunt cele bucureștene) postat de Răducu Zafiu, într-o locație ce îmi seamănă puțin cu expozițiile de se făceau cândva la Romexpo (fotografia la dimensiune completă nu are mai mult de 59kB, intrând de pe browser), dar nu știu dacă este fotografiat în București, deși chiar dacă era nu-i achiziționat sigur de a-i noștri.
În primul rând, se văd geamurile rabatabile de alt tip (par mai mici și nu pe întâlnesc pe toate ferestrele) pentru un seria 5100, firma aparent clasică (sau pe rolă) și mică, plus cabina complet închisă, cele luate de RATB având la început semi-cabină (unde intra doar conducătorul, iar prima jumătate a ușii era rămasă liberă, ca la T4R). Pe grup ca fapt-divers mai apare un 5200 cu sigla RATB care este din câte știu 5207, văzând undeva (nu mai țin minte unde) fotografii cu el tot de la expoziție, unde deja primiseră numărul de inventar.
64356291_2283005501746465_3033862424269684736_n (1).jpg (57.27 KB; downloaded 798 times)
64551452_2283005478413134_1799148795133427712_n.jpg (56.4 KB; downloaded 798 times)
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
Tuesday, 03.01.2023, 22:00 -
Ikarus-Dinamo 415.83T
Andrei Andraș
Este prototipul Ikarus-Dinamo 415.83T, fabricat în 2001, asemănător seriei 5200 bucureștene, dar care ar fi trebuit să se producă local în Rusia.
În fotografie este expus la Moscova.
Planurile nu s-au mai concretizat, rușii au preferat în continuare ZIU-9 care era la jumătate de preț față de Ikarus. În anul 2004 este convertit în autobuz, iar din 2018 este parte din colecția Muzeului Maghiar al Transporturilor.
Este prototipul Ikarus-Dinamo 415.83T, fabricat în 2001, asemănător seriei 5200 bucureștene, dar care ar fi trebuit să se producă local în Rusia.
- GPS
-
Posted:
Tuesday, 03.01.2023, 23:15 -
Re: Ikarus (seria 400)
GPS
Tot la Moscova a fost prezent și 5207.
![](https://transphoto.org/photo/08/85/45/885452.jpg)
![](https://transphoto.org/photo/08/85/45/885453.jpg)
_____
Sursa foto: https://transphoto.org/vehicle/126136/#n121719
Tot la Moscova a fost prezent și 5207.
![](https://transphoto.org/photo/08/85/45/885452.jpg)
![](https://transphoto.org/photo/08/85/45/885453.jpg)
_____
Sursa foto: https://transphoto.org/vehicle/126136/#n121719
-
- shoppy
-
Posted:
Wednesday, 04.01.2023, 15:34 -
Re: Ikarus (seria 400)
shoppy
Poza sigur nu este din Bucuresti, nu aveam noi acel model de pubele acum 25 de ani.
Poza sigur nu este din Bucuresti, nu aveam noi acel model de pubele acum 25 de ani.