Topic: Transportul feroviar
27 posts, 10856 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Transportul feroviar
subway guru
Noul Hayabusa japonez.
Vezi imagini si detalii aici:
http://www.dailymail.co.uk/news/article- ... -newsxml
Noul Hayabusa japonez.
Vezi imagini si detalii aici:
http://www.dailymail.co.uk/news/article- ... -newsxml
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
In plus, pe 12 martie 2011 si-au mai deschis 130 de km de linie de mare viteza (fara fanfara, dupa cutremurul din ziua precedenta) - http://en.wikipedia.org/wiki/Kyushu_shinkansen
In plus, pe 12 martie 2011 si-au mai deschis 130 de km de linie de mare viteza (fara fanfara, dupa cutremurul din ziua precedenta) - http://en.wikipedia.org/wiki/Kyushu_shinkansen
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
Un clip cu rama ajungand in Morioka
Recomand filmuletele userului mkurashina de pe youtube cu multe clipuri si filme intregi (40+ minute) cu trenuri (cu locomotiva si *MU) in Japonia si in alte tari - subtitrate din pacate in japoneza http://www.youtube.com/user/mkurashina
Pentru orientare, harta retelei Shinkansen de pe wikipedia:
Un clip cu rama ajungand in Morioka
Recomand filmuletele userului mkurashina de pe youtube cu multe clipuri si filme intregi (40+ minute) cu trenuri (cu locomotiva si *MU) in Japonia si in alte tari - subtitrate din pacate in japoneza http://www.youtube.com/user/mkurashina
Pentru orientare, harta retelei Shinkansen de pe wikipedia:
shinkansen-map.png (452.17 KB; downloaded 7180 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
Omagiu navetei care a fost inlocuita in martie 2011 de trenurile Shinkansen din Kyushu:
Omagiu navetei care a fost inlocuita in martie 2011 de trenurile Shinkansen din Kyushu:
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Japonia
Goldmund
http://www.youtube.com/watch?v=ln_Q2n5k ... r_embedded
Puteti sa scoateti filmul de la 'Thailanda'?-aici ii e locul
http://www.youtube.com/watch?v=ln_Q2n5k ... r_embedded
Puteti sa scoateti filmul de la 'Thailanda'?-aici ii e locul
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
Dupa doar 49 de zile ultima sectiune din linia Shinkansen afectata de cutremur a reintrat in serviciu comercial. Normal
Dupa doar 49 de zile ultima sectiune din linia Shinkansen afectata de cutremur a reintrat in serviciu comercial. Normal
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Japonia
Goldmund
Asta e o natiune tenace, care nu trebuie sa copieze ceva in tehnologiile feroviare...Diferenta dintre japonezi si chinezi(de ex.)este precum diferenta intre norvegieni si greci,( care cu totii fac parte din asa-zisa rasa alba...) spunea cineva
Asta e o natiune tenace, care nu trebuie sa copieze ceva in tehnologiile feroviare...Diferenta dintre japonezi si chinezi(de ex.)este precum diferenta intre norvegieni si greci,( care cu totii fac parte din asa-zisa rasa alba...) spunea cineva
- fider
-
Posted:
-
Re: Japonia
fider
A copiat si Japonia din greu in perioada ascensiunii, sa fim seriosi. Oricum, trebuie tinut cont ca in Japonia nu prea exista proprietate intelectuala in adevaratul sens al cuvantului ci cam tot ce ajunge pe mana guvernului sau unei mega-corporatii este rapid comunicat si altora din aceeasi ramura. SUA s-a "fript" de mai multe ori cu treaba asta. In plus, pentru ca este vorba de Japonia, si, oh vai, acea extraordinara tehnologie, cum se face ca au mentinut multe realizari tehnice demodate (iluminat ineficient, centrale electrice fara modernizari suficiente si mai ales o tara cu doua sisteme energetice nationale distincte). Mie nu mi se pare de laudat.
Referitor la infrastructura feroviara, liniille de mare viteza sunt doar partea care se doreste sa fie mediatizata. Si in Japonia mai exista inca trenuri pe rute secundare care par sa fie cam din anii '60-'70, de mult depasite, asa ca nu e totul asa de roz cum pare.
A copiat si Japonia din greu in perioada ascensiunii, sa fim seriosi. Oricum, trebuie tinut cont ca in Japonia nu prea exista proprietate intelectuala in adevaratul sens al cuvantului ci cam tot ce ajunge pe mana guvernului sau unei mega-corporatii este rapid comunicat si altora din aceeasi ramura. SUA s-a "fript" de mai multe ori cu treaba asta. In plus, pentru ca este vorba de Japonia, si, oh vai, acea extraordinara tehnologie, cum se face ca au mentinut multe realizari tehnice demodate (iluminat ineficient, centrale electrice fara modernizari suficiente si mai ales o tara cu doua sisteme energetice nationale distincte). Mie nu mi se pare de laudat.
Referitor la infrastructura feroviara, liniille de mare viteza sunt doar partea care se doreste sa fie mediatizata. Si in Japonia mai exista inca trenuri pe rute secundare care par sa fie cam din anii '60-'70, de mult depasite, asa ca nu e totul asa de roz cum pare.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
Doua filmulete cu o astfel de linii secundare (diesel, peroane cu boscheti sau doar din scanduri de lemn lungi cat sa incapa doar "Malaxa", cladiri de gara parasite). Alta viata cand in trenul "rata" ai acces la nivel si statiile/informatii anuntate la difuzor:
Linie secundara cu electrificarea scoasa, pentru ca in final sa fie desfiintata de tot:
Alta linie secundara:
Doua filmulete cu o astfel de linii secundare (diesel, peroane cu boscheti sau doar din scanduri de lemn lungi cat sa incapa doar "Malaxa", cladiri de gara parasite). Alta viata cand in trenul "rata" ai acces la nivel si statiile/informatii anuntate la difuzor:
Linie secundara cu electrificarea scoasa, pentru ca in final sa fie desfiintata de tot:
Alta linie secundara:
- bercenicity
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
Totusi, in Japonia transportul feroviar nu este subventionat. Eficienta si numarul de calatori* dicteaza daca linia ramane sau nu in functiune. Ca o paralela, as zice ca ceea ce la ei sunt DMU/EMU din '60-'70 la noi ar fi dube "cu fundu' in geam"
* - densitatea nu se compara cu ce e in Romania - acolo este munte sau oras, cu precadere in jumatatea de sud
fider wrote:
Referitor la infrastructura feroviara, liniille de mare viteza sunt doar partea care se doreste sa fie mediatizata. Si in Japonia mai exista inca trenuri pe rute secundare care par sa fie cam din anii '60-'70, de mult depasite, asa ca nu e totul asa de roz cum pare.
Totusi, in Japonia transportul feroviar nu este subventionat. Eficienta si numarul de calatori* dicteaza daca linia ramane sau nu in functiune. Ca o paralela, as zice ca ceea ce la ei sunt DMU/EMU din '60-'70 la noi ar fi dube "cu fundu' in geam"
* - densitatea nu se compara cu ce e in Romania - acolo este munte sau oras, cu precadere in jumatatea de sud
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
Tren de test peste podul suspendat Seto Ōhashi http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Seto_Bridge
10 locomotive (aprox 96t fiecare) + 2 vagoane = aprox 1000t
Cu zoom se vede cum podul se lasa
http://www.youtube.com/watch?v=ImA0fhN5uxU
Tren de test peste podul suspendat Seto Ōhashi http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Seto_Bridge
10 locomotive (aprox 96t fiecare) + 2 vagoane = aprox 1000t
Cu zoom se vede cum podul se lasa
http://www.youtube.com/watch?v=ImA0fhN5uxU
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Japonia
bercenicity
Japonia si-a mai inaugurat 228km de linie de mare viteza intre Nagano si Kanazawa.
Primele planuri ale extensiei s-au facut incepand cu 1998, iar primele etape ale constructiei au inceput in 2001.
Japonia si-a mai inaugurat 228km de linie de mare viteza intre Nagano si Kanazawa.
Primele planuri ale extensiei s-au facut incepand cu 1998, iar primele etape ale constructiei au inceput in 2001.
- bercenicity
-
Posted:
-
📖 Pagination options