Topic: De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de troleu
3 posts, 2941 views- ADY881
-
Posted:
Sunday, 05.01.2014, 08:48 -
De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de troleu
ADY881
In o discutie recenta, am auzit o idee precum ca in Europa s-au desfiintat mjoritatea retelelor de troleu din cauza ca erau foarte scumpe in exploatare, ce parere aveti in privinta acestei intrebari (De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de troleu).
In o discutie recenta, am auzit o idee precum ca in Europa s-au desfiintat mjoritatea retelelor de troleu din cauza ca erau foarte scumpe in exploatare, ce parere aveti in privinta acestei intrebari (De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de troleu).
-
- DAF SB220
-
Posted:
Thursday, 21.08.2014, 20:36 -
Re: De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de trole
DAF SB220
Sincer, cel putin in Constanta, Mazare vrea doar autobuze (ca daca s-au desfiintat si tramvaiele...). In plus, nu sunt poluante si au si demaraj mai bun fata de autobuze.
Sincer, cel putin in Constanta, Mazare vrea doar autobuze (ca daca s-au desfiintat si tramvaiele...). In plus, nu sunt poluante si au si demaraj mai bun fata de autobuze.
-
- stakee
-
Posted:
Friday, 22.08.2014, 04:34 -
Re: De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de trole
stakee
Motivele principale sunt altele care le stim cu totii. Dar din pacate costul intretinerii lor e mai mare. La autobuze ai nevoie de 2-3 mecanici pt toata flota. La troleibuze si tramvaie ai nevoie de echipe specializate atat pt vehicule plus pt calea de rulare atat aeriana cat si pt sine.
Paradoxul este ca tara asta cel putin, scoate pe banda rulanta ingineri(pana si pe diploma mea sunt trecut inginer)
si ar putea creea locuri noi de munca pt acesti oameni. Bine am zis mai mult in gluma la partea cu diplomele de ingineri, dar inginerii reali cu specializarea in domeniul ce il discutam aici ar putea sa lucreze pe acest domeniu.
In europa sau scos unele retele dar uitate in occident cel putin la francezi, nemti, elvetieni, austrieci ca, creeaza material rulant nou cu costuri de intretinere si consum mai redus din partea vehiculelor. Ceva ce sa materializat si la noi in tara cu constructia noii rame Hyperion
Pe scurt scopul e sa faci bani DAR ca sa ii faci tre sa dai multi bani, la noi se incearca sa dai cat mai putini bani dar sa scoti cati mai multi bani chit ca nu ajuti cu nimic societatea ci doar pe tine insuti ca politician. Dar nu are rost sa intram in discutia asta ca e fara rost.
Ce dorim NOI cel putin este reintroducerea si dezvoltarea transportului electric, ceva ce se va materializa daca...stiu si eu...avem conducatori germani. Pe vremea lu Carol 1 au rasarit sine de cale ferata pe tot cuprinsul vechiului regat.
Kaba Adrian wrote:
Sincer, cel putin in Constanta, Mazare vrea doar autobuze (ca daca s-au desfiintat si tramvaiele...). In plus, nu sunt poluante si au si demaraj mai bun fata de autobuze.
Motivele principale sunt altele care le stim cu totii. Dar din pacate costul intretinerii lor e mai mare. La autobuze ai nevoie de 2-3 mecanici pt toata flota. La troleibuze si tramvaie ai nevoie de echipe specializate atat pt vehicule plus pt calea de rulare atat aeriana cat si pt sine.
Paradoxul este ca tara asta cel putin, scoate pe banda rulanta ingineri(pana si pe diploma mea sunt trecut inginer)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
In europa sau scos unele retele dar uitate in occident cel putin la francezi, nemti, elvetieni, austrieci ca, creeaza material rulant nou cu costuri de intretinere si consum mai redus din partea vehiculelor. Ceva ce sa materializat si la noi in tara cu constructia noii rame Hyperion
Pe scurt scopul e sa faci bani DAR ca sa ii faci tre sa dai multi bani, la noi se incearca sa dai cat mai putini bani dar sa scoti cati mai multi bani chit ca nu ajuti cu nimic societatea ci doar pe tine insuti ca politician. Dar nu are rost sa intram in discutia asta ca e fara rost.
Ce dorim NOI cel putin este reintroducerea si dezvoltarea transportului electric, ceva ce se va materializa daca...stiu si eu...avem conducatori germani. Pe vremea lu Carol 1 au rasarit sine de cale ferata pe tot cuprinsul vechiului regat.