Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 552503 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Si in final, comunicatul MT:
http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=64
# 16-12-2011
Finanţare BEI de 465 milioane euro pentru tronsonul de metrou Universitate-Pantelimon
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, doamna Anca Boagiu, a participat astăzi la sediul Ministerului Finanţelor Publice, la semnarea contractului de finanţare prin care Banca Europeană de Investiţii va acorda un credit de 465 de milioane de euro pentru realizarea tronsonului de metrou Universitate-Pantelimon din cadrul magistralei 5 Drumul Taberei-Pantelimon. Suma va asigura cheltuielile şi pentru realizarea depoului Pantelimon, dar şi pentru achiziţionarea a 30 de trenuri noi de metrou. “Suntem la al 5 lea contract de finanțare BEI pentru modernizarea metroului bucureștean, precedentele 4 având o valoare totală de aproximativ 650 mil.euro. Cu memorandumul de astăzi vom ajunge la 1,1 miliarde euro fonduri BEI pentru modernizarea și extinderea rețelei de metrou din București.
Magistrala 5 de metrou este primul proiect pe care îl facem de la zero după 1990 și face parte din cel mai ambițios program de modernizare a infrastructurii pe care l-a avut România după Revoluție. Dacă pe tronsonul de la Drumul Taberei deja au început lucrărileși am putut vedea cu toții stadiul lor, în urma semnării acestui memorandum de finanțare estimăm că anul viitor vor începe lucrările de la Eroilor spre Piața Iancului cu o durată de 4 ani, iar în 2014 vor demara și lucrările de la Piața Iancului la Pantelimon cu aceeaşi durată de execuţie”, a declarat ministrul Anca Boagiu.
Tronsonul Universitate – Pantelimon va avea o lungime de 7,4 km şi va cuprinde 12 staţii de metrou. Valoarea totală a proiectului este de 1,29 miliarde Euro din care 465 milioane Euro credit BEI şi 827 milioane euro de la Bugetul de stat.
Si in final, comunicatul MT:
http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=64
# 16-12-2011
Finanţare BEI de 465 milioane euro pentru tronsonul de metrou Universitate-Pantelimon
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, doamna Anca Boagiu, a participat astăzi la sediul Ministerului Finanţelor Publice, la semnarea contractului de finanţare prin care Banca Europeană de Investiţii va acorda un credit de 465 de milioane de euro pentru realizarea tronsonului de metrou Universitate-Pantelimon din cadrul magistralei 5 Drumul Taberei-Pantelimon. Suma va asigura cheltuielile şi pentru realizarea depoului Pantelimon, dar şi pentru achiziţionarea a 30 de trenuri noi de metrou. “Suntem la al 5 lea contract de finanțare BEI pentru modernizarea metroului bucureștean, precedentele 4 având o valoare totală de aproximativ 650 mil.euro. Cu memorandumul de astăzi vom ajunge la 1,1 miliarde euro fonduri BEI pentru modernizarea și extinderea rețelei de metrou din București.
Magistrala 5 de metrou este primul proiect pe care îl facem de la zero după 1990 și face parte din cel mai ambițios program de modernizare a infrastructurii pe care l-a avut România după Revoluție. Dacă pe tronsonul de la Drumul Taberei deja au început lucrărileși am putut vedea cu toții stadiul lor, în urma semnării acestui memorandum de finanțare estimăm că anul viitor vor începe lucrările de la Eroilor spre Piața Iancului cu o durată de 4 ani, iar în 2014 vor demara și lucrările de la Piața Iancului la Pantelimon cu aceeaşi durată de execuţie”, a declarat ministrul Anca Boagiu.
Tronsonul Universitate – Pantelimon va avea o lungime de 7,4 km şi va cuprinde 12 staţii de metrou. Valoarea totală a proiectului este de 1,29 miliarde Euro din care 465 milioane Euro credit BEI şi 827 milioane euro de la Bugetul de stat.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Robert24
Nu stiu daca cineva a pus aceste informatii pe undeva...
Extrase din Documentatia de atribuire de servicii de consultanta M5 Universitate - Pantelimon
Statii:
CA Rosetti - Central
Calea Mosilor - Central
Foisorul de Foc - Central
Matasari - Central
Piata Iancului 2 - Central
Victor Manu - Central
Stadionul National - Central
Chisinau - Central
Morarilor - Central
Spital Sf. Pantelimon - Central
Granitul - Central
Pantelimon (1/2) - Laterale
STATIA C.A. ROSETTI
Amplasament
Staţia „C.A.Rosetti” este amplasata sub Piata Rosetti si, partial (in capatul de vest al pietei),.sub B-dul Carol.
STATIA CALEA MOSILOR
Amplasament
Staţia „Calea Mosilor” este amplasata sub carosabilul B-dului Carol, pe tronsonul dintre intersectia cu B-dul Calea Mosilor si Piata Pache Protopopescu. In prelungirea statei spre est se va realiza o zona de galerie situata sub Piata Pache Protopopescu.
Statia urmeaza sa devina statie de corespondenta cu Magistrala – Rahova-Colentina, urmand sa permita legatura directa la nivel peron cu viitoarea statie Carol I amplasata pe Calea Mosilor.
STATIA FOISORUL DE FOC
Amplasament
Staţia „Foisorul de Foc” este amplasata la intersectia B-dului Pache Protopopescu cu str.Traian.
STATIA MATASARI
Amplasament
Staţia „Matasari” este amplasata sub carosabilul B-dului Pache Protopopescu, axul central al statiei fiind situat in zona intersectiei cu str. Matasari.
STATIA PIATA IANCULUI2
Amplasament
Statia de metrou „Piata Iancului 2” este o statie subterana cu vestibule si pasaje de legatura subterane de o parte si de alta a soselei Iancului si a soselei Mihai Bravu, amplasata sub carosabilul sos. Iancului, la intersectia cu sos. Mihai Bravu.
STATIA VICTOR MANU
Amplasament
Statia de metrou „Victor Manu” este o statie subterana cu nivel vestibul subteran, amplasata sub carosabilul Soseaua Iancului; legatura cu suprafata se face prin accese si pasaje care au rol de a conduce catre cele doua vestibule ale statiei.
STATIA STADIONUL NATIONAL
Amplasament
Statia de metrou „Stadionul National” este o statie subterana cu doua vestibule si pasaje care au atat rolul de a conduce catre vestibulele ale statiei cat si rol de subtraversare; statia este amplasata la intersectia Soselei Iancului si Soseaua Pantelimon.
STATIA CHISINAU
Amplasament
Statia de metrou „Chisinau” este o statie subterana cu doua vestibule si pasaje care au rol de a conduce catre atat rolul de a conduce catre vestibulele ale statiei cat si rol de subtraversare, statia este amplasata la intersectia Soselei Iancului cu B-dul Chisinau.
STATIA MORARILOR
Amplasament
Statia de metrou „Morarilor” este o statie cu vestibul si pasaje de legatura subterane de o parte si de alta a sos. Pantelimon, amplasata sub carosabilul sos. Pantelimon, la intersectia cu sos. Fundeni.
STATIA SPITAL SF. PANTELIMON
Amplasament
Statia de metrou „Spitalul SF. Pantelimon” este o statie cu vestibule subterane cu accese de o parte si de alta a sos. Pantelimon; statia este amplasata sub carosabilul sos. Pantelimon.
STATIA GRANITUL
Amplasament
Statia de metrou „Granitul” este amplasata in zona intersectiei sos. Vergului cu sos. Pantelimon; statia are vestibule subterane cu accese de o parte si de alta a sos. Pantelimon.
STATIA PANTELIMON
Amplasament
Statia de metrou „Pantelimon” este amplasata sub carosabilul Sos. Garii Catelu, in apropiere de intersectia cu sos. Pantelimon;
Statia Pantelimon (fosta Antilopa) este statie existenta ce urmeaza a se extinde.
Statia existenta are un vestibul subteran si un singur peron lateral, ea urmand a fi completata cu inca o nava si un vestibul. In final statia Pantelimon urmeaza a avea doua vestibule laterale amplasate de o parte si de alta a soselei si doua peroane laterale, la acelasi nivel cu vestibulul, intre care se va asigura legatura printr-un pasaj pietonal de subtraversare a liniilor.
Statia este prevazuta cu doua accese de o parte si de alta a sos. Garii Catelu, unul existent si unul propus.
Pe traseul de metrou Universitate - Pantelimon ce formeaza tronsonul 2 al Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei - Pantelimon, se propune a se monta o cale de rulare dubla, la care se adauga acolo unde este posibil, o a treia linie de garare sau chiar grupe de linii de parcare.
Pentru exploatarea magistralei de metrou studiata, caracteristicile tehnice ale dispozitivului de linii propus, asigura o viteza comerciala de 36km/ora, la o capacitate de transport estimate la 50000 calatori/h/sens, la o frecventa de 90”.
Deoarece calea de rulare este realizata in tunele cu diametrul de 6.4m, nu a existat posibilitatea realizarii de linii suplimentare de parcare sau de evitare intre statii.
De aceea s-au amenajat alaturat statiilor Stadion National si Granitul cate o grupa de linii, dupa cum urmeaza:
- alaturat statiei Stadion National se va realiza o remiza pentru parcare si intretinere curenta;
- dispozitivul de linii este format din 5(cinci) linii de parcare si o linie prevazuta cu canal de revizie;
- in statia Granitul, dispozitivul de linii propus, cuprinde pe langa liniile de circulatie un mic depou format din 4(patru) linii de parcare si 5(cinci) linii cu canale de revizie. Pe liniile cu canal vor fi amenajate un strung de bandaje, o baterie de vinciuri si o statie de spalare.
Structura traseului caii cuprinde in total 21452m cale de rulare simpla.
Pe categorii de solutii situatia se prezinta astfel:
- cale de rulare pe piatra sparta – 6677m din care: se va realiza in galerii si statii - 6677m
- cale de rulare pe traverse de beton tip 2B - 13209m din care : se vor realiza in galerii si statii - 4355m/ se vor realiza pe tunele de 6,4m - 8854m.
- cale de rulare pe canale de revizie – 1566m.
Nu stiu daca cineva a pus aceste informatii pe undeva...
Extrase din Documentatia de atribuire de servicii de consultanta M5 Universitate - Pantelimon
Statii:
CA Rosetti - Central
Calea Mosilor - Central
Foisorul de Foc - Central
Matasari - Central
Piata Iancului 2 - Central
Victor Manu - Central
Stadionul National - Central
Chisinau - Central
Morarilor - Central
Spital Sf. Pantelimon - Central
Granitul - Central
Pantelimon (1/2) - Laterale
STATIA C.A. ROSETTI
Amplasament
Staţia „C.A.Rosetti” este amplasata sub Piata Rosetti si, partial (in capatul de vest al pietei),.sub B-dul Carol.
STATIA CALEA MOSILOR
Amplasament
Staţia „Calea Mosilor” este amplasata sub carosabilul B-dului Carol, pe tronsonul dintre intersectia cu B-dul Calea Mosilor si Piata Pache Protopopescu. In prelungirea statei spre est se va realiza o zona de galerie situata sub Piata Pache Protopopescu.
Statia urmeaza sa devina statie de corespondenta cu Magistrala – Rahova-Colentina, urmand sa permita legatura directa la nivel peron cu viitoarea statie Carol I amplasata pe Calea Mosilor.
STATIA FOISORUL DE FOC
Amplasament
Staţia „Foisorul de Foc” este amplasata la intersectia B-dului Pache Protopopescu cu str.Traian.
STATIA MATASARI
Amplasament
Staţia „Matasari” este amplasata sub carosabilul B-dului Pache Protopopescu, axul central al statiei fiind situat in zona intersectiei cu str. Matasari.
STATIA PIATA IANCULUI2
Amplasament
Statia de metrou „Piata Iancului 2” este o statie subterana cu vestibule si pasaje de legatura subterane de o parte si de alta a soselei Iancului si a soselei Mihai Bravu, amplasata sub carosabilul sos. Iancului, la intersectia cu sos. Mihai Bravu.
STATIA VICTOR MANU
Amplasament
Statia de metrou „Victor Manu” este o statie subterana cu nivel vestibul subteran, amplasata sub carosabilul Soseaua Iancului; legatura cu suprafata se face prin accese si pasaje care au rol de a conduce catre cele doua vestibule ale statiei.
STATIA STADIONUL NATIONAL
Amplasament
Statia de metrou „Stadionul National” este o statie subterana cu doua vestibule si pasaje care au atat rolul de a conduce catre vestibulele ale statiei cat si rol de subtraversare; statia este amplasata la intersectia Soselei Iancului si Soseaua Pantelimon.
STATIA CHISINAU
Amplasament
Statia de metrou „Chisinau” este o statie subterana cu doua vestibule si pasaje care au rol de a conduce catre atat rolul de a conduce catre vestibulele ale statiei cat si rol de subtraversare, statia este amplasata la intersectia Soselei Iancului cu B-dul Chisinau.
STATIA MORARILOR
Amplasament
Statia de metrou „Morarilor” este o statie cu vestibul si pasaje de legatura subterane de o parte si de alta a sos. Pantelimon, amplasata sub carosabilul sos. Pantelimon, la intersectia cu sos. Fundeni.
STATIA SPITAL SF. PANTELIMON
Amplasament
Statia de metrou „Spitalul SF. Pantelimon” este o statie cu vestibule subterane cu accese de o parte si de alta a sos. Pantelimon; statia este amplasata sub carosabilul sos. Pantelimon.
STATIA GRANITUL
Amplasament
Statia de metrou „Granitul” este amplasata in zona intersectiei sos. Vergului cu sos. Pantelimon; statia are vestibule subterane cu accese de o parte si de alta a sos. Pantelimon.
STATIA PANTELIMON
Amplasament
Statia de metrou „Pantelimon” este amplasata sub carosabilul Sos. Garii Catelu, in apropiere de intersectia cu sos. Pantelimon;
Statia Pantelimon (fosta Antilopa) este statie existenta ce urmeaza a se extinde.
Statia existenta are un vestibul subteran si un singur peron lateral, ea urmand a fi completata cu inca o nava si un vestibul. In final statia Pantelimon urmeaza a avea doua vestibule laterale amplasate de o parte si de alta a soselei si doua peroane laterale, la acelasi nivel cu vestibulul, intre care se va asigura legatura printr-un pasaj pietonal de subtraversare a liniilor.
Statia este prevazuta cu doua accese de o parte si de alta a sos. Garii Catelu, unul existent si unul propus.
Pe traseul de metrou Universitate - Pantelimon ce formeaza tronsonul 2 al Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei - Pantelimon, se propune a se monta o cale de rulare dubla, la care se adauga acolo unde este posibil, o a treia linie de garare sau chiar grupe de linii de parcare.
Pentru exploatarea magistralei de metrou studiata, caracteristicile tehnice ale dispozitivului de linii propus, asigura o viteza comerciala de 36km/ora, la o capacitate de transport estimate la 50000 calatori/h/sens, la o frecventa de 90”.
Deoarece calea de rulare este realizata in tunele cu diametrul de 6.4m, nu a existat posibilitatea realizarii de linii suplimentare de parcare sau de evitare intre statii.
De aceea s-au amenajat alaturat statiilor Stadion National si Granitul cate o grupa de linii, dupa cum urmeaza:
- alaturat statiei Stadion National se va realiza o remiza pentru parcare si intretinere curenta;
- dispozitivul de linii este format din 5(cinci) linii de parcare si o linie prevazuta cu canal de revizie;
- in statia Granitul, dispozitivul de linii propus, cuprinde pe langa liniile de circulatie un mic depou format din 4(patru) linii de parcare si 5(cinci) linii cu canale de revizie. Pe liniile cu canal vor fi amenajate un strung de bandaje, o baterie de vinciuri si o statie de spalare.
Structura traseului caii cuprinde in total 21452m cale de rulare simpla.
Pe categorii de solutii situatia se prezinta astfel:
- cale de rulare pe piatra sparta – 6677m din care: se va realiza in galerii si statii - 6677m
- cale de rulare pe traverse de beton tip 2B - 13209m din care : se vor realiza in galerii si statii - 4355m/ se vor realiza pe tunele de 6,4m - 8854m.
- cale de rulare pe canale de revizie – 1566m.
Documentatie de atribuire Servicii de consultanta_M.5_Universitate - Pantelimon.rar
Documentatie de atribuire Servicii de consultanta_M.5_Universitate - Pantelimon.rar (665.63 KB; downloaded 454 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
Lucrările pe M5: în primăvară pornesc mașinile de forat spre Drumul Taberei
Primele cupe de pământ de pe şantierul de la Răzoare al metroului din Drumul Taberei au fost încărcate în camioane încă de la începutul lunii noiembrie. În prezent însă se lucrează la pereţii viitoarei staţii de pe Magistrala 5.
Lucrările care sunt in toi la Razoare presupun săparea unui şanţ în formă dreptunghiulară, adânc de 30 de metri care va fi umplut cu beton. Acesta va reprezenta practic pereţii viitoarei staţii de metrou după ce pământul dintre aceștia va fi excavat în totalitate. În spaţiul rămas liber vor fi introduse maşinile de forat care vor „pleca” prin subteran, atât spre Drumul Taberei cât şi spre Eroilor. Concret, prima etapă a lucrărilor de la Academia Militară presupune realizarea aşa-numiţilor „pereți mulați” – scheletul stației care va înghiți zeci de betoniere şi kilometri de fier beton.
VEZI AICI PLANUL DE SITUATIE AL STATIEI
„Excavatiile la pamantul de-acolo vor incepe de indata ce intreaga incinta de pereti mulati va fi realizata. In acelasi timp se realizeaza si putul de lansare al scutului. Într-o lună excavam pământul iar către primăvară vor pleca primele mașini de forat catre Drumul Taberei”, a declarat pentru B365.ro directorul Metrorex, Gheorghe Udriste.
De altfel, susțin reprezentanții companiei, tocmai din acest motiv, în comparație cu celelalte stații, la Academia Militară lucrările vor fi întotdeauna cu un pas înainte.
http://b365.ro/news/lucrari ... l-taberei/
Lucrările pe M5: în primăvară pornesc mașinile de forat spre Drumul Taberei
Primele cupe de pământ de pe şantierul de la Răzoare al metroului din Drumul Taberei au fost încărcate în camioane încă de la începutul lunii noiembrie. În prezent însă se lucrează la pereţii viitoarei staţii de pe Magistrala 5.
Lucrările care sunt in toi la Razoare presupun săparea unui şanţ în formă dreptunghiulară, adânc de 30 de metri care va fi umplut cu beton. Acesta va reprezenta practic pereţii viitoarei staţii de metrou după ce pământul dintre aceștia va fi excavat în totalitate. În spaţiul rămas liber vor fi introduse maşinile de forat care vor „pleca” prin subteran, atât spre Drumul Taberei cât şi spre Eroilor. Concret, prima etapă a lucrărilor de la Academia Militară presupune realizarea aşa-numiţilor „pereți mulați” – scheletul stației care va înghiți zeci de betoniere şi kilometri de fier beton.
VEZI AICI PLANUL DE SITUATIE AL STATIEI
„Excavatiile la pamantul de-acolo vor incepe de indata ce intreaga incinta de pereti mulati va fi realizata. In acelasi timp se realizeaza si putul de lansare al scutului. Într-o lună excavam pământul iar către primăvară vor pleca primele mașini de forat catre Drumul Taberei”, a declarat pentru B365.ro directorul Metrorex, Gheorghe Udriste.
De altfel, susțin reprezentanții companiei, tocmai din acest motiv, în comparație cu celelalte stații, la Academia Militară lucrările vor fi întotdeauna cu un pas înainte.
http://b365.ro/news/lucrari ... l-taberei/
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Situatia activitatilor pe 'frontul de vest' M5:
Academia Militara:
-devieri retele
-pereti mulati
Brancusi:
-devieri retele
-devieri trafic
-grinzi de ghidaj pt PM
Baza Progresul:
-descarcare echipamente TBM
Orizont:
-defrisari-terminat
-devieri retele
-devieri trafic
Drumul Taberei 34:
-defrisari
-devieri trafic
Favorit:
-defrisari
-devieri retele
-devieri trafic
Romancierilor:
-defrisari
-devieri trafic
Raul Doamnei:
-defrisari
-devieri trafic
Valea Ialomitei
-pereti mulati 'la greu'
-devieri retele
-devieri trafic
Situatia activitatilor pe 'frontul de vest' M5:
Academia Militara:
-devieri retele
-pereti mulati
Brancusi:
-devieri retele
-devieri trafic
-grinzi de ghidaj pt PM
Baza Progresul:
-descarcare echipamente TBM
Orizont:
-defrisari-terminat
-devieri retele
-devieri trafic
Drumul Taberei 34:
-defrisari
-devieri trafic
Favorit:
-defrisari
-devieri retele
-devieri trafic
Romancierilor:
-defrisari
-devieri trafic
Raul Doamnei:
-defrisari
-devieri trafic
Valea Ialomitei
-pereti mulati 'la greu'
-devieri retele
-devieri trafic
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
1.000 de copaci taiati pentru metrou
De la sfarsitul anului trecut, au inceput defrisarile in cartierul bucurestean Drumul Taberei pentru a facilita construirea Magistralei de Metrou 5.
Pana acum au fost scosi din radacina aproximativ 1000 de arbori, numar care se va mari in scurt timp pentru a finaliza lucrarile proiectate de Metrorex.
Reprezentantii organizatiilor de mediu sustin insa ca aceste taieri ar fi putut fi, in mare parte, evitate.
„Pana la aceasta data au fost defrisati si transplantati aproximativ 1.000 arbori, iar, pana la finalizarea lucrarilor, ar mai trebui defrisati si transplantati circa 1.079 de copaci, conform inventarierii realizate de inspectorii din cadrul ALPAB. Copacii defrisati au varsta cuprinsa intre cateva luni si 30 ani (...)”, a declarat, pentru Green Report, Gheorghe Udriste, director general Metrorex.
Suprafetele afectate de defrisari sunt, potrivit Metrorex, zone centrale aferente bulevardului Drumului Taberei, doar pe amplasamentul statiilor, trotuare, parcari, zone cu arbori situate intre trotuar si carosabil si, partial, zone cu arbori situate intre trotuar si unele blocuri.
Metrorex: Numarul copacilor defrisati, micsorat cat este posibil
„Aceste zone sunt necesare pentru executia lucrarilor de constructie a statiilor si acceselor de metrou la care lucrarile au fost demarate, devierilor de circulatie si a relocarii instalatiilor de utilitati publice aflate pe amplasamentul statiilor si acceselor. Pentru reducerea impactului asupra mediului se va reconsidera inventarierea initiala si se vor cauta solutii pentru diminuarea numarului de copaci defrisati”, a mai spus Gheorghe Udriste.
Prin compensare fata de copacii defrisati s-au plantat arbori tineri inainte de inceperea lucrarilor de defrisare in conformitate cu prevederile avizelor eliberate de Primaria Municipiului Bucuresti, in locurile indicate de catre aceasta, in Parcul Universitatii Politehnice Bucuresti, in Complexul de Recuperare aflat pe Soseaua Panduri 22, la Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti, cat si la Scoala pentru deficienti de auz, Sfanta Maria. Plantarea arborilor tineri se face de catre firma Ataldi si se va finaliza odata ce conditiile de plantare o vor permite.
Eco-Civica: Multi arbori puteau fi salvati
„Defrisarile determinate de lucrarile de la Magistrala 5 Metrou ar fi putut fi evitate, deoarece nu toate radacinile arborilor ajungeau pana la galerii. Degeaba se replanteaza copaci, deoarece unui copac ii trebuie in jur de 40 de ani ca sa ajunga la maturitate, iar aceste taieri de copaci din Drumul Taberei au, in primul rand, un impact negativ asupra sanatatii oamenilor", a declarat, pentru Green Report, Nicolae Radulescu Dobrogea, presedinte Eco-Civica.
"Toate plantarile de copaci sunt facute in conformitate cu recomandarile specialistilor ADP si ai Directiei de Mediu din PMB. Astfel vor fi plantati, acolo unde este cazul, puieti sau arbori ajunsi la maturitate, la stricta recomandare a specialistilor. Printre arborii taiati se numara si ce care incepusera sa se usuce sau cei foarte batrani", a spus Constantin Mustatea, sef Serviciul Urmarire Lucrari Investitii Metrorex.
Potrivit unui studiu, dat publicitatii de Institutul de Sanatate Publica, in urma cu 10 ani, cel putin 30 de bucuresteni mor din cauza poluarii inregistrate in Capitala, a explicat Dobrogea.
Costul plantarilor de arbori tineri, 200.000 lei
"Defrisari se fac si in alte cartiere bucurestene, iar acest lucru contribuie din plin la amplificarea efectului de sera, cat si la scaderea absorbtiei dioxidului de carbon”, a mai spus Nicolae Radulescu Dobrogea.
„Costul plantarii arborilor tineri este estimat la 200.000 lei si este suportat de achizitor. Speciile de arbori, ce au fost sau vor fi plantate, vor fi rezistente la conditiile de microclimat urban, iar printre acestea se numara stejari, frasini, carpeni, paltini argintii, paltini de munte sau platani. Selectia acestor specii a fost facuta in baza recomandarilor Directiei de Mediu din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti”, potrivit directorului general al Metrorex.
http://www.green-report.ro/stiri/1000-d ... tru-metrou
1.000 de copaci taiati pentru metrou
De la sfarsitul anului trecut, au inceput defrisarile in cartierul bucurestean Drumul Taberei pentru a facilita construirea Magistralei de Metrou 5.
Pana acum au fost scosi din radacina aproximativ 1000 de arbori, numar care se va mari in scurt timp pentru a finaliza lucrarile proiectate de Metrorex.
Reprezentantii organizatiilor de mediu sustin insa ca aceste taieri ar fi putut fi, in mare parte, evitate.
„Pana la aceasta data au fost defrisati si transplantati aproximativ 1.000 arbori, iar, pana la finalizarea lucrarilor, ar mai trebui defrisati si transplantati circa 1.079 de copaci, conform inventarierii realizate de inspectorii din cadrul ALPAB. Copacii defrisati au varsta cuprinsa intre cateva luni si 30 ani (...)”, a declarat, pentru Green Report, Gheorghe Udriste, director general Metrorex.
Suprafetele afectate de defrisari sunt, potrivit Metrorex, zone centrale aferente bulevardului Drumului Taberei, doar pe amplasamentul statiilor, trotuare, parcari, zone cu arbori situate intre trotuar si carosabil si, partial, zone cu arbori situate intre trotuar si unele blocuri.
Metrorex: Numarul copacilor defrisati, micsorat cat este posibil
„Aceste zone sunt necesare pentru executia lucrarilor de constructie a statiilor si acceselor de metrou la care lucrarile au fost demarate, devierilor de circulatie si a relocarii instalatiilor de utilitati publice aflate pe amplasamentul statiilor si acceselor. Pentru reducerea impactului asupra mediului se va reconsidera inventarierea initiala si se vor cauta solutii pentru diminuarea numarului de copaci defrisati”, a mai spus Gheorghe Udriste.
Prin compensare fata de copacii defrisati s-au plantat arbori tineri inainte de inceperea lucrarilor de defrisare in conformitate cu prevederile avizelor eliberate de Primaria Municipiului Bucuresti, in locurile indicate de catre aceasta, in Parcul Universitatii Politehnice Bucuresti, in Complexul de Recuperare aflat pe Soseaua Panduri 22, la Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti, cat si la Scoala pentru deficienti de auz, Sfanta Maria. Plantarea arborilor tineri se face de catre firma Ataldi si se va finaliza odata ce conditiile de plantare o vor permite.
Eco-Civica: Multi arbori puteau fi salvati
„Defrisarile determinate de lucrarile de la Magistrala 5 Metrou ar fi putut fi evitate, deoarece nu toate radacinile arborilor ajungeau pana la galerii. Degeaba se replanteaza copaci, deoarece unui copac ii trebuie in jur de 40 de ani ca sa ajunga la maturitate, iar aceste taieri de copaci din Drumul Taberei au, in primul rand, un impact negativ asupra sanatatii oamenilor", a declarat, pentru Green Report, Nicolae Radulescu Dobrogea, presedinte Eco-Civica.
"Toate plantarile de copaci sunt facute in conformitate cu recomandarile specialistilor ADP si ai Directiei de Mediu din PMB. Astfel vor fi plantati, acolo unde este cazul, puieti sau arbori ajunsi la maturitate, la stricta recomandare a specialistilor. Printre arborii taiati se numara si ce care incepusera sa se usuce sau cei foarte batrani", a spus Constantin Mustatea, sef Serviciul Urmarire Lucrari Investitii Metrorex.
Potrivit unui studiu, dat publicitatii de Institutul de Sanatate Publica, in urma cu 10 ani, cel putin 30 de bucuresteni mor din cauza poluarii inregistrate in Capitala, a explicat Dobrogea.
Costul plantarilor de arbori tineri, 200.000 lei
"Defrisari se fac si in alte cartiere bucurestene, iar acest lucru contribuie din plin la amplificarea efectului de sera, cat si la scaderea absorbtiei dioxidului de carbon”, a mai spus Nicolae Radulescu Dobrogea.
„Costul plantarii arborilor tineri este estimat la 200.000 lei si este suportat de achizitor. Speciile de arbori, ce au fost sau vor fi plantate, vor fi rezistente la conditiile de microclimat urban, iar printre acestea se numara stejari, frasini, carpeni, paltini argintii, paltini de munte sau platani. Selectia acestor specii a fost facuta in baza recomandarilor Directiei de Mediu din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti”, potrivit directorului general al Metrorex.
http://www.green-report.ro/stiri/1000-d ... tru-metrou
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Metroul din Drumul Taberei ar putea fi extins
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 34608.html
2 martie 2012, 14:03
Primăria Sectorului 6 şi Metrorex vor demara discuţiile cu Ministerul Transporturilor în vederea prelungirii liniei de metrou din Sectorul 6
Primarului Sectorului 6, Cristian Poteraş, a avut azi o întrevedere cu directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, la care s-au discutat mai multe probleme legate de lucrările la linia de metrou Eroilor - Drumul Taberei.
În timpul întrevederii, au fost punctate şi inconvenientele suportate de către cetăţenii Sectorului 6 pe tot parcursul lucrărilor la linia de metrou. Câteva dintre aspecte ar fi restricţionarea circulaţiei, atât pentru autoturisme, cât şi pentru mijloacele de transport în comun. De asemenea, în zona Valea Ialomiţei, traficul rutier este suspendat pe perioada lucrărilor.
Pentru ca toate aceste probleme să fie cunoscute de către cetăţeni şi pentru ca aceştia să fie încredinţaţi că strucura blocurilor nu va fi afectată de lucrările în subteran, Primarul Sectorului 6 a propus demararea unei campanii de informare a situaţiei existente la această oră precum şi stadiul în care se vor desfăşura lucrările la linia de metrou.
Mai mult, edilul sectorului 6 a propus ca linia de metrou să se prelungească de la punctul terminus Valea Ialomiţei până la Prelungirea Ghencea, pentru ca şi locuitorii acestei zone să beneficieze de un mijloc rapid de transport.
Astfel, împreună cu directorul Metrorex vor fi demarate discuţii cu Ministerul Transporturilor pentru realizarea acestui nou proiect dedicat cetăţenilor Sectorului 6.
Metroul din Drumul Taberei ar putea fi extins
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 34608.html
2 martie 2012, 14:03
Primăria Sectorului 6 şi Metrorex vor demara discuţiile cu Ministerul Transporturilor în vederea prelungirii liniei de metrou din Sectorul 6
Primarului Sectorului 6, Cristian Poteraş, a avut azi o întrevedere cu directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, la care s-au discutat mai multe probleme legate de lucrările la linia de metrou Eroilor - Drumul Taberei.
În timpul întrevederii, au fost punctate şi inconvenientele suportate de către cetăţenii Sectorului 6 pe tot parcursul lucrărilor la linia de metrou. Câteva dintre aspecte ar fi restricţionarea circulaţiei, atât pentru autoturisme, cât şi pentru mijloacele de transport în comun. De asemenea, în zona Valea Ialomiţei, traficul rutier este suspendat pe perioada lucrărilor.
Pentru ca toate aceste probleme să fie cunoscute de către cetăţeni şi pentru ca aceştia să fie încredinţaţi că strucura blocurilor nu va fi afectată de lucrările în subteran, Primarul Sectorului 6 a propus demararea unei campanii de informare a situaţiei existente la această oră precum şi stadiul în care se vor desfăşura lucrările la linia de metrou.
Mai mult, edilul sectorului 6 a propus ca linia de metrou să se prelungească de la punctul terminus Valea Ialomiţei până la Prelungirea Ghencea, pentru ca şi locuitorii acestei zone să beneficieze de un mijloc rapid de transport.
Astfel, împreună cu directorul Metrorex vor fi demarate discuţii cu Ministerul Transporturilor pentru realizarea acestui nou proiect dedicat cetăţenilor Sectorului 6.
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
cristi232
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Zece noi parcări inteligente pe traseul magistralei 5 de metrou
12 Mar, 07:33 / Cristina Macuc
Cele zece noi smart parking-uri ar urma să fie funcţionale în maxim trei luni. Sistemele inteligente sunt gândite pentru a rezolva o parte din problemele cu parcarea pe care le au, în prezent, bucureştenii din cartierul Drumul Taberei. Locurile vor fi închiriate la preţ de parcare de reşedinţă.
http://b365.ro/news/zece-no ... de-metrou/
Problemele cauzate de lipsa locurilor de parcare, în urma demarării lucrărilor la magistrala 5 de metrou (Drumul Taberei – Universitate), ar putea fi rezolvate parţial prin instalarea unor smart parking-uri, a anunţat primarul Sectorului 6, Cristian Poteraş, care a precizat că a primit mai multe sesizări de la bucureşteni pe această temă.
“Primăria va instala sisteme smart parking şi le va oferi spre închiriere la preţul parcării anuale, la 60-70 de lei”, a declarat primarul Poteraş.
Conform sursei citate, administraţia locală va amenaja zece astfel de parcări inteligente în mai multe zone de pe traseul magistralei 5 de metrou, finanţarea proiectului urmând să fie asigurată din bugetul primăriei Sectorului 6. După cum a precizat edilul, banii ar putea fi alocaţi din o parte din bugetul prevăzut pentru grupul statuar de 2,3 milioane de euro pe care Poteraş intenţionează să îl amenajeze în parcul Drumul Taberei şi care a fost contestat de cetăţenii Sectorului 6 cu prilejul dezbaterii publice privind rectificarea bugetară din 2012.
“Cât legea îmi va permite vom veni cu o nouă rectificare bugetară. O să tăiem de la statui, că tot vă stă în cap acest proiect, şi o să achiziţionăm zece astfel de dispozitive. În maxim 2-3 luni putem să montăm aceste smart parkinguri”, a specificat Poteraş.
Sistemele de smart parking sunt silenţioase şi constau într-un lift circular cu cod de acces personalizat pentru fiecare utilizator. Astfel, pe suprafaţa a două autoturisme sunt parcate, pe verticală, 12 maşini. Maşinile sunt, totodată, protejate de intemperii, praf şi alţi factori corozivi.
Astfel de parcări inteligente funcționează şi în prezent pe raza Sectorului 6. Pentru 16 parcări, cu 384 de locuri, administrația locală a plătit 180.000 de euro.
