Topic: Locomotive cu abur din România
72 posts, 44793 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
-
Locomotive cu abur din România
macheta218
230 516
230 516
urcand spre Cacica cu trenul 19871
036.JPG (364.35 KB; downloaded 11006 times)
040.JPG (265.13 KB; downloaded 10995 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
macheta218
230 516 la Cacica, asteptand plecarea spre Putna cu trenul 19872
230 516 la Cacica, asteptand plecarea spre Putna cu trenul 19872
178.JPG (403.78 KB; downloaded 10992 times)
181.JPG (380.61 KB; downloaded 11015 times)
183.JPG (352.7 KB; downloaded 10989 times)
218.JPG (440.21 KB; downloaded 10987 times)
220.JPG (417.1 KB; downloaded 11017 times)
184.JPG (388.71 KB; downloaded 10978 times)
185.JPG (386.75 KB; downloaded 10984 times)
223.JPG (313.52 KB; downloaded 10985 times)
212.JPG (263.91 KB; downloaded 10978 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
macheta218
230 516 cu trenul 19872 la Todiresti Suceava
230 516 cu trenul 19872 la Todiresti Suceava
083.JPG (355.02 KB; downloaded 10975 times)
084.JPG (386.49 KB; downloaded 10972 times)
085.JPG (380.72 KB; downloaded 10971 times)
086.JPG (406.91 KB; downloaded 10972 times)
091.JPG (392.98 KB; downloaded 10970 times)
093.JPG (438.15 KB; downloaded 10981 times)
098.JPG (429.14 KB; downloaded 10973 times)
107.JPG (333.55 KB; downloaded 10973 times)
109.JPG (385.97 KB; downloaded 10971 times)
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
iliutu
Superbe fotografii ! Felicitari !
LDH-ul este pus pentru orice eventualitate sau asa cer normele CFR ?
Superbe fotografii ! Felicitari !
LDH-ul este pus pentru orice eventualitate sau asa cer normele CFR ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
andrei11
Mai degraba se strica LDH - ul decat Aburila...
Cred ca este protectie contra fumului pentru primul vagon, sau pur si simplu din intamplare LDH - ul trebuie sa ajunga la cap de linie. Categoric Aburila nu are nevoie de LDH pentru tractiune / de rezerva.
Mai degraba se strica LDH - ul decat Aburila...
Cred ca este protectie contra fumului pentru primul vagon, sau pur si simplu din intamplare LDH - ul trebuie sa ajunga la cap de linie. Categoric Aburila nu are nevoie de LDH pentru tractiune / de rezerva.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
Dr2005
Locomotiva cu abur are toate reviziile expirate de câţiva ani buni (inclusiv cea a cazanului, de fapt e ,,bombă pe roţi", ca să citez un inginer care se ocupă de aşa ceva). Dealtfel, în primele zile, a fost pusă doar de decor (abia reuşea să pufăie puţin prin fluier), dar, după ceva teste, au ajuns la concluzia că pot trage cu ea. Dar, repet, are toate reviziile expirate, inclusiv cele la cazan, care trebuie efectuate de unităţi autorizate ISCIR... treaba e că nu mai există nimeni în România care să poată face asemenea revizii la locomotivele de cale normală, Remarul 16 Februarie tocmai a renunţat la această îndeletnicire (pentru locomotivele de îngustă, care lucrează la presiuni mai mici, este autorizată CFI Crişcior). Acel LDH e pus acolo în caz că e nevoie de el (în primele zile doar el făcea treabă, după aia a lăsat munca în seama aburoasei, dar la pante mari ajută şi el). De exemplu, când au mers prima dată la Moldoviţa, nu au putut urca deloc, până la urmă au mers cu spatele înapoi până în vama şi a mers apoi la Moldoviţa doar LDH-ul (şi ăla cu greu).
Locomotiva cu abur are toate reviziile expirate de câţiva ani buni (inclusiv cea a cazanului, de fapt e ,,bombă pe roţi", ca să citez un inginer care se ocupă de aşa ceva). Dealtfel, în primele zile, a fost pusă doar de decor (abia reuşea să pufăie puţin prin fluier), dar, după ceva teste, au ajuns la concluzia că pot trage cu ea. Dar, repet, are toate reviziile expirate, inclusiv cele la cazan, care trebuie efectuate de unităţi autorizate ISCIR... treaba e că nu mai există nimeni în România care să poată face asemenea revizii la locomotivele de cale normală, Remarul 16 Februarie tocmai a renunţat la această îndeletnicire (pentru locomotivele de îngustă, care lucrează la presiuni mai mici, este autorizată CFI Crişcior). Acel LDH e pus acolo în caz că e nevoie de el (în primele zile doar el făcea treabă, după aia a lăsat munca în seama aburoasei, dar la pante mari ajută şi el). De exemplu, când au mers prima dată la Moldoviţa, nu au putut urca deloc, până la urmă au mers cu spatele înapoi până în vama şi a mers apoi la Moldoviţa doar LDH-ul (şi ăla cu greu).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
Utilizator anonim
50.497 din Predeal a avut parte de o cosmetizare recenta.
50.497 din Predeal a avut parte de o cosmetizare recenta.
DSC07511.JPG (277.1 KB; downloaded 10900 times)
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
AlexCta
142.044 in gara Oradea
230.142 in depoul Oradea
131.001 expusa de curand in fata garii Arad
142.044 in gara Oradea
DSC_6222.jpg (231.89 KB; downloaded 10896 times)
230.142 in depoul Oradea
DSC_6251.jpg (245.26 KB; downloaded 10892 times)
131.001 expusa de curand in fata garii Arad
DSC_6744.jpg (217.93 KB; downloaded 10890 times)
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- Andi782
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
Andi782
Locomotiva cu aburi 230.516 stationata in Bucuresti Nord cu Trenul Regal - 12.04.2014
The Romanian Royal Train - Bucharest North railway station by Andi David, on Flickr
Locomotiva cu aburi 230.516 stationata in Bucuresti Nord cu Trenul Regal - 12.04.2014
The Romanian Royal Train - Bucharest North railway station by Andi David, on Flickr
- stefan_br
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
📖 Pagination options