Topic: Microbuzele Iveco Daily ale RAT Craiova
5 posts, 3391 views-
- andreir14
-
Posted:
Monday, 18.06.2018, 19:16 -
Microbuzele Iveco Daily ale RAT Craiova
andreir14
Regia din Banie a avut initial 43 de bucati, achizitionate prin leasing in 2005, dintre care au fost returnate 35 de bucati, RAT Craiova pastrand 8 microbuze (123, 126, 137, 139, 142, 143, 144, 145). Mare parte din ele sunt folosite pentru cursele speciale sau pentru a transporta controlorii (in cazul nostru, 123 e cel repartizat de obicei), insa sunt puse si pe anumite trasee, care nu au un flux foarte mare de calatori (ex - 20, 10, 13, 23b).
143, acces linia 13, Bld. Dacia:
![](https://farm2.staticflickr.com/1726/29010470668_ae218ab747_b.jpg)
Regia din Banie a avut initial 43 de bucati, achizitionate prin leasing in 2005, dintre care au fost returnate 35 de bucati, RAT Craiova pastrand 8 microbuze (123, 126, 137, 139, 142, 143, 144, 145). Mare parte din ele sunt folosite pentru cursele speciale sau pentru a transporta controlorii (in cazul nostru, 123 e cel repartizat de obicei), insa sunt puse si pe anumite trasee, care nu au un flux foarte mare de calatori (ex - 20, 10, 13, 23b).
143, acces linia 13, Bld. Dacia:
![](https://farm2.staticflickr.com/1726/29010470668_ae218ab747_b.jpg)
-
- andreir14
-
Posted:
Tuesday, 04.09.2018, 14:45 -
-
- andreir14
-
Posted:
Wednesday, 08.01.2020, 11:58 -
Re: Microbuzele Iveco Daily ale RAT Craiova
andreir14
Situatia lor (ianuarie 2020):
Active:
Trasee/CS: 123, 126, 137, 143, 144, 145
Interventii: 142
Inactive: 139 (donor)
Situatia lor (ianuarie 2020):
Active:
Trasee/CS: 123, 126, 137, 143, 144, 145
Interventii: 142
Inactive: 139 (donor)
-
- ADK
-
Posted:
Thursday, 26.10.2023, 00:16 -
Re: Microbuzele Iveco Daily ale RAT Craiova
ADK
De ce au fost returnate?
Regia din Banie a avut initial 43 de bucati, achizitionate prin leasing in 2005, dintre care au fost returnate 35 de bucati (...)
De ce au fost returnate?
-
- andreir14
-
Posted:
Thursday, 26.10.2023, 21:04 -
Re: Microbuzele Iveco Daily ale RAT Craiova
andreir14
Cand ele au fost cumparate in leasing (se pare ca acest contract a fost incheiat in 2003, nu in 2005, asa cum stiam), conducerea RAT de la acea vreme avea speranta ca aceste microbuze vor fi "ce trebuie", pentru ca RAT sa faca fata operatorului privat din acea perioada - Fratii Bacriz, care avea tot microbuze Iveco in circulatie. Candva prin 2006, cei din conducere si-au dat seama ca nu mai renteaza deloc microbuzele, neavand cine stie ce capacitate de transport, nu erau sigure si nu aveau nici aer conditionat, asa ca s-a incercat renuntarea la contractul de leasing incheiat cu 3 ani in urma, insa fara succes.
Pana la urma, prin 2009-2010, au reusit sa scape de mai toate microbuzele, pastrand, insa, 8 dintre ele, pentru traseele cu flux redus si curse speciale, conventii.
Cand ele au fost cumparate in leasing (se pare ca acest contract a fost incheiat in 2003, nu in 2005, asa cum stiam), conducerea RAT de la acea vreme avea speranta ca aceste microbuze vor fi "ce trebuie", pentru ca RAT sa faca fata operatorului privat din acea perioada - Fratii Bacriz, care avea tot microbuze Iveco in circulatie. Candva prin 2006, cei din conducere si-au dat seama ca nu mai renteaza deloc microbuzele, neavand cine stie ce capacitate de transport, nu erau sigure si nu aveau nici aer conditionat, asa ca s-a incercat renuntarea la contractul de leasing incheiat cu 3 ani in urma, insa fara succes.
Pana la urma, prin 2009-2010, au reusit sa scape de mai toate microbuzele, pastrand, insa, 8 dintre ele, pentru traseele cu flux redus si curse speciale, conventii.
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Craiova (RAT SRL)
•
Choose destination