Topic: Clasificarea locomotivelor CFR - 1976 / UIC
5 posts, 4155 views- Robert24
-
Posted:
-
Clasificarea locomotivelor CFR - 1976 / UIC
Robert24
Clasificarea locomotivelor clasice si ramelor electrice CFR, incepand cu 1976, conform UIC
A. Locomotive electrice
(serie veche / serie noua)
060-EA -> 40 - 6 osii, 5100KW, viteza maxima de 120km/h
060-EA1 -> 41 - 6 osii, 5100KW, viteza maxima de 160km/h
060-EA2 -> 42 - 6 osii, 5100KW, viteza maxima de 200km/h
060-EB -> 40 - prototip - redresor cu tiristori, modificata ulterior pe solutia clasica
040-EC -> 43 - 4 osii, 3400KW, viteza maxima de 120km/h
040-EC1 -> 44 - 4 osii, 3400KW, viteza maxima de 160km/h
------- -> 50 - 6 osii, 2900KW, viteza maxima de 120km/h, o singura unitate produsa, transformata din 060-DD
B. Locomotive diesel-electrice
(serie veche / serie noua)
060-DA -> 60 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, 2100CP
060-DB -> 61 - 6 osii, viteza maxima de 120km/h, motor ALCO 3000CP / 2640CP - produse doar 2 exemplare in 1984/85
060-DA1 -> 62 - 6 osii, viteza maxima de 120km/h, 2100CP
060-DG -> 64 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, motor ALCO 1500CP - produse la Faur in 1981/83
060-DC -> 66 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, motor ALCO 3000CP
060-DC1 -> 67 - 6 osii, viteza maxima de 140km/h, motor ALCO 3000CP
060-DA -> 68 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, 2100CP, pentru ecartament 1524mm
040-DA -> 69 - 4 osii, viteza maxima de 100km/h, 1250CP - produse la Faur pentru linia Oravita - Anina
060-DD -> 70 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, motor ALCO 4000CP
060-DD1 -> 71 - 6 osii, viteza maxima de 140km/h, motor ALCO 4000CP
C. Locomotive diesel-hidraulice
(serie veche / serie noua)
040-DHC -> 80 - 4 osii, 1250CP, cu agregat pentru incalzire cu abur, 100km/h
040-DHC -> 81 - 4 osii, 1250CP, fara agregat pentru incalzire cu abur, 100km/h
040-DHB -> 85 - 4 osii, 700CP, 70km/h
040-DHA -> 86 - 4 osii, 450CP, 70km/h
040-D45H-> 87 - 4 osii, 450CP, 760mm
040-DHC -> 88 - 4 osii, 1250CP, 1524mm
D. Rame electrice
(serie veche / serie noua)
080-TEA -> 55 - RE, vagon motor de capat
080-TEA -> 56 - RE, vagon motor intermediar
080-TEA -> 57 - RE, vagon remorca intermediar
Biografie partiala: Istoricul tractiunii feroviare din Romania - S. Lacriteanu, I. Popescu
Daca aveti ceva de modificat / completat, astept sugestii!
Clasificarea locomotivelor clasice si ramelor electrice CFR, incepand cu 1976, conform UIC
A. Locomotive electrice
(serie veche / serie noua)
060-EA -> 40 - 6 osii, 5100KW, viteza maxima de 120km/h
060-EA1 -> 41 - 6 osii, 5100KW, viteza maxima de 160km/h
060-EA2 -> 42 - 6 osii, 5100KW, viteza maxima de 200km/h
060-EB -> 40 - prototip - redresor cu tiristori, modificata ulterior pe solutia clasica
040-EC -> 43 - 4 osii, 3400KW, viteza maxima de 120km/h
040-EC1 -> 44 - 4 osii, 3400KW, viteza maxima de 160km/h
------- -> 50 - 6 osii, 2900KW, viteza maxima de 120km/h, o singura unitate produsa, transformata din 060-DD
B. Locomotive diesel-electrice
(serie veche / serie noua)
060-DA -> 60 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, 2100CP
060-DB -> 61 - 6 osii, viteza maxima de 120km/h, motor ALCO 3000CP / 2640CP - produse doar 2 exemplare in 1984/85
060-DA1 -> 62 - 6 osii, viteza maxima de 120km/h, 2100CP
060-DG -> 64 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, motor ALCO 1500CP - produse la Faur in 1981/83
060-DC -> 66 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, motor ALCO 3000CP
060-DC1 -> 67 - 6 osii, viteza maxima de 140km/h, motor ALCO 3000CP
060-DA -> 68 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, 2100CP, pentru ecartament 1524mm
040-DA -> 69 - 4 osii, viteza maxima de 100km/h, 1250CP - produse la Faur pentru linia Oravita - Anina
060-DD -> 70 - 6 osii, viteza maxima de 100km/h, motor ALCO 4000CP
060-DD1 -> 71 - 6 osii, viteza maxima de 140km/h, motor ALCO 4000CP
C. Locomotive diesel-hidraulice
(serie veche / serie noua)
040-DHC -> 80 - 4 osii, 1250CP, cu agregat pentru incalzire cu abur, 100km/h
040-DHC -> 81 - 4 osii, 1250CP, fara agregat pentru incalzire cu abur, 100km/h
040-DHB -> 85 - 4 osii, 700CP, 70km/h
040-DHA -> 86 - 4 osii, 450CP, 70km/h
040-D45H-> 87 - 4 osii, 450CP, 760mm
040-DHC -> 88 - 4 osii, 1250CP, 1524mm
D. Rame electrice
(serie veche / serie noua)
080-TEA -> 55 - RE, vagon motor de capat
080-TEA -> 56 - RE, vagon motor intermediar
080-TEA -> 57 - RE, vagon remorca intermediar
Biografie partiala: Istoricul tractiunii feroviare din Romania - S. Lacriteanu, I. Popescu
Daca aveti ceva de modificat / completat, astept sugestii!
- stakee
-
Posted:
-
Re: Clasificarea locomotivelor CFR - 1976 / UIC
stakee
040-EC1 -> 44 - 4 osii, 3400KW, viteza maxima de 160km/h
Eu stiam ca e defapt 3840kw la clasa 44
040-EC1 -> 44 - 4 osii, 3400KW, viteza maxima de 160km/h
Eu stiam ca e defapt 3840kw la clasa 44
- Mihay
-
Posted:
-
Re: Clasificarea locomotivelor CFR - 1976 / UIC
Mihay
O mica corectura: clasele 66 (DC) si 70 (DD) aveau o viteza maxima constructiva de 115 km/h!
O mica corectura: clasele 66 (DC) si 70 (DD) aveau o viteza maxima constructiva de 115 km/h!
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Clasificarea locomotivelor CFR - 1976 / UIC
PaulIP
Ce numerotare are prototipul 060-EB in ziua de azi?
Ce numerotare are prototipul 060-EB in ziua de azi?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Clasificarea locomotivelor CFR - 1976 / UIC
Gabi23
S-a mai discutat despre asta și din se pare caroseria fostei 060-EB-001 este la actuala 41-0931-0 (CFR Călători - Dep. Arad).
S-a mai discutat despre asta și din se pare caroseria fostei 060-EB-001 este la actuala 41-0931-0 (CFR Călători - Dep. Arad).