Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1492236 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Aron
Noroc, daca e sa zicem asa, calatorii care traiesc pe la V. Argesului nu o sa se mai plictiseasca in statie....nu trec 2 min si apare un troleibuz sau autobuz, avand 8 linii de transport in comun + 221 si cea de noapte: 69, 90, 93, 168, 173, 268, 368, 668...
Noroc, daca e sa zicem asa, calatorii care traiesc pe la V. Argesului nu o sa se mai plictiseasca in statie....nu trec 2 min si apare un troleibuz sau autobuz, avand 8 linii de transport in comun + 221 si cea de noapte: 69, 90, 93, 168, 173, 268, 368, 668...
- radu73
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
radu73
Daca mai exista retea pe Bd. Timisoara ... troleibuzele mergeau pe acolo ... si autobuzele printre devierile de la metrou ... .
Ramanea doar 91 si 96 spre Alexandriei ...
Daca mai exista retea pe Bd. Timisoara ... troleibuzele mergeau pe acolo ... si autobuzele printre devierile de la metrou ... .
Ramanea doar 91 si 96 spre Alexandriei ...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Pe Bd. Timişoara există tramvai, care e şi separat de trafic. Ar fi fost o reţea inutilă, atât dpdv al traficului (bulevardul e blocat mereu, se parchează aiurea), cât şi al fluxurilor de călători (ar dubla foarte mult tramvaiul). De altfel, nici nu e recomandat ca tramvaiul troleibuzul să se dubleze pe distanţe lungi. Nu înţeleg de ce se menţine anomalia din Colentina cu 66, când se putea trasa elegant o buclă pentru 21 prin Hristo Botev - Bd. Carol I şi se elimina nevoia de 66.
Pe Bd. Timişoara există tramvai, care e şi separat de trafic. Ar fi fost o reţea inutilă, atât dpdv al traficului (bulevardul e blocat mereu, se parchează aiurea), cât şi al fluxurilor de călători (ar dubla foarte mult tramvaiul). De altfel, nici nu e recomandat ca tramvaiul troleibuzul să se dubleze pe distanţe lungi. Nu înţeleg de ce se menţine anomalia din Colentina cu 66, când se putea trasa elegant o buclă pentru 21 prin Hristo Botev - Bd. Carol I şi se elimina nevoia de 66.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Pe unde sa bagi tramvai pe Carol ? Oricum in anumite momente ale zilei, si tramvaiul si troleul sunt suficient de pline. Si oricum Parvan nu e Sf. Gheorghe.
Pe unde sa bagi tramvai pe Carol ? Oricum in anumite momente ale zilei, si tramvaiul si troleul sunt suficient de pline. Si oricum Parvan nu e Sf. Gheorghe.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Pârvan nu e Sf. Gheorghe, pleacă goale troleele de acolo (de fapt, e o fundătură, şi tramvaiele - când erau - tot goale plecau). De fapt, 66 merge destul de gol între Universitate şi Pârvan, iar la întoarcere se umple de la Kogălniceanu cu cei veniţi cu 61/69/336, care se pot transborda şi la Rosetti.
Pârvan nu e Sf. Gheorghe, pleacă goale troleele de acolo (de fapt, e o fundătură, şi tramvaiele - când erau - tot goale plecau). De fapt, 66 merge destul de gol între Universitate şi Pârvan, iar la întoarcere se umple de la Kogălniceanu cu cei veniţi cu 61/69/336, care se pot transborda şi la Rosetti.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
aztec
Azi pe la 10.20 (daca nu ma insel), la semaforul V. Argesului-Dr.Taberei asteptau asa... 93-168-268-69-668-268. Acelasi sens de mers. Nu la o ora de varf.
Si vre-o 2-3 masini mici intre ele. Pacat ca nu am avut timp sa fac si o poza. Asta inseamna un dispecerat beton. ..o planificare exemplara.... binenteles ca dupa accea poate fi o garura de 10 min. in care nu vine nimic.
Azi pe la 10.20 (daca nu ma insel), la semaforul V. Argesului-Dr.Taberei asteptau asa... 93-168-268-69-668-268. Acelasi sens de mers. Nu la o ora de varf.
Si vre-o 2-3 masini mici intre ele. Pacat ca nu am avut timp sa fac si o poza. Asta inseamna un dispecerat beton. ..o planificare exemplara.... binenteles ca dupa accea poate fi o garura de 10 min. in care nu vine nimic.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Der Hofmeister
Cel putin azi dimineata, nici o linie care ajunge la intersectia Stirbei - Berzei nu mergea pe traseul normal, ci pe cel deviat, desi lucrarile de asfaltare si montare a caii de rulare pentru tramvaie se terminasera de mult. Probabil ca, atat timp cat autobuzele RATB aveau retras avizul de circulatie pe portiunea Berzei - Popa Tatu de catre Politie, soferii nu prea aveau cum sa incalce regula, pentru ca in asemenea cazuri se poate lasa cu sanctiuni nasoale atat pentru sofer cat si pentru regie. Oricum, pana la urma, comunicatul a aparut cu intarziere.
Remarc brusc ca site-ul RATB nu mai e "oficina" din vremea lui Critz. Macar pe-atunci, la capitolul PR, stateau mult mai bine. Acum, sunt lenti si constant devansati de evenimente (gen 'trece viata pe langa ei'), practica ce tinde sa se permanentizeze.
O mica remarca, in legatura cu devierea lui 368 din Dr. Taberei. Afisajele au fost actualizate si contin mesajul "Circula prin Str. Brasov". Pai cum, ca parca circula deviat prin Valea Oltului - Valea Argesului si nu pe cealalta varianta?
Cel putin azi dimineata, nici o linie care ajunge la intersectia Stirbei - Berzei nu mergea pe traseul normal, ci pe cel deviat, desi lucrarile de asfaltare si montare a caii de rulare pentru tramvaie se terminasera de mult. Probabil ca, atat timp cat autobuzele RATB aveau retras avizul de circulatie pe portiunea Berzei - Popa Tatu de catre Politie, soferii nu prea aveau cum sa incalce regula, pentru ca in asemenea cazuri se poate lasa cu sanctiuni nasoale atat pentru sofer cat si pentru regie. Oricum, pana la urma, comunicatul a aparut cu intarziere.
Remarc brusc ca site-ul RATB nu mai e "oficina" din vremea lui Critz. Macar pe-atunci, la capitolul PR, stateau mult mai bine. Acum, sunt lenti si constant devansati de evenimente (gen 'trece viata pe langa ei'), practica ce tinde sa se permanentizeze.
O mica remarca, in legatura cu devierea lui 368 din Dr. Taberei. Afisajele au fost actualizate si contin mesajul "Circula prin Str. Brasov". Pai cum, ca parca circula deviat prin Valea Oltului - Valea Argesului si nu pe cealalta varianta?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
aztec
Totusi, azi, un 368 mergea pe Stirbei Voda, traseul vechi.. si normal.
In alta ordine, 368 circula pe str. Brasov... dar nu deviat, ci pe acolo este traseul lui normal, intre Tricodava si Moghioros.
Totusi, azi, un 368 mergea pe Stirbei Voda, traseul vechi.. si normal.
In alta ordine, 368 circula pe str. Brasov... dar nu deviat, ci pe acolo este traseul lui normal, intre Tricodava si Moghioros.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Der Hofmeister
Pai atunci care e faza? Ca oricum circula pe Brasov (pana la Tricodava), chestie pe care o stie toata lumea, deci nu vad care e sensul acelui mesaj. Nu ti se pare ca ar fi fost mai utila indicatia "Circula pe str. Valea Argesului-str. Valea Oltului"?
P.S.: "Circula pe str. Brasov" merge pentru 105 in situatia asta, nu pentru 368.
Pai atunci care e faza? Ca oricum circula pe Brasov (pana la Tricodava), chestie pe care o stie toata lumea, deci nu vad care e sensul acelui mesaj. Nu ti se pare ca ar fi fost mai utila indicatia "Circula pe str. Valea Argesului-str. Valea Oltului"?
P.S.: "Circula pe str. Brasov" merge pentru 105 in situatia asta, nu pentru 368.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
mastocitu
Tramvai pe CAROL 1? Probabil ca nu ai facut 30 de minute intre calea mosilor si universitate la orele 13.00-14.00, nu mai spun la traficul de varf.
Tramvai pe CAROL 1? Probabil ca nu ai facut 30 de minute intre calea mosilor si universitate la orele 13.00-14.00, nu mai spun la traficul de varf.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Pe acolo e bandă dedicată pentru RATB (pe sub maşinile parcate). Se poate rezolva uşor.
Pe acolo e bandă dedicată pentru RATB (pe sub maşinile parcate). Se poate rezolva uşor.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
nokia2110
Parţial off-topic: dacă un vehicul low-floor nu e aglomerat, am voie să mă sui cu bicileta în el?
Parţial off-topic: dacă un vehicul low-floor nu e aglomerat, am voie să mă sui cu bicileta în el?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
bercenicity
Nu stiu daca "e voie", dar m-am suit in cateva seri si-am parcat-o in "sufrageria" de la usa din mijloc si n-am avut probleme de la sofer.
Singura chestie din regulament http://www.ratb.ro/docpdf/HOT_156_2001.pdf care zice ceva vag la subiect e ca daca ai bagaje care ocupa scaune trebuie sa platesti bilet in plus.
Nu stiu daca "e voie", dar m-am suit in cateva seri si-am parcat-o in "sufrageria" de la usa din mijloc si n-am avut probleme de la sofer.
Singura chestie din regulament http://www.ratb.ro/docpdf/HOT_156_2001.pdf care zice ceva vag la subiect e ca daca ai bagaje care ocupa scaune trebuie sa platesti bilet in plus.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Der Hofmeister
Astazi, in intervalul orar 11:20-11:40, un numar de 3 ture din linia 385 au fost deviate pe varianta alternativa Sos. Pandurilor - Str. Prof. Dr. Francisc Rainer - Bd. Eroilor (retur tot prin zona Eroilor). Vehiculele in cauza sunt 4695 (fara fotografie), 4702 si 6294. Nu cunosc cauza reala a modificarii temporare a traseului, cert e ca doar turele mentionate mai sus au fost afectate.
4702 - 385 - B 82 CXP by Meister Hoffmeister, on Flickr
6294 - 385 - B 07 WCK by Meister Hoffmeister, on Flickr
Astazi, in intervalul orar 11:20-11:40, un numar de 3 ture din linia 385 au fost deviate pe varianta alternativa Sos. Pandurilor - Str. Prof. Dr. Francisc Rainer - Bd. Eroilor (retur tot prin zona Eroilor). Vehiculele in cauza sunt 4695 (fara fotografie), 4702 si 6294. Nu cunosc cauza reala a modificarii temporare a traseului, cert e ca doar turele mentionate mai sus au fost afectate.
4702 - 385 - B 82 CXP by Meister Hoffmeister, on Flickr
6294 - 385 - B 07 WCK by Meister Hoffmeister, on Flickr
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination