MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 603370 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

subway guru wrote:
@andrei11:
M5 la Eroilor NU subtraverseaza nici statia Eroilor1 si nici podul...ai luat 'tzeapa'...

Cine a vorbit de pod ?
Ba Eroilor ( M 1 / M 3 ) o subtraverseaza din plin. Sorry, dar altcumva nu se poate, numai daca amplasamentul statiei a fost schimbat total.
O iau ca si o gluma afirmatia ta.
Bine, treaca de la mine, s-ar putea sa subtraverseze vestibulul statiei, dar va trece pe sub  pachetul de 5 linii cu siguranta ca altfel nu are cum, inclusiv pe sub intreaga stuctura de rezistenta a liniilor respective ( peretii mulati ).

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

subway guru wrote:
mradulescu wrote:
Acuma esti exagerat.
Nu am cunostinte de proiectare EFECTIVA a unei linii de metrou (nu cunosc gabarite exacte, raze de curbura minime admise etc.)

Daca nu stii, pune mana si invatza...ca nu esti analfabet ori 'handicapat'...si nimeni nu s-a nascut invatzat! Necunoasterea e o scuza 'buna' doar pentru tampitzi...si mai lasa-ne cu 'manele' de-astea 'ieftine'...ori esti 'valabil' ori nu esti...si atunci te abtzii sa 'debitezi' inep...pardon...'idei interesante'...

Acuma detectez o usoara manifestare de fudulie. "Cine esti tu dobitocule, care habar n-ai, vii sa-mi spui mie ca n-ai dreptate..."

In puii mei, asta e un forum de "metroisti"? E sedinta comitetului de proiectare de la Metroul SA?

Discutam si noi, propunem niste diagrame, iar expertul ar trebui sa ne dojeneasca parintesti sa sa spuna: Copii, ce vreti voi arata frumos, poate ca e si practic, dar nu se poate construi. pentru ca :1 e prea adanc sau 2 e prea stramb sua 3 e atat de scump ca n-o sa apotbe nimeni o asemnea cifra.

Chiar vreau sa-mi explici punctual, de ce nu vrei sa indrepti si diametrala M3, care acum e mai mult o manivela... Faptul ca It works e foarte relativ. Mai degraba e un compromis facut in conditii vitrege si cu care ne-am obisnuit.

Sau poate oi avea un interes personal meschin. Poate stai in Militari sau in Titan si mergi la serviciu cu metroul si nu schimbi pina la Izvor... si- ti-ar fi lene sa schimbi la Eroilor

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

@mradulescu:
Daca nu ai reusit sa intzelegi ca 'istoria e un dat'...inseamna ca ai pierdut vremea degeaba prin scoala...
Daca totusi itzi doresti sa croiesti un 'Bucuresti' pe o 'tabula rasa'...exista o singura varianta...pe care eu nu mi-o doresc...Sa mergi in Congo si sa croiesti un Nou Bucuresti, de la zero, in jungla...
Cui i-ar folosi? :cry:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Picatura chinezeasca
Mi-am mai amintit metroul circuland pe stradute :
M 3 de cand iese din Gradina Botanica si pana la Podul Cotroceni. Trece chiar si la 5 metri de un bloc de 10 etaje. Hai copii, vointa sa fie, ca se poate ! ( Se poate sa ducem metroul si pe sub stradute inguste - asta am vrut sa spun ).Numai daca este cazul - ca sa fiu bine inteles !  :geek:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

mradulescu wrote:
Acuma detectez o usoara manifestare de fudulie. "Cine esti tu dobitocule, care habar n-ai, vii sa-mi spui mie ca n-ai dreptate..."
In puii mei, asta e un forum de "metroisti"?
...
Sau poate oi avea un interes personal meschin. Poate stai in Militari sau in Titan si mergi la serviciu cu metroul si nu schimbi pina la Izvor... si- ti-ar fi lene sa schimbi la Eroilor

Detectezi 'gresit'...ceea ce ar fi trebuit sa 'detectezi' e o...mare dezamagire...aveam asteptari mult mai mari de la o persoana cu...'credentialele' tale...nu doar 'fudulie' nefundamentata...bazata exclusiv pe 'habarnism'...nu stim nimic, nu vrem sa invatzam nimic, dar vrem sa ne 'dam cu parerea-n bara' si sa 'decretam' ca tot ce 'debitam e mare 'desteptaciune'......Nasol!
Si da!...asta e un topic de 'fani metrou'...indiferent de ce 'vrea puii tai'...

Iar ca sa fim 'perfect lamuriti', n-am niciun interes personal 'meschin', acolo unde stau nu exista vre-o 'perspectiva previzibila' sa treca vre-o magistrala de metrou intr-un viitor cat de cat 'previzibil'...asa ca nu 'insinua' degeaba, ca insinuezi 'in van'...
Singurul meu 'interes' e pentru propasirea urbei in care m-am nascut si am crescut si dragostea pentru concetatzeni...
In rest, pentru 'congolezi vopsitzi' n-am decat...dispretz... :evil:

P.S.
Rezerva de 'benzinica' din minuscula mea bricheta e inca 'intacta' si daca tot continui 'pe linia asta' ti-ai dat deja foc la toate 'valizele'...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

andrei11 wrote:
Picatura chinezeasca
Mi-am mai amintit metroul circuland pe stradute :
M 3 de cand iese din Gradina Botanica si pana la Podul Cotroceni. Trece chiar si la 5 metri de un bloc de 10 etaje. Hai copii, vointa sa fie, ca se poate ! ( Se poate sa ducem metroul si pe sub stradute inguste - asta am vrut sa spun ).Numai daca este cazul - ca sa fiu bine inteles !  :geek:

5 metri? (te referi, bineintzeles la Dr. Juvara...) e boierie!
Sunt zone si mai 'aproape' de atat!
Stai sa vezi cum o sa fie pe Elisabeta! ;)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Slasher1985

Vad ca s-a "uratit" discutia asta. Un lucru e clar insa, oricat ati discuta si ras-discuta, nimeni, dar absolut nimeni nu va pune pe butuci statiile Gara de Nord, Eroilor si Unirii, adica ale mai aglomerate statii de prin targul Bucurestilor pentru schimbarea directiilor unor magistrale care functioneaza excelent si asa. Guru propunea mai devreme mutarea in Congo, eu as propune masina timpului catre 1970. :lol:

Sincer insa, userul mradulescu are dreptate sa viseze. Dintr-un punct de vedere pe care cu siguranta andrei11 il vede, ideea lui este magnifica. Singurul meu regret este ca nu porneste de la situatia si planurile actuale. Sunt curios cu ce idee ar veni totusi daca ar pleca de la situatia actuala, cat de criticata ar fi?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

mradulescu wrote:
Dar totusi la GDN, M1 e aliniat cu Calea Grivitei, apoi coteste mai curand brusc decat razant pe Polizu, api inca o data stanga pe Buzesti (pe sub McD?) iar in capat la Buzesti o ia pieptis la dreapta, ca sa intre in statie. .

Sincer, ti se pare ca este o solutie buna acolo ? Este o incropeala, (poate) cea mai proasta din reteaua metroului. Nu cred ca este un model de urmat, sa ne punem degetele in urechi la toate curbele ...
Ca sa se faca "fortarea" de la Gdn-Victoriei a fost nevoie de modificarea a 2 statii deja construite (ca structura), de demolari in zona McDonalds, de demolari +indreptarea a jumatate din str Buzesti. Daca se pune problema unor astfel de situatii, eu unul nu as fi de acord. La fel cu indesirea statiilor, daca se opreste circulatia, mai bine nu.
mradulescu wrote:
Tie ti se pare ca M3 works? se taraste..

De ce "se taraste"?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

sab wrote:
mradulescu wrote:
Dar totusi la GDN, M1 e aliniat cu Calea Grivitei, apoi coteste mai curand brusc decat razant pe Polizu, api inca o data stanga pe Buzesti (pe sub McD?) iar in capat la Buzesti o ia pieptis la dreapta, ca sa intre in statie. .

Sincer, ti se pare ca este o solutie buna acolo ? Este o incropeala, o "fortare", (poate) cea mai proasta din reteaua metroului. Nu cred ca este un model de urmat, sa ne punem degetele in urechi la toate curbele ...


Deloc. Am dat aexemplul pentru ca subway guru mi-a reproasat ca pe ruta Berzei/Cobalcesc/Schitu Magureanu n-ar incapea M4.

Dupa cum poate ai vazut, propunerea mea "fantezista" este reafacerea traseului pe directia Titulesc/Duca/Witing - >Eroilor.

 


Draga gurule mradulescu

Link-urile cu densitatile de populatie urban din Europa de pe Wikipedia nu sunt din burta, sunt bazate pe studii facute de Demographia (Wendel Cox)


Acuma citez din ce mi-ad dat matale despre metroul din Paris...

The Métro has 213 km (roughly 132 mi) of track and 300 stations (384 stops), 62 connecting between lines.[1] These figures do not include the RER network. The average distance between stations is 562 m (1,845 ft). Trains stop at all stations.[13] Lines do not share
tracks, even at interchange (transfer) stations.


The Paris Metro is designed to provide local, point-to-point service in Paris proper and service into the city from some close suburbs.

The system's tunnels are relatively close to the surface due to the variable nature of Paris's earth which does not permit deep digging; exceptions include parts of line 12 under the hill of Montmartre and line 2 under Ménilmontant. Instead the tunnels follow the twisting lie of the streets, during construction in 1900 a minimum radius of curvature of 75 metres was imposed, though this low standard was not adhered to at Bastille and Notre-Dame-de-Lorette


Deci:
"Magistralele" nu de dubleaza pe aceeasi linie...
Tunelele nu urmeaza cu STRICTETE linia strazilor
Metroul este DESTINAT serviciului LOCAL (pentru suburbii avem RER-ul)
Are 4,5 miloane de pasageri zilnic, la un orase de 2 miloane de locuitori si o aglomerare urbana de 12 miloane...

Acuma sa fim seroisi si sa incheiem discutia Bucuresti vs Paris.
In afara de "filozofie", propunerea mea nu are nici pe departe aceeasi complexitate ca
http://www.plandeparis.info/metro-de-paris/plan-metro-hd.html

 


Hasdeu vs Izvor mradulescu

Daca M4 tot ar merge spre Berzei, de ce nu ar ajunge la Hasdeu??? Nu e 'mai logic'?


De ce esti asa de categoric?

Pai sunt doua variante: Hasdeu si Pod Izvor. Fiecare cu avantajele si dezavantajele sale.
La Hasdeu e mai simplu dpdv tehnic. Dar ai avea corespondenta doar cu M5, si te forteaza sa faci statia aia (care nu ar fi absolut necesara, fiind la 500 m distanta de Intrarea de la Metro Eroilor si 434 de metri de Liceul Lazar.. )
La "Bulandra" ai avea un nod de corespondenta cu 3 magistrale (M1/M4/M5), ca sa nu mai socotim si pe "prea-cotitul" M3, cel pe care nu vreti cu niciun chip sa-l "indreptati".

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Slasher1985

Revin ca si in threadul dedicat lui M4 cu ideea ca documentul de proiecte prioritare al MTI din 2011 duce magistrala prin cel mai bun loc, si anume Piata Constitutiei, si nu Catedrala Mantuirii Neamului. Astfel, statia ar fi indicata ca fiind la Podul Izvor, si cheltuielile de implementare, precum si distantele de parcurs se vor micsora. Daca tot mai intrebam unde este acel document, il gasiti aici:

Proiecte prioritare MTI

Nu este nici pe aproape de 100%, dar e stropul de "oficial" pe care ar trebui sa ne bazam momentan.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

Pai tocmai planu asta m-a facut sa vin cu o contrapropunere...

In primul rand, nu au ce cauta, inainte de finalizarea diametralelor si indesirea statiilor (acolo unde chiar e nevoie...) extensiile spre Centura de Vest si spre Mogosoaia, Tunari, Domnesti si Cernica, care impreuna valoreaza 1,8 MILIARDE de EURO, adica cat valoarea estimata a M5.

In legatura cu traseul lui M4, da-mi voie sa te contrazic.
Este drept ca traseul propus este mai "drept", dar o varianta pe la Marriot /Chirigiu ar acoperi o zona mai populata. (Ghencea, 13 Septembrie, Sebastian). La rondul Cosbuc o sa avem statie de M7, cu acces direct spre centru.

Piata Constitutiei (care iarasi nu are genera cine stie ce trafic) ar fi in mod "natural" deservita de o linie in lungul Bd Unirii.
Daca Gara Filaret ar functiona ca gara, asta ar fi un argument, din pacate e doar o autogara.
Traseul lui M6 este o aberatie, care nu leaga nimic cu nimic. 850 de milioane de euro ARUNCATI

Inchiderea inelului de sud, intre Piata Rahova si Parc Drumul Taberei, arata frumos doar pe hartie. Oare de ce strabate un mare camp?, in vreme ce ar putea deservi foarte frumos Sebastian si 13 Septembrie.

Si de ce as face aceasta inchidere, in loc sa fac o diametrala "scurta" Eroilor/Romana/Dristor?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Slasher1985

Sa le luam pe rand:

Daca o luam pe zone populate, Marriott ca zona nu e mai populata ca Piata Constitutiei si zonele invecinate. Piata 13 Septembrie nu depaseste cu mult zona Regina Maria si Parcul Carol. De la Freescale in jos pe Tudor Vladimirescu este un mare camp pana la Chirigiu, si mai departe pe Viilor gasim aceeasi densitate ca in zona Filaret. Deci, nu e mare diferenta intre trasee cu privire la densitatea de populatie. Nu vad cum ar acoperi M4 Sebastian cand trece pe la un kilometru distanta. Zonele de care vorbesti sunt deservite corect de cele doua radiare: una pe masa de propuneri (M7): Rahova - Sebastian - Unirii; a doua nu e pe masa de propuneri, dar cu siguranta e de urmarit pe viitor: Ghencea - 13 Septembrie - Unirii.

Acel mare camp are un avantaj zdrobitor fata de zona populata. Pe langa faptul ca este mai scurta si mai rapida legatura dintre Rahova si Ghencea, poate ascunde si un depou extrem de mare. Ori, pentru o inelara, ce loc mai bun de amplasare a unui depou decat un camp asemenea aceluia ? :D

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433598 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use