Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: Rocar DAF (2000-2009)

28 posts, 13008 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Rocar DAF (2000-2009) Utilizator anonim

In Bucuresti au circulat si 2 autobuze Rocar-DAF cu numerele de parc 900 si 901. Acestea au circulat pana in primavara lui 2009 pe liniile autobazei Nordului.

900-205-01.JPG (410.67 KB; downloaded 6851 times)


900-641-01.JPG (421.39 KB; downloaded 6871 times)


901-331-03.06.06.JPG (416.23 KB; downloaded 6873 times)

 


Re: Rocar DAF (ex) SprinterXP

Utilizator anonim wrote:
In Bucuresti au circulat si 2 autobuze Rocar-DAF cu numerele de parc 900 si 901. Acestea au circulat pana in primavara lui 2009 pe liniile autobazei Nordului.
[...]


Mai exact #900 a fost casat in vara anului 2008, iar #901 la sfarsitul lunii August 2009.

 


Re: Rocar DAF (ex) Aron

Care e istoria acestor autobuze?? Acestea au fost singurele exemplare....De ce nu a fost productie de serie? :roll:

 


Re: Rocar DAF (ex) Axel

dj_exemplar wrote:
Care e istoria acestor autobuze?? Acestea au fost singurele exemplare....De ce nu a fost productie de serie? :roll:


Aceste 2 autobuze au fost prototipuri cu motor de DAF si sasiu de Rocar, initial aceste 2 motoare de DAF trebuiau puse tot pe caroserie de HESS adica puteau  sa fie 3 autobuze DAF-HESS la RATB dar s-a luat decizia pentru a face acest experiment cu Rocar - DAF. ;)
In rest aceste autobuze au fost numerotate 900,901 si au domiciliat la Autobaza Nordului.
Mai jos o poza cu 901 pe linia 449 in bucla de la Piata Presei Libere in anul 2007. :(  8-)
900-449-2007.jpg (65.92 KB; downloaded 6902 times)

 


Re: Rocar DAF (ex) Dominatrix

Axel wrote:
Aceste 2 autobuze au fost prototipuri cu motor de DAF si sasiu de Rocar, initial aceste 2 motoare de DAF trebuiau puse tot pe caroserie de HESS adica puteau  sa fie 3 autobuze DAF-HESS la RATB dar s-a luat decizia pentru a face acest experiment cu Rocar - DAF. ;)

FALS!
Cele 2 autobuze Rocar-DAF aveau motoare MAN, la fel ca si pe restul autobuzelor Rocar de Simon, si caroserie de Rocar, nu sasiu :!:  Sasiul era de DAF. Acesta e si motivul pentru care aceste autobuze aveau numai 11,3 m lungime, fiind mai scurte decat restul autobuzelor Rocar de Simon, care aveau 12 m lungime. Despre ipoteza construirii lor cu caroserie HESS, nu comentez, fiindca nu am informatii.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Rocar DAF (ex) Dr2005

Dealtfel, toate autobuzele Daf au avut motoare MAN, nu doar cele două Rocar-Daf.

#900:








#901:








Daţi click pe thumbnail-uri pentru a vedea pozele la rezoluţia lor originală. Nu pun direct pozele aici, pentru că altfel voi fi acuzat că încarc serverul :!:.

 


Re: Rocar DAF (ex) Aron

Da sigur au fost numai la autobaza nordului?...zic asta deaorece am vazut o poza cu #900 pe linia naveta 641....cum e cea de sus a lui Dragos

 


Re: Rocar DAF (ex) Chev Celios

Da numai la Nordului. Ce Nordului nu are voie sa bage in 641 cand e nevoie de iei ??

 


Re: Rocar DAF (ex) Axel

Chev Celios wrote:
Da numai la Nordului. Ce Nordului nu are voie sa bage in 641 cand e nevoie de iei ??

900 a fost si in 667 in anul 2007.
O poza facuta de mine in 2007 cu 900 pe linia naveta 667 la statia ''Bd.Carol I''. 8-)
Imi cer scuze ca nu am stiut sa ma exprim cu mesajul cu motorul si sasiul. :oops:  :cry:
900-667.JPG (47.71 KB; downloaded 6799 times)

 


Re: Rocar DAF (ex) SprinterXP

Acestea nu aveau perete despartitor intre cabina si salon, sau nu vad eu bine? :shock:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Rocar DAF (ex) Utilizator anonim

Nu, nu aveau decat o bara. Ulterior au fost "RATB-izate" si cu un perete cu un geam de plexy, dar tot semi deschisa era cabina.

901-DEP-12.06.2009j.JPG (353.24 KB; downloaded 6736 times)

 


Re: Rocar DAF (ex) Gabi23

Toate Rocarurile la inceput nu au avut cabina inchisa.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Rocar DAF (ex) Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
Toate Rocarurile la inceput nu au avut cabina inchisa.


Doar primele pana pe la #140 daca nu ma insel, apoi au venit din fabrica inchise.

 


Re: Rocar DAF (ex) Gabi23

Eu iti zic ca stiu de la cei care le-au condus de noi noute de pe poarta intreprinderii, iar pe la 109X inca nu aveau cabina inchisa. Poate din userii cu experienta de pe forum (Dominatrix, Tom, Catalin) ne lamuresc mai exact.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425729 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use