Topic: Vinieta de București și taxa de centru
376 posts, 101647 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Vinieta de București și taxa de centru
aztec
https://m.hotnews.ro/stire/23313704
Firea: Mașinile poluante nu vor mai avea acces în centrul Bucureștiului decât contra unei taxe, din 3 ianuarie 2020
de Red Miercuri, 14 august 2019,
Primarul Gabriela Firea vrea să introducă o vinietă de 10 lei/zi sau 1900 lei pe an pentru mașinile care nu sunt înmatriculate în București și Ilfov și care doresc să circule în capitală. În plus, mașinile non euro, euro 1, 2 și 3 înmatriculate în București și Ilfov nu vor mai avea acces în centru decât contra unei taxe, începând cu 3 ianuarie 2020.
Potrivit datelor furnizate de Gabriela Firea, în București și Ilfov sunt:
261 autoturisme non euro
7.000 Euro
1113.000 - Euro 2
213.000 - Euro 3
440.000 Euro 4
253.000 - Euro 5
331.000 - Euro 6.
Autoturismele pentru situații de urgenta sunt scutite
"Concret, vom introduce vinieta electronică pentru circulația rutieră pe drumurile publice din București. Prima categorie: pentru autoturismele înmatriculate în alte orașe sau state care tranzitează capitală, se va achiziționa vinieta electronică Oxigen-B (București) de acces pentru o zi care va costă 10 lei, iar pentru un an 1.900 lei. Dacă autoturismele înmatriculate în alte orașe sau țări sunt și cu grad ridicat de poluare, adică Non euro, Euro 1, Euro 2 vor fi complet interzise în Centrul Capitalei (pe care îl voi defini). Excepția fac doar mașinile din județul Ilfov unde în cea mai mare parte locuiesc tot bucureșteni și reprezintă zona metropolitan a capitalei. Pentru autovehicule din țară precum și înmatriculate în Municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, cu normă de poluare Euro 3, accesul este permis numai în urmă achiziţionării unei viniete electronice de tip Oxigen-C (adică Centru) adică 75 de lei/luna și 900 lei pe an. A două măsură se referă la autoturismele înmatriculate în București și Ilfov, cu grad mare de poluare: Non Euro, Euro 1, Euro 2, care, că și cele înmatriculate în alte orașe sau state, vor fi interzise în Zona Centrală a capitalei care, de altfel, suferă cel mai mult din cauza poluării intense", a declarat Gabriela Firea.
Cele cu norma de poluare Euro 3,4 5 si 6, hibride sau electrice au acces pe toate drumurile din București.
Zona de Acţiune pentru Calitatea Aerului (ZACA) în perimetrul delimitat de: P-ta Victoriei - bd. Iancu de Hunedoara - şos. Ștefan cel Mare - str. Polonă - str. Mihai Eminescu - str. Traian - /bd. Nerva Traian - bd. Gheorghe Șincai - str. Lânăriei - Calea Şerban Vodă - bd. Mărășești - str. Mitropolit Nifon - bd. Libertății - Calea 13 Septembrie - str. Izvor – str. B.P. Haşdeu – str. Vasile Pârvan - str. Berzei - str. Buzești - P-ta Victoriei, inclusiv limitele acestuia.
EXCEPȚII
Sunt exceptate de la plata vinietei câteva categorii de autovehicule care aparțin serviciilor publice comunitare, pentru situații de urgență, ambulanța, SMURD, pompieri ece, plus altele prevazute de legislația de specialitate, care se regăsesc în proiectul aflat în dezbatere publică.
Proiectul se va afla în dezbatere publică 45 de zile, iar la finalul lunii septembrie va fi supus aprobării CGMB.
Vom reveni cu amănunte
https://m.hotnews.ro/stire/23313704
Firea: Mașinile poluante nu vor mai avea acces în centrul Bucureștiului decât contra unei taxe, din 3 ianuarie 2020
de Red Miercuri, 14 august 2019,
Primarul Gabriela Firea vrea să introducă o vinietă de 10 lei/zi sau 1900 lei pe an pentru mașinile care nu sunt înmatriculate în București și Ilfov și care doresc să circule în capitală. În plus, mașinile non euro, euro 1, 2 și 3 înmatriculate în București și Ilfov nu vor mai avea acces în centru decât contra unei taxe, începând cu 3 ianuarie 2020.
Potrivit datelor furnizate de Gabriela Firea, în București și Ilfov sunt:
261 autoturisme non euro
7.000 Euro
1113.000 - Euro 2
213.000 - Euro 3
440.000 Euro 4
253.000 - Euro 5
331.000 - Euro 6.
Autoturismele pentru situații de urgenta sunt scutite
"Concret, vom introduce vinieta electronică pentru circulația rutieră pe drumurile publice din București. Prima categorie: pentru autoturismele înmatriculate în alte orașe sau state care tranzitează capitală, se va achiziționa vinieta electronică Oxigen-B (București) de acces pentru o zi care va costă 10 lei, iar pentru un an 1.900 lei. Dacă autoturismele înmatriculate în alte orașe sau țări sunt și cu grad ridicat de poluare, adică Non euro, Euro 1, Euro 2 vor fi complet interzise în Centrul Capitalei (pe care îl voi defini). Excepția fac doar mașinile din județul Ilfov unde în cea mai mare parte locuiesc tot bucureșteni și reprezintă zona metropolitan a capitalei. Pentru autovehicule din țară precum și înmatriculate în Municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, cu normă de poluare Euro 3, accesul este permis numai în urmă achiziţionării unei viniete electronice de tip Oxigen-C (adică Centru) adică 75 de lei/luna și 900 lei pe an. A două măsură se referă la autoturismele înmatriculate în București și Ilfov, cu grad mare de poluare: Non Euro, Euro 1, Euro 2, care, că și cele înmatriculate în alte orașe sau state, vor fi interzise în Zona Centrală a capitalei care, de altfel, suferă cel mai mult din cauza poluării intense", a declarat Gabriela Firea.
Cele cu norma de poluare Euro 3,4 5 si 6, hibride sau electrice au acces pe toate drumurile din București.
Zona de Acţiune pentru Calitatea Aerului (ZACA) în perimetrul delimitat de: P-ta Victoriei - bd. Iancu de Hunedoara - şos. Ștefan cel Mare - str. Polonă - str. Mihai Eminescu - str. Traian - /bd. Nerva Traian - bd. Gheorghe Șincai - str. Lânăriei - Calea Şerban Vodă - bd. Mărășești - str. Mitropolit Nifon - bd. Libertății - Calea 13 Septembrie - str. Izvor – str. B.P. Haşdeu – str. Vasile Pârvan - str. Berzei - str. Buzești - P-ta Victoriei, inclusiv limitele acestuia.
EXCEPȚII
Sunt exceptate de la plata vinietei câteva categorii de autovehicule care aparțin serviciilor publice comunitare, pentru situații de urgență, ambulanța, SMURD, pompieri ece, plus altele prevazute de legislația de specialitate, care se regăsesc în proiectul aflat în dezbatere publică.
Proiectul se va afla în dezbatere publică 45 de zile, iar la finalul lunii septembrie va fi supus aprobării CGMB.
Vom reveni cu amănunte
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
andrei11
N-am înțeles de ce sunt exceptate unele autovehicule comunitare, pentru situații de urgență, ambulanța, SMURD, pompieri, etc.
Să pună mâna să-și cumpere autovehicule conforme sau să plătească taxa. Pe mine particular de ce mă obligă să-mi cumpăr mașină nouă sau să plătesc taxele aferente ?
N-am înțeles de ce sunt exceptate unele autovehicule comunitare, pentru situații de urgență, ambulanța, SMURD, pompieri, etc.
Să pună mâna să-și cumpere autovehicule conforme sau să plătească taxa. Pe mine particular de ce mă obligă să-mi cumpăr mașină nouă sau să plătesc taxele aferente ?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
aztec
Pt ca ele oricum sunt exceptate si de la Rovinieta de exemplu plus alte taxe si facilitati...., si in situatia in care platesc taxa, tot noi o platim, sau daca se cumpara altele tot noi platim....
Pe tine particular te pune sa cumperi alta noua ca vine cu....tva, taxe de inmatriculare...etc.
Pt ca ele oricum sunt exceptate si de la Rovinieta de exemplu plus alte taxe si facilitati...., si in situatia in care platesc taxa, tot noi o platim, sau daca se cumpara altele tot noi platim....
Pe tine particular te pune sa cumperi alta noua ca vine cu....tva, taxe de inmatriculare...etc.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
Cristi N
Si propunerea asta e din acelasi stil clasic de a lansa fumigene, eu sunt sceptic ca se va imlementa asa ceva in viitorul apropiat.
Iar faza cu diferentierea in functie de localitatea in care e inmatriculata masina are toate sansele sa faca legea contestabila. Seamana foarte bine cu ce facuse Mazare la Constanta cand erau bariere la intrarea in Mamaia.
Si propunerea asta e din acelasi stil clasic de a lansa fumigene, eu sunt sceptic ca se va imlementa asa ceva in viitorul apropiat.
Iar faza cu diferentierea in functie de localitatea in care e inmatriculata masina are toate sansele sa faca legea contestabila. Seamana foarte bine cu ce facuse Mazare la Constanta cand erau bariere la intrarea in Mamaia.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
aztec
Etapizarea e interesanta.
1 4 august.. nu a aparut, doar aruncata...
Consultare 45 zile.
Apoi un consiliu....bla-bla
Dar data de intrare un vigoare e fix 3 ian 2020...
Pentru ceva ce afecteaza peste 40 % din bucuresteni...plus Provence...
Etapizarea e interesanta.
1 4 august.. nu a aparut, doar aruncata...
Consultare 45 zile.
Apoi un consiliu....bla-bla
Dar data de intrare un vigoare e fix 3 ian 2020...
Pentru ceva ce afecteaza peste 40 % din bucuresteni...plus Provence...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
shoppy
Mi se pare o idee foarte buna, cred ca numai asa vom putea elibera domeniul public de toate cazanele cu numere de rupt-in-fund-stan abandonate sau sa descurajam fanii racing / samsarii de cazane care mereu au cate 2-3 cazane parcate pe domeniul public de pe langa locuinta.
Asta cu masinile de pompieri Dac / Roman / ce-o-mai-fii non-euro nu este o problema, sigur dispar de la sine in cativa ani.
Mi se pare o idee foarte buna, cred ca numai asa vom putea elibera domeniul public de toate cazanele cu numere de rupt-in-fund-stan abandonate sau sa descurajam fanii racing / samsarii de cazane care mereu au cate 2-3 cazane parcate pe domeniul public de pe langa locuinta.
Asta cu masinile de pompieri Dac / Roman / ce-o-mai-fii non-euro nu este o problema, sigur dispar de la sine in cativa ani.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
aztec
Masinile parcate nu sunt taxate.
Dimpotriva vor circula mai rar...
Ideea e acceptabila in compensatie cu un serviciu alternativ de transport sau facilitati oferit de primarie...care nu exista momentan..
Se pare ca taxa nu e valabila noaptea, in weekend si sarbatori...
Ca appendix la stirea de mai jos...si la etapizare..
Nu trebuie mai intai dezbatut subiectul, aprobat in consiliu, sa se faca licitatia pt sistem/camere si apoi implementa?
Dar fix pe 3 ianuarie...
Masinile parcate nu sunt taxate.
Dimpotriva vor circula mai rar...
Ideea e acceptabila in compensatie cu un serviciu alternativ de transport sau facilitati oferit de primarie...care nu exista momentan..
Se pare ca taxa nu e valabila noaptea, in weekend si sarbatori...
Ca appendix la stirea de mai jos...si la etapizare..
Nu trebuie mai intai dezbatut subiectul, aprobat in consiliu, sa se faca licitatia pt sistem/camere si apoi implementa?
Dar fix pe 3 ianuarie...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
aztec
https://m.adevarul.ro/news/bucuresti/cu ... index.html
Gabriela Firea a anunţat că, începând de anul viitor, va exista o vinietă de Bucureşti pentru vehiculele care nu sunt înmatriculate în Capitală. Oficialii primăriei au anunţat şi cum se va face verificarea vinietei.
Autoturismele care nu sunt înmatriculate în Bucureşti, la momentul pătrunderii în Capitală, vor trebui să facă dovada că au achiziţionat vignieta Oxigen B (Bucureşti), începând cu 1 ianuarie 2020. Potrivit iniţiativei PMB, taxa pentru a intra în Bucureşti cu un autoturism înmatriculat în alt judeţ va fi de 10 lei pe zi sau 1.900 lei pe an.
De asemenea, nu va fi permis accesul în zona centrală pentru maşinile non-Euro, Euro 1, Euro 2 şi Euro 3. Autoturismele înmatriculate în Bucureşti şi în zona metropolitană Ilfov vor trebui să plătească vinieta Oxigen C (Centru).
Cum vor fi verificaţi şoferii
Respectarea sistemului de viniete se va verifica prin intermediul unor camere video: 58 de camere pentru zona centrală şi 146 de camere pentru restul oraşului.
„Vinieta va fi electronică şi se va achiziţiona prin intermediul unei aplicaţii, prin SMS şi de la fiecare benzinărie. Acest sistem de monitorizare în ambele zone va cupinde peste 194 de camere. Zona Centrală va avea 58 de camere în 28 de intersecţii, iar zona B va avea 49 de intersecţii cu 136 de camere”, a declarat, miercuri, Mihai Teodorescu, directorul Direcţiei Transporturi din cadrul PMB.
Sorin Chiriţă, city manager, a explicat, de asemenea, că „la fiecare intrare, la fiecare penetraţie din Municipiul Bucureşti vor fi montate camere, conectate la un sistem electronic, care va monitoriza întreg traficul din oraş şi va indentifica numere de autoturisme care vor fi transmise către Poliţia Locală, într-un sistem centralizat”. Amenzile pot veni acasă, la proprietar, a precizat el.
https://m.adevarul.ro/news/bucuresti/cu ... index.html
Gabriela Firea a anunţat că, începând de anul viitor, va exista o vinietă de Bucureşti pentru vehiculele care nu sunt înmatriculate în Capitală. Oficialii primăriei au anunţat şi cum se va face verificarea vinietei.
Autoturismele care nu sunt înmatriculate în Bucureşti, la momentul pătrunderii în Capitală, vor trebui să facă dovada că au achiziţionat vignieta Oxigen B (Bucureşti), începând cu 1 ianuarie 2020. Potrivit iniţiativei PMB, taxa pentru a intra în Bucureşti cu un autoturism înmatriculat în alt judeţ va fi de 10 lei pe zi sau 1.900 lei pe an.
De asemenea, nu va fi permis accesul în zona centrală pentru maşinile non-Euro, Euro 1, Euro 2 şi Euro 3. Autoturismele înmatriculate în Bucureşti şi în zona metropolitană Ilfov vor trebui să plătească vinieta Oxigen C (Centru).
Cum vor fi verificaţi şoferii
Respectarea sistemului de viniete se va verifica prin intermediul unor camere video: 58 de camere pentru zona centrală şi 146 de camere pentru restul oraşului.
„Vinieta va fi electronică şi se va achiziţiona prin intermediul unei aplicaţii, prin SMS şi de la fiecare benzinărie. Acest sistem de monitorizare în ambele zone va cupinde peste 194 de camere. Zona Centrală va avea 58 de camere în 28 de intersecţii, iar zona B va avea 49 de intersecţii cu 136 de camere”, a declarat, miercuri, Mihai Teodorescu, directorul Direcţiei Transporturi din cadrul PMB.
Sorin Chiriţă, city manager, a explicat, de asemenea, că „la fiecare intrare, la fiecare penetraţie din Municipiul Bucureşti vor fi montate camere, conectate la un sistem electronic, care va monitoriza întreg traficul din oraş şi va indentifica numere de autoturisme care vor fi transmise către Poliţia Locală, într-un sistem centralizat”. Amenzile pot veni acasă, la proprietar, a precizat el.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
shoppy
Pai daca scade numarul de masini atunci va creste viteza de depalsare a STB, deci si confortul.
Este imposibil sa se creasca confortul STB fara se se inoportuneze absolut deloc masinile personale si deabia dupaia sa se introduca masuri justificate de cresterea confortului STB.
Pai daca scade numarul de masini atunci va creste viteza de depalsare a STB, deci si confortul.
Este imposibil sa se creasca confortul STB fara se se inoportuneze absolut deloc masinile personale si deabia dupaia sa se introduca masuri justificate de cresterea confortului STB.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
aztec
Verifica viteza de deplasare a tramvaiului 1 in zona AFI...unde are banda dedicata.
Sau a tramvaiului 16 in zona Pipera.
Il depasesti ca pieton..
Verifica viteza de deplasare a tramvaiului 1 in zona AFI...unde are banda dedicata.
Sau a tramvaiului 16 in zona Pipera.
Il depasesti ca pieton..
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
shoppy
De acord ca trebuiesc rezolvate si nu au nici o scuza ca nu o fac dar exagerezi, pietonul merge cu 4km/h, chiar si daca ar merge tramvaiul cu 10km/h tot ar fi de 2.5 ori mai repede.
Daca s-ar moderniza segmentul de la Afi s-ar castiga maxim 30sec, sa nu spui ca stau unii cu masina in blocaj dinainte de Grozavesti si pana la Timisoara(sau cum s-o chema acolo) din cauza 30sec in plus in tramvai.
La fel cu 16, sa iesi seara la 6 de pe FdG sau Pompeiu in Petricani poate sa iti ia si jumatate de ora si dupaia pe Petricani ai blocaj de la podul peste salba de lacuri pana la Tei unde mai pierzi si acolo, daca s-ar moderniza 16 de la capat pana la Tei s-ar castiga sa spunem 5min, nu sta nimeni in masina pentru 5min ale tramvaiului.
De acord ca trebuiesc rezolvate si nu au nici o scuza ca nu o fac dar exagerezi, pietonul merge cu 4km/h, chiar si daca ar merge tramvaiul cu 10km/h tot ar fi de 2.5 ori mai repede.
Daca s-ar moderniza segmentul de la Afi s-ar castiga maxim 30sec, sa nu spui ca stau unii cu masina in blocaj dinainte de Grozavesti si pana la Timisoara(sau cum s-o chema acolo) din cauza 30sec in plus in tramvai.
La fel cu 16, sa iesi seara la 6 de pe FdG sau Pompeiu in Petricani poate sa iti ia si jumatate de ora si dupaia pe Petricani ai blocaj de la podul peste salba de lacuri pana la Tei unde mai pierzi si acolo, daca s-ar moderniza 16 de la capat pana la Tei s-ar castiga sa spunem 5min, nu sta nimeni in masina pentru 5min ale tramvaiului.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
aztec
Nu vreau sa deturnez discutia.
De aceea zic. Oferi alternativa si apoi pui restrictii.
Totusi te invit sa faci o plimbare intre Tei si Pipera..
Linia parca e cea din filmuletele cu Corea de Nord.
Cu tramvaiul 1 am ramas surprins cat de incet merge pe portiunea aia...plus ca inca nu am inteles cate sa trebuie sa validez de la Dinamo pana la AFI...si e tramvaiul cu 4 capete?
Eu folosesc ITB-ul, chiar daca am masina personala..
Dar regret zilnic.
Am stat acum 4 ani peste 50 min la Galeriile Orizont in centru sa astept un 368 care nu mai venea sau se retragea...eu fiind prostul cu abonament, ca altfel luam altceva...
De ex azi un 642 E3 la care au montat AC...dar nu functiona.
Placere maxima.
41 cand functioneaza.. mai rapid ca masina..dar ar putea intretine linia si ar fi mai rapid, mai confortabil si mai silentios..
M-a prins noaptea la Grigore Alexandrescu...
Mers pe jos pana la Universitate ca nu aveam cu ce, sa iau cursa spre Drumul Taberei...aia de noapte .
Daca punem ca alternativa la ITB uber sau taxiurile...nu suntem pe aceiasi pagina.
Nu vreau sa deturnez discutia.
De aceea zic. Oferi alternativa si apoi pui restrictii.
Totusi te invit sa faci o plimbare intre Tei si Pipera..
Linia parca e cea din filmuletele cu Corea de Nord.
Cu tramvaiul 1 am ramas surprins cat de incet merge pe portiunea aia...plus ca inca nu am inteles cate sa trebuie sa validez de la Dinamo pana la AFI...si e tramvaiul cu 4 capete?
Eu folosesc ITB-ul, chiar daca am masina personala..
Dar regret zilnic.
Am stat acum 4 ani peste 50 min la Galeriile Orizont in centru sa astept un 368 care nu mai venea sau se retragea...eu fiind prostul cu abonament, ca altfel luam altceva...
De ex azi un 642 E3 la care au montat AC...dar nu functiona.
Placere maxima.
41 cand functioneaza.. mai rapid ca masina..dar ar putea intretine linia si ar fi mai rapid, mai confortabil si mai silentios..
M-a prins noaptea la Grigore Alexandrescu...
Mers pe jos pana la Universitate ca nu aveam cu ce, sa iau cursa spre Drumul Taberei...aia de noapte .
Daca punem ca alternativa la ITB uber sau taxiurile...nu suntem pe aceiasi pagina.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
andreiiul
Ideea in sine este una buna, dar presimt ca este doar o actiune facuta pt a prezenta UE ca s-au luat masuri pt a reduce poluarea.
In declaratii s-a facut referire la faptul ca Politia Locala va aplica sanctiuni celor care nu respecta decizia. Dar cum si pe baza carui cadru legislativ?
Legea 155/2010 art 7 lit h spune:
h) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind oprirea, stationarea, parcarea autovehiculelor si accesul interzis, avand dreptul de a dispune masuri de ridicare a autovehiculelor stationate neregulamenta. Acea mentiune cu "acces interzis" le poate da dreptul sa amendeze dar din ce stiu se refera la cu totul altceva decat subiectul discutiei.
De asemenea, oare cum vor amenda soferii care incalca hotararea? Stim bine ca Politia Locala nu mai poate trimite amenzi proprietarilor pt ca le-a fost interzis acest lucru. Politia Locala nu are acces la baza de date a IGPR si chiar si asa sunt inca multe situatii cu masini vandute dar neinmatriculate pe numele noului proprietar.
Daca aceasta masura venea ca un punct final pt un set de alte masuri luate inainte era perfect. Tu vrei sa taxezi tranzitul prin oras dar nu ai centura ocolitoare demna de o capitala. Transportul in comun lasa inca de dorit. Transportul alternativ inca nu are o retea de trasee care sa satisfaca toate cerintele. Infrastructura rutiera a orasului inca te duce prin zonele interzise daca vrei sa ajungi dintr-un capat in altul.
Cred ca un punct de vedere al asociatiei pe aceasta tema ar avea un impact mai mare in PMB decat n puncte de vedere al cetateanului de rand.
Ideea in sine este una buna, dar presimt ca este doar o actiune facuta pt a prezenta UE ca s-au luat masuri pt a reduce poluarea.
In declaratii s-a facut referire la faptul ca Politia Locala va aplica sanctiuni celor care nu respecta decizia. Dar cum si pe baza carui cadru legislativ?
Legea 155/2010 art 7 lit h spune:
h) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind oprirea, stationarea, parcarea autovehiculelor si accesul interzis, avand dreptul de a dispune masuri de ridicare a autovehiculelor stationate neregulamenta. Acea mentiune cu "acces interzis" le poate da dreptul sa amendeze dar din ce stiu se refera la cu totul altceva decat subiectul discutiei.
De asemenea, oare cum vor amenda soferii care incalca hotararea? Stim bine ca Politia Locala nu mai poate trimite amenzi proprietarilor pt ca le-a fost interzis acest lucru. Politia Locala nu are acces la baza de date a IGPR si chiar si asa sunt inca multe situatii cu masini vandute dar neinmatriculate pe numele noului proprietar.
Daca aceasta masura venea ca un punct final pt un set de alte masuri luate inainte era perfect. Tu vrei sa taxezi tranzitul prin oras dar nu ai centura ocolitoare demna de o capitala. Transportul in comun lasa inca de dorit. Transportul alternativ inca nu are o retea de trasee care sa satisfaca toate cerintele. Infrastructura rutiera a orasului inca te duce prin zonele interzise daca vrei sa ajungi dintr-un capat in altul.
Cred ca un punct de vedere al asociatiei pe aceasta tema ar avea un impact mai mare in PMB decat n puncte de vedere al cetateanului de rand.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
andrei11
...sunt inca multe situatii cu masini vandute dar neinmatriculate pe numele noului proprietar.
Când vinzi mașina trebuie să te duci în Pipera să o radiezi. Dacă n-o radiezi e pe riscul tău. Asumat. Nu contează dacă noul proprietar nu o înmatriculează, lui îi vine amenda. Chit că umblă cu ea neînmatriculată. Repet, mașina trebuie radiată în Pipera, după aceea nu mai e treaba ta.
________________
Ok, ia Bucureștiul măsura asta. Și dacă se inspiră TOATE satele / comunele / orașele din țară ? Vrei să ajungi de la București la Sibiu, ia tată toate orașele / comunele de la Pitești la Sibiu, inclusiv Sibiu, evident și plătești taxe de tranzit. Evident și A 1 de la București la Pitești. Cum sună ?
...sunt inca multe situatii cu masini vandute dar neinmatriculate pe numele noului proprietar.
Când vinzi mașina trebuie să te duci în Pipera să o radiezi. Dacă n-o radiezi e pe riscul tău. Asumat. Nu contează dacă noul proprietar nu o înmatriculează, lui îi vine amenda. Chit că umblă cu ea neînmatriculată. Repet, mașina trebuie radiată în Pipera, după aceea nu mai e treaba ta.
________________
Ok, ia Bucureștiul măsura asta. Și dacă se inspiră TOATE satele / comunele / orașele din țară ? Vrei să ajungi de la București la Sibiu, ia tată toate orașele / comunele de la Pitești la Sibiu, inclusiv Sibiu, evident și plătești taxe de tranzit. Evident și A 1 de la București la Pitești. Cum sună ?
📖 Pagination options