Topic: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV in RO
30 posts, 19191 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV in RO
Utilizator anonim
Contract bilateral CFR Călători – MAV Trakcio
In luna august, la sediul CFR Călători din Bucureşti, a fost semnat un Contract de Colaborare între operatorul naţional feroviar de pasageri din Romania – CFR Călători şi MAV Trakcio - operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria.
Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta.
Contractul de Colaborare are ca obiect - remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor doua state.
Domnul Ştefan Roşeanu, director general al CFR Călători a declarat : «Politica Statului Român este de a dezvolta noi servicii feroviare în condiţiile unui raport optim tarif de transport /costuri, motiv pentru care se impune o reevaluare a serviciilor transfrontaliere. Trebuie sa ţinem cont pe lângă interesele comerciale şi de faptul că ambele intreprinderi feroviare au ca obiect de activitate transportul feroviar public care trebuie sa asigure mobilitatea persoanelor».
Cu ocazia acestei întâlniri, ambele părţi si-au exprimat disponibilitatea de a colabora în continuare pentru dezvoltarea relaţiilor bilaterale de cooperare transfrontalieră pentru satisfacerea nevoilor de transport ale locuitorilor celor doua ţări membre ale Uniunii Europene, Romania şi Ungaria. Astfel, la invitaţia MAV Trakcio, s-a stabilit ca prima reuniune a grupului de lucru – înfiinţat pentru reevaluarea serviciilor feroviare transfrontaliere - să aibă loc la Budapesta în luna ianuarie 2013, după definitivarea noului mers de tren.
http://www.cfrcalatori.ro/presa/Contrac ... eral-CFR-Călători-–-MAV-Trakcio-56/s-1/p-42
Contract bilateral CFR Călători – MAV Trakcio
In luna august, la sediul CFR Călători din Bucureşti, a fost semnat un Contract de Colaborare între operatorul naţional feroviar de pasageri din Romania – CFR Călători şi MAV Trakcio - operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria.
Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta.
Contractul de Colaborare are ca obiect - remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor doua state.
Domnul Ştefan Roşeanu, director general al CFR Călători a declarat : «Politica Statului Român este de a dezvolta noi servicii feroviare în condiţiile unui raport optim tarif de transport /costuri, motiv pentru care se impune o reevaluare a serviciilor transfrontaliere. Trebuie sa ţinem cont pe lângă interesele comerciale şi de faptul că ambele intreprinderi feroviare au ca obiect de activitate transportul feroviar public care trebuie sa asigure mobilitatea persoanelor».
Cu ocazia acestei întâlniri, ambele părţi si-au exprimat disponibilitatea de a colabora în continuare pentru dezvoltarea relaţiilor bilaterale de cooperare transfrontalieră pentru satisfacerea nevoilor de transport ale locuitorilor celor doua ţări membre ale Uniunii Europene, Romania şi Ungaria. Astfel, la invitaţia MAV Trakcio, s-a stabilit ca prima reuniune a grupului de lucru – înfiinţat pentru reevaluarea serviciilor feroviare transfrontaliere - să aibă loc la Budapesta în luna ianuarie 2013, după definitivarea noului mers de tren.
http://www.cfrcalatori.ro/presa/Contrac ... eral-CFR-Călători-–-MAV-Trakcio-56/s-1/p-42
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
Utilizator anonim
Astazi 30 octombrie 2012, a realizat teste intre Bucuresti si Brasov prima locomotiva MAV - Bombardier Traxx 480-001-1, cu IR 1582. La roata a fost pusa si 477-671 care era repartizata la acest tren.
Astazi 30 octombrie 2012, a realizat teste intre Bucuresti si Brasov prima locomotiva MAV - Bombardier Traxx 480-001-1, cu IR 1582. La roata a fost pusa si 477-671 care era repartizata la acest tren.
DSC_6780.JPG (190.81 KB; downloaded 8251 times)
DSC_6784.JPG (193.12 KB; downloaded 8233 times)
DSC_6786.JPG (185.24 KB; downloaded 8254 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Vlad0012
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
Vlad0012
Chiar ma gandeam daca o sa fie surprinsa in actiune in acea zona a plecat ieri 29.10.2012 din Timisoara cu IR1694. Dupa teste va reveni in Timisoara.
Chiar ma gandeam daca o sa fie surprinsa in actiune in acea zona a plecat ieri 29.10.2012 din Timisoara cu IR1694. Dupa teste va reveni in Timisoara.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
florin.lifticariu
Ai aflat ceva si de delfini la Budapesta ?
