Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: Rocar de Simon (1995-2011)

542 posts, 195171 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 39
 
 

📖 Pagination options
  • qwerty66
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon qwerty66

In ce consta mai exact "reciclarea" aceasta?

 


Re: Rocar de Simon Chev Celios

Odata la 2-3 ani fiecare sofer/vatman urmeaza timp de 2-3 zile cursurile unei scoli ale RATB.Dupa aceste zile se da si un examen.
Acesta reciclare constansta in faptul ca ca fie care sofer/vatman sa isi "reaminteasca" regulile de circulatie,mecanica,etc.

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

#1115 - Aceast Rocar de Simon este fabricat in anul 1998 si a apartinut Autobazei Nordului pana la finalul anului 2006. Dupa 8 ani de exploatare a ajuns la Autobaza Titan. A avut parte si de o revopsire, iar acum mai are de circulat aproximativ 2 luni urmand sa fie retrasa din circulatie. Este Rocarul titular al linei 181, in weekenduri circula pe linia 246 de obicei.

1115 - 246 - 02.05.2010.JPG (385.71 KB; downloaded 5079 times)

1115 - 246 - 02.05.2010 (3).JPG (145.72 KB; downloaded 5035 times)

1115 - 246 - 02.05.2010 (7).JPG (375.88 KB; downloaded 5034 times)

1115 - 246 - 02.05.2010 (5).JPG (363.11 KB; downloaded 5058 times)

 


Re: Rocar de Simon adn2377

Am si eu o nelamurire... din cate citesc pe forum, RATB tot caseaza accelerat si ultimele autobuze ROCAR, DAF (si chiar IVECO) ramase in parc.
In situatia asta cu ce masini se vor sustine liniile marginase si cele preorasenesti? Nu ar fi normal sa existe mai intai niste masini de schimb?

 


Re: Rocar de Simon Chev Celios

La vara se scot liniile preorasenesti.

 


Re: Rocar de Simon adn2377

Chev Celios wrote:
La vara se scot liniile preorasenesti.


Parca le-au mai scos in vre-o doua randuri, si a iesit scandal.

Pe de alta parte, aceste masini nu acopera doar liniile preorasenesti ci si linii din oras. Ce se va pune in loc? Nu cred ca le ajung Citaro pentru toate si nici nu cred ca ar dori sa puna Citaro pe anumite trasee...

 


Re: Rocar de Simon Dominatrix

RATB a vrut intotdeauna sa scape de liniile preorasenesti. Reluarea curselor s-a făcut sub impulsul voturilor de care Tăriceanu a avut nevoie în Colegiul 4 Ilfov. Si asta s-a facut dupa ce dubagiii particulari castigasera in instanta contestarea dreptului RATB, considerata regie locala, de a asigura transportul catre localitatile altui judet, in speta Ilfov.
PMB nu a primit nici acum terenul promis de CJ Ilfov in schimbul datoriilor pe care acestia le aveau la RATB-PMB.
Oricum, reluarea curselor s-a facut numai de forma, cu intervale enorme de succedare si cu autobuzul obligatoriu la 2 minute dupa duba privata. La ore de varf, daca mergi în comunele mai indepartate de Capitala, astepti si cate o ora ca sa constati ca nu ai unde sa te urci in maxi-taxi.

Cat despre parc de rezerva, cel putin teoretic, exista autobuze in parcul rece de la Berceni/Nitu Vasile, dar am dubii ca acele autobuze vor mai iesi vreodata in traseu.

Daca raman fara suficiente autobuze, nu e nici o problema; se va improviza, ca doar Romania e tara improvizatiilor. Apropo, pe liniile preorasenesti ale Autobazei Nordului am vazut circuland Citaro, fiindca altceva nu prea mai au in autobaza.

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

#1008 - Linia 163 - Acesta este unul dintre cele mai vechi autobuze Rocar de Simon ramase in circulatie. A fost fabricat la inceputul anului 1997 la uzina Rocar si in cei 13 ani de exploatare a circulat pe toate liniile Autobazei Militari, acum ajungand sa isi imparta zilele intre 163 (cel mai mult), 221, 162 si 106. Nu are licenta pentru a circula in a afara Bucurestiului, astfel evitand preorasenestile. A avut parte si un de RK la URAC in anul 2007, insa conditiile la care este supusa de calatori, dar si de drumurile proaste isi spun cuvantul si asupra acestei masini...

1008 - 163 - 12.05.2010.JPG (406.27 KB; downloaded 5036 times)

 


Re: Rocar de Simon sloppy

Vor introduce in viitor MERCEDES CITARO pe linile 162 ,163  ?? Am vazut pe unde circula 163 ,este un traseu ggreu pe strazile din giulesti sarbi neasfaltate pline de guropi si atunci cand ploua se inunda ,cred ca asta e motivu pt care nu baga mercedes citaro pe aceste linii..

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

sloppy wrote:
Vor introduce in viitor MERCEDES CITARO pe linile 162 ,163  ?? Am vazut pe unde circula 163 ,este un traseu ggreu pe strazile din giulesti sarbi neasfaltate pline de guropi si atunci cand ploua se inunda ,cred ca asta e motivu pt care nu baga mercedes citaro pe aceste linii..

Liniile 162/163 vor fi ultimele linii de la Autobaza Militari pe care se va baga Mercedes Citaro (cand nu va mai exista deloc Rocar de Simon). Nu o sa vedem prea curand pe aceste linii masini noi deoarece prezinta un grad ridicat de risc datorita zonei in care circula.

 


Re: Rocar de Simon autob368

Linia 221 a ramas doar cu 3 ture din cele 5 pe care le avea pana in luna aprilie. Din acestea doar turele 1 si 2 sunt de baza, a 3-a se retrage dupa 5 curse (in jurul orei 10 la schimbul 1 si in jurul orei 18 la schimbul 2).
#1025 al Autobazei Militari a fost turul 1. Este unul din putinele Rocaruri de Simon bine ingrijite de la aceasta autobaza (pe langa perla #1044). A beneficiat in viata lui si de un RK.
#1070 al Autobazei Militari a fost turul 2.

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

#1070, intradevar inca este inca unul dintre autobuzele Rocar de Simon, de la Autobaza Militari care inca rezista destul de bine. A avut parte si de un RK destul de consistent in anul 2007. In vremea ei de glorie aceasta a fost o masina extrem de ingrijita, si era condusa exclusiv de titulari.
#1025, si ea este o masina destul de acceptabila. Circula mult de obicei 162/163. O singura chestie ma cam enerveaza pe mine la ea. Unul din geamurile de se deschid (cel din sapte, in fata usii 3) este din plastic, deoarece cel original a fost spart. Acel geam nu prea se deschide cum trebuie, ba mai mult intr-o zi era sa raman cu el in mana. S-ar fi putut sa fie inlocuit ca doar ajung atatea la casare...

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

Se pare ca #1115 a fost oprita pentru moment in circulatie (nu pentru multa vreme oricum) si s-a luat decizia ca#1106 sa fie retrasa, urmand ca in cateva saptamani sa dispara complet din parcul RATB. Astazi a fost ultima zi cand a mai circulat cu calatori, linia 246 fiind ultimul ei traseu. Acest autobuz a fost fabricat in anul 1998 si a apartinut Autobazei Nordului pana in anul 2006. Ajunsa la Autobaza Titan s-a constatat, ca are sasiul rupt si multe alte probleme grave, ca multe altele sosite de la Nordului. A fost trimisa la URAC si a avut parte de un RK serios, inlocuindu-se multe componente la ea revenind in circulatie la inceputul anului 2007. In aceasta perioada 2007-2010, a circulat pe toate liniile de la Autobaza Titan fiind destul de bine intretinuta. Acum insa, s-a luat decizia ca ea sa fie oprita de la circulatie din cauza numarului mare de km parcusi. Nu are nici o problema tehnica, masina este perfect functionala. Raman din ce in ce mai putine Rocar...

 


Re: Rocar de Simon Dominatrix

Gabi23 wrote:
In aceasta perioada 2007-2010, a circulat pe toate liniile de la Autobaza Titan fiind destul de bine intretinuta. Acum insa, s-a luat decizia ca ea sa fie oprita de la circulatie din cauza numarului mare de km parcusi. Nu are nici o problema tehnica, masina este perfect functionala.
Cati km sunt considerati "prea multi" la RATB? Prin alte parti, un autobuz face si 1.200.000 - 1.300.000 km pana sa fie retras din circulatie sau sa fie reparat capital.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433500 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use