Topic: Soluția potrivită pentru transportul public bucureștean
202 posts, 100845 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Dr2005
Profilul de rulare e foarte important... BM a venit cu profilul ,,clasic", conic, care avea şi înclinaţia de 1:40 pe deasupra. Însă BM au osii orientabile, ceea ce nu se pupă cu profilul conic, indiferent de înclinaţia lui.
Dominatrix wrote:
De aici si problema cu trenurile Bombardier, care probabil dintr-o scapare in caietul de sarcini original, au venit cu inclinatie "standard" 1:40. De aici si problema cu rotile, care evident calca pe sine catre exerior, nu se mai pasuiesc si nu mai asigura centrarea osiei.
Profilul de rulare e foarte important... BM a venit cu profilul ,,clasic", conic, care avea şi înclinaţia de 1:40 pe deasupra. Însă BM au osii orientabile, ceea ce nu se pupă cu profilul conic, indiferent de înclinaţia lui.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
subway guru
Hai sa 'lamurim' odata pentru totdeauna si treaba asta, ca s-a batut mult 'apa-n piua' pe tema asta...
In toate caietele de sarcini pt materialul rulant s-au dat caracteristicile amanuntite ale caii de rulare existente, inclusiv tolerantele admisibile in exploatare...
Oferta AdTranz a fost in consecinta...si adjudecata...ca atare...
Ulterior, au venit cu propunerea unui alt boghiu, 'mai ieftin si mai bun' iar de banii 'economisiti' sa livreze tot ei ATC/ATO/ATP...aici s-a 'rupt filmul' si s-au ignorat 'micile detalii...s-a pus boghiul de la Stockholm pe calea de rulare de la Bucuresti 'otova'!
Dominatrix wrote:
la CFR sinele au o inclinatie de 1:20 iar profilul rotii are aceeasi conicitate pentru a se pasui cu sinele. Aceeasi inclinatie s-a folosit si la metrou, intrucat s-au aplicat normele CFR. Dar pe de alta parte, in majoritatea tarilor europene, la metrou se foloseste inclinatia de 1:40. De aici si problema cu trenurile Bombardier, care probabil dintr-o scapare in caietul de sarcini original, au venit cu inclinatie "standard" 1:40. De aici si problema cu rotile, care evident calca pe sine catre exerior, nu se mai pasuiesc si nu mai asigura centrarea osiei.
Hai sa 'lamurim' odata pentru totdeauna si treaba asta, ca s-a batut mult 'apa-n piua' pe tema asta...
In toate caietele de sarcini pt materialul rulant s-au dat caracteristicile amanuntite ale caii de rulare existente, inclusiv tolerantele admisibile in exploatare...
Oferta AdTranz a fost in consecinta...si adjudecata...ca atare...
Ulterior, au venit cu propunerea unui alt boghiu, 'mai ieftin si mai bun' iar de banii 'economisiti' sa livreze tot ei ATC/ATO/ATP...aici s-a 'rupt filmul' si s-au ignorat 'micile detalii...s-a pus boghiul de la Stockholm pe calea de rulare de la Bucuresti 'otova'!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Dominatrix
Inseamna ca vina a fost a Bombardierilor...
Inseamna ca vina a fost a Bombardierilor...
- George
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
George
In drept, chestia asta se cheama "neconformitate" sau, mai pe romaneste, livrarea a altceva decat s-a cerut, ori asta semnifica o neexecutare a obligatiei de predare convenite prin contract.
In asemenea situatii, cumparatorul, daca nu e tolomac, trebuie sa sesizeze vanzatorul intr-un termen rezonabil si sa ceara inlocuirea acelui "altceva" cu ce s-a stabilit. Sau poate cere daune.
Insa, daca nu o face la timp, pierde aceasta sansa si ramane cu buza umflata - adica, juridic, este decazut din dreptul de a cere remedierea executarii neconforme.
Poate data viitoare vor fi mai atenti...vorba ceea, (si) aici sunt banii dumneavoastra...
In drept, chestia asta se cheama "neconformitate" sau, mai pe romaneste, livrarea a altceva decat s-a cerut, ori asta semnifica o neexecutare a obligatiei de predare convenite prin contract.
In asemenea situatii, cumparatorul, daca nu e tolomac, trebuie sa sesizeze vanzatorul intr-un termen rezonabil si sa ceara inlocuirea acelui "altceva" cu ce s-a stabilit. Sau poate cere daune.
Insa, daca nu o face la timp, pierde aceasta sansa si ramane cu buza umflata - adica, juridic, este decazut din dreptul de a cere remedierea executarii neconforme.
Poate data viitoare vor fi mai atenti...vorba ceea, (si) aici sunt banii dumneavoastra...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Dominatrix
Pana la urma Bombardier a recunoscut ca vina este a lor, si ca urmare bandajele au fost restrunjite la un profil de rulare modificat. Din pacate, treaba asta scurteaza durata normala de exploatare si pentru sinele propriu-zise, si pentru bandajele rotilor trenurilor.
Pana la urma Bombardier a recunoscut ca vina este a lor, si ca urmare bandajele au fost restrunjite la un profil de rulare modificat. Din pacate, treaba asta scurteaza durata normala de exploatare si pentru sinele propriu-zise, si pentru bandajele rotilor trenurilor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
subway guru
Cand s-au observat 'probleme', Bombardierii au incercat sa dea vina pe calea de rulare (stiind prea bine ca avem probleme cu intretinerea corecta ca la 'instructie' din lipsa de fonduri) si sa pretinda inlocuirea sinelor cu sine noi...
Metrorex a facut revizia si masuratoarea pe toata lungimea M2 si a demonstrat 'cu acte' ca din toata 'saracia', calea noastra e 'reglementara' si absolut in tolerantele de exploatare...drept pt care Bombardierii au 'restrunjit' bandajele...cica pe banii lor dar in final tot 'in paguba noastra' pentru ca orice restrunjire scurteaza durata de viata...Halal! Haram! Bairam!
P.S.
Scuze #Domix, am raspuns cu intarziere pentru ca trebuia sa-mi aleg cu grija cuvintele...
Cand s-au observat 'probleme', Bombardierii au incercat sa dea vina pe calea de rulare (stiind prea bine ca avem probleme cu intretinerea corecta ca la 'instructie' din lipsa de fonduri) si sa pretinda inlocuirea sinelor cu sine noi...
Metrorex a facut revizia si masuratoarea pe toata lungimea M2 si a demonstrat 'cu acte' ca din toata 'saracia', calea noastra e 'reglementara' si absolut in tolerantele de exploatare...drept pt care Bombardierii au 'restrunjit' bandajele...cica pe banii lor dar in final tot 'in paguba noastra' pentru ca orice restrunjire scurteaza durata de viata...Halal! Haram! Bairam!
P.S.
Scuze #Domix, am raspuns cu intarziere pentru ca trebuia sa-mi aleg cu grija cuvintele...
- George
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
George
De acord! Crede-ma, stiu foarte bine...
subway guru wrote:
@George:
Faci o confuzie grava si impardonabila...
Confunzi politicienii si 'activistii' cu profesionistii si 'specialistii'...
Ƒuturisti si adevarati patrioti sunt doar acestia din urma, cei ce vor doar tot ce e mai bun pentru tzara si neamul nostru...ceilaltzi...au fost si sunt...cum sunt...vai de ceapa lor...
De acord! Crede-ma, stiu foarte bine...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
subway guru
Proiect de proporţii promis de şefii Metrorex şi Anca Boagiu: metrourile vor circula suprateran, pe linia de tren, şi vor înconjura tot Bucureştiul
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 32395.html
5 aprilie 2012, 09:19 | Autor: Vlad Ignat
Lucrările la inelul feroviar din jurul Bucureştiului care va lega liniile de metrou cu cele de cale ferată vor începe în luna mai. Prima variantă a proiectului a fost estimată la 500 de milioane de euro, bani pe care şefii Metrorex vor să-i obţină de la Uniunea Europeană.
Un nou proiect important de infrastructură va începe luna viitoare în Capitală. Este vorba despre o linie de metrou care să circule pe centura feroviară existentă în jurul Bucureştiului.
În acest moment, pe inelul feroviar merg exclusiv trenuri de marfă, iar starea infrastructurii este precară şi nu ar permite un trafic intens. “În prima etapă se va reface infrastructura feroviară utilizând surse proprii ale CFR Infrastructură. Aceasta va consta în schimbarea unor traverse, cupoane de cale ferată, şi igienizarea staţiilor, astfel încât viteza comercială să fie crescută de la 15 km/h la 50 km/h. Lucrările se vor realiza de către angajaţi ai căilor ferate.
Fondurile sunt alocate din bugetul pe anul 2012”, a explicat Laura Gafencu, consilier al ministrului Transporturilor.
Ea a adăugat că aceste lucrări de îmbunătăţire a infrastructurii ar trebui finalizate în două luni.
“Etapa a doua va avea la bază un studiu de fezabilitate care să dea posibilitatea unor investiţii de anvergură în infrastructura feroviară. Ne dorim ca ele să fie făcute din fonduri comunitare”, a mai spus Laura Gafencu.
În această a doua fază, proiectul va presupune crearea de noi staţii de oprire care să dea posibilitatea preluării călătorilor din zonele rezidenţiale ce
s-au dezvoltat în ultima perioadă, respectiv transportul angajaţilor înspre locurile de muncă aflate în zona centurii Capitalei.
Iniţiativa a fost a Ancăi Boagiu
Ideea unui astfel de proiect a fost lansată în 2011 de ex-ministrul Transporturilor, Anca Boagiu. El urmărea unirea infrastructurii Metrorex cu cea a Căilor Ferate.
Atunci, au fost avansate două variante de executare a lucrărilor. În prima variantă şi cea mai probabilă se avea în vedere construirea a 27 de noi staţii supraterane şi 15 parcări destinate celor care vin din afara Capitalei cu maşina. Drumul până în centru ar urma să fie făcut cu trenul. În acest fel, mare parte din aglomeraţia cauzată de traficul intens ar fi evitată.
Proiectul includea de asemenea şi extinderea cu 2,6 km a reţelei de metrou existentă, astfel încât fiecare capăt al liniei Pipera-IMGB să se unească cu infrastructura feroviară. Acest tronson al metroului este, momentan, singurul care iese la suprafață.
Practic, acest tren ar fi unul suburban, cu traseu suprateran cu menirea de a facilita accesul în Bucureşti din zona sa adiacentă. Această primă variantă a proiectului a fost estimată la 500 de milioane de euro, bani pe care autorităţile române au declarat că speră să-i poată obţine de la UE.
Cea de-a doua variantă ar fi mai ieftină – doar 380 de milioane de euro şi, implicit, mai puţine facilităţi, staţii şi parcări.
Pe aceste magistrale supraterane ar urma să circule 10 trenuri electrificate de tipul Săgeţii Albastre, la interval de 15 minute pe fiecare sens.
Proiect de proporţii promis de şefii Metrorex şi Anca Boagiu: metrourile vor circula suprateran, pe linia de tren, şi vor înconjura tot Bucureştiul
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 32395.html
5 aprilie 2012, 09:19 | Autor: Vlad Ignat
Lucrările la inelul feroviar din jurul Bucureştiului care va lega liniile de metrou cu cele de cale ferată vor începe în luna mai. Prima variantă a proiectului a fost estimată la 500 de milioane de euro, bani pe care şefii Metrorex vor să-i obţină de la Uniunea Europeană.
Un nou proiect important de infrastructură va începe luna viitoare în Capitală. Este vorba despre o linie de metrou care să circule pe centura feroviară existentă în jurul Bucureştiului.
În acest moment, pe inelul feroviar merg exclusiv trenuri de marfă, iar starea infrastructurii este precară şi nu ar permite un trafic intens. “În prima etapă se va reface infrastructura feroviară utilizând surse proprii ale CFR Infrastructură. Aceasta va consta în schimbarea unor traverse, cupoane de cale ferată, şi igienizarea staţiilor, astfel încât viteza comercială să fie crescută de la 15 km/h la 50 km/h. Lucrările se vor realiza de către angajaţi ai căilor ferate.
Fondurile sunt alocate din bugetul pe anul 2012”, a explicat Laura Gafencu, consilier al ministrului Transporturilor.
Ea a adăugat că aceste lucrări de îmbunătăţire a infrastructurii ar trebui finalizate în două luni.
“Etapa a doua va avea la bază un studiu de fezabilitate care să dea posibilitatea unor investiţii de anvergură în infrastructura feroviară. Ne dorim ca ele să fie făcute din fonduri comunitare”, a mai spus Laura Gafencu.
În această a doua fază, proiectul va presupune crearea de noi staţii de oprire care să dea posibilitatea preluării călătorilor din zonele rezidenţiale ce
s-au dezvoltat în ultima perioadă, respectiv transportul angajaţilor înspre locurile de muncă aflate în zona centurii Capitalei.
Iniţiativa a fost a Ancăi Boagiu
Ideea unui astfel de proiect a fost lansată în 2011 de ex-ministrul Transporturilor, Anca Boagiu. El urmărea unirea infrastructurii Metrorex cu cea a Căilor Ferate.
Atunci, au fost avansate două variante de executare a lucrărilor. În prima variantă şi cea mai probabilă se avea în vedere construirea a 27 de noi staţii supraterane şi 15 parcări destinate celor care vin din afara Capitalei cu maşina. Drumul până în centru ar urma să fie făcut cu trenul. În acest fel, mare parte din aglomeraţia cauzată de traficul intens ar fi evitată.
Proiectul includea de asemenea şi extinderea cu 2,6 km a reţelei de metrou existentă, astfel încât fiecare capăt al liniei Pipera-IMGB să se unească cu infrastructura feroviară. Acest tronson al metroului este, momentan, singurul care iese la suprafață.
Practic, acest tren ar fi unul suburban, cu traseu suprateran cu menirea de a facilita accesul în Bucureşti din zona sa adiacentă. Această primă variantă a proiectului a fost estimată la 500 de milioane de euro, bani pe care autorităţile române au declarat că speră să-i poată obţine de la UE.
Cea de-a doua variantă ar fi mai ieftină – doar 380 de milioane de euro şi, implicit, mai puţine facilităţi, staţii şi parcări.
Pe aceste magistrale supraterane ar urma să circule 10 trenuri electrificate de tipul Săgeţii Albastre, la interval de 15 minute pe fiecare sens.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
andrei11
Pe cuvant de onoare ca cei ce propun astfel de solutii le lipseste ceva din capatana aia patrata.
1) Centura CFR nu prea leaga nimic cu nimic.
2) Centura CFR fara RAZE e degeaba.
Sa vedem ce "raze" are centura asta :
a) GdN
b) Republica
c) Progresu.
Cam slabut...
Pe cuvant de onoare ca cei ce propun astfel de solutii le lipseste ceva din capatana aia patrata.
1) Centura CFR nu prea leaga nimic cu nimic.
2) Centura CFR fara RAZE e degeaba.
Sa vedem ce "raze" are centura asta :
a) GdN
b) Republica
c) Progresu.
Cam slabut...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Dr2005
d) Bucureşti Cotroceni
e) Bucureşti Obor
andrei11 wrote:
Sa vedem ce "raze" are centura asta :
[...].
d) Bucureşti Cotroceni
e) Bucureşti Obor
- sss
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
sss
Cu parere de rau, nu cred ca va mai exista vreodata optiunea Bucuresti Cotroceni...
Dr2005 wrote:andrei11 wrote:
Sa vedem ce "raze" are centura asta :
[...].
d) Bucureşti Cotroceni
e) Bucureşti Obor
Cu parere de rau, nu cred ca va mai exista vreodata optiunea Bucuresti Cotroceni...
- lecter
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
lecter
Cred ca se refera la Cotroceni-ul din vest, linie utilizata parca si acum de marfare...
Cred ca se refera la Cotroceni-ul din vest, linie utilizata parca si acum de marfare...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Dr2005
Infrastructura există, staţia Bucureşti Cotroceni la fel. Deci se poate revitaliza.
Infrastructura există, staţia Bucureşti Cotroceni la fel. Deci se poate revitaliza.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Dominatrix
Si daca se revitalizeaza gara Cotroceni, cui ii va folosi? Gara este amplasata prost, fara nici o legatura usoara cu transportul public. Mai degraba, o solutie ar fi gara subterana de la Razoare. Vise...
Si daca se revitalizeaza gara Cotroceni, cui ii va folosi? Gara este amplasata prost, fara nici o legatura usoara cu transportul public. Mai degraba, o solutie ar fi gara subterana de la Razoare. Vise...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination