Infrastructura feroviară din RomâniaMagistrale de cale feratăMagistrala 500

 

Topic: Gara Ploiesti Sud

4 posts, 4155 views
Gara Ploiesti Sud Robert24

Probabil, una dintre cele mai jalnice gari, si cu siguranta cea mai jalnica gara principala din Romania, a inceput sa fie reabilitata in urma cu aprox. 1 an.

Pana acum se pare ca (aproape) au terminat peronul aferent liniilor 6 si 7.

PLV_p67.jpg (262.33 KB; downloaded 4166 times)

PLV_p67a.jpg (248.64 KB; downloaded 3973 times)

 


Re: Gara Ploiesti Sud Robert24

Iata o analiza a "reabilitarii" acestui peron.
Bataie de joc e putin spus...

pls1.jpg (250.99 KB; downloaded 3891 times)
pls2.jpg (162.03 KB; downloaded 3878 times)
pls3.jpg (248.64 KB; downloaded 3878 times)
pls4.jpg (152.44 KB; downloaded 3879 times)
pls5.jpg (183.4 KB; downloaded 3877 times)
pls6.jpg (205.22 KB; downloaded 3878 times)
pls7.jpg (202.2 KB; downloaded 3878 times)
pls8.jpg (388.66 KB; downloaded 3879 times)
pls9.jpg (454.43 KB; downloaded 3877 times)

 


Re: Gara Ploiesti Sud TibiV

TibiV wrote:
Intai informatia seaca... Insa pozele (le pun la urma) sunt de nota 10 !
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1630062723695256
Stația Ploiești Sud, 20 iunie 2017
Execuție joncţiune (legătură) între firul I Ploiești Sud – Ramificație Ploiești Triaj (Brazi) și firul 2 Ploiești Triaj – Ploiești Sud (linia CF 304J)
Lucrări de suprastructură linii CF:
◘ demontarea suprastructurii existente între km 58+ 602,81 și km 58+700,35
◘ montare suprastructură pe noua joncțiune
◘ completare și balastarea liniei cu piatră spartă nouă
Lucrări de electrificare:
◘ dezechiparea și demontarea stâlpului existent la poziția km 58+647,42;
◘ montarea a doi stâlpi de sustinere a liniei de contact
◘ reîntregirea returului de tracțiune și de protecție, conform configurației circuitelor de cale.
♦ Executant: Sucursala Regionala CF București - Secția L6 și Centrul de Electrificare Ploiești
♦ Perioadă de execuție: 12-26 iunie 2017

♦ Stadiul actual:
◘ finalizare lucrări de suprastructură
◘ în execuție lucrările de electrificare - montare stâlpi și linie de contact
♦Această lucrare, executată în regie proprie de CFR Infrastructură, este o variantă provizorie de circulație la intrare în stația CF Ploiești Sud, pentru redirecționarea traficului la liniile 1-7 din stație, în perioada derulării lucrărilor de modernizare a podului de la km 56+560, de pe linia CF Brazi - Ploiești Sud, când accesul trenurilor va fi restricționat la liniile 8 și 9.
♦Inflexiunea este realizată de la km 58+602,81 (linia CF 304J, Ploiești Sud - Ploiești Triaj Marfă, firul II) până la km 58+700,35 (linia CF 300, Ploiești Sud - P.M. Ramificație Ploiești Triaj, firul I) prin două curbe de sens contrar, fiecare cu raza de 351 m și aliniament intermediar de 9,30 m.

Cred ca si-au angajat un fotograf adevarat...






































 


Re: Gara Ploiesti Sud Gabi23

Pe pagina de Facebook - ”Cineclic” - Gara Ploiești Sud în anul 1959
https://www.facebook.com/Cineclic.ro/pos ... bq6nTkGl
PLOIEȘTI SUD 1959.jpg (109.84 KB; downloaded 1182 times)

 


Home page  • 
Parent forum: Magistrala 500  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433192 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use