MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM2 Berceni - PiperaM2 • Modernizarea infrastructurii existente

 

Topic: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2

29 posts, 13767 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 cris_m

Astazi, asociatia a transmis Ministerului Transporturilor si Metrorex SA, un punct de vedere referitor la proiectul modernizarii magistralei 2 Pipera-Berceni. Pe langa modificarea configuratiei de rebrusare de la statia Berceni, la sugestia voastra am abordat si problema lipsei celei de-a doua cai de acces in aproape jumatate din statiile acestei magistrale. Lipsa unor masuri si in aceasta directie este ingrijoratoare, mai ales ca aceste statii functioneaza fara autorizatie din parte ISU, situatie ce persista inca din 2016.
Asadar, va invitam sa cititi documentul:

PDV ONG proiect modernizare magistrala metrou Pipera-Berceni.pdf
PDV ONG proiect modernizare magistrala metrou Pipera-Berceni.pdf (72.41 KB; downloaded 643 times)

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 Adrian Rosca

Proiectul de modernizare a M2 este aprobat de UE in forma actuala, asa ca uitati momentan de accesuri suplimentare.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 sab

Nu mai pun X la Berceni pentru ca intre timp vor face statia Cimitir, cu macaz in X. Au gandit-o ...in perspectiva. La fel ca lipsa macazului la Bazilescu si ca montatul liftului intr-un acces inexistent la Tineretului. ;)

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 andrei11

Stația Cimitir ? Asta e denumirea oficială ?

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 subway guru

@adi
Una-i una, alta-i alta, UE iti da dar nu-ti baga-n traista, cum sa-ti dea bani daca nu-i ceri???

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 punmeister

Mai intreb inca o data, proiectul prevede si echiparea lui M2 cu CBTC?? Nu de alta, dar daca nu este inclusa si echiparea cu CBTC, ATC-ul actual va fi un bottleneck iar frecventa ramane tot la 2 minute, indiferent ce se va face cu rebrusmentul de la Berceni :!:
Fixed Block - ce avem acum pe M1, M2, M3 si M4.
Moving Block - ce va fi pe M5.
FB_vs_MB.jpg (24.15 KB; downloaded 6094 times)

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 Adrian Rosca

@guru, sigur ca asa e. Eu m-am referit strict la continutul komunikatului:

"Îngrijorător este că pentru stațiile aflate în această situație – Berceni, Apărătorii Patriei, Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Aurel Vlaicu, Pipera – proiectul de modernizare propus nu prevede construcția unor noi căi de acces diametral opuse celor existente
...
Prin urmare, Asociația „Metrou Ușor” solicită revizuirea planului de modernizare a magistralei de metrou Pipera – Berceni în maniera indicată anterior"

Dupa atatia ani pe forum, colegii ar trebui sa stie ce se poate face si ce nu.

Concluzia este simpla (usor de zis, greu de facut la noi): Metrorex, dati drumul la un proiect separat pentru "indesirea" accesurilor!

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 andrei11

Dacă se dă șpaga unde trebuie  normele ISU nu mai sunt obligatorii.
Să mă explic. Evident că  unele stații  au fost greșit  proiecatate. În 30 de ani de capitalism  se putea rezolva problema fără grabă, fără stress.

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 subway guru

Aia cu spagheta la ISU se dovedeste riscanta, chiar si cu recursul compensatoriu...
@adi
N-as fi asa <radical>, mesajele societatii <civile> nu trebuie desconsiderate, cetateanul are tot dreptul sa ceara iar <statul> sa ia in consideratie cererea si sa dea raspunsuri clarificatoare, sau masuri corespunzatoare, mai ales cand se poate pune problema de un <colectiv>. Lucrul asta l-a mirosit de mult <arafatul nostru> care a facut mare tam-tam pe tema metrorex dar doar pentru a-si ascunde <hibele de la colectiv> distragand atentia de la filmuletul pitit dupa care...vax si un praz verde...n-a fost in stare nici macar sa elibereze caile existente blocate de tarabele sindicale...
:bleah:

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 andrei11

Altfel nu-mi explic cum în 30 de ani nu s-au corectat unele deficiențe evidente...
Deși unele lucruri s-ar putea să nu le cunoaștem...De exemplu stația Costin Georgian. S-ar putea să aibă un acces și în partea cealaltă, dar << ascuns >>.
Exemplu elocvent este cel de la stația << Apărătorii Patriei >>. Se ridică chepengul lui Piedone și ai acces în stație.

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 subway guru

Nu mai fabula!!! Si nu mai visa la cai verzi ingropati inca de pe vremea lui Gebeleisis...
Ce e e, ce nu e nu e si punct.
Chepengul ala nu e decat o amarata de trapa de utilaje, cum sunt de altfel in fiecare statie, destinat sa permita inlocuirea in caz de nevoie a echipamentelor voluminoase, in mod special <trafo>...
Cand bagi un transformator in subteran trebuie sa te gandesti ca exista si riscul de a se defecta sau de a lua foc si va trebui sa poti pune unul nou in loc.
In ce priveste accesele problema e chiar cu mult mai grava decat iti inchipui sau decat pare...
Cele mai groaznice incendii au produs victime fix in accese, nu jos la peron
Chiar e asa de greu de <dibuit> efectul de <horn>?
Sa-ti amintesc eu de escalatorul de la Londra???

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 Adrian Rosca

@guru, daca e doar de "awareness", mai bine se cerea dublarea pasajului pietonal intre PU1 si PU2. Ar fi mai util decat, sa zicem,  o noua intrare in Ctin Brancoveanu dinspre cimitir, ca daca as zice iesire spre cimitir ar suna ca dracu'.

 


Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 subway guru

Daca e sa discutam si sa evaluam <la rece> subiecte fierbinti, din perspectiva riscului de a contabiliza niscaiva <arsi de vii> pasajul nu prea se califica, altele sunt riscurile acolo...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: PDV ONG - modificarea proiectului de modernizare a M2 sab

andrei11 wrote:
Stația Cimitir ? Asta e denumirea oficială ?

Nu, denumirea oficiala este Bereceni Centura :) . Desi este la o distanta apreciabila de Centura.
Urgente sunt dublarea pasajului de la Unirii (si care nu se va realiza prea curand, nici macar daca ne apucam de M7) si un nou acces la Victoriei ( aceasta "capodopera" a epocii trecute...Vorbesc de accesul neexecutat de la  Calea Victoriei. Probabi ne va lua la fel de mult ca cel de la Tineretulului.

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M2 • Modernizarea infrastructurii existente  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435083 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use