Topic: Autobuze și troleibuze articulate - linii propuse
100 posts, 50006 views
📖 Pagination options
- nokia2110
-
Posted:
-
Autobuze și troleibuze articulate - linii propuse
nokia2110
Dacă printr-o minune R.A.T.B. ar achiziţiona troleibuze şi autobuze articulate, pe ce linii credeţi că ar putea să circule acestea?
1) Troleibuze: 69, 71, 93
2) Autobuze: aici cred că doar 381 s-a carm putea preta la articulate în condiţiile traficului de azi. Şi un 101, dar o varinată prin Piaţa Obor (căruia să-i zicem 101B).
Dacă printr-o minune R.A.T.B. ar achiziţiona troleibuze şi autobuze articulate, pe ce linii credeţi că ar putea să circule acestea?
1) Troleibuze: 69, 71, 93
2) Autobuze: aici cred că doar 381 s-a carm putea preta la articulate în condiţiile traficului de azi. Şi un 101, dar o varinată prin Piaţa Obor (căruia să-i zicem 101B).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dr2005
Prin 71 şi 93 bate vântul... dacă ar circula intercalate, nu ar fi nevoie nici măcar de suplimentări.
69 da. 61 (ar trebu desfiinţată liniile de dublaj 236 şi 336), 62, 91, poate 66 (aici e ceva ciudat, că dublează 21 pe o porţiune lungă) şi 97. Eventual 77 cu o uşoară majorare de câteva minute a intervalului de pe 381 (care 381 are mulţi clienţi care urcă la Piaţa Reşiţa şi coboară la Sudului) (vă mai amintiţi 76-le cu articulate full o dată la 2 minute?).
La autobuze... 381, 131, 335, 311, 368, 226 chiar 313 şi 117 dpdv al numărului de călători (deşi 313 se poate înlocui uşor cu troleu - eventual articulat - dacă se vrea).
Alte trasee aglomerate de autobuz ar putea fi descongestionate dacă alternativele ar fi cunoscute, eventual suplimentate. De exemplu, sunt mulţi care merg pe Bd. Timişoara cu 137/138 când tramvaiul se mişcă mai repede. Sunt mulţi care merg cu 385 din Ghencea la Unirii sau cu 105 de la Râul Doamnei la Gara de Nord.
Prin 71 şi 93 bate vântul... dacă ar circula intercalate, nu ar fi nevoie nici măcar de suplimentări.
69 da. 61 (ar trebu desfiinţată liniile de dublaj 236 şi 336), 62, 91, poate 66 (aici e ceva ciudat, că dublează 21 pe o porţiune lungă) şi 97. Eventual 77 cu o uşoară majorare de câteva minute a intervalului de pe 381 (care 381 are mulţi clienţi care urcă la Piaţa Reşiţa şi coboară la Sudului) (vă mai amintiţi 76-le cu articulate full o dată la 2 minute?).
La autobuze... 381, 131, 335, 311, 368, 226 chiar 313 şi 117 dpdv al numărului de călători (deşi 313 se poate înlocui uşor cu troleu - eventual articulat - dacă se vrea).
Alte trasee aglomerate de autobuz ar putea fi descongestionate dacă alternativele ar fi cunoscute, eventual suplimentate. De exemplu, sunt mulţi care merg pe Bd. Timişoara cu 137/138 când tramvaiul se mişcă mai repede. Sunt mulţi care merg cu 385 din Ghencea la Unirii sau cu 105 de la Râul Doamnei la Gara de Nord.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
nokia2110
Pe 311 ar fi cam greu cu curba de la Iancului (sensul spre Rosetti) şi întorsul la P-ţa C.A. Rosetti.
Pe 311 ar fi cam greu cu curba de la Iancului (sensul spre Rosetti) şi întorsul la P-ţa C.A. Rosetti.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
ionescu63
Si linia express 783 este foarte aglomerata.
Cred ca ar trebui introdus un autobuz articulat sau suplimentarea numarului de autobuze.
Si linia express 783 este foarte aglomerata.
Cred ca ar trebui introdus un autobuz articulat sau suplimentarea numarului de autobuze.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dr2005
Pentru 783 ai alternativa 361 dacă nu mergi la Băneasa sau Otopeni...
Pentru 783 ai alternativa 361 dacă nu mergi la Băneasa sau Otopeni...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
ionescu63
Merg de la P-ta Unirii la Baneasa si uneori la Otopeni. Nu am alta varianta.
Merg de la P-ta Unirii la Baneasa si uneori la Otopeni. Nu am alta varianta.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dominatrix
Problema cu articulatele eu o vad in felul urmator:
-daca se vor cumpara pentru liniile aglomerate, ele nu vor inlocui vehiculele simple in raport de 1:1 (cel putin asa se va intampla in afara orelor de varf, cand gradul mediu de incarcare e oricum mai redus pe trasee), ci probabil 1:2 (1 articulat la 2 scurte), sau in cel mai fericit caz 2:3 (2 articulate la 3 scurte). Deci timpul mediu de asteptare in statii va creste.
-cum nu de putine ori se intampla ca vehiculele sa vina in trenulet (fie din cauza traficului, fie din cauza indisciplinei soferilor), rezultatul per ansamblu va fi un serviciu mai prost din punct de vedere al calatorilor. Asta va fi o problema mai ales la orele de varf, cand cererea e maxima si traficul e vai de capul lui.
-daca se vor face benzi speciale pentru RATB,care sa fie si respectate, atunci ar mai fi de discutat, fiindca e de asteptat sa se imbunatateasca intr-o oarecare masura cadenta vehiculelor (desi chiar ascest aspecte este discutabil, fiindca daca un traseu are banda speciala numai pe 40% din traseu de exemplu, pot apare dereglari de circulatie pe restul de 60%, care sa se rasfranga "in cascada" pe tot traseul, deci rezultatul final va fi tot prost). Dar in lipsa acestor benzi, nu cred ca aducerea de vehicule articulate pe peneuri e o idee buna. Tramvaie, da, preferabil cat mai lungi, mai ales pentru liniile cu solicitare mare si cu cale de rulare separata de traficul general, intr-o masura mai mare sau mai mica (41, 32, 25 etc.) Autobuze si troleibuze, nu cred.
Problema cu articulatele eu o vad in felul urmator:
-daca se vor cumpara pentru liniile aglomerate, ele nu vor inlocui vehiculele simple in raport de 1:1 (cel putin asa se va intampla in afara orelor de varf, cand gradul mediu de incarcare e oricum mai redus pe trasee), ci probabil 1:2 (1 articulat la 2 scurte), sau in cel mai fericit caz 2:3 (2 articulate la 3 scurte). Deci timpul mediu de asteptare in statii va creste.
-cum nu de putine ori se intampla ca vehiculele sa vina in trenulet (fie din cauza traficului, fie din cauza indisciplinei soferilor), rezultatul per ansamblu va fi un serviciu mai prost din punct de vedere al calatorilor. Asta va fi o problema mai ales la orele de varf, cand cererea e maxima si traficul e vai de capul lui.
