Topic: Autobuzele BMC Probus 215 SCB ale STV (2011 - 2019)
38 posts, 7805 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Autobuzele BMC Probus 215 SCB ale STV (2011 - 2019)
Chev Celios
03 si 16 linia 153.
03 si 16 linia 153.
03.png (470.68 KB; downloaded 2756 times)
16.png (450.78 KB; downloaded 2756 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Axel
02 pe linia 1.
02 pe linia 1.
DSC02720.JPG (99.71 KB; downloaded 12294 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Chev Celios
De la Voluntari cu stegulete vi-l prezint pe 12.
De la Voluntari cu stegulete vi-l prezint pe 12.
12.png (744.87 KB; downloaded 2751 times)
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
alchimistul
Weekendul trecut am fost la Padurea Baneasa si am decis sa ne intoarcem cu 167. Am asteptat la IPRS in jur de 25 de minute pana a venit, dupa care a stat la capat alte 15, cat sa se mai adune 5 calatori din 2 "stele" 301.
I-am platit 4 lei pentru 2 bilete si am asteptat sa imi dea hartia. Ma intreaba soferul : e totul in regula ? Eu zic da, insa biletele nu ni le dati ? Zice : pai le vreti neaparat, ca e duminica azi Eu de colo : sigur, le vrem amintire
Deci si la STV exista astfel de practici. Avantajul major fata de cele mai multe comune/orase ilfovene il constituie conditiile de transport absolut decente din punctul meu de vedere (poti sta in picioare lejer chiar daca ai 1,90 si nu e nevoie sa iti faci loc cu coatele cu 2-3 statii inainte de destinatie sa fii sigur ca poti cobori).
Daca as lucra la autoritatea responsabila cu licentele de transport Bucuresti-Ilfov, una din conditiile impuse la licitatie ar fi ca vehiculele sa fie cel putin la fel de spatioase ca un BMC din Voluntari. Cine nu se califica, iese. Simplu. Mai departe, asigurarea unor intervale de succedare adecvate destinatiei si fluxului de calatori si orare clare, afisate cel putin la capetele de linii. Si mai mult, obligativitatea ca societatea sa aiba programul de circulatie afisat si pe net. Nici STV, nici dubele DLS sau C&I nu au asa ceva.
Weekendul trecut am fost la Padurea Baneasa si am decis sa ne intoarcem cu 167. Am asteptat la IPRS in jur de 25 de minute pana a venit, dupa care a stat la capat alte 15, cat sa se mai adune 5 calatori din 2 "stele" 301.
I-am platit 4 lei pentru 2 bilete si am asteptat sa imi dea hartia. Ma intreaba soferul : e totul in regula ? Eu zic da, insa biletele nu ni le dati ? Zice : pai le vreti neaparat, ca e duminica azi Eu de colo : sigur, le vrem amintire
Deci si la STV exista astfel de practici. Avantajul major fata de cele mai multe comune/orase ilfovene il constituie conditiile de transport absolut decente din punctul meu de vedere (poti sta in picioare lejer chiar daca ai 1,90 si nu e nevoie sa iti faci loc cu coatele cu 2-3 statii inainte de destinatie sa fii sigur ca poti cobori).
Daca as lucra la autoritatea responsabila cu licentele de transport Bucuresti-Ilfov, una din conditiile impuse la licitatie ar fi ca vehiculele sa fie cel putin la fel de spatioase ca un BMC din Voluntari. Cine nu se califica, iese. Simplu. Mai departe, asigurarea unor intervale de succedare adecvate destinatiei si fluxului de calatori si orare clare, afisate cel putin la capetele de linii. Si mai mult, obligativitatea ca societatea sa aiba programul de circulatie afisat si pe net. Nici STV, nici dubele DLS sau C&I nu au asa ceva.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Chev Celios
Da-mi voie sa te corectez. Graficele fiecarei lini a STV: http://www.primaria-voluntari.ro//servi ... rafice.php
Da-mi voie sa te corectez. Graficele fiecarei lini a STV: http://www.primaria-voluntari.ro//servi ... rafice.php
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Dr2005
Asta există, se numeşte Ordinul MT 972/2007. Programele de circulaţie trebuie afişate în fiecare staţie de pe traseu. În fiecare vehicul trebuie afişate datele de contact ale firmei de transport, numele şoferului şi un număr de telefon pentru a se putea contacta operatorul de transport (şi la care să se ofere şi informaţii despre orare). Pentru transportul local (nu ştiu ce statut au cele de Voluntari, dar, ţinând seama că sunt cu protocol de colaborare, cel puţin în Voluntari ar trebui să fie considerate transport local) mai trebuie afişate în salon şi:
- harta reţelei de transport a operatorului respectiv
- schema simplificată a traseului, cu evidenţierea staţiilor şi legăturilor din fiecare staţie (cu traseele aceluiaşi operator)
- informare audio a călătorilor cu privire la staţia care urmează şi legăturile din ea
- afişaje exterioare în partea din faţă, lateral-dreapta şi spate, iluminate corespunzător pe timp de noapte, ceaţă sau vizibilitate redusă, care să arate: indicativul traseului (dacă există), capătul spre care se deplasează vehiculul şi un punct de interes de pe traseu (care poate fi şi capătul de unde a plecat) pentru afişajele din faţă şi lateral şi indicativul (sau, dacă traseul nu are indicativ, capătul de linie spre care se deplasează vehiculul) pentru afişajul din spate.
Aceste prevederi sunt OBLIGATORII, inclusiv la RATB
alch3mist wrote:
una din conditiile impuse la licitatie ar fi [...]orare clare, afisate cel putin la capetele de linii.
Asta există, se numeşte Ordinul MT 972/2007. Programele de circulaţie trebuie afişate în fiecare staţie de pe traseu. În fiecare vehicul trebuie afişate datele de contact ale firmei de transport, numele şoferului şi un număr de telefon pentru a se putea contacta operatorul de transport (şi la care să se ofere şi informaţii despre orare). Pentru transportul local (nu ştiu ce statut au cele de Voluntari, dar, ţinând seama că sunt cu protocol de colaborare, cel puţin în Voluntari ar trebui să fie considerate transport local) mai trebuie afişate în salon şi:
- harta reţelei de transport a operatorului respectiv
- schema simplificată a traseului, cu evidenţierea staţiilor şi legăturilor din fiecare staţie (cu traseele aceluiaşi operator)
- informare audio a călătorilor cu privire la staţia care urmează şi legăturile din ea
- afişaje exterioare în partea din faţă, lateral-dreapta şi spate, iluminate corespunzător pe timp de noapte, ceaţă sau vizibilitate redusă, care să arate: indicativul traseului (dacă există), capătul spre care se deplasează vehiculul şi un punct de interes de pe traseu (care poate fi şi capătul de unde a plecat) pentru afişajele din faţă şi lateral şi indicativul (sau, dacă traseul nu are indicativ, capătul de linie spre care se deplasează vehiculul) pentru afişajul din spate.
Aceste prevederi sunt OBLIGATORII, inclusiv la RATB
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Chev Celios
13 pe linia 153.
13 pe linia 153.
13.png (520.49 KB; downloaded 2751 times)
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
alchimistul
Sa recunoastem totusi ca legea e mai catolica decat Papa in unele privinte. Inainte de toate, miscarea ar trebui sa fie impunerea unor criterii minime pentru vehicule - pe TOATE rutele din Ilfov. Mie personal BMC-ul - dpdv al spatiului si confortului - mi se pare potrivit ca etalon. Bataia de joc cu dube asa cum este pe trasee precum Domnesti, Berceni, Glina, Jilava, etc. trebuie sa inceteze. Poate facem o petitie in acest sens ?
Sa recunoastem totusi ca legea e mai catolica decat Papa in unele privinte. Inainte de toate, miscarea ar trebui sa fie impunerea unor criterii minime pentru vehicule - pe TOATE rutele din Ilfov. Mie personal BMC-ul - dpdv al spatiului si confortului - mi se pare potrivit ca etalon. Bataia de joc cu dube asa cum este pe trasee precum Domnesti, Berceni, Glina, Jilava, etc. trebuie sa inceteze. Poate facem o petitie in acest sens ?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Axel
16 pe linia 153 pe Bd.Basarabia.
16 pe linia 153 pe Bd.Basarabia.
16-153,27.06.2011..JPG (118.07 KB; downloaded 11841 times)
16-vedere spate.JPG (152.69 KB; downloaded 11839 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Chev Celios
17 la Oncologie pe 155.
17 la Oncologie pe 155.
17-155-29.07.2011 (Large).jpg (101.01 KB; downloaded 11749 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Chev Celios
03,07,14 intrand pe Soseaua Fundeni.
03,07,14 intrand pe Soseaua Fundeni.
03-155-03.08.2011.jpg (101.09 KB; downloaded 11694 times)
07-155-03.08.2011.jpg (97.2 KB; downloaded 11686 times)
14-153-03.08.2011.jpg (94.51 KB; downloaded 11724 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Chev Celios
In statia Spitalul Fundeni.
01,03,04,07,12,14,17,19
In statia Spitalul Fundeni.
01,03,04,07,12,14,17,19
01-153-05.08.2011.jpg (114.06 KB; downloaded 10544 times)
03-155-05.08.2011.jpg (121.2 KB; downloaded 10557 times)
04.155-05.08.2011.jpg (116 KB; downloaded 10536 times)
07-155-05.08.2011.jpg (112.83 KB; downloaded 10541 times)
12-153-05.08.2011.jpg (119.07 KB; downloaded 10548 times)
14-153-05.08.2011.jpg (107.52 KB; downloaded 10539 times)
17-155-05.08.2011.jpg (108.33 KB; downloaded 10543 times)
19-153-05.08.2011.jpg (120.68 KB; downloaded 10545 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Societatea de Transport Voluntari
Chev Celios
02 si06 la Magura.
02 si06 la Magura.
02-1-08.08.2011.jpg (151.68 KB; downloaded 6666 times)
06-167-08.08.2011.jpg (148.82 KB; downloaded 6641 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Vehicule din trecut aparținând altor operatori din Bucureşti sau Ilfov
•
Choose destination