Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 604134 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
In romaneste se spune ARE sens, nu FACE sens, mama ei de engleza, ca o vorbim si in somn si uitam limba noastra...
Uita de Romana, statia aceea este o rusine, nu poate fi nod decat daca se reconstuieste.
Chiar daca tehnic s-ar putea face legatura cu alte statii prin nivelul de deasupra liniilor, peronul "incropit" nu poate sa faca fata unui schimb decent, mai ales cu alte doua linii..
De aceea, dupa parerea mea, planurile tale au foarte putine sanse de reusita. Daca reconstruim statia Pta Romana, discutam deja de altceva, dar nu cred ca cineva are curajul sa ia o astfel de decizie. Daca te apuci si opresti M2 sau circuli cu "pendule" ai "distrus " orasul. De aceea nici nu prea se pune problema indesirii statiilor de pe M2, nu am vazut decat o singura propunere , la "Budapesta", dar sansele sunt mici. Dealtfel sansele de a face orice statie noua pe reteaua existenta este SF... Gorjului (singurulul exemplu de statie facuta pe reteaua existenta, in timp ce metrourile circulau) a iesit cum a iesit, a durat cat a durat (ani buni...) si a transformat Militariul in racord pentru 10 ani
Iar Bazilescu (alt exemplu, dar pentru care nu a fost nevoie de oprirea circulatiei pentru ca tronsonul nu era deschis) a iesit si ea intr-un mare fel, adica mai scurta 3/4 de vagon la fiecare capat..
Ce vreau sa spun este ca daca statia nu este proiectata de la constructia liniei, te confrunti cu tot felul de probleme si apelezi la compromisuri, mai mult sau mai putin placute.
Singura statie aboslut necesara pe reteaua existenta ar fi pe M1/M3 la Hasdeu, numai daca M4/M6 va avea traseu pe acolo (pentru legatura cu M3 si inca o legatura-zic eu necesara- cu M1) , insa se pare ca nu este deloc dorita...
Deh, mergem pe solutiile simple/ieftine, dupa ce viram aiurea pe la Expozitiei, mergem pe langa liniile CFR, atingem tangential un cartier Pajura (dar ne laudam cu asta), apoi traseu facil pe sub diametrala N-S pe la Hasdeu ca este mai lat, fara statie de schimb cu M3, ca "este greu" sa faci o statie noua pe M1 in coasta "garlei", unde peretii mulati ajung si la -18m, samd..
mradulescu wrote:
. In consecinta, daca cele de mai sus fac sens,.
In romaneste se spune ARE sens, nu FACE sens, mama ei de engleza, ca o vorbim si in somn si uitam limba noastra...
mradulescu wrote:
Cum n-are rost s-o modificam, plus ca Pipera, din zona industriala, s-a dezvoltat extrem de mult ca zona de birouri, solutia (dupa mine evidenta) este sa aducem magistrala din Nord pe o ruta alternativa cu mare trafic (Dorobanti) cel putin pana in Romana (conexiuni foarte bune si cu M2 si cu M1) ...
Uita de Romana, statia aceea este o rusine, nu poate fi nod decat daca se reconstuieste.
Chiar daca tehnic s-ar putea face legatura cu alte statii prin nivelul de deasupra liniilor, peronul "incropit" nu poate sa faca fata unui schimb decent, mai ales cu alte doua linii..
De aceea, dupa parerea mea, planurile tale au foarte putine sanse de reusita. Daca reconstruim statia Pta Romana, discutam deja de altceva, dar nu cred ca cineva are curajul sa ia o astfel de decizie. Daca te apuci si opresti M2 sau circuli cu "pendule" ai "distrus " orasul. De aceea nici nu prea se pune problema indesirii statiilor de pe M2, nu am vazut decat o singura propunere , la "Budapesta", dar sansele sunt mici. Dealtfel sansele de a face orice statie noua pe reteaua existenta este SF... Gorjului (singurulul exemplu de statie facuta pe reteaua existenta, in timp ce metrourile circulau) a iesit cum a iesit, a durat cat a durat (ani buni...) si a transformat Militariul in racord pentru 10 ani
Iar Bazilescu (alt exemplu, dar pentru care nu a fost nevoie de oprirea circulatiei pentru ca tronsonul nu era deschis) a iesit si ea intr-un mare fel, adica mai scurta 3/4 de vagon la fiecare capat..
Ce vreau sa spun este ca daca statia nu este proiectata de la constructia liniei, te confrunti cu tot felul de probleme si apelezi la compromisuri, mai mult sau mai putin placute.
Singura statie aboslut necesara pe reteaua existenta ar fi pe M1/M3 la Hasdeu, numai daca M4/M6 va avea traseu pe acolo (pentru legatura cu M3 si inca o legatura-zic eu necesara- cu M1) , insa se pare ca nu este deloc dorita...
Deh, mergem pe solutiile simple/ieftine, dupa ce viram aiurea pe la Expozitiei, mergem pe langa liniile CFR, atingem tangential un cartier Pajura (dar ne laudam cu asta), apoi traseu facil pe sub diametrala N-S pe la Hasdeu ca este mai lat, fara statie de schimb cu M3, ca "este greu" sa faci o statie noua pe M1 in coasta "garlei", unde peretii mulati ajung si la -18m, samd..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Mama lui de blocaj psihic, nu, nu, si nu ! Puneti mana si citit ce scrie aici misteriosul # 2009 despre staiile Villiers din vesnicul Paris. Statii construite in "buricul targului" in anii 1901 si 1902. In 1910 au inchis mama lui de tunel cu trafic cu tot si au adancit o statie, au facut un pod subteran si au rezolvat problema. A, da, uitasem, noi suntem in 2012 si e infinit mai greu decat in 1910. Am ajuns un popor de bocitoare, ca nu se poate, ca stai sa vezi, ca stai sa crezi, dar mai bine hai la o tuica si las-o in [bip...bip...bip ] de modificare pentru cei din 2100.
Daca nu se lalaiau 22 de ani de democratie cu metroul, la ora actuala aveam si statii indesite pe M 1 si M 2 si Piata Romana facuta cum trebuie. Dar noi stim numai sa ne lamentam si sa spunem ca nu se poate.
Si cand in sfarsit se apuca de treaba ( M 5 ) ba ca taie prea multi copaci, ba se stranguleaza circulatia. Vedeti si voi pozele puse de #2009 cu lucrarile executate la constructia metroului parisian si vedeti cum se blocau bulevarde intregi in mijlocul orasului.
O sa replicati ca nu se compara traficul din 2012 cu cel din 1910. Da, dar nici cel din 1910 cu cel din 1700, 1500, 1300. Continuam ? Cei din 2200 o sa rada de noi, astia din 2012 cu traficul nostru de r.a.h.a.t. ( M-am referit la r.a.h.a.t.u.l turcesc,ala comestibil, dar care din pacate nu mai am voie sa-l mananc ).
Mama lui de blocaj psihic, nu, nu, si nu ! Puneti mana si citit ce scrie aici misteriosul # 2009 despre staiile Villiers din vesnicul Paris. Statii construite in "buricul targului" in anii 1901 si 1902. In 1910 au inchis mama lui de tunel cu trafic cu tot si au adancit o statie, au facut un pod subteran si au rezolvat problema. A, da, uitasem, noi suntem in 2012 si e infinit mai greu decat in 1910. Am ajuns un popor de bocitoare, ca nu se poate, ca stai sa vezi, ca stai sa crezi, dar mai bine hai la o tuica si las-o in [bip...bip...bip ] de modificare pentru cei din 2100.
Daca nu se lalaiau 22 de ani de democratie cu metroul, la ora actuala aveam si statii indesite pe M 1 si M 2 si Piata Romana facuta cum trebuie. Dar noi stim numai sa ne lamentam si sa spunem ca nu se poate.
Si cand in sfarsit se apuca de treaba ( M 5 ) ba ca taie prea multi copaci, ba se stranguleaza circulatia. Vedeti si voi pozele puse de #2009 cu lucrarile executate la constructia metroului parisian si vedeti cum se blocau bulevarde intregi in mijlocul orasului.
O sa replicati ca nu se compara traficul din 2012 cu cel din 1910. Da, dar nici cel din 1910 cu cel din 1700, 1500, 1300. Continuam ? Cei din 2200 o sa rada de noi, astia din 2012 cu traficul nostru de r.a.h.a.t. ( M-am referit la r.a.h.a.t.u.l turcesc,ala comestibil, dar care din pacate nu mai am voie sa-l mananc ).
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
In Paris ai alternativa daca se inchide o linie. La noi daca se intampla asta este dezastru. Nu este vorba de blocaj psihic, dar nu ai alternative. Sau crezi ca RATB-ul este o alternativa ?
Daca ar dura o statie cat a durat inchiderea bd Magheru-Balcescu , ar mai fi ceva, dar la noi si o amarata de racordare a M3 a durat nepermis de mult. Si se mergea cu 3 navete pe M1, iar daca veneai din Militari, mai faceai o schimbare, nu mai spun cum era..
Asa ca NUUUU. Indesirea statiilor este SF. Daca am avea reteaua propusa de mradulescu ar mai fi cum ar mai fi, dar la 3 linii si un racord NU.
Eu am "trait" constructia statiei Gorjului si nu mai vreau alta...
In Paris ai alternativa daca se inchide o linie. La noi daca se intampla asta este dezastru. Nu este vorba de blocaj psihic, dar nu ai alternative. Sau crezi ca RATB-ul este o alternativa ?
Daca ar dura o statie cat a durat inchiderea bd Magheru-Balcescu , ar mai fi ceva, dar la noi si o amarata de racordare a M3 a durat nepermis de mult. Si se mergea cu 3 navete pe M1, iar daca veneai din Militari, mai faceai o schimbare, nu mai spun cum era..
Asa ca NUUUU. Indesirea statiilor este SF. Daca am avea reteaua propusa de mradulescu ar mai fi cum ar mai fi, dar la 3 linii si un racord NU.
Eu am "trait" constructia statiei Gorjului si nu mai vreau alta...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Ei, daca e asa, cu toata opozitia lui #guru voi continua sa trag linii pe hartile Bucurestiului, sa intregim reteaua de metrou cum se cuvine, si cand va fi gata sa inchidem M 2, sa indesim statiile, sa inchidem M 1, sa indesim statiile si sa facem cumva ca M 3 sa fie o magistrala adevarata care sa duca din Militari undeva si nu de fapt sa fie o magistrala ( M 1 ) care "joaca" la 4 capete, respectiv Republica / 1 Decembrie ( in Balta Alba ) si Dristor 2 / Militari.
Si sa daramam cu totul Piata Romana pentru a o reconstitui si sa poata face fata eventual altor statii de metrou de acolo.
Apropo, ma pasc 2 ganduri :
I) Cand va fi gata M 7 - odata si odata, cum se va face transferul calatorilor la Obor ?
II) Daca se tot bate toba ca inelul sudic nu e necesar ( avand in vedere traficul - asa cum spune Domix - si o cred pe cuvant ) oare de ce Metroul. S.A. a prevazut una bucata amorsa la statia Parc Dr. Taberei ( M 5 ) pentru o viitoare linie tehnologica intre M 5 si Inelara de Sud ?
Ha ?
Pe principiul <<nu se stie niciodata, mai bine sa fie decat sa nu fie>>
Aici te-ai pacalit, si daca faci statie la Hasdeu trebuie sa treci garla de pe stanga pe dreapta, si tot pereti mulati ai si tot la minus 25 metri. Apropo, sti cat sunt 20 metri ? Un vagon de metrou infipt in pamant. Ti se pare mult ? Un singur vagon de BM.
Stie cineva ? Ca nu ma pricep de loc. La Budapesta metroul lor trece garla ? Nu stiu, ce stiu este ca garla lor nu e casetata, nu are fundatie betonata, are fundatie lasata de mama natura, adica naturala. Consumati numai produse naturale daca vreti sa traiti 100 de ani ( si sa apucati maretele realizarii din domeniul circulatiei publice in Bucuresti ).
Si tot apropo, tunelul ala de cale ferata care sa lege Nordul de Obor si balariile de la Progresu pe unde o ia ? Oricum ca sa ajungi de la Nord la Progresu trebuie sa treci garla neaparat. Ce-mi place, ce-mi place ! Oare mai apuc ?
Ei, daca e asa, cu toata opozitia lui #guru voi continua sa trag linii pe hartile Bucurestiului, sa intregim reteaua de metrou cum se cuvine, si cand va fi gata sa inchidem M 2, sa indesim statiile, sa inchidem M 1, sa indesim statiile si sa facem cumva ca M 3 sa fie o magistrala adevarata care sa duca din Militari undeva si nu de fapt sa fie o magistrala ( M 1 ) care "joaca" la 4 capete, respectiv Republica / 1 Decembrie ( in Balta Alba ) si Dristor 2 / Militari.
Si sa daramam cu totul Piata Romana pentru a o reconstitui si sa poata face fata eventual altor statii de metrou de acolo.
Apropo, ma pasc 2 ganduri :
I) Cand va fi gata M 7 - odata si odata, cum se va face transferul calatorilor la Obor ?
II) Daca se tot bate toba ca inelul sudic nu e necesar ( avand in vedere traficul - asa cum spune Domix - si o cred pe cuvant ) oare de ce Metroul. S.A. a prevazut una bucata amorsa la statia Parc Dr. Taberei ( M 5 ) pentru o viitoare linie tehnologica intre M 5 si Inelara de Sud ?
Ha ?
Pe principiul <<nu se stie niciodata, mai bine sa fie decat sa nu fie>>
sab wrote:
...la Hasdeu ca este mai lat, fara statie de schimb cu M3, ca "este greu" sa faci o statie noua pe M1 in coasta "garlei", unde peretii mulati ajung si la -18m, samd..
Aici te-ai pacalit, si daca faci statie la Hasdeu trebuie sa treci garla de pe stanga pe dreapta, si tot pereti mulati ai si tot la minus 25 metri. Apropo, sti cat sunt 20 metri ? Un vagon de metrou infipt in pamant. Ti se pare mult ? Un singur vagon de BM.
Stie cineva ? Ca nu ma pricep de loc. La Budapesta metroul lor trece garla ? Nu stiu, ce stiu este ca garla lor nu e casetata, nu are fundatie betonata, are fundatie lasata de mama natura, adica naturala. Consumati numai produse naturale daca vreti sa traiti 100 de ani ( si sa apucati maretele realizarii din domeniul circulatiei publice in Bucuresti ).
Si tot apropo, tunelul ala de cale ferata care sa lege Nordul de Obor si balariile de la Progresu pe unde o ia ? Oricum ca sa ajungi de la Nord la Progresu trebuie sa treci garla neaparat. Ce-mi place, ce-mi place ! Oare mai apuc ?
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mradulescu
Ma iertati.. anii de romgleza din multinationale isi spun cuvantul.. acolo e mai rau: submitezi si rilisezi...
Traseul propus de mine ar veni pe Dorobanti, Lahovari, <statie> pana in Mageru
Deci se poate face un culoar de conexiune fie pe sub trotuarul din fata McD, fie pe Take Ionescu. Sau pe amandoua...
In prima faza lasi Romana(1) asa cum e si o refaci pe urma.
Oricum ai mai avea o conexiune cu M2 la Aviatorilor. Dimpotrriva, ar fi o ocazie sa refaci Piata Romana fara sa inchizi traficul de tot...
Lasi trenurile sa circul normal (fara nevete) si inchizi cele doua peroane pe rand. Cei care trebuie sa coboare la peronul inchis au alternativa Aviatorilor 1-2, Dorobanti Perla Romana2. Nu e cel mai comod dar e mai fezabil decat naveta cu autobuzele.
Pai faci o licitatie de reconstructie (pentru Romana 1)in care CERI ca executia sa se faca cu statia in functiune, peroanele pe rand... I
sab wrote:mradulescu wrote:
. In consecinta, daca cele de mai sus fac sens,.
In romaneste se spune ARE sens, nu FACE sens, mama ei de engleza, ca o vorbim si in somn si uitam limba noastra...
Ma iertati.. anii de romgleza din multinationale isi spun cuvantul.. acolo e mai rau: submitezi si rilisezi...
sab wrote:mradulescu wrote:
Cum n-are rost s-o modificam, plus ca Pipera, din zona industriala, s-a dezvoltat extrem de mult ca zona de birouri, solutia (dupa mine evidenta) este sa aducem magistrala din Nord pe o ruta alternativa cu mare trafic (Dorobanti) cel putin pana in Romana (conexiuni foarte bune si cu M2 si cu M1) ...
Uita de Romana, statia aceea este o rusine, nu poate fi nod decat daca se reconstuieste.
Traseul propus de mine ar veni pe Dorobanti, Lahovari, <statie> pana in Mageru
Deci se poate face un culoar de conexiune fie pe sub trotuarul din fata McD, fie pe Take Ionescu. Sau pe amandoua...
In prima faza lasi Romana(1) asa cum e si o refaci pe urma.
Romana 2.png (536.53 KB; downloaded 2180 times)
Oricum ai mai avea o conexiune cu M2 la Aviatorilor. Dimpotrriva, ar fi o ocazie sa refaci Piata Romana fara sa inchizi traficul de tot...
Lasi trenurile sa circul normal (fara nevete) si inchizi cele doua peroane pe rand. Cei care trebuie sa coboare la peronul inchis au alternativa Aviatorilor 1-2, Dorobanti Perla Romana2. Nu e cel mai comod dar e mai fezabil decat naveta cu autobuzele.
sab wrote:
Chiar daca tehnic s-ar putea face legatura cu alte statii prin nivelul de deasupra liniilor, peronul "incropit" nu poate sa faca fata unui schimb decent, mai ales cu alte doua linii..
De aceea, dupa parerea mea, planurile tale au foarte putine sanse de reusita. Daca reconstruim statia Pta Romana, discutam deja de altceva, dar nu cred ca cineva are curajul sa ia o astfel de decizie. Daca te apuci si opresti M2 sau circuli cu "pendule" ai "distrus " orasul. De aceea nici nu prea se pune problema indesirii statiilor de pe M2, nu am vazut decat o singura propunere , la "Budapesta", dar sansele sunt mici. Dealtfel sansele de a face orice statie noua pe reteaua existenta este SF... Gorjului (singurulul exemplu de statie facuta pe reteaua existenta, in timp ce metrourile circulau) a iesit cum a iesit, a durat cat a durat (ani buni...) si a transformat Militariul in racord pentru 10 ani
Iar Bazilescu (alt exemplu, dar pentru care nu a fost nevoie de oprirea circulatiei pentru ca tronsonul nu era deschis) a iesit si ea intr-un mare fel, adica mai scurta 3/4 de vagon la fiecare capat..
Pai faci o licitatie de reconstructie (pentru Romana 1)in care CERI ca executia sa se faca cu statia in functiune, peroanele pe rand... I
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mradulescu
dar lasand la o parte problema cu Romana1, cum vi se pare traseul ca UTILITATE?
dar lasand la o parte problema cu Romana1, cum vi se pare traseul ca UTILITATE?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
@mradulescu, te rog incadreaza-te la desen pe dimensiunea 800 * 600, ca sa poti fi vizibil si de cei cu calculatoare mai vechi, sau apeleaza ca si acum la "ZIP" sau echivalent. Eu vad poze foarte late, dar sunt multi care inca nu au trecut la noile monitoare.
Utilitate ar fi, evident, dar cu niste conditii, si anume :
-sa fie trafic
-sa fie bani
-sa fie gata M 4 / M 5 / M 6 / M 7 /.
Spun asta pentru ca magistrala asta noua nu poate veni decat de la Aviatorilor si este cumva paralela cu M 2. Evident ca pe un alt traseu mult mai tentant decat M 2, Calea Dorobanti fiindo strada de forta in economia bucuresteana.
@mradulescu, te rog incadreaza-te la desen pe dimensiunea 800 * 600, ca sa poti fi vizibil si de cei cu calculatoare mai vechi, sau apeleaza ca si acum la "ZIP" sau echivalent. Eu vad poze foarte late, dar sunt multi care inca nu au trecut la noile monitoare.
mradulescu wrote:
dar lasand la o parte problema cu Romana1, cum vi se pare traseul ca UTILITATE?
Utilitate ar fi, evident, dar cu niste conditii, si anume :
-sa fie trafic
-sa fie bani
-sa fie gata M 4 / M 5 / M 6 / M 7 /.
Spun asta pentru ca magistrala asta noua nu poate veni decat de la Aviatorilor si este cumva paralela cu M 2. Evident ca pe un alt traseu mult mai tentant decat M 2, Calea Dorobanti fiindo strada de forta in economia bucuresteana.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mradulescu
andrei11 wrote:
@mradulescu, te rog incadreaza-te la desen pe dimensiunea 800 * 600, ca sa poti fi vizibil si de cei cu calculatoare mai vechi, sau apeleaza ca si acum la "ZIP" sau echivalent. Eu vad poze foarte late, dar sunt multi care inca nu au trecut la noile monitoare.
[/quote:2fi35ie9]
Am micsoratandrei11 wrote:
Utilitate ar fi, evident, dar cu niste conditii, si anume :
-sa fie trafic
-sa fie bani
-sa fie gata M 4 / M 5 / M 6 / M 7 /.
Pai sa fie gata M5 cel putin. Nu zic nu de M7 si de M4, dar...
Cele doua proiecte ACTIVE ale MT sunt M5 in executie (din fericire...) si (nu M7 sau M4), ci M6 (Otopeni-PPL-1Mai), in pregatire.
De-asta mi se pare urgent sa vorbim de M6 cat mai repede.
Pai daca la fezabilitate le iese ca M6, asa cum este anuntat el, are trafic de metrou greu, (desi sincer ma indoiesc) atunci propunerea mea ar avea cu atat mai mult.andrei11 wrote:
Spun asta pentru ca magistrala asta noua nu poate veni decat de la Aviatorilor si este cumva paralela cu M 2. Evident ca pe un alt traseu mult mai tentant decat M 2, Calea Dorobanti fiindo strada de forta in economia bucuresteana.
Pai asta e inerent, In zona centrala, magistralele nu au cum sa nu fie un pic "paralele". Pai M5 si M3/M1 sunt EXTREM de paralele pana la Izvor, unde distanta intre ele ar fi de cat? 150 metri?
Eu n-am inteles inca care-i treaba cu japonezii si actualul traseu M6. Ma lamureste cineva care-i stadiul proiectului si cine sunt de fapt "japonezii" astia?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Hai sa va dau un citat barosan - de la Udriste citire, pentru cei care ne acuza ca vorbim de pomana in topicul acesta.
Fac precizarea urmatoare :
- Vorbaraia noastra e pe moca pe forum, nu primim bani de niciunde ca sa scriem. O facem din placere..
In schimb nenea Udriste - marele mos filozofo / ramolit care acum cica e director la Metrorex ia uitati ce prostii debiteaza dumnealui, si asta nu moca, ci pe bani multi. :
Ii multumesc pe aceasta cale coleguluishoppy care a gasit articolul in cauza.
Concluzia este clara, du-te tata la culcare si lasa pe altul mai capabil la metrou !
Si acum citatul :
Gheorghe Udriste, seful Directiei Generale de Infrastructura si Servicii Publice, a explicat ca sunt luate in considerare 11 proiecte pentru completarea inelului interior, dintre care opt urmeaza a fi realizate pana in 2013: "Este vorba despre modernizarea Pasajului P-ta Muncii, realizarea Pasajului Iancului - Mihai Bravu, reconfigurarea Pietei Victoriei si a Pasajului Victoriei, realizarea Pasajului Basarab, Pasajul subteran Grozavesti - Razoare - Calea Rahovei, Strapungere Progresului - Viilor, Pasaj subteran Piata Sudului si Pasaj suprateran Splaiul Unirii - Soseaua Mihai Bravu". Alte cinci proiecte se refera la completarea inelului exterior, patru dintre ele urmand sa fie finalizate tot pana in 2013. De asemenea, 20 de proiecte de strapungeri si largiri de strazi (printre care modernizarea si largirea la patru benzi a soselei de centura, legatura Doamna Ghica - Colentina, precum si realizarea unui pasaj suprateran Doamna Ghica - Colentina), precum si noua proiecte pentru a face legatura cu autostrazile si drumurile nationale, cinci dintre acestea (legatura dintre Splaiul Dudescu - Autostrada Bucuresti - Constanta, cea dintre Splaiul Independentei - Ciurel si Autostrada A1, legatura Prelungirea Ghencea - Domnesti, legatura cu Bulevardul Timisoara, precum si largirea si modernizarea strazii Berceni - Aparatorii Patriei cu pasaj peste calea ferata) urmand sa fie finalizate pana in 2013.
Atentie mare, toate obiectivele acelea terminate pana in anul 2013 !
Si sursa.
Ii rog pe respectivii critici ai gandurilor noastre sa ia legatura mai intai cu stimabilul Udriste si sa-l intrebe de sanatate !
N-ai cu cine sa vorbesti. Japonezu' a dat banu', Japonezu' a impus ca M 6 sa se duca de la aeroport la gara si traseul cel mai scurt / cu cei mai putini bani cheltuiti e cel pe la 1 Mai.
Asta-i toata filozofia. Restul e logoree, vorba lui #guru. Se vede de la o posta ( 20 km ).
Hai sa va dau un citat barosan - de la Udriste citire, pentru cei care ne acuza ca vorbim de pomana in topicul acesta.
Fac precizarea urmatoare :
- Vorbaraia noastra e pe moca pe forum, nu primim bani de niciunde ca sa scriem. O facem din placere..
In schimb nenea Udriste - marele mos filozofo / ramolit care acum cica e director la Metrorex ia uitati ce prostii debiteaza dumnealui, si asta nu moca, ci pe bani multi. :
Ii multumesc pe aceasta cale coleguluishoppy care a gasit articolul in cauza.
Concluzia este clara, du-te tata la culcare si lasa pe altul mai capabil la metrou !
Si acum citatul :
Gheorghe Udriste, seful Directiei Generale de Infrastructura si Servicii Publice, a explicat ca sunt luate in considerare 11 proiecte pentru completarea inelului interior, dintre care opt urmeaza a fi realizate pana in 2013: "Este vorba despre modernizarea Pasajului P-ta Muncii, realizarea Pasajului Iancului - Mihai Bravu, reconfigurarea Pietei Victoriei si a Pasajului Victoriei, realizarea Pasajului Basarab, Pasajul subteran Grozavesti - Razoare - Calea Rahovei, Strapungere Progresului - Viilor, Pasaj subteran Piata Sudului si Pasaj suprateran Splaiul Unirii - Soseaua Mihai Bravu". Alte cinci proiecte se refera la completarea inelului exterior, patru dintre ele urmand sa fie finalizate tot pana in 2013. De asemenea, 20 de proiecte de strapungeri si largiri de strazi (printre care modernizarea si largirea la patru benzi a soselei de centura, legatura Doamna Ghica - Colentina, precum si realizarea unui pasaj suprateran Doamna Ghica - Colentina), precum si noua proiecte pentru a face legatura cu autostrazile si drumurile nationale, cinci dintre acestea (legatura dintre Splaiul Dudescu - Autostrada Bucuresti - Constanta, cea dintre Splaiul Independentei - Ciurel si Autostrada A1, legatura Prelungirea Ghencea - Domnesti, legatura cu Bulevardul Timisoara, precum si largirea si modernizarea strazii Berceni - Aparatorii Patriei cu pasaj peste calea ferata) urmand sa fie finalizate pana in 2013.
Atentie mare, toate obiectivele acelea terminate pana in anul 2013 !
Si sursa.
Ii rog pe respectivii critici ai gandurilor noastre sa ia legatura mai intai cu stimabilul Udriste si sa-l intrebe de sanatate !
mradulescu wrote:
De-asta mi se pare urgent sa vorbim de M6 cat mai repede.
N-ai cu cine sa vorbesti. Japonezu' a dat banu', Japonezu' a impus ca M 6 sa se duca de la aeroport la gara si traseul cel mai scurt / cu cei mai putini bani cheltuiti e cel pe la 1 Mai.
Asta-i toata filozofia. Restul e logoree, vorba lui #guru. Se vede de la o posta ( 20 km ).
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mradulescu
Cine este JAPONEZU'???????
andrei11 wrote:
N-ai cu cine sa vorbesti. Japonezu' a dat banu', Japonezu' a impus ca M 6 sa se duca de la aeroport la gara si traseul cel mai scurt / cu cei mai putini bani cheltuiti e cel pe la 1 Mai.
Cine este JAPONEZU'???????
- mradulescu
-
Posted:
-
Am gasit...
mradulescu
Announcementul proiectului la JICA
http://www.jica.go.jp/english/operations/evaluation/oda_loan/economic_cooperation/pdf/romania_100310_01.pdf
Scrie foarte clar in el : (pag2 / Summary of the project)
Rolul acestui proiect este de a imbunatati accesul dintre CENTRUL orasului Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda
Nu zice NIMIC de gara.... ci de Piata Victoriei...
Am cautat daca exista un update - NIMIC.
Deci nu mai dati vina pe JAPONEZ. Prostia cu 1 Mai e de la Udriste...
In plus, proiectul este estimat la 226 milioane de yeni, din care JICA acorda 41 (adica cam un sfert....)
Contractul de consultanta a fost semnat cu asocierea Padeco (Japonia)/Oriental Consultants (Japonia)/Metroul SA România/Seneca Group International/Systra (Franţa), pentru 66 milioane de euro
(http://www.zf.ro/companii/udriste-nu-este-treaba-presei-de-ce-consultanta-pentru-metroul-spre-otopeni-costa-66-milioane-euro-9067394)
Deci ne ajuta cineva?.... Un leak?
Announcementul proiectului la JICA
http://www.jica.go.jp/english/operations/evaluation/oda_loan/economic_cooperation/pdf/romania_100310_01.pdf
Scrie foarte clar in el : (pag2 / Summary of the project)
Rolul acestui proiect este de a imbunatati accesul dintre CENTRUL orasului Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda
Nu zice NIMIC de gara.... ci de Piata Victoriei...
Am cautat daca exista un update - NIMIC.
Deci nu mai dati vina pe JAPONEZ. Prostia cu 1 Mai e de la Udriste...
In plus, proiectul este estimat la 226 milioane de yeni, din care JICA acorda 41 (adica cam un sfert....)
Contractul de consultanta a fost semnat cu asocierea Padeco (Japonia)/Oriental Consultants (Japonia)/Metroul SA România/Seneca Group International/Systra (Franţa), pentru 66 milioane de euro
(http://www.zf.ro/companii/udriste-nu-este-treaba-presei-de-ce-consultanta-pentru-metroul-spre-otopeni-costa-66-milioane-euro-9067394)
Deci ne ajuta cineva?.... Un leak?
- andrei11
-
Posted:
-
Bani si JICA
andrei11
Cu ajutorul colegilor de la "concurenta'' si al lui Silviu Sintea, prin bunavointa lui # guru si al lui Utilizator anonim, pentru cei care stiu engleza, 2 adrese utile. Meritul îi apartine colegei noastre# Dominatrix ( Domix ) care mi-a semnalat cele 2 adrese in cadrul forumuli ''concurent" "Transira".
Precum ati observat, o intreaga echipa !
http://forum.transira.ro/files/Jica-sumar.PDF
http://forum.transira.ro/files/Jica-studiu.PDF
Nu cred ca trebuie sa va autentificati, poate merge citit si asa, fara autentificare.
# mradulescu, corect : JAPONEZU' este Banca Japoniei si nu J.I.C.A., pentru ca Banca da banii. Da-l incolo te studiu, pe cine mai intereseaza ? La ora actuala detine puterea cine da banu'. Daca el vrea sa i se planteze visini in statiile de metrou, se face, se planteaza visini. Care-i problema ? Ai cui sunt banii, sunt si visinii !
Cu ajutorul colegilor de la "concurenta'' si al lui Silviu Sintea, prin bunavointa lui # guru si al lui Utilizator anonim, pentru cei care stiu engleza, 2 adrese utile. Meritul îi apartine colegei noastre# Dominatrix ( Domix ) care mi-a semnalat cele 2 adrese in cadrul forumuli ''concurent" "Transira".
Precum ati observat, o intreaga echipa !
http://forum.transira.ro/files/Jica-sumar.PDF
http://forum.transira.ro/files/Jica-studiu.PDF
Nu cred ca trebuie sa va autentificati, poate merge citit si asa, fara autentificare.
# mradulescu, corect : JAPONEZU' este Banca Japoniei si nu J.I.C.A., pentru ca Banca da banii. Da-l incolo te studiu, pe cine mai intereseaza ? La ora actuala detine puterea cine da banu'. Daca el vrea sa i se planteze visini in statiile de metrou, se face, se planteaza visini. Care-i problema ? Ai cui sunt banii, sunt si visinii !
- mradulescu
-
Posted:
-
Stai asa ca nu-i asa
mradulescu
Pai stai asa ca nu-i asa.
Ca Japonezii sunt mai multi...
JICA = Japan International Cooperation Agency (http://www.jica.go.jp/english/about/
Este o institutie FINANCIARA japoneza:
"Established as an Incorporated Administrative Agency under the Act of the Incorporated Administrative Agency - Japan International Cooperation Agency (Act No. 136, 2002), JICA aims to contribute to the promotion of international cooperation as well as the sound development of Japanese and global economy by supporting the socioeconomic development, recovery or economic stability of developing regions."
Nu este o firma de consultanta in transporturi!!!! ( ci doar, eventual , implicata in finantarea, printre altele, a unor proiecte de transport)
Celebrul "studiu JICA" (datat martie 2000) poarta acest nume fiindca a fost FINANTAT de JICA ( realizat, efectiv, dupa cum scrie chiar in prefata si pe coperta, de Central Consultants Inc. si Padeco Inc). Acest studiu nu ajunge la fineturi de gen metrou Otopeni-Gara de Nord.
Deci n-are japonezii n-au nicio vina.
Pai stai asa ca nu-i asa.
Ca Japonezii sunt mai multi...
JICA = Japan International Cooperation Agency (http://www.jica.go.jp/english/about/
Este o institutie FINANCIARA japoneza:
"Established as an Incorporated Administrative Agency under the Act of the Incorporated Administrative Agency - Japan International Cooperation Agency (Act No. 136, 2002), JICA aims to contribute to the promotion of international cooperation as well as the sound development of Japanese and global economy by supporting the socioeconomic development, recovery or economic stability of developing regions."
Nu este o firma de consultanta in transporturi!!!! ( ci doar, eventual , implicata in finantarea, printre altele, a unor proiecte de transport)
Celebrul "studiu JICA" (datat martie 2000) poarta acest nume fiindca a fost FINANTAT de JICA ( realizat, efectiv, dupa cum scrie chiar in prefata si pe coperta, de Central Consultants Inc. si Padeco Inc). Acest studiu nu ajunge la fineturi de gen metrou Otopeni-Gara de Nord.
Deci n-are japonezii n-au nicio vina.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
JICA=agentia japoneza de cooperare
JBIC=banca finantatoare
'japonezu'=PADECO
Simplu ca...bonjur
Trebuie doar trei randuri, nu trei pagini...
In cazul 'celebrului studiu', a fost identic...
JICA=agentia japoneza de cooperare
JBIC=banca finantatoare
'japonezu'=PADECO
Simplu ca...bonjur
Trebuie doar trei randuri, nu trei pagini...
In cazul 'celebrului studiu', a fost identic...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination