Topic: Trasee noi pentru orașul Constanța
5 posts, 1050 views- ct.bus.mapping
-
Posted:
-
Trasee noi pentru orașul Constanța
ct.bus.mapping
Iata ideile mele:
Traseul X1: Auchan - Tomis Nord
Traseul X2: Sat Vacanță - Vivo - CET - Veterani - Lazu - Selgros Agigea
Traseul X3: Palazu Mare - Piața Chiliei - B-dul Mamaia - Gară - Caraiman - Confort Urban
Dacă mai aveți vreo idee, trimiteți-o pe pagina asta.
Iata ideile mele:
Traseul X1: Auchan - Tomis Nord
Screenshot_20221028-144835_Editor Lite.jpg (158.04 KB; downloaded 1121 times)
Traseul X2: Sat Vacanță - Vivo - CET - Veterani - Lazu - Selgros Agigea
Screenshot_20221028-144952_TikTok.jpg (110.42 KB; downloaded 1121 times)
Traseul X3: Palazu Mare - Piața Chiliei - B-dul Mamaia - Gară - Caraiman - Confort Urban
Screenshot_20221028-142032_Video Player.jpg (165.62 KB; downloaded 1121 times)
Dacă mai aveți vreo idee, trimiteți-o pe pagina asta.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trasee noi pentru orașul Constanța
Costin
Ba, sa fiu sincer, nu era nevoie de o asa introducere. Si nici de hai ceau la final. Daca chiar ai intentia de a deschide un subiect serios de discutie si chiar vrei sa ai parteneri seriosi de discutie. Aici nu e nici chat, nici spatele blocului. In fine, am eliminat partile respective din mesaj.
Si ar fi ideal sa explici si DE CE crezi ca ideile tale sunt bune. Care sunt argumentele tale pentru a propune ceea ce vedem in harta?
Ba, sa fiu sincer, nu era nevoie de o asa introducere. Si nici de hai ceau la final. Daca chiar ai intentia de a deschide un subiect serios de discutie si chiar vrei sa ai parteneri seriosi de discutie. Aici nu e nici chat, nici spatele blocului. In fine, am eliminat partile respective din mesaj.
Si ar fi ideal sa explici si DE CE crezi ca ideile tale sunt bune. Care sunt argumentele tale pentru a propune ceea ce vedem in harta?
- alpitu21
-
Posted:
-
Re: Trasee noi pentru orașul Constanța
alpitu21
Sincer, eu sunt de acord cu liniile "X1" si "X3". (dar cu denumiri total diferite, lol). Si trebuiesc modificate rutele pe care le-ai ales. Cu "X2" nu sunt de acord din moment ce pare un 1 care se duce pana in Lazu. Daca se face ceva transport public prin judet cred ca ar trebui sa se duca prin zonele mai centrale, nu pe Aurel Vlaicu.
X1 este un fel de 13 doar ca va duce persoanele din cartierul Tomis Nord (plus cartierele Tomis 3, Anadalchioi, Coiciu si casa de cultura) spre gara si spre zona farului+auchan. Eu zic ca o asemenea linie ar avea succes, sigur exista persoane care locuiesc in Tomis Nord si muncesc la Auchan-ul (sau brico depot, ce mai e pe acolo) din sudul Constantei. Dar, virajul la stanga de pe Strada Dezrobirii pe Strada Baba Novac este ilegal si aproape imposibil (44 care e deviat se chinuie sa il faca si cam aceeasi situatie este si la intersectia strazii I.L. Caragiale pe Theodor Burada (desi, acolo chiar este nevoie de transport public). Cred ca solutia ar fi, desi destul de complicata, sa faca rondul de la intersectia cu strazile Eliberarii si Dezrobirii iar dupa sa intre pe Baba Novac, iar cealalta problema ar putea fi rezolvata ducandu-se in fata pana la statia de la Brick, dupa aceea stanga pe o strada deja super aglomerata (Dumitru Marinescu) iar dupa aceea stanga din nou pe strada I.L. Caragiale (unde ar putea exista si o statie de autobuz pentru bazar). Aceste schimburi rezolva complet virajele ilegale, doar ca la intoarcere, de pe Baba Novac, nu va mai putea face stanga din nou spre Dezrobirii (o ia direct la dreapta). Bineinteles, mai exista si metoda mult mai simpla in care abandonezi total cartierele Coiciu si Casa de cultura, in care autobuzul va face stanga pe Eliberarii de pe strada Dezrobirii, iar dupa aceea continua la dreapta pe Dumitru Marinescu, iar dupa aceea inca un viraj la stanga pe I.L.Caragiale. (Acum ca ma gandesc, aceasta ruta cred ca este mai buna, deoarece pe acolo sunt foarte multe blocuri, si cine stie, poate vrea cineva sa mearga la gara, cimitir, zona far sau la Auchan.)
Linia "X3" ar trebui sa continuie pe tot parcursul bulevardului Mamaia deoarece asa va evita complet universitatea, iar daca intra pe strada Chiliei, nu prea ai pe unde sa iesi cu autobuzul deoarece toate strazile sunt ,,de cartier" cu parcari si strazi foarte stramte. Din pacate nu poti pe strada Ion Ratiu deoarece are doua benzi pe sens unic spre zona Victoria. Ar trebui sa continue pe Bulevardul Mamaia pana la intersectia cu strada Mihai Viteazu, unde va face stanga pana la Tomis Mall, iar de acolo va continua pe Bulevardul Ferdinand pana la gara. (Nu inteleg de ce ai vrea sa faca rondul de pe Bulevardul Mamaia, ca dupa aceea sa faca stanga pe o strada minuscula ca sa intre pe strada Avram Iancu, care si ea este stramta si oribila.) Nu inteleg nici de ce crezi ca ar trebui sa o ia pe Soseaua Mangalia in loc sa faca ce face si 5-40, adica sa o ia pe Bulevardul 1 Mai, legand traseul de zona farului pana la strada caraiman, unde chiar este nevoie de transport public. Restul traseului este bun.
Chiar sper sa fie cineva de acord cu mine, aceste linii chiar ar avea sens, nu sunt recomandari oribile. Dar numele liniilor sunt jalnice. Ar trebui pus ceva gen 52 si 46 (desi nu sunt troleibuze )
Sincer, eu sunt de acord cu liniile "X1" si "X3". (dar cu denumiri total diferite, lol). Si trebuiesc modificate rutele pe care le-ai ales. Cu "X2" nu sunt de acord din moment ce pare un 1 care se duce pana in Lazu. Daca se face ceva transport public prin judet cred ca ar trebui sa se duca prin zonele mai centrale, nu pe Aurel Vlaicu.
X1 este un fel de 13 doar ca va duce persoanele din cartierul Tomis Nord (plus cartierele Tomis 3, Anadalchioi, Coiciu si casa de cultura) spre gara si spre zona farului+auchan. Eu zic ca o asemenea linie ar avea succes, sigur exista persoane care locuiesc in Tomis Nord si muncesc la Auchan-ul (sau brico depot, ce mai e pe acolo) din sudul Constantei. Dar, virajul la stanga de pe Strada Dezrobirii pe Strada Baba Novac este ilegal si aproape imposibil (44 care e deviat se chinuie sa il faca si cam aceeasi situatie este si la intersectia strazii I.L. Caragiale pe Theodor Burada (desi, acolo chiar este nevoie de transport public). Cred ca solutia ar fi, desi destul de complicata, sa faca rondul de la intersectia cu strazile Eliberarii si Dezrobirii iar dupa sa intre pe Baba Novac, iar cealalta problema ar putea fi rezolvata ducandu-se in fata pana la statia de la Brick, dupa aceea stanga pe o strada deja super aglomerata (Dumitru Marinescu) iar dupa aceea stanga din nou pe strada I.L. Caragiale (unde ar putea exista si o statie de autobuz pentru bazar). Aceste schimburi rezolva complet virajele ilegale, doar ca la intoarcere, de pe Baba Novac, nu va mai putea face stanga din nou spre Dezrobirii (o ia direct la dreapta). Bineinteles, mai exista si metoda mult mai simpla in care abandonezi total cartierele Coiciu si Casa de cultura, in care autobuzul va face stanga pe Eliberarii de pe strada Dezrobirii, iar dupa aceea continua la dreapta pe Dumitru Marinescu, iar dupa aceea inca un viraj la stanga pe I.L.Caragiale. (Acum ca ma gandesc, aceasta ruta cred ca este mai buna, deoarece pe acolo sunt foarte multe blocuri, si cine stie, poate vrea cineva sa mearga la gara, cimitir, zona far sau la Auchan.)
Linia "X3" ar trebui sa continuie pe tot parcursul bulevardului Mamaia deoarece asa va evita complet universitatea, iar daca intra pe strada Chiliei, nu prea ai pe unde sa iesi cu autobuzul deoarece toate strazile sunt ,,de cartier" cu parcari si strazi foarte stramte. Din pacate nu poti pe strada Ion Ratiu deoarece are doua benzi pe sens unic spre zona Victoria. Ar trebui sa continue pe Bulevardul Mamaia pana la intersectia cu strada Mihai Viteazu, unde va face stanga pana la Tomis Mall, iar de acolo va continua pe Bulevardul Ferdinand pana la gara. (Nu inteleg de ce ai vrea sa faca rondul de pe Bulevardul Mamaia, ca dupa aceea sa faca stanga pe o strada minuscula ca sa intre pe strada Avram Iancu, care si ea este stramta si oribila.) Nu inteleg nici de ce crezi ca ar trebui sa o ia pe Soseaua Mangalia in loc sa faca ce face si 5-40, adica sa o ia pe Bulevardul 1 Mai, legand traseul de zona farului pana la strada caraiman, unde chiar este nevoie de transport public. Restul traseului este bun.
Chiar sper sa fie cineva de acord cu mine, aceste linii chiar ar avea sens, nu sunt recomandari oribile. Dar numele liniilor sunt jalnice. Ar trebui pus ceva gen 52 si 46 (desi nu sunt troleibuze )
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Trasee noi pentru orașul Constanța
Stefan_79
Cel mai viabil la momentul actual ar fi reînfințarea liniei 41 pe timpul sezonului turistic cu același traseu pe care l-a avut până la desființare pentru a prelua fluxul liniei 100M, deoarece 100M și așa este aglomerat de locuitorii orașului ce se deplasează cu acesta, vara e moarte curată să intrii intr-un autobuz pe această linie; O eventuală prelungire a liniei 47M la c.l. Cireșica și nu Campus cum e acum, pentru a prelua mai mulți călători și a avea mai multe legături directe cu liniile din oraș; Linia 1 să nu mai circule pe str. Vârful cu Dor ci să ajungă în Km.5 via Bd. A. Vlaicu - Dorally - Șos Mangaliei - Traseul Liniei 5-40. Totodată ar fi viabilă și reînfințarea liniei 49 (Poarta 1 Port - Bd. Marinarilor - Poarta 2 Port - Str. Mihai Viteazul - Str. C-tin Brătescu - Str. I.G. Duca - Str. I.L. Caragiale - Str. Eliberării - Str. Dezrobirii - Intersecție BIG - Bd. I.C. Brătianu - Str. Alba Iulia - Str. Verde - Str. Nicolae Filimon - Str. Interioară 3 - c.l. BJATM și retur) și desființarea lui 51b, fostul 49 avea o acoperire mult mai bună față de 51b actual, ce este doar o prelungire de la c.l. Inel II la bd. A. Vlaicu.
Pentru renumerotarea traseelor existase un plan făcut de vechea administrație, de aceea liniile 13 și 14 sunt numerotate cum sunt numerotate. Trebuiau să existe linii numai de la 1 la 2x, dar ar fi un pas prost făcut de administrație, deoarece lumea s-a obișnuit de zeci de ani să zică liniilor pe actualele numere. Singura renumerotare ar trebui făcută în cazul liniilor 2-43 și 5-40, renumerotate 43 respectiv 40.
Cel mai viabil la momentul actual ar fi reînfințarea liniei 41 pe timpul sezonului turistic cu același traseu pe care l-a avut până la desființare pentru a prelua fluxul liniei 100M, deoarece 100M și așa este aglomerat de locuitorii orașului ce se deplasează cu acesta, vara e moarte curată să intrii intr-un autobuz pe această linie; O eventuală prelungire a liniei 47M la c.l. Cireșica și nu Campus cum e acum, pentru a prelua mai mulți călători și a avea mai multe legături directe cu liniile din oraș; Linia 1 să nu mai circule pe str. Vârful cu Dor ci să ajungă în Km.5 via Bd. A. Vlaicu - Dorally - Șos Mangaliei - Traseul Liniei 5-40. Totodată ar fi viabilă și reînfințarea liniei 49 (Poarta 1 Port - Bd. Marinarilor - Poarta 2 Port - Str. Mihai Viteazul - Str. C-tin Brătescu - Str. I.G. Duca - Str. I.L. Caragiale - Str. Eliberării - Str. Dezrobirii - Intersecție BIG - Bd. I.C. Brătianu - Str. Alba Iulia - Str. Verde - Str. Nicolae Filimon - Str. Interioară 3 - c.l. BJATM și retur) și desființarea lui 51b, fostul 49 avea o acoperire mult mai bună față de 51b actual, ce este doar o prelungire de la c.l. Inel II la bd. A. Vlaicu.
Pentru renumerotarea traseelor existase un plan făcut de vechea administrație, de aceea liniile 13 și 14 sunt numerotate cum sunt numerotate. Trebuiau să existe linii numai de la 1 la 2x, dar ar fi un pas prost făcut de administrație, deoarece lumea s-a obișnuit de zeci de ani să zică liniilor pe actualele numere. Singura renumerotare ar trebui făcută în cazul liniilor 2-43 și 5-40, renumerotate 43 respectiv 40.
- alpitu21
-
Posted:
-
Re: Trasee noi pentru orașul Constanța
alpitu21
Si totusi ai ignorat complet aceste doua recomandari =))
Eu n-am prins sa merg vreodata cu "41", dar dupa spusele tale imi imaginez ca era o linie buna.
Eu zic ca 2-43 si 5-40 ar trebui sa fie schimbate cu 2 si 5 totusi, nu? Se mai elibereaza din marea gaura intre numere de la 14 la 42/44 si pana si tu ai zis ca autobuzele ar trebui sa fie 1-2x.
Si totusi ai ignorat complet aceste doua recomandari =))
Eu n-am prins sa merg vreodata cu "41", dar dupa spusele tale imi imaginez ca era o linie buna.
Eu zic ca 2-43 si 5-40 ar trebui sa fie schimbate cu 2 si 5 totusi, nu? Se mai elibereaza din marea gaura intre numere de la 14 la 42/44 si pana si tu ai zis ca autobuzele ar trebui sa fie 1-2x.