Topic: Stația Nicolae Grigorescu
6 posts, 1684 views- Gabi23
-
Posted:
-
Stația Nicolae Grigorescu
Gabi23
”Nicolae Grigorescu” (denumită între 1981 și 1990 ”Leontin Sălăjan”) este o stație construită prin metoda de execuţie acoperită. A fost inaugurată la 28 decembrie 1981 pentru magistrala 1. Din 20 noiembrie 2008, există și un al treilea peron, realizat cu ocazia extensiei magistralei 3 către Anghel Saligny, numit generic la inaugurare "Nicolae Grigorescu 2"
”Nicolae Grigorescu” (denumită între 1981 și 1990 ”Leontin Sălăjan”) este o stație construită prin metoda de execuţie acoperită. A fost inaugurată la 28 decembrie 1981 pentru magistrala 1. Din 20 noiembrie 2008, există și un al treilea peron, realizat cu ocazia extensiei magistralei 3 către Anghel Saligny, numit generic la inaugurare "Nicolae Grigorescu 2"
Stația Nicolae Grigorescu - 02.01.2023 (1).jpg (279.95 KB; downloaded 1710 times)
Stația Nicolae Grigorescu - 02.01.2023 (2).jpg (407.49 KB; downloaded 1712 times)
Stația Nicolae Grigorescu - 02.01.2023 (3).jpg (388.98 KB; downloaded 1710 times)
Stația Nicolae Grigorescu - 02.01.2023 (4).jpg (402.67 KB; downloaded 1710 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stația Nicolae Grigorescu
cris_m
Si aici au desfacut fiarele fostului Elefant Hub, abandonat de cativa ani.
Si aici au desfacut fiarele fostului Elefant Hub, abandonat de cativa ani.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stația Nicolae Grigorescu
Gabi23
Nicolae Grigorescu 2
Nicolae Grigorescu 2
20240116_194724.jpg (1.62 MB; downloaded 927 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stația Nicolae Grigorescu
WT_fan06
Dacă s-a deschis în 2008, cum a purtat inițial numele "Leontin Sălăjan" până în anul 1990? Nu cumva asta trebuia scris pe placa "Nicolae Grigorescu" (fără "2")?
Câți bani s-au cheltuit pe aceste plăci pline de aberații, fracturi de logică, presupuneri, traduceri de toată jena și greșeli de scriere?
O monumentală bătaie de joc și risipă a banului public pe așa zise expuneri ale istoriei. În același timp, nu există niciun interes sau respect pentru a conserva cu adevărat istoria. Stațiile de metrou sunt mutilate dpdv arhitectural în urma reparațiilor sau modernizărilor executate grosolan, iar vechile IVA sunt niște cutii pictate.
Dacă s-a deschis în 2008, cum a purtat inițial numele "Leontin Sălăjan" până în anul 1990? Nu cumva asta trebuia scris pe placa "Nicolae Grigorescu" (fără "2")?
Câți bani s-au cheltuit pe aceste plăci pline de aberații, fracturi de logică, presupuneri, traduceri de toată jena și greșeli de scriere?
O monumentală bătaie de joc și risipă a banului public pe așa zise expuneri ale istoriei. În același timp, nu există niciun interes sau respect pentru a conserva cu adevărat istoria. Stațiile de metrou sunt mutilate dpdv arhitectural în urma reparațiilor sau modernizărilor executate grosolan, iar vechile IVA sunt niște cutii pictate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stația Nicolae Grigorescu
shoppy
S-a spus ca banii au venit de la un ONG si textele de la departamentul istoric al Metrorex, deci nu au fost bani publici, deci cine a dat bani la ONG, sper sa-i ceara inapoi.
S-a spus ca banii au venit de la un ONG si textele de la departamentul istoric al Metrorex, deci nu au fost bani publici, deci cine a dat bani la ONG, sper sa-i ceara inapoi.
- sab
-
Posted:
-