Topic: Israel
6 posts, 3084 views- Robert24
-
Posted:
-
Israel
Robert24
Israel Railways (Rakevet Yisra'el) este compania feroviara de stat din Israel. Aceasta efectuaeza atat transportul de pasageri (trenuri inter-city si trenuri de navetisti) cat si cel de marfa. Toate liniile sunt ne-electrificate si au ecartament normal.
Iata schema trenurilor de pasageri (preluare site Israel Railways):
Israel Railways (Rakevet Yisra'el) este compania feroviara de stat din Israel. Aceasta efectuaeza atat transportul de pasageri (trenuri inter-city si trenuri de navetisti) cat si cel de marfa. Toate liniile sunt ne-electrificate si au ecartament normal.
Iata schema trenurilor de pasageri (preluare site Israel Railways):
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Israel
Robert24
Multe trenuri IC sunt efectuate cu rame diesel Bombardier (ABB Scandia) IC3 (asamblate in Israel - 50 rame construite). O rama este formata din 3 vagoane, si fireste, pot fi legate mai multe rame intre ele (am vazut maxim 5 rame = 15 vagoane). Acestea au viteza maxima de 160km/h.
Multe trenuri IC sunt efectuate cu rame diesel Bombardier (ABB Scandia) IC3 (asamblate in Israel - 50 rame construite). O rama este formata din 3 vagoane, si fireste, pot fi legate mai multe rame intre ele (am vazut maxim 5 rame = 15 vagoane). Acestea au viteza maxima de 160km/h.
IL 7020.jpg (334.3 KB; downloaded 2858 times)
IL 7022.jpg (370.44 KB; downloaded 2861 times)
IL 7217.jpg (361.69 KB; downloaded 2861 times)
IL 7220.jpg (335.59 KB; downloaded 2859 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Israel
Robert24
Tot pentru trenuri IC sunt folosite si mai noile garnituri push-pull Siemens Viaggio Light.
Si o imagine de pe wikipedia:
Tot pentru trenuri IC sunt folosite si mai noile garnituri push-pull Siemens Viaggio Light.
IL 814.jpg (320.43 KB; downloaded 2851 times)
Si o imagine de pe wikipedia:
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Israel
Robert24
Pentru trenurile de navetisti sunt in general folosite garnituri push-pull etajate Bombardier Double-deck Coach. Acestea sunt foarte des intalnite si la Deutsche Bahn.
Pentru trenurile de navetisti sunt in general folosite garnituri push-pull etajate Bombardier Double-deck Coach. Acestea sunt foarte des intalnite si la Deutsche Bahn.
IL 2003.jpg (281.56 KB; downloaded 2851 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Israel
Robert24
Pentru garniturile push-pull sunt folosite in general doua tipuri de locomotive:
- Vossloh JT 42BW fabricate in Spania incepand cu 1998
- Vossloh Euro 3000/4000 fabricate in Spania incepand cu 2009
Seria 3000:
Si o imagine de pe Wikipedia cu seria 4000:
Pentru garniturile push-pull sunt folosite in general doua tipuri de locomotive:
- Vossloh JT 42BW fabricate in Spania incepand cu 1998
IL 770.jpg (278.76 KB; downloaded 2854 times)
- Vossloh Euro 3000/4000 fabricate in Spania incepand cu 2009
Seria 3000:
IL 1307.jpg (290.79 KB; downloaded 2853 times)
Si o imagine de pe Wikipedia cu seria 4000:
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Israel
Robert24
Iata si cateva imagini cu diferite gari:
- Tel Aviv Ha-Hagena
- Aeroportul Ben Gurion
- Ierusalim Malha
Iata si cateva imagini cu diferite gari:
- Tel Aviv Ha-Hagena
Ha Hagena 1.jpg (329.27 KB; downloaded 2849 times)
- Aeroportul Ben Gurion
Ben Gurion.jpg (386.55 KB; downloaded 2852 times)
- Ierusalim Malha
Malha01.jpg (352.78 KB; downloaded 2850 times)
Malha02.jpg (353.73 KB; downloaded 2847 times)
Malha03.jpg (385.54 KB; downloaded 2850 times)
Malha04.jpg (351.62 KB; downloaded 2852 times)