-daca se vor face benzi speciale pentru RATB,care sa fie si respectate, atunci ar mai fi de discutat, fiindca e de asteptat sa se imbunatateasca intr-o oarecare masura cadenta vehiculelor (desi chiar ascest aspecte este discutabil, fiindca daca un traseu are banda speciala numai pe 40% din traseu de exemplu, pot apare dereglari de circulatie pe restul de 60%, care sa se rasfranga "in cascada" pe tot traseul, deci rezultatul final va fi tot prost). Dar in lipsa acestor benzi, nu cred ca aducerea de vehicule articulate pe peneuri e o idee buna. Tramvaie, da, preferabil cat mai lungi, mai ales pentru liniile cu solicitare mare si cu cale de rulare separata de traficul general, intr-o masura mai mare sau mai mica (41, 32, 25 etc.) Autobuze si troleibuze, nu cred.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Aron
Linii de autobuzze sunt destule care ar avea nevoie de articulate....daca nu se rezolva cumva cu 47 la unirii, sa mai bage macar 2 ture, si macar sa puna niste afise, in statia 385 de exemplu, care sa anunte ca: uitati ba ca acuma puteti ajunge mai repede cu tramvaiul, atunci aceasta linie ar scapa macar putin de presiune cu articulate, si nici nu are cine stie ce intoarceri sa faca. 368 deasemenea ar avea nevoie, dimineata cel putin, chiar de la V. Oltului se umple pe jumatate, restu de jumate fiind umplut de la Alees Vlasiei. Ar mai fi si 336....dar acolo oarecum compenseaza metroul, deci e e plan secundar. Tot pe plan secundar ar fi si 139, dar se descruca cu turele pe care le are....In rest, nu am frecventat celelalte linii ca sa dau un pronostic, uneori am prins momente de aglomeratie maxima, alteori eram singur in autobuz.
La troleibuze, sunt de acord cu Dragos, in legatura cu linia 69, e cam singura linie care traverseaza Bucurestiul de la vest la est, inafara de 90, si e destul de plin pe tot parcursul traseului...La care putem sa mai adaugam linia 66(aici e deja parere strict personala). Acuma daca tot e sa visam, poate prin 2030, cand om avea si noi benzi separate pentru transportul public, si avem si dublu articulate
Linii de autobuzze sunt destule care ar avea nevoie de articulate....daca nu se rezolva cumva cu 47 la unirii, sa mai bage macar 2 ture, si macar sa puna niste afise, in statia 385 de exemplu, care sa anunte ca: uitati ba ca acuma puteti ajunge mai repede cu tramvaiul, atunci aceasta linie ar scapa macar putin de presiune cu articulate, si nici nu are cine stie ce intoarceri sa faca. 368 deasemenea ar avea nevoie, dimineata cel putin, chiar de la V. Oltului se umple pe jumatate, restu de jumate fiind umplut de la Alees Vlasiei. Ar mai fi si 336....dar acolo oarecum compenseaza metroul, deci e e plan secundar. Tot pe plan secundar ar fi si 139, dar se descruca cu turele pe care le are....In rest, nu am frecventat celelalte linii ca sa dau un pronostic, uneori am prins momente de aglomeratie maxima, alteori eram singur in autobuz.
La troleibuze, sunt de acord cu Dragos, in legatura cu linia 69, e cam singura linie care traverseaza Bucurestiul de la vest la est, inafara de 90, si e destul de plin pe tot parcursul traseului...La care putem sa mai adaugam linia 66(aici e deja parere strict personala). Acuma daca tot e sa visam, poate prin 2030, cand om avea si noi benzi separate pentru transportul public, si avem si dublu articulate
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
SprinterXP
La autobuze ar mai fi de adaugat liniile 102, 104, 123, 133, 253, 300, 301 si 385.
Dr2005 wrote:
Prin 71 şi 93 bate vântul... dacă ar circula intercalate, nu ar fi nevoie nici măcar de suplimentări.
69 da. 61 (ar trebu desfiinţată liniile de dublaj 236 şi 336), 62, 91, poate 66 (aici e ceva ciudat, că dublează 21 pe o porţiune lungă) şi 97. Eventual 77 cu o uşoară majorare de câteva minute a intervalului de pe 381 (care 381 are mulţi clienţi care urcă la Piaţa Reşiţa şi coboară la Sudului) (vă mai amintiţi 76-le cu articulate full o dată la 2 minute?).
La autobuze... 381, 131, 335, 311, 368, 226 chiar 313 şi 117 dpdv al numărului de călători (deşi 313 se poate înlocui uşor cu troleu - eventual articulat - dacă se vrea).
Alte trasee aglomerate de autobuz ar putea fi descongestionate dacă alternativele ar fi cunoscute, eventual suplimentate. De exemplu, sunt mulţi care merg pe Bd. Timişoara cu 137/138 când tramvaiul se mişcă mai repede. Sunt mulţi care merg cu 385 din Ghencea la Unirii sau cu 105 de la Râul Doamnei la Gara de Nord.
La autobuze ar mai fi de adaugat liniile 102, 104, 123, 133, 253, 300, 301 si 385.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Gabi23
Ar fi teoretic necesare si pe liniile 105, 163, 178. Dar sunt vorbe in vant, nu vom vedea prea curand articulate si probabil multumiti-va cu actualele Mercedes Citaro. Abia prin 2014-2015 sa apara ceva nou la autobuze .
Ar fi teoretic necesare si pe liniile 105, 163, 178. Dar sunt vorbe in vant, nu vom vedea prea curand articulate si probabil multumiti-va cu actualele Mercedes Citaro. Abia prin 2014-2015 sa apara ceva nou la autobuze .
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
nokia2110
Pe traseul lui 102 sunt cam nasoale curbele de la intresecţia Bd. Nicolae Grigorescu (fost Leontin Sălăjan) + Bd. Chişinău (fost Str. Socului) cu Bd. Basarabia (ei) (fost Muncii) şi Şos. Giurgiului cu Str. Luică + Str. Anghel Alexandru.
Şi cred că şi cea de la Piaţa Bobocia (Cal. Vitan cu Drm. Între Vii + Str. Rm. Vâlcea) e cam nasoală pentru articulate.
Pe traseul lui 102 sunt cam nasoale curbele de la intresecţia Bd. Nicolae Grigorescu (fost Leontin Sălăjan) + Bd. Chişinău (fost Str. Socului) cu Bd. Basarabia (ei) (fost Muncii) şi Şos. Giurgiului cu Str. Luică + Str. Anghel Alexandru.
Şi cred că şi cea de la Piaţa Bobocia (Cal. Vitan cu Drm. Între Vii + Str. Rm. Vâlcea) e cam nasoală pentru articulate.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Chev Celios
Nu stiu cum puteti voi sa bagati articulate pe 300 si 368 cand soferi si cu astea scurte se chinuie prin speate pe la Ateneu, da in fine. Pe 102 cam pune probleme curba la dreapta de la Facultatea de Pompieri pe sensul spre Cora si cam atat. In afara de 282 si 682 nu stiu ce linie ar mai putea pune probleme in a nu primi articulate. Aici ma refer strict la traseu nu la gradul de incarcare.
Nu stiu cum puteti voi sa bagati articulate pe 300 si 368 cand soferi si cu astea scurte se chinuie prin speate pe la Ateneu, da in fine. Pe 102 cam pune probleme curba la dreapta de la Facultatea de Pompieri pe sensul spre Cora si cam atat. In afara de 282 si 682 nu stiu ce linie ar mai putea pune probleme in a nu primi articulate. Aici ma refer strict la traseu nu la gradul de incarcare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Utilizator anonim
Oficial RATB va baga atriculate pe 178 si 381.
Oficial RATB va baga atriculate pe 178 si 381.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Chev Celios
Asa sa ne ajute Dumnezeeeeuu
In numele Tatalui si al Fiului si al Sf Duh
Amiiin.
La ora actuala RATB-ul sa vada cum face sa mentina tot parcul actual la functional si pe urma sa se gandeasca la achiziti.
Asa sa ne ajute Dumnezeeeeuu
In numele Tatalui si al Fiului si al Sf Duh
Amiiin.
La ora actuala RATB-ul sa vada cum face sa mentina tot parcul actual la functional si pe urma sa se gandeasca la achiziti.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination