Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2042 posts, 528920 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 146
 
 

📖 Pagination options
Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Scorillo

Pasajul are ca obiectiv rezolvarea problemei traversării Splaiului Unirii, în zona intersecţiei cu Şoseaua Mihai Bravu.


Nu imi vine sa cred... cica rezolvarea problemei traversarii Splaiului Unirii. Care problema fratilor ca nu e nici o problema acolo. Sau poate s-or fi gandit ca eu, ca pieton, sa traversez mai usor Splaiul Unirii. :evil:

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii bekxy

Åži mie mi se pare cvasi-inutil acest pasaj...

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Dominatrix

Desi s-ar putea sa supar iar pe cineva cu acest comentariu, eu nu stiu de ce voi vreti ca in continuare infrastructura orasului sa se dezvolte "punctat", adica numai rezolvand problemele imediate. Asta este precum strutul, care-si ascunde capul in nisip, crezand ca nu-i vede nimeni ditamai posteriorul. Faptul ca ACUM in intersectia aia se circula relativ bine nu inseamna mare lucru? Tot asa o sa fie si peste 5 ani? Dar peste 10?

Concret, in legatura cu Splaiul Unirii exista 2 proiecte importante care pe viitor vor contribui in mod sigur semnificativ la cresterea traficului pe acolo:

1.Intregire Splaiul Unirii pe zona Bd. Marasesti - Hanul lui Manuc;
2.Penetratie si racord intre Splaiul Unirii si Autostrada A2

Sigur ati auzit de ele. Deci de ce sa asteptam pana traficul va fi cvasi-blocat si acolo ca sa ne apucam sa facem ceva? Nu ne ajung 20 de ani de "pionierat" in care am stat cu mainile in sân? Infrastructura trebuie construita inaninte sa ne prinda traficul cu "pantalonii in vine", metaforic vorbind.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii andrei11

"Antevorbitorii tai" ( :lol: ) au vrut sa spuna altceva de fapt. Da, de acord cu tine, dar iti dau un exemplu care "se sufoca acum, in clipa de fata" si nu ca urmare a penetrarilor viitoare.
Complexul intermodal Razoare. Ce spui de el ?  Pana rezolva cu Splaiul mai degraba faceau Razoarele pana acum. Parerea mea, evident.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Marius

Dominatrix wrote:
Concret, in legatura cu Splaiul Unirii exista 2 proiecte importante care pe viitor vor contribui in mod sigur semnificativ la cresterea traficului pe acolo:

1.Intregire Splaiul Unirii pe zona Bd. Marasesti - Hanul lui Manuc;
2.Penetratie si racord intre Splaiul Unirii si Autostrada A2



Si as mai mentiona Pasajul Piata Sudului si Strapungere N. Grigorescu - Splai Dudescu.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii URANUS

Ai spus 2 benzi pe sens plus tramvai banuiesc.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Scorillo

Faptul ca ACUM in intersectia aia se circula relativ bine nu inseamna mare lucru? Tot asa o sa fie si peste 5 ani? Dar peste 10?

Complexul intermodal Razoare. Ce spui de el ? Pana rezolva cu Splaiul mai degraba faceau Razoarele pana acum. Parerea mea, evident.

@Dominatrix: ca sa nu ne ducem pana la Razoare, da o fuga la intersectia Calea Vitan cu Splaiul. Acolo sa vezi adevarata "problema a traversarii Splaiului". Cand te vad ca vii cu strapungerea A2-Splai si nu vezi ca ce va reruta strapungerea aia se va gatui mai intai la intersectia de la Autovit (ca sa nu mai zic ca acolo e si Carrefour si Praktiker si galerie comerciala). Chiar si acum de-abia se merge pe-acolo (se face coada pe Vitan Barzesti pana la Spitalul Sf. Ion), cand va fi gata si strapungerea va fi jale. Asa ca la Mihai Bravu o sa fie un minunat pasaj pe sub care o sa treaca, picurand, doar cate 5 masini care reusesc sa scape de stopul de la Autovit.  

Bucurestiul are nevoie sa i se rezolve probleme imediate, e absolut obligatoriu pana nu cade sub propria greutate. Daca ne pierdem din energie cu batalii inutile, nu o sa mai avem forte pentru bataliile cu adevarat importante, cele care fac diferenta.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Dominatrix

@Scorillo: Sunt de acord ca prioritizarea unor lucrari in oras nu este buna, dar faptul ca vezi necesara o prioritate a altor investitii, nu inseamna nicidecum ca pasajul acesta nu ar trebui construit ACUM. La ora actuala totul este prioritar in infrastructura din Bucuresti, asa ca orice proiect lansat si sustenabil este bun. Ai dreptate cu zona de la Autovit, dar pasajul de care vorbim aici nici nu exclude, nici nu e o alternativa la un eventual pasaj la intersectia Splaiul Unirii/Vitan Barzesti (banuiesc ca asta ai vrut sa spui, nu Cal. Vitan) ci e un COMPLEMENT extrem de necesar. Cum ziceam la topicul pasajului de la PPL, infrastructura se construieste intotdeauna cu gandul spre viitor, fiindca altfem vom ramane intr-un cerc vicios perpetuu in care pana terminam ceva de facut trebuie sa o luam de la capat fiindca infrastructura e depasita.

Nu uita si influenta viitorului pasaj de la Piata Sudului, care si el trebuie "bagat" in ecuatie.

Cat despre pasajul de la Razoare, Andrei11 are dreptate, dar din cate am inteles pasajul se va face odata cu metroul pe acolo. E adevarat ca problemele de trafic sunt cele mai mari in centru, dar din pacate nu se vor face pasaje pe acolo prea curand, deci problema ar trebui rezolvata in primul rand prin promovarea transportului in comun in zonele respective, dar nici acest lucru nu cred ca se va face prea curand.

@andrei11: Linia de tramvai va ramane la sol.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Scorillo

...un eventual pasaj la intersectia Splaiul Unirii/Vitan Barzesti (banuiesc ca asta ai vrut sa spui, nu Cal. Vitan)


Ma refeream la Calea Vitan pe partea cu Real-ul. Dincolo de Splai inspre IML incepe Vitan-Barzesti.

Mesajul asta l-am pus ca sa fac si eu mai multe mesaje (adica sa trec de bariera psihologica a celor 10 mesaje), nu pentru ca nu as fi fost de acord cu raspunsul lui Dominatrix. ;)  (daca nu e OK, rog pe cine poate sa il stearga)

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii rosetti61

Pe 34 puteau sa-l devieze spre Romprim prin Traian, Serban Voda, Oltenitei; au umblat si la 76, ramanand in cartier 77 (de ce nu suspendat 77 si scurtat 76, cum era inainte de 2008?). Cand or fi 70% cu pasajul, se apuca de Muncii - alta distractie, scurtare de trasee, insa atunci va fi deschis Pasajul Basarab - 34 la Militari.
Legat de 76, asta este singura suspendare din 1982 incoace (a fost infiintata in 1982).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Dr2005

rosetti61 wrote:
de ce nu suspendat 77 si scurtat 76, cum era inainte de 2008?

Pentru că lumea s-a obişnuit deja cu traseele actuale, iar dacă 77 dispare şi 76 se scurtează, la Sudului o să urle toţi că de ce nu merge înainte.€

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Dominatrix

Dominatrix wrote:
rosetti61 wrote:
Pe 34 puteau sa-l devieze spre Romprim prin Traian, Serban Voda, Oltenitei
Ar fi fost un traseu prea ocolit si ar fi fost necesare vagoane suplimentare ca sa se pastreze intervalul de succedare actual pe restul traseului. Si ajugem iar la vesnica problema: de unde vagoane?

Plus ca ar fi rezultat un traseu cam nefolositor, fiindca nu cred ca ar fi fost prea multi calatori dornici sa mearga intre Dristor si Piata Sudului intr-o plimbare cu tramvaiul via Pieptanari.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Utilizator anonim

O informatie - constructorul acestui proiect este firma Eurostrade

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii theandy

Cred ca e un pasaj ieftin (in comparatie cu Piata Sudului) si usor de realizat, care va fi terminat numai bine pentru Dr. Oetker inainte de alegerile din 2012. Atunci o sa se poata lauda cu 2 pasaje, 2 statii de metrou si inca 2-3 santiere si o sa o invinga pe Elena Udrea la urne  :D .

Intrebarile mele sunt:
1) de ce nu intoarce 34 la Dristor pe bucla nou nouta nefolosita (de ce trebuie schimbat macazul de la Posta Vitan) ??
2) pasajul face parte dintr-un plan amplu ca fiecare intersectie mare de pe inelul median sa fie denivelata?
3) linia lui 34 o sa ramana la sol ? (nu vad de ce ar pune-o sus)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 146
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433234 posts in 5390 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use