Topic: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
128 posts, 66304 views
📖 Pagination options
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
mradulescu
Eu nu le astept prea tare, pentru ca:
Cele mai multe drumuri nationale sunt in mare parte drumuri comunale, in care, cu exceptia DN1 (Bucuresti-Brasov) viteza e limitata la 50.
Acuma n-as merge cu 120 km/h in localitate, dar 50 e cam putin. Daca ai respecta viteza legala si toate restrictiile de viteza, iti ia 2 zile sa strabati tara.
Sa puna mana autoritatile si sa faca autostrazi si drumuri nationale prin afara localitatilor si apoi mi s-ar parea moral sa te penalizeze daca mergi cu mai mult de 50km/h prin sate. In definitiv platim taxe si impozite si rovinieta si de banii astia ar putea sa faca cate ceva.
Oricum, pe DN1 lumea le-a invatat, pentru celelalte avem GPS...
In strainatate (unde oricum, data fiind ca infrastrucutura este mult mai adecvata, se merge mult mai aproape de regimul maxim al drumul respectiv), in general, radarele fixe sunt semnalizate corespunzator, astfel incat sa descurajeze viteza mare si nu sa "prinda" soferii.
Eventual s-ar putea instala in puncte critice, dar sanctiunile sa vina pentru depasire EXCESIVA a vitezei legale (exemplu 1oo in localitati, 130 pe DN sau 160 pe autostazi)
Eu nu le astept prea tare, pentru ca:
Cele mai multe drumuri nationale sunt in mare parte drumuri comunale, in care, cu exceptia DN1 (Bucuresti-Brasov) viteza e limitata la 50.
Acuma n-as merge cu 120 km/h in localitate, dar 50 e cam putin. Daca ai respecta viteza legala si toate restrictiile de viteza, iti ia 2 zile sa strabati tara.
Sa puna mana autoritatile si sa faca autostrazi si drumuri nationale prin afara localitatilor si apoi mi s-ar parea moral sa te penalizeze daca mergi cu mai mult de 50km/h prin sate. In definitiv platim taxe si impozite si rovinieta si de banii astia ar putea sa faca cate ceva.
Oricum, pe DN1 lumea le-a invatat, pentru celelalte avem GPS...
In strainatate (unde oricum, data fiind ca infrastrucutura este mult mai adecvata, se merge mult mai aproape de regimul maxim al drumul respectiv), in general, radarele fixe sunt semnalizate corespunzator, astfel incat sa descurajeze viteza mare si nu sa "prinda" soferii.
Eventual s-ar putea instala in puncte critice, dar sanctiunile sa vina pentru depasire EXCESIVA a vitezei legale (exemplu 1oo in localitati, 130 pe DN sau 160 pe autostazi)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
shoppy
Mradulescu, daca ai sta langa sosea nu ti-ar conveni sa-ti treaca masinile cu 100 pe sub geam, lafel daca iti omaoara copilul pe trecere nu te incalzeste cu nimic ca ala si-ar pierde slujba daca ar face 12 ore mergand legal in loc de 8 pe Bucuresti - Arad.
Care alte radare in afara de alea de pe DN1?, ca nu mai e niciunul functional...
La lege scrie ca pv trebuie completat si inmanat personal de agentul constatator, dupa care "suspectul" noteaza obiectiile, semneaza si el si fiecare pleaca cu o copie, deci daca esti dispus sa iti pierzi timpul pe la tribunal amenzile date de radarele alea de pe DN1 se anuleaza, doar ca iesi mai ieftin sa le platesti si gata, si oricum, le stie toata lumea.
Mradulescu, daca ai sta langa sosea nu ti-ar conveni sa-ti treaca masinile cu 100 pe sub geam, lafel daca iti omaoara copilul pe trecere nu te incalzeste cu nimic ca ala si-ar pierde slujba daca ar face 12 ore mergand legal in loc de 8 pe Bucuresti - Arad.
Care alte radare in afara de alea de pe DN1?, ca nu mai e niciunul functional...
La lege scrie ca pv trebuie completat si inmanat personal de agentul constatator, dupa care "suspectul" noteaza obiectiile, semneaza si el si fiecare pleaca cu o copie, deci daca esti dispus sa iti pierzi timpul pe la tribunal amenzile date de radarele alea de pe DN1 se anuleaza, doar ca iesi mai ieftin sa le platesti si gata, si oricum, le stie toata lumea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
andrei11
Curios rationamentul Si cu cat ai vrea sa se mearga in localitate ? Tine cont ca limitarea asta de 50 de fapt inseamna aproape 60 ( fara amenda ).
Asadar cat mai multe radare fixe, cat mai multe.
Ce ai spune sa-ti fac legatura cu o ipotetica asociatie a rudelor care au pierdut pe cineva in localitate in accidente auto ?
Curios rationamentul Si cu cat ai vrea sa se mearga in localitate ? Tine cont ca limitarea asta de 50 de fapt inseamna aproape 60 ( fara amenda ).
Asadar cat mai multe radare fixe, cat mai multe.
Ce ai spune sa-ti fac legatura cu o ipotetica asociatie a rudelor care au pierdut pe cineva in localitate in accidente auto ?
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
mradulescu
Pai nu stiu cine a gandit drunurile aste nationale ca drumuri "comunale"...
Repet, trebuie facut un compromis pina una alta, dar sa ai tara strabatuta de drumuri pe care una-alta hop ai restrictie la 50 nu e normal, inclusiv dpdv economic.
Macar in Bulgaria, care n-are nici ea cine stie ce infrstructura, au fost cu mai mult grijaa si drumurile nationale trec ceva mai rar prin sate...
Nu e vina celor din sat ca le trece drumul national prin fata casei, dar nici a mea sa fiu sistematic obligat sa merg cu 50....
Adica poate chiar trebuie sa merg cu masina plina de scule undeva unde nu se poata ajunge altundeva, deci nu ma puneti in tren...
Este chiar o problema de urbanism si de politica de amenajare a teritoriului... Daca printr-o localitate trece un drum national aglomerat, chiar si daca s-ar respecta, sa zicem, viteza de 50km/ora, practic aceasta este rupta in doua parti.
In tarile civilizate ai autostrazi (cu plata sau fara), drumuri auto (fara localitati), asa ca daca o iei pe o soseluta care trece prin sate, asta e, respecti viteza maxima admisa acola. Dar la noi, nu e fezabila treaba asta, pentru ca nu ai pe unde merge. Nu uitati ca cei care se deplaseaza pe sosea de colo colo poate au si ei un rol la dezvoltarea tarii, daca activitatea economica respectiva creeaza locuri de munca si contriubui la buget prin taxe si impozite.
Ca sa ma intelegeti bine, nu pledez pentru o viteza excesiva in localitati, dar nici pentru o sanctionare sistematica (prin radare fixe sau lte mijloace) a celor care strabat satele cu 70km/ora pe un drum national cu 4 benzi.
Pai nu stiu cine a gandit drunurile aste nationale ca drumuri "comunale"...
Repet, trebuie facut un compromis pina una alta, dar sa ai tara strabatuta de drumuri pe care una-alta hop ai restrictie la 50 nu e normal, inclusiv dpdv economic.
Macar in Bulgaria, care n-are nici ea cine stie ce infrstructura, au fost cu mai mult grijaa si drumurile nationale trec ceva mai rar prin sate...
Nu e vina celor din sat ca le trece drumul national prin fata casei, dar nici a mea sa fiu sistematic obligat sa merg cu 50....
Adica poate chiar trebuie sa merg cu masina plina de scule undeva unde nu se poata ajunge altundeva, deci nu ma puneti in tren...
Este chiar o problema de urbanism si de politica de amenajare a teritoriului... Daca printr-o localitate trece un drum national aglomerat, chiar si daca s-ar respecta, sa zicem, viteza de 50km/ora, practic aceasta este rupta in doua parti.
In tarile civilizate ai autostrazi (cu plata sau fara), drumuri auto (fara localitati), asa ca daca o iei pe o soseluta care trece prin sate, asta e, respecti viteza maxima admisa acola. Dar la noi, nu e fezabila treaba asta, pentru ca nu ai pe unde merge. Nu uitati ca cei care se deplaseaza pe sosea de colo colo poate au si ei un rol la dezvoltarea tarii, daca activitatea economica respectiva creeaza locuri de munca si contriubui la buget prin taxe si impozite.
Ca sa ma intelegeti bine, nu pledez pentru o viteza excesiva in localitati, dar nici pentru o sanctionare sistematica (prin radare fixe sau lte mijloace) a celor care strabat satele cu 70km/ora pe un drum national cu 4 benzi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
andrei11
Hai ca o rezolvam repede.
Nu ma pricep, de aceea intreb :
1) Cat e viteza legala de deplasare prin satele din Germania ?
2) Cat e viteza legala de deplasare prin satele din Italia ?
Sa nu-mi reprosati acum ca in Germania nu sunt sate, refolmulati - prin localitatile cu foarte putini locuitori.
Hai ca o rezolvam repede.
Nu ma pricep, de aceea intreb :
1) Cat e viteza legala de deplasare prin satele din Germania ?
2) Cat e viteza legala de deplasare prin satele din Italia ?
Sa nu-mi reprosati acum ca in Germania nu sunt sate, refolmulati - prin localitatile cu foarte putini locuitori.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
shoppy
Drumurile nationale, judetene, care vrei tu in afara de centuri si autostrazi, sunt facute pe vechile drumuri de posta sau care cu boi care erau logic sa uneasca localitatile si sa treaca prin centrul lor...
In Bulgaria sunt mult mai putine sate, nu ca le ocoleste drumul.
Fiecare e de acord ca e normal ca toti ailalti trebuie sa faca un sacrificiu, da cand i se pune soseaua sau suprateranul pe la geam devine imediat expert in noxe, zgomot, vibratii, conservarea istoriei, conservarea comunitatii, conservarea valorilor sociale..., e natura umana, nu cred ca are rost sa mai discutam...
Drumurile nationale, judetene, care vrei tu in afara de centuri si autostrazi, sunt facute pe vechile drumuri de posta sau care cu boi care erau logic sa uneasca localitatile si sa treaca prin centrul lor...
In Bulgaria sunt mult mai putine sate, nu ca le ocoleste drumul.
Fiecare e de acord ca e normal ca toti ailalti trebuie sa faca un sacrificiu, da cand i se pune soseaua sau suprateranul pe la geam devine imediat expert in noxe, zgomot, vibratii, conservarea istoriei, conservarea comunitatii, conservarea valorilor sociale..., e natura umana, nu cred ca are rost sa mai discutam...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
mradulescu
a) 50km/h (Italia)
b) 50 kn/h (Germania)
Diferenta notabila e ca acolo ai autoztrazi (130 km max in Italia si nelimtat in Germania), pecum si o seumdenie de drumuri nationale care nu trec prin localitati (90-110 km/h viteza maxima, dupa caz)
La noi a doua autostrazi prin camp (Buc-Pitesti si Autostrada Soarelui, nici aia completa) plus un segment din autostrada Transilvaniei (Campia Turzii-Gila) care nu te duce nicaieri.
De fiecare data cand am fost cu masina in strainatat pe distante lungi (eu fiind din Bucuresti), a trebuit sa-mi aloc pentru Romania (aprox 600 km) cate o zi la dus si alta la intors, in vreme ce cum am trecut granita, mi-am putut aloca dublu, fara a depasi viteza legala si cu un comfort mult mai mare).
Ce vreau eu sa zic e ca, dat data fiind situatia din Romania, nu e NORMAL sa circuli cu 120km/h prin localitati, dar nici Guvernul nu are acaderea morala sa te vaneze in fiecare sat cu radare fixe.
Asta in conditiile in care platm taxe si impozite plus vigneta pentru drumurile nationale, plus ca pe anumite viitoare autostarzai s-ar putea introduce un sistem de taxare independent. Asta n-am vazut in NICIO tara: ori au vigneta, ori au taxa pe autostrada, ori n-au niciuna. nici alta.
a) 50km/h (Italia)
b) 50 kn/h (Germania)
Diferenta notabila e ca acolo ai autoztrazi (130 km max in Italia si nelimtat in Germania), pecum si o seumdenie de drumuri nationale care nu trec prin localitati (90-110 km/h viteza maxima, dupa caz)
La noi a doua autostrazi prin camp (Buc-Pitesti si Autostrada Soarelui, nici aia completa) plus un segment din autostrada Transilvaniei (Campia Turzii-Gila) care nu te duce nicaieri.
De fiecare data cand am fost cu masina in strainatat pe distante lungi (eu fiind din Bucuresti), a trebuit sa-mi aloc pentru Romania (aprox 600 km) cate o zi la dus si alta la intors, in vreme ce cum am trecut granita, mi-am putut aloca dublu, fara a depasi viteza legala si cu un comfort mult mai mare).
Ce vreau eu sa zic e ca, dat data fiind situatia din Romania, nu e NORMAL sa circuli cu 120km/h prin localitati, dar nici Guvernul nu are acaderea morala sa te vaneze in fiecare sat cu radare fixe.
Asta in conditiile in care platm taxe si impozite plus vigneta pentru drumurile nationale, plus ca pe anumite viitoare autostarzai s-ar putea introduce un sistem de taxare independent. Asta n-am vazut in NICIO tara: ori au vigneta, ori au taxa pe autostrada, ori n-au niciuna. nici alta.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
mradulescu
Nu ca vreau sa iau partea Bulgariei, dar acolo am gasit multe sosele care trec pe LINGA sate si localitati mai mici.
Suntem totusi in secolul XXI si totusi ar fi trebuit sa renuntam de ceva vreme la vechile drumuri de posta.
Adica, daca se proiecteaza reabilitarea soselei dintre Bucuresti si Giurgiu (exemplu), de ce trebuie sa se extinda la 4 benzi un vechi dum de posta care trece prin toatee localitatile de pe traseu, cand se putea construi un drum expres (nu neaparat autostrada) care sa aiba un traseu in afara lor?
Mai ales ca s-ar fi putut alege un traseu in cea mai mare parte pe terenuri agricole, deci cu costuri de expropriere minime? Asa, avem o investitie majora intr-un drum ce trece printr-o sumedenie de localitati, pe care practic le distruge dpdv organic si care totusi are limitarile aferente unui drum partial "comunal"
shoppy wrote:
Drumurile nationale, judetene, care vrei tu in afara de centuri si autostrazi, sunt facute pe vechile drumuri de posta sau care cu boi care erau logic sa uneasca localitatile si sa treaca prin centrul lor...
In Bulgaria sunt mult mai putine sate, nu ca le ocoleste drumul.
Fiecare e de acord ca e normal ca toti ailalti trebuie sa faca un sacrificiu, da cand i se pune soseaua sau suprateranul pe la geam devine imediat expert in noxe, zgomot, vibratii, conservarea istoriei, conservarea comunitatii, conservarea valorilor sociale..., e natura umana, nu cred ca are rost sa mai discutam...
Nu ca vreau sa iau partea Bulgariei, dar acolo am gasit multe sosele care trec pe LINGA sate si localitati mai mici.
Suntem totusi in secolul XXI si totusi ar fi trebuit sa renuntam de ceva vreme la vechile drumuri de posta.
Adica, daca se proiecteaza reabilitarea soselei dintre Bucuresti si Giurgiu (exemplu), de ce trebuie sa se extinda la 4 benzi un vechi dum de posta care trece prin toatee localitatile de pe traseu, cand se putea construi un drum expres (nu neaparat autostrada) care sa aiba un traseu in afara lor?
Mai ales ca s-ar fi putut alege un traseu in cea mai mare parte pe terenuri agricole, deci cu costuri de expropriere minime? Asa, avem o investitie majora intr-un drum ce trece printr-o sumedenie de localitati, pe care practic le distruge dpdv organic si care totusi are limitarile aferente unui drum partial "comunal"
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
shoppy
Politia romana nu te vaneaza, majoritatea radarelor sunt fixe nu in patrulare, amplasarea lor e publica pe site-ul politiei si le cam stie toata lumea, e legal sa ai detector, ce vrei mai mult? Daca tu zici azi 100 in localitati maine o sa zica altu 120 si o sa aiba lafel de multa dreptate ca tine deci la ce valoare ne oprim?
Aia din bulgaria te vaneaza si ii doare undeva ca ameninta industria, sau turismul, sau economia tarii. Iar bulgarilor le-au facut rusii drumuri si autostrazi ca era tara prietena si vroiau sa arate cat de bine e dar tara era in mare agrara, in timp ce la noi ceasca facea cf ca sa industrializeze tara.
Prostimea vrea rezultate peste noapte, autostrazi nu se pot face peste noapte, asa ca se dubleaza sosele deja existente ca alea par sa aduca rezultate, nu o autostrada care nu stii cand se mai termina.
Politia romana nu te vaneaza, majoritatea radarelor sunt fixe nu in patrulare, amplasarea lor e publica pe site-ul politiei si le cam stie toata lumea, e legal sa ai detector, ce vrei mai mult? Daca tu zici azi 100 in localitati maine o sa zica altu 120 si o sa aiba lafel de multa dreptate ca tine deci la ce valoare ne oprim?
Aia din bulgaria te vaneaza si ii doare undeva ca ameninta industria, sau turismul, sau economia tarii. Iar bulgarilor le-au facut rusii drumuri si autostrazi ca era tara prietena si vroiau sa arate cat de bine e dar tara era in mare agrara, in timp ce la noi ceasca facea cf ca sa industrializeze tara.
Prostimea vrea rezultate peste noapte, autostrazi nu se pot face peste noapte, asa ca se dubleaza sosele deja existente ca alea par sa aduca rezultate, nu o autostrada care nu stii cand se mai termina.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
mradulescu
Acuma eu nu tin partea bulgarilor (doar dadeam exemplu ca acolo drumurile nationale trec in mai mare masura pe linga localitati decat la noi)
Si e drept ca, cel putin in ultima vreme, politia rutiera romana nu mai sta la vanatoare ca in alte vremuri.
Disputa a pornit de la "dorinta" de a avea sau nu radare fixe pe soselele din Romania.
Eu nu am cerut ca vieza sa fie ridicata in mod legal la 100 km/h in localitati, ci doar la faptul ca, data fiind starea precara a infrastructurii din Romania (nu-i vorba neaparat de autostraza, dar nici drumurile cu 4 benzi, pe care sa poti sa depasesti fara pericol, nu sunt prea multe), nu imi doresc ca tara sa fie impanzita de radare fixe.
De felul meu nu sunt vitezoman si nu conduc agresiv, dar asta e, cand strabat tara depasesc adesea viteza legala pe anumite sectoare. Ceea ce nu fac in strainatate, nu de frica amenzilor, ci pentru acolo viteza medie pe care o obtii in mod legal este mult mai convenabila.
Acuma eu nu tin partea bulgarilor (doar dadeam exemplu ca acolo drumurile nationale trec in mai mare masura pe linga localitati decat la noi)
Si e drept ca, cel putin in ultima vreme, politia rutiera romana nu mai sta la vanatoare ca in alte vremuri.
Disputa a pornit de la "dorinta" de a avea sau nu radare fixe pe soselele din Romania.
Eu nu am cerut ca vieza sa fie ridicata in mod legal la 100 km/h in localitati, ci doar la faptul ca, data fiind starea precara a infrastructurii din Romania (nu-i vorba neaparat de autostraza, dar nici drumurile cu 4 benzi, pe care sa poti sa depasesti fara pericol, nu sunt prea multe), nu imi doresc ca tara sa fie impanzita de radare fixe.
De felul meu nu sunt vitezoman si nu conduc agresiv, dar asta e, cand strabat tara depasesc adesea viteza legala pe anumite sectoare. Ceea ce nu fac in strainatate, nu de frica amenzilor, ci pentru acolo viteza medie pe care o obtii in mod legal este mult mai convenabila.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
Dr2005
Gândiţi-vă ce înseamnă o viteză ridicată (de exemplu cei 70 km/h de pe DN1) pentru locuitorii localităţilor cu pricina. Deja sunt situaţii unde ca să te duci să iei o pâine de la magazinul din faţa casei, trebuie să mergi 2 km până la trecerea de pietoni. Pe când în Austria ai la treceri de pietoni de te plictiseşti (ba chiar d'alea unde ai limită 30 km/h în dreptul lor).
Gândiţi-vă ce înseamnă o viteză ridicată (de exemplu cei 70 km/h de pe DN1) pentru locuitorii localităţilor cu pricina. Deja sunt situaţii unde ca să te duci să iei o pâine de la magazinul din faţa casei, trebuie să mergi 2 km până la trecerea de pietoni. Pe când în Austria ai la treceri de pietoni de te plictiseşti (ba chiar d'alea unde ai limită 30 km/h în dreptul lor).
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
mradulescu
Asta e o problema de politica de urbanism si amenajarea teritoriului.
Cine i-a pus sa faca drumuri nationale cu 4 benzi prin mijlocul localitatii?
Practic, impart localitatea in doua.
Si n-am vazut niciun proiect de refacere de drum national care sa ia in considerare schimbarea traseului astfel incat sa nu treaca prin centrul localitatilor.
Asta e o problema de politica de urbanism si amenajarea teritoriului.
Cine i-a pus sa faca drumuri nationale cu 4 benzi prin mijlocul localitatii?
Practic, impart localitatea in doua.
Si n-am vazut niciun proiect de refacere de drum national care sa ia in considerare schimbarea traseului astfel incat sa nu treaca prin centrul localitatilor.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
iliutu
Sunt cateva exceptii unde s-au facut centuri. Un exemplu care imi vine in minte este Rupea, intre Brasov si Sighisoara. Din pacate prea putine totusi ...
Sunt cateva exceptii unde s-au facut centuri. Un exemplu care imi vine in minte este Rupea, intre Brasov si Sighisoara. Din pacate prea putine totusi ...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina
mradulescu
Cretinismul mi s pare maxim ca intre Bucuresti si Ploiesti avem DN1 si DN1A, ambele "comunale"
Asa era pe vremea aia si din pacate e si acum; date fiind puterile reduse al autoritatilo locale, de cele mai multe ori era singura solutie sa aibe drum afaltat pe ulita centrala. Zona a devenit "chic" si toata lumea s-a inghesuit sa-si faca casa la Drumul Mare.
Uite, Otopeniul e practic rupt in doua. cei din vest nu au nicio solutie sa traverseze, decat pe pasarele.
Acuma ce-ar fi fost daca, pina om face autostrada Comarnic Brasov, am face niste drumuri la limita localitatilor, cu doua benzi, pe linga Comarnic, Posada si Busteni?
Traficul ar fi mult mai linistit
iliutu wrote:
Sunt cateva exceptii unde s-au facut centuri. Un exemplu care imi vine in minte este Rupea, intre Brasov si Sighisoara. Din pacate prea putine totusi ...
Cretinismul mi s pare maxim ca intre Bucuresti si Ploiesti avem DN1 si DN1A, ambele "comunale"
Asa era pe vremea aia si din pacate e si acum; date fiind puterile reduse al autoritatilo locale, de cele mai multe ori era singura solutie sa aibe drum afaltat pe ulita centrala. Zona a devenit "chic" si toata lumea s-a inghesuit sa-si faca casa la Drumul Mare.
Uite, Otopeniul e practic rupt in doua. cei din vest nu au nicio solutie sa traverseze, decat pe pasarele.
Acuma ce-ar fi fost daca, pina om face autostrada Comarnic Brasov, am face niste drumuri la limita localitatilor, cu doua benzi, pe linga Comarnic, Posada si Busteni?
Traficul ar fi mult mai linistit
📖 Pagination options