Topic: Viilor - Olteniței - Romprim
13 posts, 9748 views- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Viilor - Olteniței - Romprim
Utilizator anonim
Sos. Viilor - Sos. Oltenitei - Romprim
Date tehnice:
Lungime: 5,6km
Intersectii cu linie de tramvai: Constantin Istrati, Sura Mare, Calea Vacaresti
Numar de statii: 12
Terminale: Romprim, Sura Mare
Tip de linie: modernizata in sistem CF acoperit cu dale, cu canal inglobata in beton
Sos. Viilor - Sos. Oltenitei - Romprim
Date tehnice:
Lungime: 5,6km
Intersectii cu linie de tramvai: Constantin Istrati, Sura Mare, Calea Vacaresti
Numar de statii: 12
Terminale: Romprim, Sura Mare
Tip de linie: modernizata in sistem CF acoperit cu dale, cu canal inglobata in beton
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
bercenicity
Time lapse HD video de la Piata Sudului privind spre Constantin Brancoveanu:
Time lapse HD video de la Piata Sudului privind spre Constantin Brancoveanu:
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
Dr2005
Se observă şi modul de circulaţie caracteristic vatmanilor de la Dep. Giurgiului, adică trenuleţul.
Se observă şi modul de circulaţie caracteristic vatmanilor de la Dep. Giurgiului, adică trenuleţul.
- survola
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
survola
Haideţi să mă laud şi eu puţin
În urma unei sesizări de-a mea, legată de prostia cu care a fost proiectată staţia de tramvai din dreptul blvd Ctin Brâncoveanu, sensul spre Pţa Sudului, cu nişte garduri şi borduri care practic strangulau fluxul pietonilor care foloseau trecerea de pietoni dinpre staţia de metrou Ctin Brâncoveanu spre "zona locuită", în cele din urmă s-a corectat:
Se vede unde erau gardul şi bordurile foarte înalte, se vede fluxul natural al pietonilor, care nu mai trebuie să şerpuiască, să se ciocnească, să piardă un tempo la traversare.
Mă bucur totuşi că administraţia (PMB) şi firma care are în grijă tronsonul reacţionează la sesizări.
Haideţi să mă laud şi eu puţin
În urma unei sesizări de-a mea, legată de prostia cu care a fost proiectată staţia de tramvai din dreptul blvd Ctin Brâncoveanu, sensul spre Pţa Sudului, cu nişte garduri şi borduri care practic strangulau fluxul pietonilor care foloseau trecerea de pietoni dinpre staţia de metrou Ctin Brâncoveanu spre "zona locuită", în cele din urmă s-a corectat:
Se vede unde erau gardul şi bordurile foarte înalte, se vede fluxul natural al pietonilor, care nu mai trebuie să şerpuiască, să se ciocnească, să piardă un tempo la traversare.
Mă bucur totuşi că administraţia (PMB) şi firma care are în grijă tronsonul reacţionează la sesizări.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
ikarus13
Multumesc pentru sesizarea facuta . Eu mereu ocoleam refugiul pentru ca daca stateai sa treci prin acea stramtoare se facea rosu la pietoni.
survola wrote:
Haideţi să mă laud şi eu puţin
În urma unei sesizări de-a mea, legată de prostia cu care a fost proiectată staţia de tramvai din dreptul blvd Ctin Brâncoveanu, sensul spre Pţa Sudului, cu nişte garduri şi borduri care practic strangulau fluxul pietonilor care foloseau trecerea de pietoni dinpre staţia de metrou Ctin Brâncoveanu spre "zona locuită", în cele din urmă s-a corectat:
.
Multumesc pentru sesizarea facuta . Eu mereu ocoleam refugiul pentru ca daca stateai sa treci prin acea stramtoare se facea rosu la pietoni.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
rosetti61
Aviz si pentru linia 41, unde stai ca oile la strunga, sa travesezi. O fi avut vreun rost serpuirea stabilita prin proiect, dar nu se potriveste in realitate - acel "potentator de flux" nu tine la pietonul mioritic, obisnuit sa taie drept. Statia lui 41 de la Uverturii spre Ghencea e un exemplu de-ti vine sa intri cu flexul in ea!.
revenind la subiect, de la Sura Mare 11 e singur pana la capat, si cand te gandesti ca odata pe acolo circulau multe linii de tramvai.
Aviz si pentru linia 41, unde stai ca oile la strunga, sa travesezi. O fi avut vreun rost serpuirea stabilita prin proiect, dar nu se potriveste in realitate - acel "potentator de flux" nu tine la pietonul mioritic, obisnuit sa taie drept. Statia lui 41 de la Uverturii spre Ghencea e un exemplu de-ti vine sa intri cu flexul in ea!.
revenind la subiect, de la Sura Mare 11 e singur pana la capat, si cand te gandesti ca odata pe acolo circulau multe linii de tramvai.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
Axel
Vedere: Sos.Oltenitei, statia '' Stadion ''
Vedere: Sos.Oltenitei, statia '' Stadion ''
Sos.Oltenitei.jpg (92.59 KB; downloaded 8039 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
Robert24
Segmentul situat pe Sos. Oltenitei, intre Cimitirul Belu si Cal. Vacaresti (Mandravela la acea data) a fost dat in folosinta la data de 24 decembrie 1943.
Acesta avea 2397m cale dubla si bucle de intoarcere la ambele capete.
Odata cu inaugurarea acestei linii, se reinfiinta linia 21 pe traseul Cimitirul Belu - Mandravela (linia 21 mai existase inainte pe alte trasee).
Segmentul situat pe Sos. Oltenitei, intre Cimitirul Belu si Cal. Vacaresti (Mandravela la acea data) a fost dat in folosinta la data de 24 decembrie 1943.
Acesta avea 2397m cale dubla si bucle de intoarcere la ambele capete.
Odata cu inaugurarea acestei linii, se reinfiinta linia 21 pe traseul Cimitirul Belu - Mandravela (linia 21 mai existase inainte pe alte trasee).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
andrei11
Asa, de chestie, dar nu stiu de ce ma mir, ăştia pe vremea aia nu erau in razboi ?
Asa, de chestie, dar nu stiu de ce ma mir, ăştia pe vremea aia nu erau in razboi ?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
rosetti61
In 1944 linia se va prelungi in Cartierul Aparatorii Patriei pe o bucla formata din sos. Berceni, bd. Regele Ferdinand (ulterior Panselelor), sos.Oltenitei. Acest traseu va ramane pana in anii 50 cand sos. Oltenitei si Berceni intra in modernizare - se dubleaza linia pe sos Berceni cu bucla de intoarcere in zona str. Holut Emil, bucla ce a functionat intre 1958-1968, fiind dezafectata in 1983 odata cu inceperea lucrarilor la metrou; din 1968 noul punct terminus al tramvaielor pe Berceni este la IMGB, circulatie care s-a efectuat pana la sfarsitul anilor 90.
Legatura cartierului cu centrul s-a facut insa prin linia 12b, redenumita in scurt timp 21, dupa aceea infiintandu-se alte linii dar numai intre Mandravela si centru (21b, 22). Bucla de la Mandravela a fost in serviciu (cu scurte pauze) pana in 1982 cand este desfiintata ca urmare a acelorasi lucrari ale metroului si a modernizarii Pietei Sudului.
Linia 11, dupa prelungiri succesive de la Regie, a ajuns pe sos. Oltenitei in 1964 si va intoarce la Piata Sudului pana in 1979 cand se incheie modernizarea sos Oltenitei inspre iesirea din Bucuresti si se deschide linia spre Autemecanica; in acelasi an se prelungeste 20 de la Sura Mare la Piata Sudului, iar in 1982 acesta va fi dus la Automecanica.
Alte linii care au mai circulat pe Oltenitei au fost liniile spre IMGB 9, 22.
In 1944 linia se va prelungi in Cartierul Aparatorii Patriei pe o bucla formata din sos. Berceni, bd. Regele Ferdinand (ulterior Panselelor), sos.Oltenitei. Acest traseu va ramane pana in anii 50 cand sos. Oltenitei si Berceni intra in modernizare - se dubleaza linia pe sos Berceni cu bucla de intoarcere in zona str. Holut Emil, bucla ce a functionat intre 1958-1968, fiind dezafectata in 1983 odata cu inceperea lucrarilor la metrou; din 1968 noul punct terminus al tramvaielor pe Berceni este la IMGB, circulatie care s-a efectuat pana la sfarsitul anilor 90.
Legatura cartierului cu centrul s-a facut insa prin linia 12b, redenumita in scurt timp 21, dupa aceea infiintandu-se alte linii dar numai intre Mandravela si centru (21b, 22). Bucla de la Mandravela a fost in serviciu (cu scurte pauze) pana in 1982 cand este desfiintata ca urmare a acelorasi lucrari ale metroului si a modernizarii Pietei Sudului.
Linia 11, dupa prelungiri succesive de la Regie, a ajuns pe sos. Oltenitei in 1964 si va intoarce la Piata Sudului pana in 1979 cand se incheie modernizarea sos Oltenitei inspre iesirea din Bucuresti si se deschide linia spre Autemecanica; in acelasi an se prelungeste 20 de la Sura Mare la Piata Sudului, iar in 1982 acesta va fi dus la Automecanica.
Alte linii care au mai circulat pe Oltenitei au fost liniile spre IMGB 9, 22.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
GPS
Acum aproximativ jumătate de oră 4049 se indrepta spre Romprim dupa ce trecuse de Șoseaua Vitan-Bârzești, in spatele acestuia se afla V02 cu o vopsea care lucea in bătaia farurilor.
Acum aproximativ jumătate de oră 4049 se indrepta spre Romprim dupa ce trecuse de Șoseaua Vitan-Bârzești, in spatele acestuia se afla V02 cu o vopsea care lucea in bătaia farurilor.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Viilor - Oltenitei - Romprim (linia 11)
Victor92
Cateva capturi de la mine de astazi ... avem Tatra la Sudului
343 - Linia 34 - Romprim
3324 - Linia 11 - Romprim
3428 - Linia 11 - Piata Sudului
4024 - Linia 34 - Romprim
Cateva capturi de la mine de astazi ... avem Tatra la Sudului
343 - Linia 34 - Romprim
3324 - Linia 11 - Romprim
3428 - Linia 11 - Piata Sudului
4024 - Linia 34 - Romprim
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Viilor - Olteniței - Romprim (linia 11)
ByOnu
O lucrare de profundă finețe are loc pe Olteniței, între Sudului și Romprim. Bordurile din granit ale peroanelor sunt atent finisate la daltă.
O lucrare de profundă finețe are loc pe Olteniței, între Sudului și Romprim. Bordurile din granit ale peroanelor sunt atent finisate la daltă.
EC762D03-319F-4398-9337-784D4FEBF4B6.jpeg (685.81 KB; downloaded 1815 times)
3485EFD2-CC4C-4391-B68F-072D2DEEBAC8.jpeg (672.73 KB; downloaded 1815 times)
E8DC5A09-5DA5-4D1E-BC1B-951BE1665400.jpeg (593.85 KB; downloaded 1815 times)