Ai aflat ceva si de delfini la Budapesta ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
Utilizator anonim
Merg si delfini la Budapesta, dar cei de pe trenurile care merg de la Arad, internationalele din Bucuresti vor fi facute cu Traxxuri si 477 de BC/BV foarte rar, la trenuri fiind titularizate Traxxuri.
Merg si delfini la Budapesta, dar cei de pe trenurile care merg de la Arad, internationalele din Bucuresti vor fi facute cu Traxxuri si 477 de BC/BV foarte rar, la trenuri fiind titularizate Traxxuri.
- Elful
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
Elful
Eu sunt curios ce timpi vor sa reduca din momemnt ce la granita Curtici, respectiv Lokoshaza se sta cate 35-40 minute. Chiar daca schimba sau nu locomotiva nu conteaza, verifiarea calatorilor de acte de identitate tot se face si se aloca timp bun pentru asta. Asta cu o singura locomotiva intre Bucuresti/Brasov/Timisoara si Budapesta ca sa reduca timpii e o vrajeala, parerea mea.
Eu sunt curios ce timpi vor sa reduca din momemnt ce la granita Curtici, respectiv Lokoshaza se sta cate 35-40 minute. Chiar daca schimba sau nu locomotiva nu conteaza, verifiarea calatorilor de acte de identitate tot se face si se aloca timp bun pentru asta. Asta cu o singura locomotiva intre Bucuresti/Brasov/Timisoara si Budapesta ca sa reduca timpii e o vrajeala, parerea mea.
- didi
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
didi
Stie cineva cate vagoane a avut trenul?
Stie cineva cate vagoane a avut trenul?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
Robert24
1582 / 1583 are o compunere standard de 7 vagoane.
1582 / 1583 are o compunere standard de 7 vagoane.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
Bogdan Ciorascu
A revenit aseara de la Brasov si a ramas in BC
Baietii erau la poze ))
A revenit aseara de la Brasov si a ramas in BC
Baietii erau la poze ))
- George
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
George
In primul rand, era si timpul sa iesim din izolarea noastra, la 20 de ani de la caderea regimului Ceausescu, si sa introducem un sistem in care locomotivele unguresti sa circule pe la noi si ale noastre la ei.
Ungurii practica de mult acest sistem cu austriecii si nemtii.
Pana la urma, este un prim pas pentru o liberalizare necesara la nivel intracomunitar a pietei feroviare. Eu unul as vrea sa vad cat mai curand trenuri nemtesti si austriece pe la noi, cu locomotive cu tot (ce-ati zice de un Railjet, sau macar de un EC decent?) - le-as da toata infrastructura pachet sa o administreze, de fapt, pentru ca aici noi am cam esuat lamentabil (prin lipsa de investitii, lipsa de protectie fata de furturi, administrare ineficienta etc.).
In ce priveste chestiunea controlului, putem prelua sistemul pe care il practicau austriecii si ungurii pe vremuri: echipele mixte se urcau la Gyor si coborau la Bruck an der Leitha. Si invers. Stationarea in fiecare dintre statii dura putin.
Intre Curtici si Lokoshaza se poate face lejer controlul pasapoartelor in trenurile internationale, iar stationarea nu ar trebui sa depaseasca 10 min. in fiecare statie, maxim.
In fine, la cat dureaza acum traseul Bucuresti - Arad (12 ore, fata de 10 in trecut si vreo 6 cat ar fi normal), orice timp scutit conteaza.
Elful wrote:
Eu sunt curios ce timpi vor sa reduca din momemnt ce la granita Curtici, respectiv Lokoshaza se sta cate 35-40 minute. Chiar daca schimba sau nu locomotiva nu conteaza, verifiarea calatorilor de acte de identitate tot se face si se aloca timp bun pentru asta. Asta cu o singura locomotiva intre Bucuresti/Brasov/Timisoara si Budapesta ca sa reduca timpii e o vrajeala, parerea mea.
In primul rand, era si timpul sa iesim din izolarea noastra, la 20 de ani de la caderea regimului Ceausescu, si sa introducem un sistem in care locomotivele unguresti sa circule pe la noi si ale noastre la ei.
Ungurii practica de mult acest sistem cu austriecii si nemtii.
Pana la urma, este un prim pas pentru o liberalizare necesara la nivel intracomunitar a pietei feroviare. Eu unul as vrea sa vad cat mai curand trenuri nemtesti si austriece pe la noi, cu locomotive cu tot (ce-ati zice de un Railjet, sau macar de un EC decent?) - le-as da toata infrastructura pachet sa o administreze, de fapt, pentru ca aici noi am cam esuat lamentabil (prin lipsa de investitii, lipsa de protectie fata de furturi, administrare ineficienta etc.).
In ce priveste chestiunea controlului, putem prelua sistemul pe care il practicau austriecii si ungurii pe vremuri: echipele mixte se urcau la Gyor si coborau la Bruck an der Leitha. Si invers. Stationarea in fiecare dintre statii dura putin.
Intre Curtici si Lokoshaza se poate face lejer controlul pasapoartelor in trenurile internationale, iar stationarea nu ar trebui sa depaseasca 10 min. in fiecare statie, maxim.
In fine, la cat dureaza acum traseul Bucuresti - Arad (12 ore, fata de 10 in trecut si vreo 6 cat ar fi normal), orice timp scutit conteaza.
- Gabriel Cristian
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
Gabriel Cristian
Cu ce sunt superioare locomotivele unguresti, ce au in plus fata de delfini nostri, niste date comparative ar fi destul de interesante .
Cu ce sunt superioare locomotivele unguresti, ce au in plus fata de delfini nostri, niste date comparative ar fi destul de interesante .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
subway guru
In comparatie cu cosonii nostri dacici de aur (in transcriere spaniola...cohones... ) nu se exista nimic plus ultra ...chiar nu se poate discuta nimic serios fara penibilisme dintr-astea 'protocroniste'???
Cu ce ne laudam noi asa 'fuduli'?...cu o licenta suedeza de 'fudulii' (cohones)?
In comparatie cu cosonii nostri dacici de aur (in transcriere spaniola...cohones... ) nu se exista nimic plus ultra ...chiar nu se poate discuta nimic serios fara penibilisme dintr-astea 'protocroniste'???
Cu ce ne laudam noi asa 'fuduli'?...cu o licenta suedeza de 'fudulii' (cohones)?
- IK4
-
Posted:
-
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i
IK4
Nu este vorba de o problema de superioritate. Locomotivele MAV vin in Romania in baza unui acord de colaborare, incheiat foarte probabil si pentru a justifica cumva alocarea unor fonduri pentru investitii in domeniu (interoperabilitate, coridor pan-european, bla, bla...). De asemenea in baza acordului de colaborare si locomotivele noastre, in care s-au bagat niste bani la modernizare pentru a fi compatibile cu reteaua feroviara MAV, vor merge in Ungaria. Repartizarea urmeaza a se vedea de la intrarea in vigoare a noului mers 2012-2013.
Cat despre masinile romanesti, ele sunt apreciate de operatori privati chiar din ... Ungaria. Nu stiu cata legatura mai au cu licenta ASEA dupa modernizarea facuta de Softronic, dar cu siguranta sunt niste locomotive cu "cojones". Trebuie sa ai "cojones" in ziua de astazi pentru a mai realiza ceva in tara asta, pentru a da o paine de mancat aici pentru romani, intr-o lume dominata de Bombardier, de Siemens, de CAF (vezi Metrorex), de chinezi...
Gabriel Cristian wrote:
Cu ce sunt superioare locomotivele unguresti, ce au in plus fata de delfini nostri, niste date comparative ar fi destul de interesante .
Nu este vorba de o problema de superioritate. Locomotivele MAV vin in Romania in baza unui acord de colaborare, incheiat foarte probabil si pentru a justifica cumva alocarea unor fonduri pentru investitii in domeniu (interoperabilitate, coridor pan-european, bla, bla...). De asemenea in baza acordului de colaborare si locomotivele noastre, in care s-au bagat niste bani la modernizare pentru a fi compatibile cu reteaua feroviara MAV, vor merge in Ungaria. Repartizarea urmeaza a se vedea de la intrarea in vigoare a noului mers 2012-2013.
Cat despre masinile romanesti, ele sunt apreciate de operatori privati chiar din ... Ungaria. Nu stiu cata legatura mai au cu licenta ASEA dupa modernizarea facuta de Softronic, dar cu siguranta sunt niste locomotive cu "cojones". Trebuie sa ai "cojones" in ziua de astazi pentru a mai realiza ceva in tara asta, pentru a da o paine de mancat aici pentru romani, intr-o lume dominata de Bombardier, de Siemens, de CAF (vezi Metrorex), de chinezi...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination