Topic: Autobuze și troleibuze articulate - linii propuse
100 posts, 48908 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dominatrix
Problema cu intervalul de urmarire prea mare pe M2 nu este una insurmontabila, sistemul este capabil sa functioneze la 2 minute fara probleme prea mari. Idem si PE M1 - M3 pe tronsonul comun, adica 4 minute pe "ramuri". Oricum, mult mai bine decat in prezent. Deci ce ti se pare mai normal: sa optimizam folosirea infrastructurii existente (adica angajam personal, cumparam mai multe trenuri) sau o dublam cu transportul de suprafata chiar acolo unde nu este nevoie, cu costuri suplimentare de exploatare, ba chiar cheltuieli de capital, in cazul in care este nevoie de o infrastructura separata (troleibuz)?
Avantajul metroului in Drumul Taberei este "bicefalitatea" lui, cu capat si la Valea Ialomitei, si la Raul Doamnei, deci si intr-o perspectiva mai indepartata, daca se va prelungi mai departe (Domnesti etc.) vor exista trenuri cu incarcare mai mica pentru preluarea populatiei din cartier. Care populatie, oricat ar creste, si oricat de fortata ar fi sa foloseasca metroul - datorita rarefierii transportului de suprafata - tot nu se va ajunge la o cerere de 35.000 - 40.000 de calatori/ora si sens, cat va putea prelua M5 teoretic, si asta la un grad de incarcare occidental de 4-5 cal/mp.
Despre ocolul pe la Eroilor, cu M5 se vor face cam 13-14 minute de la Raul Doamnei la Eroilor. 12 - 13 minute de la Eroilor la Gara. Cu tot cu transbordarea la Eroilor (sa zicem in medie 4 minute, adica jumatate din intervalul mediu de urmarire pe M1), ar insemna cam jumatate de ora. Cu troleibuzul sau cu 105 faci tot atat cand e traficul liber, dar poti face si 40 - 50.
Sau alt exemplu: de la Moghioros vrei sa ajungi la Gara. Ori iei 41 pana la Crangasi (~15 minute), astepti 4 minute la Crangasi (presupunand 8 minute interval mediu de urmarire pe M1) si inca vreo 7 pana la Gara. Total 26 minute. Fata de 9-10 minute cu metroul Moghioros - Eroilor, 4 minute asteptare la Eroilor, 12-13 minute Eroilor - Gara. Total - tot cam atat. Ce ai alege? Evident ca metroul. Si nu uita ca in perspectiva, pentru legatura cu Gara va exista si posibilitatea de transbordare la Hasdeu intre M4 si M5...
Problema cu intervalul de urmarire prea mare pe M2 nu este una insurmontabila, sistemul este capabil sa functioneze la 2 minute fara probleme prea mari. Idem si PE M1 - M3 pe tronsonul comun, adica 4 minute pe "ramuri". Oricum, mult mai bine decat in prezent. Deci ce ti se pare mai normal: sa optimizam folosirea infrastructurii existente (adica angajam personal, cumparam mai multe trenuri) sau o dublam cu transportul de suprafata chiar acolo unde nu este nevoie, cu costuri suplimentare de exploatare, ba chiar cheltuieli de capital, in cazul in care este nevoie de o infrastructura separata (troleibuz)?
Avantajul metroului in Drumul Taberei este "bicefalitatea" lui, cu capat si la Valea Ialomitei, si la Raul Doamnei, deci si intr-o perspectiva mai indepartata, daca se va prelungi mai departe (Domnesti etc.) vor exista trenuri cu incarcare mai mica pentru preluarea populatiei din cartier. Care populatie, oricat ar creste, si oricat de fortata ar fi sa foloseasca metroul - datorita rarefierii transportului de suprafata - tot nu se va ajunge la o cerere de 35.000 - 40.000 de calatori/ora si sens, cat va putea prelua M5 teoretic, si asta la un grad de incarcare occidental de 4-5 cal/mp.
Despre ocolul pe la Eroilor, cu M5 se vor face cam 13-14 minute de la Raul Doamnei la Eroilor. 12 - 13 minute de la Eroilor la Gara. Cu tot cu transbordarea la Eroilor (sa zicem in medie 4 minute, adica jumatate din intervalul mediu de urmarire pe M1), ar insemna cam jumatate de ora. Cu troleibuzul sau cu 105 faci tot atat cand e traficul liber, dar poti face si 40 - 50.
Sau alt exemplu: de la Moghioros vrei sa ajungi la Gara. Ori iei 41 pana la Crangasi (~15 minute), astepti 4 minute la Crangasi (presupunand 8 minute interval mediu de urmarire pe M1) si inca vreo 7 pana la Gara. Total 26 minute. Fata de 9-10 minute cu metroul Moghioros - Eroilor, 4 minute asteptare la Eroilor, 12-13 minute Eroilor - Gara. Total - tot cam atat. Ce ai alege? Evident ca metroul. Si nu uita ca in perspectiva, pentru legatura cu Gara va exista si posibilitatea de transbordare la Hasdeu intre M4 si M5...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dr2005
41 + M de la Crângaşi clar, doar nu o să alerg cu bagajele pe scări la Eroilor. În plus, intervalul de succedare de pe M3 e destul de mare (8 minute în cel mai fericit caz, dar dimineaţa până la ora 7:30 e şi 12 minute, nu mai zic de week-end). Un metrou ratat la Eroilor poate însemna 7 - 8 minute de frecat menta pe acolo, suficient cât să pierzi un tren. Când se face transbordarea la Haşdeu mai discutăm, dar probabil voi fi mai bătrân decât mama până atunci. Şi, sper, voi avea maşină, ca să nu mai trebuiască să mă înghesui cu toţi aurolacii.
Dominatrix wrote:
Sau alt exemplu: de la Moghioros vrei sa ajungi la Gara. Ori iei 41 pana la Crangasi (~15 minute), astepti 4 minute la Crangasi (presupunand 8 minute interval mediu de urmarire pe M1) si inca vreo 7 pana la Gara. Total 26 minute. Fata de 9-10 minute cu metroul Moghioros - Eroilor, 4 minute asteptare la Eroilor, 12-13 minute Eroilor - Gara. Total - tot cam atat. Ce ai alege? Evident ca metroul. Si nu uita ca in perspectiva, pentru legatura cu Gara va exista si posibilitatea de transbordare la Hasdeu intre M4 si M5...
41 + M de la Crângaşi clar, doar nu o să alerg cu bagajele pe scări la Eroilor. În plus, intervalul de succedare de pe M3 e destul de mare (8 minute în cel mai fericit caz, dar dimineaţa până la ora 7:30 e şi 12 minute, nu mai zic de week-end). Un metrou ratat la Eroilor poate însemna 7 - 8 minute de frecat menta pe acolo, suficient cât să pierzi un tren. Când se face transbordarea la Haşdeu mai discutăm, dar probabil voi fi mai bătrân decât mama până atunci. Şi, sper, voi avea maşină, ca să nu mai trebuiască să mă înghesui cu toţi aurolacii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dominatrix
Normal ca daca ratezi metroul la Eroilor, astepti mai mult, dar aici vorbeam despre timpul mediu de parcurs. Fiindca daca vorbim de cazuri extreme, asa poti sa iei in considerare si faptul ca nimeresti cand pe 41 e pauza de masa, sau mai rau, vreun blocaj, caz in care orice estimare "medie" nu mai are nici un sens. Iar la o transbordare, timpul de asteptare mediu este jumatate din intervalul de urmarire. Iar 3-4 minute de asteptat in medie la Eroilor nu e chiar un capat de tara, mai ales ca faci cu transportul de suprafata scoti cam acelasi timp.
Normal ca daca ratezi metroul la Eroilor, astepti mai mult, dar aici vorbeam despre timpul mediu de parcurs. Fiindca daca vorbim de cazuri extreme, asa poti sa iei in considerare si faptul ca nimeresti cand pe 41 e pauza de masa, sau mai rau, vreun blocaj, caz in care orice estimare "medie" nu mai are nici un sens. Iar la o transbordare, timpul de asteptare mediu este jumatate din intervalul de urmarire. Iar 3-4 minute de asteptat in medie la Eroilor nu e chiar un capat de tara, mai ales ca faci cu transportul de suprafata scoti cam acelasi timp.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dr2005
Da, însă e mult mai comod să mergi cu 41 şi cu M de la Crângaşi decât să faci ocolul pe la Eroilor. Aşa, de acolo ajungi la Gara de Nord în 10 minute şi cu 96-le, dar ăla vine la 15 minute.
În plus, nu crede tot ce vezi pe hârtie legat de intervalele de succedare. M3 rar vine la doar 7 - 8 minute, de multe ori vine la mai mult de 10 minute.
Dacă punem şi timpul ,,mediu" (mediu la intervalul ideal) la M5, avem 4 minute în staţie + 10 minute până la Eroilor + 3 minute transferul + 4 minute aşteptarea + 15 minute drumul = 36 minute. Dacă socotim pentru 41 avem: 2 minute aşteptarea + 15 minute drumul + 1 minut transferul + 4 minute aşteptarea + 6 minute drumul = 28 minute.
Da, însă e mult mai comod să mergi cu 41 şi cu M de la Crângaşi decât să faci ocolul pe la Eroilor. Aşa, de acolo ajungi la Gara de Nord în 10 minute şi cu 96-le, dar ăla vine la 15 minute.
În plus, nu crede tot ce vezi pe hârtie legat de intervalele de succedare. M3 rar vine la doar 7 - 8 minute, de multe ori vine la mai mult de 10 minute.
Dacă punem şi timpul ,,mediu" (mediu la intervalul ideal) la M5, avem 4 minute în staţie + 10 minute până la Eroilor + 3 minute transferul + 4 minute aşteptarea + 15 minute drumul = 36 minute. Dacă socotim pentru 41 avem: 2 minute aşteptarea + 15 minute drumul + 1 minut transferul + 4 minute aşteptarea + 6 minute drumul = 28 minute.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
mradulescu
Asta daca n-ai tren dimineata, ca nu stiu cum te urci cu trei valize dimineata in 41....
La metrou oricum ar putea sa puna scari rulante, astfel incat sa nu fie o mare problema sa schimbi magistrala chiar daca ai bagaje.
Dr2005 wrote:
Da, însă e mult mai comod să mergi cu 41 şi cu M de la Crângaşi decât să faci ocolul pe la Eroilor. Aşa, de acolo ajungi la Gara de Nord în 10 minute şi cu 96-le, dar ăla vine la 15 minute.
În plus, nu crede tot ce vezi pe hârtie legat de intervalele de succedare. M3 rar vine la doar 7 - 8 minute, de multe ori vine la mai mult de 10 minute.
Dacă punem şi timpul ,,mediu" (mediu la intervalul ideal) la M5, avem 4 minute în staţie + 10 minute până la Eroilor + 3 minute transferul + 4 minute aşteptarea + 15 minute drumul = 36 minute. Dacă socotim pentru 41 avem: 2 minute aşteptarea + 15 minute drumul + 1 minut transferul + 4 minute aşteptarea + 6 minute drumul = 28 minute.
Asta daca n-ai tren dimineata, ca nu stiu cum te urci cu trei valize dimineata in 41....
La metrou oricum ar putea sa puna scari rulante, astfel incat sa nu fie o mare problema sa schimbi magistrala chiar daca ai bagaje.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
andrei11
Asta-i culmea ! Sa inteleg ca introducerea metroului in Dr. Taberei va inrăutăţii conditiile de transport si legaturile create de-a lungul timpului ?,
In exemplul dat de Dragos este o capcana mare, si anume "suprafata" s-ar putea la un moment dat sa te prinda intr-un ambuteiaj / intr-o aglomerare de mai mare dragul !Asadar calculele acestea facute de voi sunt pur teoretice, valabile de Craciun, Anul Nou, poftim, de Paşte ca tot vine peste cateva zile si de 1 Mai.
In rest si mult laudatul 41 are momente de "uluiala".
Pe cand la metrou este un lucru sigur, te urci in el la ora H si la ora H + ţ minute esti in punctul de destinatie.
Treaba cu bagajele carate pe scari este extrem de relativa :
1) Daca esti navetist cu trenul nu prea ai bagaje.
2) Daca te duci in CO la munte / la mare, odata pe an merita efortul.
Cu privire la capacitatea de transport si gradul de ocupare :
Da-ti-o incolo de treaba, un metrou = 12 autobuze sau 12 troleibuze sau 4 tramvaie clasice, nu-i asa ? La un interval "rezonabil" de 8 - hai 10 minute de succedare, ar insemna sa avem un autobuz la sub un minut . Fiti voi acum carcotasi si spuneti-mi mie ca in Dr. Taberei aveati un troleibuz la sub 1 minut in statie ! Incontinuu, indiferent de blocaje, ca e cald, ca e frig, ca e polei si asa mai departe.
Cum o intoarceti, sa stiti ca nu va iese !
Si cu 41 ar fi la fel, 4 tramvaie = un metrou. Un metrou la 8 minute inseamna un tramvai la 2 minute. Nici 41 nu realizeaza aceasta performanta, are cel putin 3 sau chiar 4 semafoare dificile.
Exista un troleibuz Dr. Taberei - Gara, nu-i stiu numarul. Daca n-ai noroc, poti sta si jumatate de ora / 40 minute numai in zona Leu. Sa vad cate zeci de minute va sta M 5 la Razoare ! Sau cate zeci de minute sta M 3 la Leu !
Asta-i culmea ! Sa inteleg ca introducerea metroului in Dr. Taberei va inrăutăţii conditiile de transport si legaturile create de-a lungul timpului ?,
In exemplul dat de Dragos este o capcana mare, si anume "suprafata" s-ar putea la un moment dat sa te prinda intr-un ambuteiaj / intr-o aglomerare de mai mare dragul !Asadar calculele acestea facute de voi sunt pur teoretice, valabile de Craciun, Anul Nou, poftim, de Paşte ca tot vine peste cateva zile si de 1 Mai.
In rest si mult laudatul 41 are momente de "uluiala".
Pe cand la metrou este un lucru sigur, te urci in el la ora H si la ora H + ţ minute esti in punctul de destinatie.
Treaba cu bagajele carate pe scari este extrem de relativa :
1) Daca esti navetist cu trenul nu prea ai bagaje.
2) Daca te duci in CO la munte / la mare, odata pe an merita efortul.
Cu privire la capacitatea de transport si gradul de ocupare :
Da-ti-o incolo de treaba, un metrou = 12 autobuze sau 12 troleibuze sau 4 tramvaie clasice, nu-i asa ? La un interval "rezonabil" de 8 - hai 10 minute de succedare, ar insemna sa avem un autobuz la sub un minut . Fiti voi acum carcotasi si spuneti-mi mie ca in Dr. Taberei aveati un troleibuz la sub 1 minut in statie ! Incontinuu, indiferent de blocaje, ca e cald, ca e frig, ca e polei si asa mai departe.
Cum o intoarceti, sa stiti ca nu va iese !
Si cu 41 ar fi la fel, 4 tramvaie = un metrou. Un metrou la 8 minute inseamna un tramvai la 2 minute. Nici 41 nu realizeaza aceasta performanta, are cel putin 3 sau chiar 4 semafoare dificile.
Exista un troleibuz Dr. Taberei - Gara, nu-i stiu numarul. Daca n-ai noroc, poti sta si jumatate de ora / 40 minute numai in zona Leu. Sa vad cate zeci de minute va sta M 5 la Razoare ! Sau cate zeci de minute sta M 3 la Leu !
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
mradulescu
Astea sunt extremele. Daca astia ar fi singurii calatori, atunci mai bine desfiintam calea ferata.. (glumeam)
In genereal, cu exceptia navetistilor, cine se duce/vine de la gara are bagaje. De-asta metroul e cel mai bun, pentru ca, in principiu nu are intarzieri mai mari de 10 minute, si , in plus, dezavantajul urcatului/coboratului poate fi compensat prin scari rulante.
E adevarat si nimeni nu contesta marele avantaj pe care-l are metroul. Singurul dezavantaj e ca o singura linie merge pe un singur traseu, dupa care trebuie oricum sa schimbi cu altceva.
In situatia de acum, transportul in comun de suprafata din Drumul Taberei te duce direct im mai multe zone destinatie: Universitate si mai departe, Romana, Victoriei, Gara de Nord, Crangasi, Piata Presei.
Cel putin in prima faza, M5 te va duce intr-un singur punct: Eroilor.
Ca sa ajungi cu M in Romana ar trebui sa schimbi catre Unirea si apoi inca o data spre Romana... Mult mai simplu cu 368...
Asa ca dupa intrarea in functie a M5, transportul de suprafata in zona trebuie regandit in mod inteligent, de o maniera complementara.
Dar am iesit din topicul de "articulate" - de fapt discutam despre M5..
andrei11 wrote:
Treaba cu bagajele carate pe scari este extrem de relativa :
1) Daca esti navetist cu trenul nu prea ai bagaje.
2) Daca te duci in CO la munte / la mare, odata pe an merita efortul.
Astea sunt extremele. Daca astia ar fi singurii calatori, atunci mai bine desfiintam calea ferata.. (glumeam)
In genereal, cu exceptia navetistilor, cine se duce/vine de la gara are bagaje. De-asta metroul e cel mai bun, pentru ca, in principiu nu are intarzieri mai mari de 10 minute, si , in plus, dezavantajul urcatului/coboratului poate fi compensat prin scari rulante.
andrei11 wrote:
Cu privire la capacitatea de transport si gradul de ocupare :
Da-ti-o incolo de treaba, un metrou = 12 autobuze sau 12 troleibuze sau 4 tramvaie clasice, nu-i asa ? La un interval "rezonabil" de 8 - hai 10 minute de succedare, ar insemna sa avem un autobuz la sub un minut . Fiti voi acum carcotasi si spuneti-mi mie ca in Dr. Taberei aveati un troleibuz la sub 1 minut in statie ! Incontinuu, indiferent de blocaje, ca e cald, ca e frig, ca e polei si asa mai departe.
Cum o intoarceti, sa stiti ca nu va iese !
Si cu 41 ar fi la fel, 4 tramvaie = un metrou. Un metrou la 8 minute inseamna un tramvai la 2 minute. Nici 41 nu realizeaza aceasta performanta, are cel putin 3 sau chiar 4 semafoare dificile.
Exista un troleibuz Dr. Taberei - Gara, nu-i stiu numarul. Daca n-ai noroc, poti sta si jumatate de ora / 40 minute numai in zona Leu. Sa vad cate zeci de minute va sta M 5 la Razoare ! Sau cate zeci de minute sta M 3 la Leu !
E adevarat si nimeni nu contesta marele avantaj pe care-l are metroul. Singurul dezavantaj e ca o singura linie merge pe un singur traseu, dupa care trebuie oricum sa schimbi cu altceva.
In situatia de acum, transportul in comun de suprafata din Drumul Taberei te duce direct im mai multe zone destinatie: Universitate si mai departe, Romana, Victoriei, Gara de Nord, Crangasi, Piata Presei.
Cel putin in prima faza, M5 te va duce intr-un singur punct: Eroilor.
Ca sa ajungi cu M in Romana ar trebui sa schimbi catre Unirea si apoi inca o data spre Romana... Mult mai simplu cu 368...
Asa ca dupa intrarea in functie a M5, transportul de suprafata in zona trebuie regandit in mod inteligent, de o maniera complementara.
Dar am iesit din topicul de "articulate" - de fapt discutam despre M5..
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
georgica2704
In concluzie, autobuze articulate ar trebui sa fie pe urmatoarele linii : 102(202), 123, 133, 178, 226, 232, 253, 282, 311, 323, 331, 335, 336, 381, 385, 634, 783. Ar mai fii si 300 si 368 dar pe stradutele din spatele Ateneului e crima curata. La trolebuze articulate ar merge pe urmatoarele linii: 66,69,96,97
In concluzie, autobuze articulate ar trebui sa fie pe urmatoarele linii : 102(202), 123, 133, 178, 226, 232, 253, 282, 311, 323, 331, 335, 336, 381, 385, 634, 783. Ar mai fii si 300 si 368 dar pe stradutele din spatele Ateneului e crima curata. La trolebuze articulate ar merge pe urmatoarele linii: 66,69,96,97
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
mradulescu
300 si 368 nu au chiar trasee intortocheat in jurul Ateneului... 300 vine pe Episcopiei si se incadreaza stanga pe Calea Victoriei,
iar apoi, pe acelasi traseu cu 368, face stanga pe Maria Rosetti si apoi inca o data stanga spre Magheru. N-ar fi o asa mare nenorocire.
Cred ca in prezent 96, cu ocolirea pe la Apaca, e mai napastuit...
Eu personal continui sa cred ca autobuzele articulate nu sunt necesare inntr-un oras in care infrastructura majora de transport ar trebui asigurata de metrou (si tramvaie, eventulal), in vreme ce reteaua de suprafata - autobuze si troleibuze ar trebui gandita in sensul asigurarii unei complementaritai, astfel incat intreg sistenul de transport in comun:
- sa atraga cat mai mult public calator
- sa permita deplasarea cat mai convenabila pentru toate categoriile de cetateni (inclusiv batrani, persoane cu dificulatati de a urca trepte etc.)
Gandirea transportuli in comun ca ceva pentru saraci (care nu-si permit o masina sau, daca au, nu-si permit sa circule cu ea din motive financiare) mi se pare o viziune paguboasa pe tremen lung
georgica2704 wrote:
In concluzie, autobuze articulate ar trebui sa fie pe urmatoarele linii : 102(202), 123, 133, 178, 226, 232, 253, 282, 311, 323, 331, 335, 336, 381, 385, 634, 783. Ar mai fii si 300 si 368 dar pe stradutele din spatele Ateneului e crima curata. La trolebuze articulate ar merge pe urmatoarele linii: 66,69,96,97
300 si 368 nu au chiar trasee intortocheat in jurul Ateneului... 300 vine pe Episcopiei si se incadreaza stanga pe Calea Victoriei,
iar apoi, pe acelasi traseu cu 368, face stanga pe Maria Rosetti si apoi inca o data stanga spre Magheru. N-ar fi o asa mare nenorocire.
Cred ca in prezent 96, cu ocolirea pe la Apaca, e mai napastuit...
Eu personal continui sa cred ca autobuzele articulate nu sunt necesare inntr-un oras in care infrastructura majora de transport ar trebui asigurata de metrou (si tramvaie, eventulal), in vreme ce reteaua de suprafata - autobuze si troleibuze ar trebui gandita in sensul asigurarii unei complementaritai, astfel incat intreg sistenul de transport in comun:
- sa atraga cat mai mult public calator
- sa permita deplasarea cat mai convenabila pentru toate categoriile de cetateni (inclusiv batrani, persoane cu dificulatati de a urca trepte etc.)
Gandirea transportuli in comun ca ceva pentru saraci (care nu-si permit o masina sau, daca au, nu-si permit sa circule cu ea din motive financiare) mi se pare o viziune paguboasa pe tremen lung
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Chev Celios
Pe 282 sa bagi tu articulate. Uiti de stardutele din cartierul Groapa Colentinei?
georgica2704 wrote:
In concluzie, autobuze articulate ar trebui sa fie pe urmatoarele linii : 102(202), 123, 133, 178, 226, 232, 253, 282, 311, 323, 331, 335, 336, 381, 385, 634, 783. Ar mai fii si 300 si 368 dar pe stradutele din spatele Ateneului e crima curata. La trolebuze articulate ar merge pe urmatoarele linii: 66,69,96,97
Pe 282 sa bagi tu articulate. Uiti de stardutele din cartierul Groapa Colentinei?
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
georgica2704
Poate cu ocazia asta o sa ii prelugeasca traseul la Carrefour Colentina
Chev Celios wrote:georgica2704 wrote:
In concluzie, autobuze articulate ar trebui sa fie pe urmatoarele linii : 102(202), 123, 133, 178, 226, 232, 253, 282, 311, 323, 331, 335, 336, 381, 385, 634, 783. Ar mai fii si 300 si 368 dar pe stradutele din spatele Ateneului e crima curata. La trolebuze articulate ar merge pe urmatoarele linii: 66,69,96,97
Pe 282 sa bagi tu articulate. Uiti de stardutele din cartierul Groapa Colentinei?
Poate cu ocazia asta o sa ii prelugeasca traseul la Carrefour Colentina
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
Dr2005
Ce au străzile alea? În Ploieşti sunt străzi mai înguste şi curbe mai strânse luate de articulate, inclusiv de troleibuzele Neoplan care, se ştie, nu au axa C fixă ca Ikarusurile. Că la Ikarusuri... ăia fac orice cu ele, inclusiv întoarceri din 3 mişcări cu articulatul. Pardon, am uitat că şoferii de Bucureşti sunt pretenţioşi... ei vor numai străzi largi, autobuze scurte şi dispeceră la un cap de linie, ca să aibă cu cine să-şi înşele nevasta şi ca să le mai treacă în acte câte o cursă nefăcută ori nefăcută după program. Ăia de la Ploieşti sunt nişte fraieri cu GPS-u' lor şi alergătura timp de 8 ore de pe o linie pe alta, în funcţie de fluxurile de călători.
Ce au străzile alea? În Ploieşti sunt străzi mai înguste şi curbe mai strânse luate de articulate, inclusiv de troleibuzele Neoplan care, se ştie, nu au axa C fixă ca Ikarusurile. Că la Ikarusuri... ăia fac orice cu ele, inclusiv întoarceri din 3 mişcări cu articulatul. Pardon, am uitat că şoferii de Bucureşti sunt pretenţioşi... ei vor numai străzi largi, autobuze scurte şi dispeceră la un cap de linie, ca să aibă cu cine să-şi înşele nevasta şi ca să le mai treacă în acte câte o cursă nefăcută ori nefăcută după program. Ăia de la Ploieşti sunt nişte fraieri cu GPS-u' lor şi alergătura timp de 8 ore de pe o linie pe alta, în funcţie de fluxurile de călători.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate?
mradulescu
Dupa cum m-am mai exprimat si in alte ocazii, eu nu inteleg rostul pastrarii liniei 105 pe traseul actual.
Oricum, din cate stiu, vine destul de rar.
Oricum, cred ca in privinta subiectului topicului, ne hazardam cu totii pe niste aprecieri mai mult sau mai putin subiective.
Normal ar fi ca RATB sa aibe un raport cu incarcarea pe fircare linie, pe fiecare cursa si, in functie de cifrle de acolo (raportate la capacitatea nominala a mijloacelor de trensport respective) sa decida daca este necesara o "indensire" punctuala a curselor sau introducerea de autobuze/troleibuze articulate, daca incarcarea tinge cote mari pe intervale mai ample.
Gabi23 wrote:
Ar fi teoretic necesare si pe liniile 105, 163, 178. Dar sunt vorbe in vant, nu vom vedea prea curand articulate si probabil multumiti-va cu actualele Mercedes Citaro. Abia prin 2014-2015 sa apara ceva nou la autobuze .
Dupa cum m-am mai exprimat si in alte ocazii, eu nu inteleg rostul pastrarii liniei 105 pe traseul actual.
Oricum, din cate stiu, vine destul de rar.
Oricum, cred ca in privinta subiectului topicului, ne hazardam cu totii pe niste aprecieri mai mult sau mai putin subiective.
Normal ar fi ca RATB sa aibe un raport cu incarcarea pe fircare linie, pe fiecare cursa si, in functie de cifrle de acolo (raportate la capacitatea nominala a mijloacelor de trensport respective) sa decida daca este necesara o "indensire" punctuala a curselor sau introducerea de autobuze/troleibuze articulate, daca incarcarea tinge cote mari pe intervale mai ample.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
FabiM
Autobaza Militari primește Kent 18? Intreb pentru ca tocmai acum bântuiau pe Bd. Timișoara vreo 4 autobuze cu “137” la firma și un călător întrebase șoferul dacă ajung la Autobaza Militari și a zis ca da
Autobaza Militari primește Kent 18? Intreb pentru ca tocmai acum bântuiau pe Bd. Timișoara vreo 4 autobuze cu “137” la firma și un călător întrebase șoferul dacă ajung la Autobaza Militari și a zis ca da
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination