Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1080 posts, 303658 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
Aron
Cam asa se prezenta zona Apaca in jurul orei 18:30...
Coada ajungea pana la rampa de coborare de la Pasaj....facand aprox 10 min pe loc......
Iar asa este si pe Stefan Cel Mare si pe Mihai Bravu....Eu unul as transforma toata linia din zona in greentrack, si din pricina faptului ca soarele aparut dupa ploaie l-a orbit pe vatman din cauza reflexiei apei de pe asfaltul dintre sine...
Sa numai zic ca intervalul de succedare a ajuns la 12-13 min...
Cam asa se prezenta zona Apaca in jurul orei 18:30...
Photo0097.jpg (205.45 KB; downloaded 11402 times)
Coada ajungea pana la rampa de coborare de la Pasaj....facand aprox 10 min pe loc......
Iar asa este si pe Stefan Cel Mare si pe Mihai Bravu....Eu unul as transforma toata linia din zona in greentrack, si din pricina faptului ca soarele aparut dupa ploaie l-a orbit pe vatman din cauza reflexiei apei de pe asfaltul dintre sine...
Sa numai zic ca intervalul de succedare a ajuns la 12-13 min...
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
DanCld
Dimineata se fac 10 minute de la AFI pana dincolo de Iuliu Maniu, seara se fac tot 10 de la Basarab pana sus. Bine ca nu se face mai mult?
Din cate am sesizat eu exista frecvent probleme de cadenta, uneori prind trenulete, alteori stau 20 de minute dupa un tramvai seara catre sudul orasului la Dorobanti sau la Pasaj Victoria. Problemele astea nu se vor rezolva decat cu izolarea cvasigenerala a liniei de tramvai de restul traficului in zonele cu potential de blocare...
Dimineata se fac 10 minute de la AFI pana dincolo de Iuliu Maniu, seara se fac tot 10 de la Basarab pana sus. Bine ca nu se face mai mult?
Din cate am sesizat eu exista frecvent probleme de cadenta, uneori prind trenulete, alteori stau 20 de minute dupa un tramvai seara catre sudul orasului la Dorobanti sau la Pasaj Victoria. Problemele astea nu se vor rezolva decat cu izolarea cvasigenerala a liniei de tramvai de restul traficului in zonele cu potential de blocare...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
ByOnu
Un detaliu atat de mic face toata difereta. Banda continua + niste ciucurei d'aia de cauciuc... pe Mosilor au inceput sa-si faca treaba!
Un detaliu atat de mic face toata difereta. Banda continua + niste ciucurei d'aia de cauciuc... pe Mosilor au inceput sa-si faca treaba!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
Tom
"Baaai, ce ciucurei? Eu cum mai fac stanga cu jeepul?" N'aveti pic de respect pentru marii ganditori si strategi de fotbal ai tarii?!!
"Baaai, ce ciucurei? Eu cum mai fac stanga cu jeepul?" N'aveti pic de respect pentru marii ganditori si strategi de fotbal ai tarii?!!
- iliutu
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
ikarus13
Am o curiozitate in legatura cu linia 1. Apartine cumva de 2 depouri? Poate gresesc dar am senzatia ca inelul exterior apartine de Dudesti iar cel interior de Victoria...nu?
Am o curiozitate in legatura cu linia 1. Apartine cumva de 2 depouri? Poate gresesc dar am senzatia ca inelul exterior apartine de Dudesti iar cel interior de Victoria...nu?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
Victor92
Linia 1 este deservita de Victoria si de Dudesti (indiferent de inel).
ikarus13 wrote:
Am o curiozitate in legatura cu linia 1. Apartine cumva de 2 depouri? Poate gresesc dar am senzatia ca inelul exterior apartine de Dudesti iar cel interior de Victoria...nu?
Linia 1 este deservita de Victoria si de Dudesti (indiferent de inel).
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
DanCld
Ce e interesant la linia 1 e ca schimburile de tura se fac pur si simplu pe traseu - de exemplu in statia de tramvai de la pasaj Victoria: coboara unul, dau noroc si urca urmatorul. Mai vazusem asta acum cativa ani in Viena, nu credeam ca la noi e totusi posibil
Ce e interesant la linia 1 e ca schimburile de tura se fac pur si simplu pe traseu - de exemplu in statia de tramvai de la pasaj Victoria: coboara unul, dau noroc si urca urmatorul. Mai vazusem asta acum cativa ani in Viena, nu credeam ca la noi e totusi posibil
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
ikarus13
Asta se intampla si pe alte linii si nu ma refer doar la tramvaie sau la linia 1. Sunt cateva cazuri (cam rare ) in care soferii/vatmanii fac schimbul in timpul cursei din diferite motive. Poate pentru ca asa s-au hotarat sau pentru ca unul are o treaba la care nu poate ajunge daca duce tramvaiul/autobuzul la capat. Motive sunt multe.
Asta se intampla si pe alte linii si nu ma refer doar la tramvaie sau la linia 1. Sunt cateva cazuri (cam rare ) in care soferii/vatmanii fac schimbul in timpul cursei din diferite motive. Poate pentru ca asa s-au hotarat sau pentru ca unul are o treaba la care nu poate ajunge daca duce tramvaiul/autobuzul la capat. Motive sunt multe.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
mastocitu
Un alt loc de schimbat intre vatmani pe 1 este la statia de la primaria sectorului 1.Acolo de fapt are schimbul de vatmani pentru toate liniile care trec pe acolo de mult timp.
Un alt loc de schimbat intre vatmani pe 1 este la statia de la primaria sectorului 1.Acolo de fapt are schimbul de vatmani pentru toate liniile care trec pe acolo de mult timp.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
Dominatrix
Vatmanii ar trebui sa se schimbe nu numai la sfarsitul turei, dar si la capat de traseu, cel putin la orele de varf, pentru a mai taia din timpul alocat pe cursa. Asa cum se intampla in destule orase mari europene.
La penuria de vagoane care este si care o sa fie ar fi cazul sa se optimizeze la maxim utilizarea parcului existent.
Dezavantajul este ca ar fi necesara de-titularizarea, ceea ce in practica ar duce probabil in timp la inrautatirea starii tehnice a vagoanelor, daca toti isi vor baga piciorul pe principiul: "Ce imi pasa, ca maine conduc altul"?
Vatmanii ar trebui sa se schimbe nu numai la sfarsitul turei, dar si la capat de traseu, cel putin la orele de varf, pentru a mai taia din timpul alocat pe cursa. Asa cum se intampla in destule orase mari europene.
La penuria de vagoane care este si care o sa fie ar fi cazul sa se optimizeze la maxim utilizarea parcului existent.
Dezavantajul este ca ar fi necesara de-titularizarea, ceea ce in practica ar duce probabil in timp la inrautatirea starii tehnice a vagoanelor, daca toti isi vor baga piciorul pe principiul: "Ce imi pasa, ca maine conduc altul"?
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
macheta218
La
Pasaj Victoria se acorda pauza de masa ,rezerva efectueaza o cursa in locul titularului care serveste masa in depou.
La
Pasaj Victoria se acorda pauza de masa ,rezerva efectueaza o cursa in locul titularului care serveste masa in depou.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
Axel
Cum a zis mai sus si colegul nostru macheta218.
Schimbul vatmanilor de pe linia 1 se face in felul urmator:
Vatmanii de la Depoul Victoria se schimba la statia '' Pasaj Victoria ''
Vatmanii de la Depoul Dudesti se schimba la statia '' Piata Vitan '' (capatul liniei 1).
Cum a zis mai sus si colegul nostru macheta218.
Schimbul vatmanilor de pe linia 1 se face in felul urmator:
Vatmanii de la Depoul Victoria se schimba la statia '' Pasaj Victoria ''
Vatmanii de la Depoul Dudesti se schimba la statia '' Piata Vitan '' (capatul liniei 1).
📖 Pagination options