Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 307270 views
📖 Pagination options
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ANTENA
Mai este un pic, vreo 2 luni la nivelul strazii in ritmul actual.
Din ce am inteles, viteza actuala e data din ritmul de decontare al lucrarilor,
asa ca nu ne mai mira nimic. Normal trebuia terminat complet de 6 luni.
Pare ca s-ar inaugura totusi tablierul si accesul prin str.Avionului catre cal.Floreasca si cal.Floreasca catre N.Caranfil in ambele sensuri.
Mai este un pic, vreo 2 luni la nivelul strazii in ritmul actual.
Din ce am inteles, viteza actuala e data din ritmul de decontare al lucrarilor,
asa ca nu ne mai mira nimic. Normal trebuia terminat complet de 6 luni.
Pare ca s-ar inaugura totusi tablierul si accesul prin str.Avionului catre cal.Floreasca si cal.Floreasca catre N.Caranfil in ambele sensuri.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
Update lucrari:
- a aparut giratoriul de la Caranfil.
-in zona Floreasca este 99% finalizat. Se montau stalpisorii de pe trotuare si mai au de asternut ultimul strat de asflat in parcarea de sub pasaj.
- atat la Skoda, cat si la Lukoil s-au montat bordurile si lucrarile la terasamente par a fi aproape de final. Urmeaza cat de curand asfaltarea
- la Nusco Tower s-au terminat toate caminele, se lucra la terasamente, s-au montat bordurile in proportie de 50%. De asemenea se montau burlanele peste tot.
- pe Pipera se pregatea asternerea celui de-al 3 lea strat de asfalt, spalau, maturau. Azi, maine cred ca incep sa asfalteze.
- semafoare, semne de circulatie - montate in totalitate in zonele finalizate
Ma ingrijoreaza gardul de la DRPCIV. Nici nu s-au atins de el, sper sa nu ramana asa
Update lucrari:
- a aparut giratoriul de la Caranfil.
-in zona Floreasca este 99% finalizat. Se montau stalpisorii de pe trotuare si mai au de asternut ultimul strat de asflat in parcarea de sub pasaj.
- atat la Skoda, cat si la Lukoil s-au montat bordurile si lucrarile la terasamente par a fi aproape de final. Urmeaza cat de curand asfaltarea
- la Nusco Tower s-au terminat toate caminele, se lucra la terasamente, s-au montat bordurile in proportie de 50%. De asemenea se montau burlanele peste tot.
- pe Pipera se pregatea asternerea celui de-al 3 lea strat de asfalt, spalau, maturau. Azi, maine cred ca incep sa asfalteze.
- semafoare, semne de circulatie - montate in totalitate in zonele finalizate
Ma ingrijoreaza gardul de la DRPCIV. Nici nu s-au atins de el, sper sa nu ramana asa
- laurashgeo
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
laurashgeo
Dupa update-ul tau am senzatia ca sunt intr-un film cu James Bond si traiesc cu sentimentul placut ca in momentul cand preotii vor incepe sa cante "Hristos a inviat din morti!" atunci se va taia si panglica la pasaj
Cand o sa ma intorc de la inviere o sa intru repede pe webcam sa vad cum circula masinile pe pasaj.
Dupa update-ul tau am senzatia ca sunt intr-un film cu James Bond si traiesc cu sentimentul placut ca in momentul cand preotii vor incepe sa cante "Hristos a inviat din morti!" atunci se va taia si panglica la pasaj
Cand o sa ma intorc de la inviere o sa intru repede pe webcam sa vad cum circula masinile pe pasaj.
- chief
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
chief
@serban poti te rog sa localizezi mai exact acel giratoriu de pe Caranfil?
Eu am trecut pe la intersectia dintre Caranfil si Pipera si nu era nimic...
Pe locala de langa Nusco au aparut niste borduri dar si un excavator care numai asfalt nu punea ..facea niste gropi de toata minunea..
Ce e uimitor e ca lucrau la 7 jumate seara.
@serban poti te rog sa localizezi mai exact acel giratoriu de pe Caranfil?
Eu am trecut pe la intersectia dintre Caranfil si Pipera si nu era nimic...
Pe locala de langa Nusco au aparut niste borduri dar si un excavator care numai asfalt nu punea ..facea niste gropi de toata minunea..
Ce e uimitor e ca lucrau la 7 jumate seara.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dr2005
Va fi gata... ori de Paşte, ori în prima zi de campanie electorală. Şi oamenii când îl vor vedea, vor uita că Oprescu n-a făcut nimic în 4 ani.
Va fi gata... ori de Paşte, ori în prima zi de campanie electorală. Şi oamenii când îl vor vedea, vor uita că Oprescu n-a făcut nimic în 4 ani.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
4-12-2012 12-00-58 AM.jpg (117.78 KB; downloaded 1884 times)
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
Exact acolo e giratoriul. E facut din prefabricate de plastic (a nu se intelege bidoane), deci a aparut instant. Dupa cum spuneam, aseara s-a asternut al 3 lea strat de asfalt pe jumatate din Pipera.
Exact acolo e giratoriul. E facut din prefabricate de plastic (a nu se intelege bidoane), deci a aparut instant. Dupa cum spuneam, aseara s-a asternut al 3 lea strat de asfalt pe jumatate din Pipera.
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
LArSON
OT: se scrie assflat
Serban wrote:
-in zona Floreasca este 99% finalizat. Se montau stalpisorii de pe trotuare si mai au de asternut ultimul strat de asflat in parcarea de sub pasaj.
OT: se scrie assflat
- codz
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
codz
Cred ca giratoriul este o idee foarte proasta. Nu poti sa faci din rahat bici. Intersectia aceea devine oricum un punct nevralgic, cu sau fara sensul giratoriu, cu giratoriu si mai mult, deja se formeaza coada pe Pipera din cauza lui.
Sunt doua benzi care vin dinspre pod. Sa zicem ca cea de pe dreapta va fi obligatoriu la dreapta (spre pod Baneasa), ok. Cea din stanga pentru stanga spre ambasada Chinei (spre centru - directia principala pe care vor merge masinile care vin de pe pod).
Sunt doua benzi care vin dinspre podul Baneasa, una este deja numai pentru stanga si una pentru inainte - este punct nevralgic deja pentru ca pentru stanga trebuie asteptati (pe verde) cei care vin dinspre ambasada Chinei, si se formeaza coada pe Caranfil. Acum va fi haos pentru ca cei care trebuie sa faca stanga vor trebui sa ocoleasca sensul giratoriu deci vor bloca intersectia total. Singura solutie este interzicerea facutului stanga care mi se pare stupida pentru ca vei avea doua benzi care vor dori sa mearga inainte pe o singura banda (spre ambadasa Chinei).
Dinspre ambasada Chinei sunt doua benzi, dreapta este pentru dreapta (si scapa usor ca are intermitent), stanga este pentru inainte dar cand pleaca masinile spre inainte cele de pe prima banda sunt bagate in bordura din cauza sensului giratoriu, deci tot cate o masina trece.
Peste toate astea in intersectie sunt 3 (trei!) treceri de pietoni si in plus breteaua lui Caranfil (cu sens unic inspre Pipera), care intra in Pipera si vor sa faca dreapta si unii chiar stanga.
Care ar fi solutia descongestionarii acestei intersectii, in vederea deschiderii podului? Parerea mea:
1. Desfiintarea trecerii de pietoni de la biserica
2. Renuntarea la sensul giratoriu
3. Interzicerea facutului la stanga de pe benzile din dreapta (atat pe Pipera cat si pe Caranfil)
4. Daca se constata ca fluxul de masini care se strange spre banda unica spre ambasada Chinei (cei de pe Pipera care fac stanga + cei de pe Caranfil care merg inainte) este mai mare decat fluxul care vine dinspre ambasada Chinei - sa se faca doua benzi spre ambasada Chinei si doar una dinspre ambasada Chinei
5. Interzicerea virajului la stanga de pe str. Ceasornicului
Care ar fi alte solutii? M-am gandit si la schimbarea sensului bretelei Caranfil, pentru ca cei care vin dinspre pod sa mai aiba o varianta spre dreapta, dar cred ca majoritatea vor la stanga. Cred totusi ca vor trebui puse doua benzi spre centru si numai una dinspre, avand in vedere ca iesirea principala este pe Kiseleff si o sa fie si autostrada, cei care merg la Ploiesti si mai departe nu vor mai iesi pe A1 ci pe autostrada. Acum depinde si cum va fi iesirea spre autostrada, sper ca nu pe podul Pipera ca tot la intersectia asta ajungem
Cred ca giratoriul este o idee foarte proasta. Nu poti sa faci din rahat bici. Intersectia aceea devine oricum un punct nevralgic, cu sau fara sensul giratoriu, cu giratoriu si mai mult, deja se formeaza coada pe Pipera din cauza lui.
Sunt doua benzi care vin dinspre pod. Sa zicem ca cea de pe dreapta va fi obligatoriu la dreapta (spre pod Baneasa), ok. Cea din stanga pentru stanga spre ambasada Chinei (spre centru - directia principala pe care vor merge masinile care vin de pe pod).
Sunt doua benzi care vin dinspre podul Baneasa, una este deja numai pentru stanga si una pentru inainte - este punct nevralgic deja pentru ca pentru stanga trebuie asteptati (pe verde) cei care vin dinspre ambasada Chinei, si se formeaza coada pe Caranfil. Acum va fi haos pentru ca cei care trebuie sa faca stanga vor trebui sa ocoleasca sensul giratoriu deci vor bloca intersectia total. Singura solutie este interzicerea facutului stanga care mi se pare stupida pentru ca vei avea doua benzi care vor dori sa mearga inainte pe o singura banda (spre ambadasa Chinei).
Dinspre ambasada Chinei sunt doua benzi, dreapta este pentru dreapta (si scapa usor ca are intermitent), stanga este pentru inainte dar cand pleaca masinile spre inainte cele de pe prima banda sunt bagate in bordura din cauza sensului giratoriu, deci tot cate o masina trece.
Peste toate astea in intersectie sunt 3 (trei!) treceri de pietoni si in plus breteaua lui Caranfil (cu sens unic inspre Pipera), care intra in Pipera si vor sa faca dreapta si unii chiar stanga.
Care ar fi solutia descongestionarii acestei intersectii, in vederea deschiderii podului? Parerea mea:
1. Desfiintarea trecerii de pietoni de la biserica
2. Renuntarea la sensul giratoriu
3. Interzicerea facutului la stanga de pe benzile din dreapta (atat pe Pipera cat si pe Caranfil)
4. Daca se constata ca fluxul de masini care se strange spre banda unica spre ambasada Chinei (cei de pe Pipera care fac stanga + cei de pe Caranfil care merg inainte) este mai mare decat fluxul care vine dinspre ambasada Chinei - sa se faca doua benzi spre ambasada Chinei si doar una dinspre ambasada Chinei
5. Interzicerea virajului la stanga de pe str. Ceasornicului
Care ar fi alte solutii? M-am gandit si la schimbarea sensului bretelei Caranfil, pentru ca cei care vin dinspre pod sa mai aiba o varianta spre dreapta, dar cred ca majoritatea vor la stanga. Cred totusi ca vor trebui puse doua benzi spre centru si numai una dinspre, avand in vedere ca iesirea principala este pe Kiseleff si o sa fie si autostrada, cei care merg la Ploiesti si mai departe nu vor mai iesi pe A1 ci pe autostrada. Acum depinde si cum va fi iesirea spre autostrada, sper ca nu pe podul Pipera ca tot la intersectia asta ajungem
- chief
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
chief
Giratoriul respectiv are diamentrul de 1 m.Nu inteleg cum ar putea sa ajute in vreun fel. O sa creeze doar conflicte de trafic..
Singura solutie acolo este nationalizarea catorva constructii, puse jos vilele construite pe 90% din suprafata terenului, micsorat trotuarul de langa ambasada chineza si largita strada la minim 3 benzi pe sens astfel incat sa permita traficul respectiv.
Giratoriul respectiv are diamentrul de 1 m.Nu inteleg cum ar putea sa ajute in vreun fel. O sa creeze doar conflicte de trafic..
Singura solutie acolo este nationalizarea catorva constructii, puse jos vilele construite pe 90% din suprafata terenului, micsorat trotuarul de langa ambasada chineza si largita strada la minim 3 benzi pe sens astfel incat sa permita traficul respectiv.
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_tomaro
sau o noua denivelare. in 2-3 ani se face, o nimica toata
sau o noua denivelare. in 2-3 ani se face, o nimica toata
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Gabi23
Pe Sos. Pipera au inceput sa dea gaurile pentru stalpisorii de pe trotuare. Se dau pun stalpisori inclusiv in ... HIDRANTI!!! Cat creier cat bobul de mazare trebuie sa aiba ala care n-a fost in stare sa constientizeze ca acolo e un hidrant totusi si ia decupat sa puna stalipsor fix pe capacul hidrantului. Daca ar durea prostia...
Pe Sos. Pipera au inceput sa dea gaurile pentru stalpisorii de pe trotuare. Se dau pun stalpisori inclusiv in ... HIDRANTI!!! Cat creier cat bobul de mazare trebuie sa aiba ala care n-a fost in stare sa constientizeze ca acolo e un hidrant totusi si ia decupat sa puna stalipsor fix pe capacul hidrantului. Daca ar durea prostia...
Sos. Pipera - 12.04.2012.jpg (274.64 KB; downloaded 1649 times)
Sos. Pipera - 12.04.2012 (1).jpg (225.43 KB; downloaded 1650 times)
Sos. Pipera - 12.04.2012 (2).jpg (418.41 KB; downloaded 1650 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Daca acolo a iesit masuratoarea din satelit cu precizie milimetrica. Cine l-a pus pe hidrant sa stea acolo?
Serios acum, acel Dorel ar trebui sa plateasca cu varf si indesat!
Daca acolo a iesit masuratoarea din satelit cu precizie milimetrica. Cine l-a pus pe hidrant sa stea acolo?
Serios acum, acel Dorel ar trebui sa plateasca cu varf si indesat!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
1) Ce bine-mi pare de conflictul de trafic de la Caramfil colt cu Pipera ! Sa le stea pasajul in gat ! Eu oricum daca am treaba am treaba pe Vacarescu deci o sa-i salut din mers pe cei care vor face coada pe pasaj.
2) Ca sa acuzati trebuie mai intai sa cunoasteti problema. Capacul acela de hidrant acopera intr-adevar un HIDRANT, sau hidrantul cu pricina nu mai e de mult acolo ? Ia cercetati si comunicati raspunsul.
1) Ce bine-mi pare de conflictul de trafic de la Caramfil colt cu Pipera ! Sa le stea pasajul in gat ! Eu oricum daca am treaba am treaba pe Vacarescu deci o sa-i salut din mers pe cei care vor face coada pe pasaj.
2) Ca sa acuzati trebuie mai intai sa cunoasteti problema. Capacul acela de hidrant acopera intr-adevar un HIDRANT, sau hidrantul cu pricina nu mai e de mult acolo ? Ia cercetati si comunicati raspunsul.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination