Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Autobuze și troleibuze articulate - linii propuse

100 posts, 48913 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? Dr2005

178 cu articulate, ca să blocheze mai mult 41-urile la Uverturii...

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? Axel

Eu le astept in 335 chiar daca anul acesta termin liceul si treburile cu Cartierul Baneasa. 8-)  8-)  8-)
Poate prin 2020 sa traim pana atunci. :roll:  :lol:

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? Lohengrin

Nici lui 336 nu i-ar strica articulatele. Daca s-a descurcat el #7091 sa intoarca prin Strada Dianei...
 Alte linii de autobuz: 102, 117, 123, 139, 226, 368, 381
 Troleibuze: 62, 66, 69, 91, 96

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? nokia2110

Pe vremea când #7091 ("râma") întorcea pe Dianei nu erau atâta grămezi de fiare parcate pe acolo.

 



Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? mitzu21

Cred ca prin desfiintarea liniei 202 si introducerea de articulate pe 102 ar fi solutia ideala. Dar bineinteles asta nu este o prioritate pentru RATB...... :evil:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? Dr2005

Titan:
40 buc. pe 102
20 buc. pe 311
25 buc. pe 335
5 buc. pe 103
10 buc. rezervă

Militari:
20 buc. pe 105
20 buc. pe 336 (combinat cu trolee articulate pe 61)
20 buc. pe 385
30 buc. pe 137
10 buc. rezervă

---
Total: 200 buc, implicit minim 150 de Citaro disponibile pentru suplimentat restul traseelor (şi 50 pentru piese/fier vechi).

Şi troleibuze articulate 30 buc. la Bujoreni (20 pentru 69 şi 10 pentru 61) şi 15 la Bucureştii-Noi (pentru 97, eventual încă 15 pentru 86).

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? georgica2704

cea mare nevoie de articulate , fara suparare , e pe 381.

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? ByOnu

Poate nu chiar cea mai mare nevoie, dar sunt necesare articulate si pe 381, ma mir ca Dragos a 'sarit-o'.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? Dr2005

Am sărit-o pe motiv că nu încap în garaj articulatele. Desigur, s-ar putea da un lot de articulate şi la Ferentari, caz în care ar fi necesare vreo 25 de bucăţi pentru 381 şi 20 pentru 139.

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? ByOnu

Totusi, degeaba aduci articulate daca cresti timpul de succedare si scazi nr autobuzelor pe o anumita linie, asa nu rezolvi nimic... mie cel putin de asta mi-e teama. :?

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? Robert24

Dr2005 wrote:
Am sărit-o pe motiv că nu încap în garaj articulatele. Desigur, s-ar putea da un lot de articulate şi la Ferentari, caz în care ar fi necesare vreo 25 de bucăţi pentru 381 şi 20 pentru 139.


Articulate in 139? Sunt perioade in care soferii se chinuie sa faca slalom printre cei opriti aiurea cu astea normale!

381 ar putea fi oricand luata de Ferentari cu articulate si date lui Obregia 232, dar si alte balarii gen 125 sau 216...

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? mradulescu

Eu nu prea merg cu autobuzul.. :? , dar:
381 am senzatia ca dubleaza practic magistrala M2.
In loc sa se bage articulate, dupa parerea mea, mai ieftin si mai rapid si mai corect ar fi:
1. sa se faca un sistem unic de taxare metrou + RATB
2. La RATB sa nu se mai taxeze dupa "calatorie", ci dupa timp sau dupa distanta parcursa. Ce vina am eu ca daca vreau sa ajung din A in B trebuie sa schimb trei mjloace de transport si sa taxez de 3 ori, iar cineva care merge din C in D (aceeasi distanta) si are noroc de o linie directa taxeaza o data?
3. Optimizarea pozitiei statiilor, iesiri suplimentare la metrou (asta e un pic mai scump deja), astfel incat schimbarea sa se faca comod.
4. Monitorizare in timp real a pozitiei mijloacelor de transport si a incarcarii lor (prin numarul de carduri validate, de exemplu) - > posibilitatea de a evalua si optimiza in timp real alocarea mijloacelor de transport pe linii.

In felul asta s-ar putea face trasee mai scurte, la care ar fi ma usor de crescut frecventa in orele de varf.

De exemplu, mie linia 105 mi se pare o tampenie: leaga Drumul Taberei de Gara de Nord pe un traseu sucit si apoi, pe un traseu la fel de sucit, ajunge la Piata Presei.

Prin Drumul Taberei sunt (erau...) destule autobuze si troleibuze pentru
Legatura cu Gara se face mult mai bine cu troleibuzele.
Legatura cu Piata Presie o face 41.
Pe Calea Grivitei avem metrou si troleibuze.
Deci 105 ar fi cel mult util intru Raul Doamnei si Gra de Nord...


381 se dubleaza in mare masura cu M2. Daca am avea sistem unic de taxare, toata lumea re merge f bine cu metroul; asa, cine n-are metrou vine cu RATB pina la o statie de 381 si de-acola ia 381, ca are abonament pe toate liniile RATB si nu de metrou.
Eu nu zic sa se desfiinteze, dar in nici un caz nu ar avea nevoie de articulate.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tr si au articulate? Dr2005

Problema e că metroul vine cum vine şi se umple deja cu cei care locuiesc în jurul staţiilor lui. Dacă mai vin şi cei din Str. Reşiţa şi zona aia călare pe M2... M2 deja vine la 4 minute la orele de vârf. În plus, sunt mulţi care urcă sau coboară pe Tineretului, ori merg din Tineretului spre Romană / Victoriei. De asta şi are succes 381.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use