Topic: Discutii - Lucrari statia Orizont
773 posts, 254814 views
📖 Pagination options
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
cristi232
Totusi, divagam un pic aici, caci , oricum, nu se mai poate schimba nimic.
Ar fi de discutat necesitatea localizarii statiilor (sau era). Din toate punctele de vedere, doar acestea erau necesare, IN DRUMUL TABEREI:
1) statia Raul Doamnei cu iesiri (guri) la intersectia Bd Dr Taberei/Raul Doamnei si la intersectia Raul Doamnei/Bd Ghencea;
2) statia Brancusi cu iesiri la intersectia Bd Dr Taberei/Valea Argesului si la intersectia Bd Dr Taberei/Valea Ialomitei;
3) statia Parc Drumul Taberei cu iesiri la Poiana Muntelui si la pasajul pietonal/comercial, de sub intersectia Bd Dr Taberei/Str Brasov;
4) statia Favorit cu iesiri la 34 si la pasajul pietonal/comercial, de sub intersectia Str Sibiu/Bd Dr Taberei;
5) statia Orizont cu iesiri la Complex orizont si bd V Milea/ Bd Dr Taberei;
6) statia si depoul V Ialomitei actuala;
7) eventual, statia Romancierilor actuala.
Este exact TOT ce avea nevoie Drumul Taberei (daca tot s-a hotarat suprimarea statiei Stadion Ghencea).
O prostie, inlocuirea suprimatei cu statia DT 34.
Aproape nici nu pleaca trenul in intregime de la Favorit si intra cu cabina in DT 34
Cu galben e varianta Metrorex , cu orange varianta mea.
Varianta Metrorex si a mea.png (1.38 MB; downloaded 6435 times)
Totusi, divagam un pic aici, caci , oricum, nu se mai poate schimba nimic.
Ar fi de discutat necesitatea localizarii statiilor (sau era). Din toate punctele de vedere, doar acestea erau necesare, IN DRUMUL TABEREI:
1) statia Raul Doamnei cu iesiri (guri) la intersectia Bd Dr Taberei/Raul Doamnei si la intersectia Raul Doamnei/Bd Ghencea;
2) statia Brancusi cu iesiri la intersectia Bd Dr Taberei/Valea Argesului si la intersectia Bd Dr Taberei/Valea Ialomitei;
3) statia Parc Drumul Taberei cu iesiri la Poiana Muntelui si la pasajul pietonal/comercial, de sub intersectia Bd Dr Taberei/Str Brasov;
4) statia Favorit cu iesiri la 34 si la pasajul pietonal/comercial, de sub intersectia Str Sibiu/Bd Dr Taberei;
5) statia Orizont cu iesiri la Complex orizont si bd V Milea/ Bd Dr Taberei;
6) statia si depoul V Ialomitei actuala;
7) eventual, statia Romancierilor actuala.
Este exact TOT ce avea nevoie Drumul Taberei (daca tot s-a hotarat suprimarea statiei Stadion Ghencea).
O prostie, inlocuirea suprimatei cu statia DT 34.
Aproape nici nu pleaca trenul in intregime de la Favorit si intra cu cabina in DT 34
Cu aproximatie de cativa metri, acestea sunt distantele intre gurile actuale.
M5 Razoare-Piata Dr Tab.png (1.36 MB; downloaded 6614 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
Dominatrix
Solutia adevarata de perspectiva pentru M5 in partea de vest si pentru care trebuie lasata o portita = extindere spre Domnesti via Prelungirea Ghencea, atunci cand va fi cazul.
cristi232 wrote:Statia DT34 a fost de la inceput inclusa in proiect, deci nu a aparut ulterior dupa renuntarea la prelungirea spre Ghencea. De fapt, metroul la Stadionul Ghencea - via "carligul" cunoscut pe bucla Drumul Taberei - a fost o ambitie prosteasca a lui Miron Mitrea. Mai bine ca s-a renuntat la ea, mai ales ca adevaratul nod intermodal pe M5 in partea de vest va fi la statia Parc Drumul Taberei, in principal datorita conexiunii cu metroul usuratic 41.
(daca tot s-a hotarat suprimarea statiei Stadion Ghencea).
O prostie, inlocuirea suprimatei cu statia DT 34.
Solutia adevarata de perspectiva pentru M5 in partea de vest si pentru care trebuie lasata o portita = extindere spre Domnesti via Prelungirea Ghencea, atunci cand va fi cazul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
subway guru
Restricții noi de circulație, timp de jumătate de an, pe str. Drumul Taberei din cauza lucrărilor la metrou
23 Mar, 15:27 / B365
Circulația rutieră va fi restricționată pe strada Drumul Taberei, între Intr. Lt. Av. Gheorghe Caranda şi Bdul. Vasile Milea, timp de jumătate de an.
http://b365.ro/news/noi-res ... la-metrou/
În scopul realizării obiectivului „Magistrala de metrou 5 – Drumul Taberei – Universitate”, in perioada 26 martie 2012, ora 2400, – 30 septembrie 2012, circulația rutieră va fi restricționată pe strada Drumul Taberei, între Intr. Lt. Av. Gheorghe Caranda şi Bdul. Vasile Milea.
Traficul rutier se va desfăşura pe câte două benzi de circulaţie pe fiecare sens, pe zona rămasă liberă, în dreptul lucrărilor, informează Primăria Capitalei.
Conducătorii auto sunt rugaţi să circule cu maximă atenţie in zonele mai sus menţionate şi să respecte cu stricteţe semnificaţia indicatoarelor şi a marcajelor rutiere.
Joi, Primăria Capitalei a anunțat că, tot din cauza lucrărilor la M5, la staţia de metrou “Romancierilor”, circulaţia rutiera pe strada Drumul Taberei, între străzile Nera şi Valea Argeşului, va fi deviată, începând de vineri, 23 martie, de la ora 10:00, și până pe 23 iulie, la ora 24:00.
În acest interval, vor fi menținute câte două benzi de circulaţie pe fiecare sens.
Restricții noi de circulație, timp de jumătate de an, pe str. Drumul Taberei din cauza lucrărilor la metrou
23 Mar, 15:27 / B365
Circulația rutieră va fi restricționată pe strada Drumul Taberei, între Intr. Lt. Av. Gheorghe Caranda şi Bdul. Vasile Milea, timp de jumătate de an.
http://b365.ro/news/noi-res ... la-metrou/
În scopul realizării obiectivului „Magistrala de metrou 5 – Drumul Taberei – Universitate”, in perioada 26 martie 2012, ora 2400, – 30 septembrie 2012, circulația rutieră va fi restricționată pe strada Drumul Taberei, între Intr. Lt. Av. Gheorghe Caranda şi Bdul. Vasile Milea.
Traficul rutier se va desfăşura pe câte două benzi de circulaţie pe fiecare sens, pe zona rămasă liberă, în dreptul lucrărilor, informează Primăria Capitalei.
Conducătorii auto sunt rugaţi să circule cu maximă atenţie in zonele mai sus menţionate şi să respecte cu stricteţe semnificaţia indicatoarelor şi a marcajelor rutiere.
Joi, Primăria Capitalei a anunțat că, tot din cauza lucrărilor la M5, la staţia de metrou “Romancierilor”, circulaţia rutiera pe strada Drumul Taberei, între străzile Nera şi Valea Argeşului, va fi deviată, începând de vineri, 23 martie, de la ora 10:00, și până pe 23 iulie, la ora 24:00.
În acest interval, vor fi menținute câte două benzi de circulaţie pe fiecare sens.
- ebujie
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
ebujie
Am si eu o curiozitate.
In harta de mai jos am schitat (cu rosu) mai mult sau mai putin la scara pozitia statiei de metrou orizont.
Intrebarea care ma roade pe mine este:
Ce se va intampla, cand lucrarile la statie ajung in dreptul zonei hasurate (intersectie)?
Cu aceasta intrebare ating urmatoarele puncte:
> Troleibuze?
> Autobuze (139 si 105)
> Trafic Auto general
Exista vreo tehnica de a lucra in zona respectiva fara a opri circulatia pe vasile milea?
Poate mai corect era daca intrebam fara a opri prea mult.
Am si eu o curiozitate.
In harta de mai jos am schitat (cu rosu) mai mult sau mai putin la scara pozitia statiei de metrou orizont.
Intrebarea care ma roade pe mine este:
Ce se va intampla, cand lucrarile la statie ajung in dreptul zonei hasurate (intersectie)?
Cu aceasta intrebare ating urmatoarele puncte:
> Troleibuze?
> Autobuze (139 si 105)
> Trafic Auto general
Dilema vasile Milea
orizont.jpg (67.6 KB; downloaded 5982 times)
Exista vreo tehnica de a lucra in zona respectiva fara a opri circulatia pe vasile milea?
Poate mai corect era daca intrebam fara a opri prea mult.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
andrei11
Se va lucra "pe bucatele" - o juma de strada si dupa aceea cealalta jumatate. Sau se imparte strada in 3 treimi sau in cate parti vreti voi, se lucreaza numai o parte si pe restul se circula. La fel se va proceda si la "Rau" ( statie & rebrusment ) ca sa nu se intrerupa circulatia pe B-dul Dr. Taberei.
Evident cu trei treimi patru patrimi cinci cincimi am exagerat eu, cel mai probabil se va imparti pe jumatate strada.
Se va lucra "pe bucatele" - o juma de strada si dupa aceea cealalta jumatate. Sau se imparte strada in 3 treimi sau in cate parti vreti voi, se lucreaza numai o parte si pe restul se circula. La fel se va proceda si la "Rau" ( statie & rebrusment ) ca sa nu se intrerupa circulatia pe B-dul Dr. Taberei.
Evident cu trei treimi patru patrimi cinci cincimi am exagerat eu, cel mai probabil se va imparti pe jumatate strada.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
Nightwolf
Se va intampla exact ce s-a intamplat si pe DN1 cand au facut pasajul ... fifty-fifty ... cel mai greu o sa fie pt pietoni ...
Se va intampla exact ce s-a intamplat si pe DN1 cand au facut pasajul ... fifty-fifty ... cel mai greu o sa fie pt pietoni ...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
George
Ca intotdeauna!
Deja zona aia e foarte greu practicabila pentru pietoni si biciclisti...sa zicem ca ultimii au alternative...
Nightwolf wrote:
... cel mai greu o sa fie pt pietoni ...
Ca intotdeauna!
Deja zona aia e foarte greu practicabila pentru pietoni si biciclisti...sa zicem ca ultimii au alternative...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
Robert24
Amplasamentul statiei
Amplasamentul statiei
orizont.jpg (615.79 KB; downloaded 5618 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
Slasher1985
Statia Orizont se construieste in regim binar. 0 inseamna NOT DONE, 1 inseamna DONE.
Statia Orizont se construieste in regim binar. 0 inseamna NOT DONE, 1 inseamna DONE.
- subway guru
-
Posted:
-
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
GAC
Avand in vedere ca Lucrul la PM de la Academie este incheiat, dupa mai bine de 8 luni, ma gandesc cat va dura la Orizont, avand in vedere ca aceasta statie are si macaz.
In acest context, ma intreb oare daca echipajul de la Orizont va avea suficient timp sa sape, in asa fel incat sa nu tina lucrarea pe loc, deoarece cartitele par pregatite pentru actiune. Mai mult, presupunand ca vor sapa 20 de m pe zi, tot vor ajunge la orizont intr-o luna.
Astfel exista roscul ca lucrarea sa fie intarziata din aceasta cauza. Prin urmare consider ca ar fi fost mai bine daca ar fi inceput lucrarile la PM, in ordinea in care vor trece cartitele.
Acum sper ca la aceasta statie, sa aduca mai multe utilaje kelly, ca sa termine mai repede. Deja sunt disponibile cele de la Academie, si in 2 luni, cred ca vor termina si la DT 34, sau Brancusi, care sunt in stadiu destul de avansat.
Avand in vedere ca Lucrul la PM de la Academie este incheiat, dupa mai bine de 8 luni, ma gandesc cat va dura la Orizont, avand in vedere ca aceasta statie are si macaz.
In acest context, ma intreb oare daca echipajul de la Orizont va avea suficient timp sa sape, in asa fel incat sa nu tina lucrarea pe loc, deoarece cartitele par pregatite pentru actiune. Mai mult, presupunand ca vor sapa 20 de m pe zi, tot vor ajunge la orizont intr-o luna.
Astfel exista roscul ca lucrarea sa fie intarziata din aceasta cauza. Prin urmare consider ca ar fi fost mai bine daca ar fi inceput lucrarile la PM, in ordinea in care vor trece cartitele.
Acum sper ca la aceasta statie, sa aduca mai multe utilaje kelly, ca sa termine mai repede. Deja sunt disponibile cele de la Academie, si in 2 luni, cred ca vor termina si la DT 34, sau Brancusi, care sunt in stadiu destul de avansat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
Utilizator anonim
La Orizont se vor turna cam 8120 mc de beton in peretii mulati, la Academia Militara au fost 10150, deci avem mai putin aici. Plus ca la AM au fost si probleme cu devierea retelelor electrica. Ca o parere personala estimez ca prin septembrie avem peretii gata aici.
La Orizont se vor turna cam 8120 mc de beton in peretii mulati, la Academia Militara au fost 10150, deci avem mai putin aici. Plus ca la AM au fost si probleme cu devierea retelelor electrica. Ca o parere personala estimez ca prin septembrie avem peretii gata aici.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination