Topic: Reteaua de troleibuz - Mediaş
27 posts, 9421 views
📖 Pagination options
-
- Victor92
-
Posted:
Friday, 09.02.2018, 19:56 -
Reteaua de troleibuz - Mediaş
Victor92
Reteaua de troleibuz din Medias se afla intr-o stare buna, cateva imbunatatiri ar fi necesare, dar exista si conditii de extindere a acesteia despre care a punctat Andrei17 in urma cu cateva zile. Macazul de pe Strada Pompierilor (atasat in poza) nu se afla intr-o stare tocmai buna.
Separat, pe Strada Constantin Brancoveanu si Academician Ioan Morar a fost montata o reteaua noua in 2015, dar nu a fost folosita pana acum. Utilizata, de asemenea, a fost legatura de pe Soseaua Sibiului (in preajma magazinului Kaufland) din decembrie 2013. Aceasta, ulterior, a fost extinsa pana la iesirea din Medias spre Sibiu, dar cele 2 sunt neutilizate in clipa de fata din cauza unor probleme de tensiune. Locatia acestuia, "creierul" care ofera tensiune retelei de troleibuz din tot orasul, se afla la la intersectia Strada Pompierilor/Strada Unirii.
Din aceasta cauza, la ora actuala, troleibuzele de pe linia T2 intorc la capatul "Cartier Vitrometan (Str. Milcov)". In locul acestora, pe reteaua neutilizata, au fost introduse autobuze.
Reteaua de troleibuz din Medias se afla intr-o stare buna, cateva imbunatatiri ar fi necesare, dar exista si conditii de extindere a acesteia despre care a punctat Andrei17 in urma cu cateva zile. Macazul de pe Strada Pompierilor (atasat in poza) nu se afla intr-o stare tocmai buna.
Separat, pe Strada Constantin Brancoveanu si Academician Ioan Morar a fost montata o reteaua noua in 2015, dar nu a fost folosita pana acum. Utilizata, de asemenea, a fost legatura de pe Soseaua Sibiului (in preajma magazinului Kaufland) din decembrie 2013. Aceasta, ulterior, a fost extinsa pana la iesirea din Medias spre Sibiu, dar cele 2 sunt neutilizate in clipa de fata din cauza unor probleme de tensiune. Locatia acestuia, "creierul" care ofera tensiune retelei de troleibuz din tot orasul, se afla la la intersectia Strada Pompierilor/Strada Unirii.
Din aceasta cauza, la ora actuala, troleibuzele de pe linia T2 intorc la capatul "Cartier Vitrometan (Str. Milcov)". In locul acestora, pe reteaua neutilizata, au fost introduse autobuze.
DSC_0173.JPG (147.08 KB; downloaded 5178 times)
DSC_0174.JPG (184.87 KB; downloaded 5178 times)
DSC_0175.JPG (95.05 KB; downloaded 5178 times)
DSC_0179.JPG (113.85 KB; downloaded 5180 times)
DSC_0257.JPG (320.48 KB; downloaded 5179 times)
DSC_0259.JPG (146.33 KB; downloaded 5178 times)
DSC_0146.JPG (244.64 KB; downloaded 5180 times)
DSC_0199.JPG (218.22 KB; downloaded 5181 times)
DSC_0196.JPG (236.86 KB; downloaded 5182 times)
-
- PTMZ
-
Posted:
Sunday, 12.04.2020, 08:45 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
PTMZ
Primăria Mediaș a lansat miercuri licitația pentru modernizarea, extinderea și reabilitarea rețelei de troleibuz din oraș și alte lucrări de infrastructură incluse în proiect. Bugetul alocat este de 37 901 632,93 RON, cu finanțare europeană prin POR. Ponderea punctajului:
- 90% preț
- 10% perioada de garanție.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 14 mai, cel al evaluărilor fiind 14 august. Link SICAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100092053
Primăria Mediaș a lansat miercuri licitația pentru modernizarea, extinderea și reabilitarea rețelei de troleibuz din oraș și alte lucrări de infrastructură incluse în proiect. Bugetul alocat este de 37 901 632,93 RON, cu finanțare europeană prin POR. Ponderea punctajului:
- 90% preț
- 10% perioada de garanție.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 14 mai, cel al evaluărilor fiind 14 august. Link SICAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100092053
-
- PTMZ
-
Posted:
Friday, 24.04.2020, 06:58 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
PTMZ
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 28 mai.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 28 mai.
-
- PTMZ
-
Posted:
Friday, 29.05.2020, 06:43 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
PTMZ
Ofertant unic: asocierea S.C. ISOTECH S.R.L. - UTI GRUP, cu următorii subcontractanți:
- BEST CONSULTING & DESIGN S.R.L. (25%; de asemenea, terț)
- ALTIMATE (15%)
- ELECTRO INSTAL MATERIALE S.R.L. (20%)
- CONSTRUCȚII FEROVIARE MUREȘ S.A. (5%).
Ofertant unic: asocierea S.C. ISOTECH S.R.L. - UTI GRUP, cu următorii subcontractanți:
- BEST CONSULTING & DESIGN S.R.L. (25%; de asemenea, terț)
- ALTIMATE (15%)
- ELECTRO INSTAL MATERIALE S.R.L. (20%)
- CONSTRUCȚII FEROVIARE MUREȘ S.A. (5%).
-
- PTMZ
-
Posted:
Tuesday, 21.07.2020, 16:58 -
-
- ByOnu
-
Posted:
Sunday, 26.07.2020, 12:37 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
ByOnu
Cunoaste cineva Mediasul si vrea sa ne spuna in ce consta mai precis extinderea samd?
Cunoaste cineva Mediasul si vrea sa ne spuna in ce consta mai precis extinderea samd?
- Puss in Boots
-
Posted:
Sunday, 26.07.2020, 12:59 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
Puss in Boots
Citisem pe in alt forum de un T4 intre Stadionului-Mosnei operabil cu cele 3 trolee Solaris noi. Dar nu stiu daca e doar atat. In licitatia de mai sus se vorbeste de extindere pe doua sectoare de linie noua, de 5.3km si de 9.
Citisem pe in alt forum de un T4 intre Stadionului-Mosnei operabil cu cele 3 trolee Solaris noi. Dar nu stiu daca e doar atat. In licitatia de mai sus se vorbeste de extindere pe doua sectoare de linie noua, de 5.3km si de 9.
-
- PTMZ
-
Posted:
Sunday, 26.07.2020, 13:04 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
PTMZ
Din ce am găsit, @Andrei17 a explicat la topicul de știri, noutăți și perspective în ce constă extinderea:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=77&t=559&start=70#p346654
Din ce am găsit, @Andrei17 a explicat la topicul de știri, noutăți și perspective în ce constă extinderea:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=77&t=559&start=70#p346654
Andrei17 wrote:
Pe scurt, pe lângă achiziționarea de troleibuze noi, toată rețeaua actuală a troleibuzelor va fi modernizată și se are în vedere crearea unei noi rute, T4, spre stadionul din oraș, dar și electrificarea actualei linii de autobuz 5 (1 Decembrie - Angarul de Sus - Heleșteu, viitor T5).
De asemenea, anul acesta ar trebui ca toate variantele de traseu ale lui T2 să se unifice într-unul singur, traseu pe care să circule exclusiv troleibuze și care să fie cuprins între capetele 1 Decembrie și Kaufland (actualul T2K, prelungit nu cu mult, și anume până la sensul giratoriu de la intrarea în oraș, construit special pentru întoarcerea troleibuzelor în deplină siguranță).
[...]
Troleibuzele noi, de 12m, vor fi strict pentru liniile noi. 2 bucăți pentru T5 și 1 bucată pentru T4. Pe restul vor circula actualele troleibuze.
- Puss in Boots
-
Posted:
Sunday, 26.07.2020, 13:15 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
Puss in Boots
Oricum si Mediasul presupun ca putea cumpara mai multe trolee si articulate nu de 12m. Si asa absorbtia de fonduri UE e mica.
Oricum si Mediasul presupun ca putea cumpara mai multe trolee si articulate nu de 12m. Si asa absorbtia de fonduri UE e mica.
-
- cris_m
-
Posted:
Sunday, 26.07.2020, 16:42 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
cris_m
Evident, dar de ce sa se complice... Or fi alte conditii la sume mai mari pe care nu le pot respecta decat cu niste efort si vointa...
Evident, dar de ce sa se complice... Or fi alte conditii la sume mai mari pe care nu le pot respecta decat cu niste efort si vointa...
- Puss in Boots
-
Posted:
Monday, 27.07.2020, 11:03 -
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
Sunday, 09.08.2020, 21:50 -
Reteaua de troleibuz - Mediaş
Andrei Andraș
Vin cu completări asupra a ceea ce am spus acum ceva timp.
Va fi înființată o singură linie, T4, pe traseul Stadionului - Piață - strada Moșnei - Heleșteu deservită de toate cele 3 troleibuze.
PTMZ wrote:
Din ce am găsit, @Andrei17 a explicat la topicul de știri, noutăți și perspective în ce constă extinderea:Andrei17 wrote:
Pe scurt, pe lângă achiziționarea de troleibuze noi, toată rețeaua actuală a troleibuzelor va fi modernizată și se are în vedere crearea unei noi rute, T4, spre stadionul din oraș, dar și electrificarea actualei linii de autobuz 5 (1 Decembrie - Angarul de Sus - Heleșteu, viitor T5).
[...]
Troleibuzele noi, de 12m, vor fi strict pentru liniile noi. 2 bucăți pentru T5 și 1 bucată pentru T4. Pe restul vor circula actualele troleibuze.
Vin cu completări asupra a ceea ce am spus acum ceva timp.
Va fi înființată o singură linie, T4, pe traseul Stadionului - Piață - strada Moșnei - Heleșteu deservită de toate cele 3 troleibuze.
- Puss in Boots
-
Posted:
Wednesday, 12.08.2020, 04:16 -
Re: Reteaua de troleibuz - Mediaş
Puss in Boots
De ce au renuntat la T5? Asta inseamna ca nu mai electrifica unul din cele doua sectoare mentionate mai sus (cel afererent liniei de bus 5). Pacat.
De ce au renuntat la T5? Asta inseamna ca nu mai electrifica unul din cele doua sectoare mentionate mai sus (cel afererent liniei de bus 5). Pacat.
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
Wednesday, 12.08.2020, 08:10 -
Rețeaua de troleibuz - Mediaş
Andrei Andraș
Nu s-a renunțat la T5. Așa înțelesesem la acel moment vestea, cum că se fac două linii noi. Dar am înțeles greșit.
Cu acest T4 se vor materializa două idei ale administrației medieșene: linie de troleibuz pe strada Stadionului (în prezent cartierul este deservit de linia de microbuz L12) și linie de troleibuz în cartierul Moșnei.
Nu am informații cu privire la păstrarea sau nu, după darea în folosință a liniei T4, a autobuzelor de pe linia L5, dar cel mai probabil linia va fi desființată pentru că pe porțiunea dintre 1 Decembrie și podul peste Târnava circulă T1 și T2 care asigură o frecvență de 10 minute la orele de vârf și cu ocazia asta s-ar elimina una dintre suprapunerile (prezente masiv în oraș) autobuz (microbuz) - troleibuz.
Nu s-a renunțat la T5. Așa înțelesesem la acel moment vestea, cum că se fac două linii noi. Dar am înțeles greșit.
Cu acest T4 se vor materializa două idei ale administrației medieșene: linie de troleibuz pe strada Stadionului (în prezent cartierul este deservit de linia de microbuz L12) și linie de troleibuz în cartierul Moșnei.
Nu am informații cu privire la păstrarea sau nu, după darea în folosință a liniei T4, a autobuzelor de pe linia L5, dar cel mai probabil linia va fi desființată pentru că pe porțiunea dintre 1 Decembrie și podul peste Târnava circulă T1 și T2 care asigură o frecvență de 10 minute la orele de vârf și cu ocazia asta s-ar elimina una dintre suprapunerile (prezente masiv în oraș) autobuz (microbuz) - troleibuz.
L5 T4.png (236.86 KB; downloaded 3815 times)
📖 Pagination options