Topic: Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
13 posts, 11242 views- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
Utilizator anonim
Autobuzul implicat in accidentul de pe 10 mai este B 49 YMO, l-am suprins astazi in Bucuresti pe Calea Grivitei, nu stiu unde mergea, dar probabil "incerca" sa ajunga la reparat
Autobuzul implicat in accidentul de pe 10 mai este B 49 YMO, l-am suprins astazi in Bucuresti pe Calea Grivitei, nu stiu unde mergea, dar probabil "incerca" sa ajunga la reparat
IMG_6297.JPG (358.63 KB; downloaded 9995 times)
IMG_6300.JPG (367.5 KB; downloaded 9998 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Autobuze Irisbus Citelis
Dr2005
Cu ocazia asta vedem că, pe lângă autobuze bune şi rapide, blatism zero şi abonamente unice pentru toate liniile (nu abonament pe o linie sau pe n linii), Suceava mai are şi staţie de epurare. Noi NU, tot rahatul se duce direct în Dâmboviţa!
Cu ocazia asta vedem că, pe lângă autobuze bune şi rapide, blatism zero şi abonamente unice pentru toate liniile (nu abonament pe o linie sau pe n linii), Suceava mai are şi staţie de epurare. Noi NU, tot rahatul se duce direct în Dâmboviţa!
- fider
-
Posted:
-
Re: Autobuze Irisbus Citelis
fider
Legat de autoubuze, iti pot spune ca si taxatoarele din Suceava mai inchid ochii la unii calatori asa ca nu e totul asa de roz pe acolo. In plus, toata frenezia cu care au scos troleibuzele articulate din circulatie si au lasat diverse dube sau autobuze mici si ieftine (Citelis) sa circule prin oras pe anumite trasee nu e deloc incantator. In Cluj au mentinut troleibuzele Rocar articulate si bine au facut. Nu mai vorbesc de cat de bine arata putinele autobuze DAC ramase in Cluj sau aratau cele din Ploiesti ori Targu Jiu fata de intretinerea de toata jena din Suceava. Apropo, si in Targu Jiu mai se gasesc inca vehicule Rocar in stare destul de buna si nu sunt de acord cu scuza ca Targu Jiu are o economie mai profitabila decat Suceava. Tot asa, avem un fel de statie de epurare si in Bucuresti, functionala la cel putin 10% din capacitate. Daca la Suceava o construiesc cu fonduri europene (la fel ca si aici), vrei sa fie laudati ca nici nu au atata volum de apa de procesat si implicit statia este infima pe langa cea de langa Bucuresti? in plus ar mai trebui reamintite toate smenurile primariei din Suceava si ale lui Gheorghe Flut*r plus afacerea apei Buc*vina dar poate nu e locul si momentul potrivit.
Referitor strict la autobuzele Irisbus, nu sunt prea reusite nici ca design, finisaje sau motorizare. Pe de alta parte cam orice a fost facut mai recent de Renault (ca doar e parte a Irisbus) in materie de vehicule de transport in comun nu pare prea reusit dar este mai bine decat porcaria de BMC sau MAZ. Ce ma mira este ca primariile oraselor din Romania nu au optat pentru MAN avand in vedere ca modelele Lion's Classic sau Lion's City erau mult mai bune ca performante si fiabilitate. Poate se va afla, candva, ca cineva a avut mult de castigat de pe urma distributiei Irisbus in Romania, si nu ma refer la ex. Astra Bus.
Legat de autoubuze, iti pot spune ca si taxatoarele din Suceava mai inchid ochii la unii calatori asa ca nu e totul asa de roz pe acolo. In plus, toata frenezia cu care au scos troleibuzele articulate din circulatie si au lasat diverse dube sau autobuze mici si ieftine (Citelis) sa circule prin oras pe anumite trasee nu e deloc incantator. In Cluj au mentinut troleibuzele Rocar articulate si bine au facut. Nu mai vorbesc de cat de bine arata putinele autobuze DAC ramase in Cluj sau aratau cele din Ploiesti ori Targu Jiu fata de intretinerea de toata jena din Suceava. Apropo, si in Targu Jiu mai se gasesc inca vehicule Rocar in stare destul de buna si nu sunt de acord cu scuza ca Targu Jiu are o economie mai profitabila decat Suceava. Tot asa, avem un fel de statie de epurare si in Bucuresti, functionala la cel putin 10% din capacitate. Daca la Suceava o construiesc cu fonduri europene (la fel ca si aici), vrei sa fie laudati ca nici nu au atata volum de apa de procesat si implicit statia este infima pe langa cea de langa Bucuresti? in plus ar mai trebui reamintite toate smenurile primariei din Suceava si ale lui Gheorghe Flut*r plus afacerea apei Buc*vina dar poate nu e locul si momentul potrivit.
Referitor strict la autobuzele Irisbus, nu sunt prea reusite nici ca design, finisaje sau motorizare. Pe de alta parte cam orice a fost facut mai recent de Renault (ca doar e parte a Irisbus) in materie de vehicule de transport in comun nu pare prea reusit dar este mai bine decat porcaria de BMC sau MAZ. Ce ma mira este ca primariile oraselor din Romania nu au optat pentru MAN avand in vedere ca modelele Lion's Classic sau Lion's City erau mult mai bune ca performante si fiabilitate. Poate se va afla, candva, ca cineva a avut mult de castigat de pe urma distributiei Irisbus in Romania, si nu ma refer la ex. Astra Bus.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Autobuze Irisbus Citelis
bercenicity
Cu precizarea ca Renault nu mai face parte din Irisbus din 2001 (cand ca urmare a fuziunii diviziei de camioane cu Volvo Trucks a fost nevoita sa-si vanda actiunile la Irisbus).
Cu precizarea ca Renault nu mai face parte din Irisbus din 2001 (cand ca urmare a fuziunii diviziei de camioane cu Volvo Trucks a fost nevoita sa-si vanda actiunile la Irisbus).
- Andrei2010
-
Posted:
-
Re: Autobuze Irisbus Citelis
Andrei2010
Autobuzele Citelis 12 din Suceava sînt lungi de 12 metri, adica numai mici nu sint. Iar de unde ai scos ca sint si ieftine, numai tu stii.
fider wrote:
autobuze mici si ieftine (Citelis)
Autobuzele Citelis 12 din Suceava sînt lungi de 12 metri, adica numai mici nu sint. Iar de unde ai scos ca sint si ieftine, numai tu stii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobuze Irisbus Citelis
Dominatrix
La 170.000 euro pe un autobuz, nu sunt ieftine, dar nici scumpe. Iar spatiul interior dintre usile 2 si 3 este extrem de ingust, deci putem accepta si notiunea ca sunt "mici", dpdv. al gestionarii spatiului.
La 170.000 euro pe un autobuz, nu sunt ieftine, dar nici scumpe. Iar spatiul interior dintre usile 2 si 3 este extrem de ingust, deci putem accepta si notiunea ca sunt "mici", dpdv. al gestionarii spatiului.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Autobuze Irisbus Citelis
stefan_br
B 24 PSU la Suceava Nord
B 24 PSU la Suceava Nord
IMG_8945 (800x600).jpg (213.32 KB; downloaded 9370 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
Gabi23
Autobuzele Irisbus au fost achiziţionate în leasing începând cu anul 2006, 30 de vehicule în 2 etape. Ulterior au mai sosit încă 3 vehicule.
Lista cu numerele de înmatriculare:
B 49 YLW
B 49 YLX
B 49 YLZ
B 49 YMF
B 49 YMI
B 49 YMJ
B 49 YML
B 49 YMN
B 49 YMO
B 49 YMW
B 49 YMX
B 49 YMZ
B 49 YNB
B 49 YNF
B 50 CTJ
B 15 PSU
B 16 PSU
B 17 PSU
B 18 PSU
B 19 PSU
B 24 PSU
B 28 PSU
B 56 PMS
B 57 YPV
B 57 YPX
B 57 YPY
B 57 YRB
B 57 YRD
B 69 PMS
B 93 PMS
B 10 PHZ
B 10 PIJ
B 10 PJG
În mesajele următoare, o parte dintre ele...
Autobuzele Irisbus au fost achiziţionate în leasing începând cu anul 2006, 30 de vehicule în 2 etape. Ulterior au mai sosit încă 3 vehicule.
Lista cu numerele de înmatriculare:
B 49 YLW
B 49 YLX
B 49 YLZ
B 49 YMF
B 49 YMI
B 49 YMJ
B 49 YML
B 49 YMN
B 49 YMO
B 49 YMW
B 49 YMX
B 49 YMZ
B 49 YNB
B 49 YNF
B 50 CTJ
B 15 PSU
B 16 PSU
B 17 PSU
B 18 PSU
B 19 PSU
B 24 PSU
B 28 PSU
B 56 PMS
B 57 YPV
B 57 YPX
B 57 YPY
B 57 YRB
B 57 YRD
B 69 PMS
B 93 PMS
B 10 PHZ
B 10 PIJ
B 10 PJG
În mesajele următoare, o parte dintre ele...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
Gabi23
B 49 YLX
B 49 YLZ
B 49 YMF
B 49 YMI
B 49 YMJ
B 49 YLX
B 49 YLZ
B 49 YMF
B 49 YMI
B 49 YMJ
B 49 YLX - 29.04.2014.JPG (421.64 KB; downloaded 8635 times)
B 49 YLZ - 29.04.2014.JPG (382.05 KB; downloaded 8756 times)
B 49 YMF - 29.04.2014.JPG (437.24 KB; downloaded 8612 times)
B 49 YMI - 29.04.2014.JPG (344.08 KB; downloaded 8584 times)
B 49 YMJ - 29.04.2014.JPG (411.27 KB; downloaded 8579 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
Gabi23
B 49 YMO
B 49 YMX
B 49 YMZ
B 49 YNB
B 49 YNF
B 49 YMO
B 49 YMX
B 49 YMZ
B 49 YNB
B 49 YNF
B 49 YMO - 29.04.2014.JPG (421.21 KB; downloaded 8582 times)
B 49 YMX - 29.04.2014.JPG (379.47 KB; downloaded 8596 times)
B 49 YMZ - 29.04.2014.JPG (358.36 KB; downloaded 8613 times)
B 49 YNB - 29.04.2014.JPG (411.9 KB; downloaded 8589 times)
B 49 YNF - 29.04.2014.JPG (370.51 KB; downloaded 8606 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
Gabi23
B 15 PSU
B 17 PSU
B 18 PSU
B 19 PSU
B 24 PSU
B 15 PSU
B 17 PSU
B 18 PSU
B 19 PSU
B 24 PSU
B 15 PSU - 29.04.2014.JPG (356.55 KB; downloaded 8599 times)
B 17 PSU - 29.04.2014.JPG (381.19 KB; downloaded 8609 times)
B 18 PSU - 29.04.2014.JPG (359.81 KB; downloaded 8574 times)
B 19 PSU - 29.04.2014.JPG (369.44 KB; downloaded 8584 times)
B 24 PSU - 29.04.2014.JPG (360.33 KB; downloaded 8615 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
Gabi23
B 28 PSU
B 57 YPV
B 57 YPX
B 57 YPY
B 57 YRD
B 28 PSU
B 57 YPV
B 57 YPX
B 57 YPY
B 57 YRD
B 28 PSU - 29.04.2014.JPG (362.16 KB; downloaded 8593 times)
B 57 YPV - 29.04.2014.JPG (267.84 KB; downloaded 8572 times)
B 57 YPX - 29.04.2014.JPG (401.52 KB; downloaded 8607 times)
B 57 YPY - 29.04.2014.JPG (413 KB; downloaded 8572 times)
B 57 YRD - 29.04.2014.JPG (376.93 KB; downloaded 8599 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Irisbus Citelis ale TPL Suceava
Gabi23
B 69 PMS
B 93 PMS
B 10 PHZ
B 10 PIJ
B 10 PJG
B 69 PMS
B 93 PMS
B 10 PHZ
B 10 PIJ
B 10 PJG
B 69 PMS - 29.04.2014.JPG (394.67 KB; downloaded 8577 times)
B 93 PMS - 29.04.2014.JPG (371.9 KB; downloaded 8584 times)
B 10 PHZ - 29.04.2014.JPG (382.42 KB; downloaded 8595 times)
B 10 PIJ - 29.04.2014.JPG (426.33 KB; downloaded 8903 times)
B 10 PJG - 29.04.2014.JPG (377.11 KB; downloaded 8587 times)