Topic: Irisbus Citelis
972 posts, 350820 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Exista 100 bucati de acest tip in Bucuresti, aduse incepand cu anul 2007 pana la inceputul lui 2008. Primele 8 au intrat in circulatie pe 17 Februarie 2007 pe liniile 61, 69, 91 de la Depoul Bujoreni. Au numere de parc cuprinse intre 5301-5400. Echipamentele de tractiune sunt realizate de ICPE SAERP.
Exista 100 bucati de acest tip in Bucuresti, aduse incepand cu anul 2007 pana la inceputul lui 2008. Primele 8 au intrat in circulatie pe 17 Februarie 2007 pe liniile 61, 69, 91 de la Depoul Bujoreni. Au numere de parc cuprinse intre 5301-5400. Echipamentele de tractiune sunt realizate de ICPE SAERP.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Electronic vorbind 5400 nu este cu mult diferit de 5399, doar organizarea echipamentelor este alta. In cutia de pe acoperis stau doar invertorul si intrerupatorul automat iar restul echipamentelor care se aflau pe acoperis au migrat catre dulapul din spate. De asemenea baza captatorilor este putin mai in spate decat la restul seriei pentru a lasa loc eventualului aer conditionat din salon.
Electronic vorbind 5400 nu este cu mult diferit de 5399, doar organizarea echipamentelor este alta. In cutia de pe acoperis stau doar invertorul si intrerupatorul automat iar restul echipamentelor care se aflau pe acoperis au migrat catre dulapul din spate. De asemenea baza captatorilor este putin mai in spate decat la restul seriei pentru a lasa loc eventualului aer conditionat din salon.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Mai sus am pozat si o cutie numita "Sesizor de tensiuni periculoase STP-01". Revin si cu explicatii asupra sa. Aceasta are rolul de a monitoriza permanent tensiunea din caroseria troleibuzului si in cazul in care aceasta depaseste o limita ce poate afecta securitatea pasagerilor va comanda decuplarea troleibuzului de la retea (decuplarea intrerupatorului automat pentru cele normale sau direct decuplarea captatorilor de la retea pentru cele dotate cu acest sistem). In interiorul cutiei se afla circuitul electronic, 3 izolatori de legaturi si un releu cu soclu RI13.
Mai sus am pozat si o cutie numita "Sesizor de tensiuni periculoase STP-01". Revin si cu explicatii asupra sa. Aceasta are rolul de a monitoriza permanent tensiunea din caroseria troleibuzului si in cazul in care aceasta depaseste o limita ce poate afecta securitatea pasagerilor va comanda decuplarea troleibuzului de la retea (decuplarea intrerupatorului automat pentru cele normale sau direct decuplarea captatorilor de la retea pentru cele dotate cu acest sistem). In interiorul cutiei se afla circuitul electronic, 3 izolatori de legaturi si un releu cu soclu RI13.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Ieri s-au implinit 3 ani de cand au intrat in exploatare primele troleibuze Irisbus Citelis, acestea sunt serie 5301-5308 care au intrat pe 17.02.2007 pe liniile 61, 69, 91 ale depoului Bujoreni. Astfel primele 8 troleibuze au iesit din garantie, totusi ICPE-SAERP impreuna cu Astra Arad vor continua sa asigure serviceul, in special SAERP pentru partea de electronica si tractiune, dar sub forma de contratc.
In poza 5306 in ultima zi de probe pe linia 61.
Ieri s-au implinit 3 ani de cand au intrat in exploatare primele troleibuze Irisbus Citelis, acestea sunt serie 5301-5308 care au intrat pe 17.02.2007 pe liniile 61, 69, 91 ale depoului Bujoreni. Astfel primele 8 troleibuze au iesit din garantie, totusi ICPE-SAERP impreuna cu Astra Arad vor continua sa asigure serviceul, in special SAERP pentru partea de electronica si tractiune, dar sub forma de contratc.
In poza 5306 in ultima zi de probe pe linia 61.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Dupa cum va ziceam la 5400 organizarea echipamentelor este facuta astfel incat sa lase spatiu pentru o eventuala unitate de AC pe acoperis, astfel baza captatorilor este cu aproximativ 30cm mai spre spatele troleibuzului iar echipamentele sunt mai omogenizate.
In poze observam intrerupatorul automat care sta in cutia cu invertorul. Pe viitor in cutia cu invertorul are spatiu si sursa pentru aer conditionat precum si instalatia sistemului pneumatic de control al captatorilor.
Dupa cum va ziceam la 5400 organizarea echipamentelor este facuta astfel incat sa lase spatiu pentru o eventuala unitate de AC pe acoperis, astfel baza captatorilor este cu aproximativ 30cm mai spre spatele troleibuzului iar echipamentele sunt mai omogenizate.
In poze observam intrerupatorul automat care sta in cutia cu invertorul. Pe viitor in cutia cu invertorul are spatiu si sursa pentru aer conditionat precum si instalatia sistemului pneumatic de control al captatorilor.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Costin
A fost rezolvata problema supraincalzirii echipamentelor din dulapul din spate? Stiu ca 5400 circula constant pe 86 inca de cand vremea era destul de calda afara...
A fost rezolvata problema supraincalzirii echipamentelor din dulapul din spate? Stiu ca 5400 circula constant pe 86 inca de cand vremea era destul de calda afara...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
A fost la inceput o teama ca prea multe echipamente in spate s-ar supraincalzi, dar s-a demonstrat ca este alarma falsa.
cos wrote:
A fost rezolvata problema supraincalzirii echipamentelor din dulapul din spate? Stiu ca 5400 circula constant pe 86 inca de cand vremea era destul de calda afara...
A fost la inceput o teama ca prea multe echipamente in spate s-ar supraincalzi, dar s-a demonstrat ca este alarma falsa.
- ratbdriver
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
ratbdriver
Si ac-ul tot saerp il pune sau alte firme o sa se ocupe de montare ? daca va castiga tot aradul urmatoarea licitatie, desi cred ca da
Si ac-ul tot saerp il pune sau alte firme o sa se ocupe de montare ? daca va castiga tot aradul urmatoarea licitatie, desi cred ca da
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Unitatile efective vin de la firmele de specialitate, la SAERP ne ocupam doar cu partea de alimentare (surse) si comanda/diagnoza. O sa revin pe parcurs si la aceste detalii.
Unitatile efective vin de la firmele de specialitate, la SAERP ne ocupam doar cu partea de alimentare (surse) si comanda/diagnoza. O sa revin pe parcurs si la aceste detalii.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Gabi23
Si pe #5306 tot pe 61 il gasim si acum ca titular (a circulat acum vreo 2 luni pe 90 ca titular vreo luna). Cine schimba mastile si repara tamponarile troleibuzelor Irisbus? Am vazut unul astazi unul cu o masca tamponata cam urat.
Si pe #5306 tot pe 61 il gasim si acum ca titular (a circulat acum vreo 2 luni pe 90 ca titular vreo luna). Cine schimba mastile si repara tamponarile troleibuzelor Irisbus? Am vazut unul astazi unul cu o masca tamponata cam urat.
- Dr2005
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Victor92
Din toate troleibuzele pe care le vad zilnic pe linia 91, pe5384 il dau disparut din primavara lui 2010. Pe titularul acestui troleibuz il tot vad pe 5252 la sch1(linia 93).Stiti ceva de el ?
Din toate troleibuzele pe care le vad zilnic pe linia 91, pe5384 il dau disparut din primavara lui 2010. Pe titularul acestui troleibuz il tot vad pe 5252 la sch1(linia 93).Stiti ceva de el ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Gabi23
Lipseste de circa o luna de zile doar, cel mai probabil defect cu vreo piesa. Ultima data a circulat pe linia 69, pe 19 decembrie 2010.
Victor92 wrote:
Din toate troleibuzele pe care le vad zilnic pe linia 91, pe5384 il dau disparut din primavara lui 2010. Pe titularul acestui troleibuz il tot vad pe 5252 la sch1(linia 93).Stiti ceva de el ?
Lipseste de circa o luna de zile doar, cel mai probabil defect cu vreo piesa. Ultima data a circulat pe linia 69, pe 19 decembrie 2010.
📖 Pagination options