De asemenea, Primăria Sectorului 2 a anunţat că, în vara acestui an, vor fi amenajate şase parcări inteligente cu un total de 633 de locuri, dispuse astfel: Bulevardul Chişinău nr. 24 (177 locuri), Strada Răscoala 1907 nr. 10 (114 locuri), Şoseaua Pantelimon nr. 330 (125 locuri), Şoseaua Pantelimon nr. 283 (110 locuri), Şoseaua Mihai Bravu nr. 47 – 49 (59 locuri) şi Strada Făinari nr. 8 (48 locuri).
Zece noi parcări inteligente pe traseul magistralei 5 de metrou
12 Mar, 07:33 / Cristina Macuc
Cele zece noi smart parking-uri ar urma să fie funcţionale în maxim trei luni. Sistemele inteligente sunt gândite pentru a rezolva o parte din problemele cu parcarea pe care le au, în prezent, bucureştenii din cartierul Drumul Taberei. Locurile vor fi închiriate la preţ de parcare de reşedinţă.
http://b365.ro/news/zece-no ... de-metrou/
Problemele cauzate de lipsa locurilor de parcare, în urma demarării lucrărilor la magistrala 5 de metrou (Drumul Taberei – Universitate), ar putea fi rezolvate parţial prin instalarea unor smart parking-uri, a anunţat primarul Sectorului 6, Cristian Poteraş, care a precizat că a primit mai multe sesizări de la bucureşteni pe această temă.
“Primăria va instala sisteme smart parking şi le va oferi spre închiriere la preţul parcării anuale, la 60-70 de lei”, a declarat primarul Poteraş.
Conform sursei citate, administraţia locală va amenaja zece astfel de parcări inteligente în mai multe zone de pe traseul magistralei 5 de metrou, finanţarea proiectului urmând să fie asigurată din bugetul primăriei Sectorului 6. După cum a precizat edilul, banii ar putea fi alocaţi din o parte din bugetul prevăzut pentru grupul statuar de 2,3 milioane de euro pe care Poteraş intenţionează să îl amenajeze în parcul Drumul Taberei şi care a fost contestat de cetăţenii Sectorului 6 cu prilejul dezbaterii publice privind rectificarea bugetară din 2012.
“Cât legea îmi va permite vom veni cu o nouă rectificare bugetară. O să tăiem de la statui, că tot vă stă în cap acest proiect, şi o să achiziţionăm zece astfel de dispozitive. În maxim 2-3 luni putem să montăm aceste smart parkinguri”, a specificat Poteraş.
Sistemele de smart parking sunt silenţioase şi constau într-un lift circular cu cod de acces personalizat pentru fiecare utilizator. Astfel, pe suprafaţa a două autoturisme sunt parcate, pe verticală, 12 maşini. Maşinile sunt, totodată, protejate de intemperii, praf şi alţi factori corozivi.
Astfel de parcări inteligente funcționează şi în prezent pe raza Sectorului 6. Pentru 16 parcări, cu 384 de locuri, administrația locală a plătit 180.000 de euro.
De asemenea, Primăria Sectorului 2 a anunţat că, în vara acestui an, vor fi amenajate şase parcări inteligente cu un total de 633 de locuri, dispuse astfel: Bulevardul Chişinău nr. 24 (177 locuri), Strada Răscoala 1907 nr. 10 (114 locuri), Şoseaua Pantelimon nr. 330 (125 locuri), Şoseaua Pantelimon nr. 283 (110 locuri), Şoseaua Mihai Bravu nr. 47 – 49 (59 locuri) şi Strada Făinari nr. 8 (48 locuri).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Comunicat Metrorex:
Lucian Stan
In primul rand va multumesc pt ca dupa atata timp se va face o linie de metrou in cartierul Drumul Taberei. Sunt foarte interesat de aceasta linie si caut sa ma informez cat mai bine despre aceasta investitie si despre tot ce inseamna aceasta. Am urmarit cu atentie tot ce a fost facut public pana acum pe sitele Primariei cat si pe sitele Metrorex referitoe la stati si amplasamentele acestora. Acolo am vazut PUZ-uri spre aprobare cat si planse cu fiecare statie in parte, dar majoritatea sunt din 2008-2010 si din cate am observat in teren sunt unele modificari la amplasamente (probabil cauzate de probleme obiective intalnite cat si de alte cauze). Un exemplu este statia Academia Militara. Acolo am citit ca Metrorex a optimizat traseul si ca statia nu corespunde 100% cu proiectul cunoscut pe internet. Un alt amplasament este cel de la Drumul Taberei 34, unde statia pare a se construi pe partea opusa a bulevardului fata de ce am vazut eu. Probabil mai sun si altele, si daca da sper sa pot obtine date despre asta. Asadar va rog sa imi spuneti daca pot gasi undeva datele cele mai recente privitoare la aceasta investitie, plansele statilor aduse la zi. Sau daca pot obtine aceste date de undeva pe internet, poate chiar prin mail. O alta rugaminte ar fi, daca pot avea undeva informatia privitoare la graficul lucrarilor. Binenteles, aceasta iarna a fost mai grea, cu zapada mare si geruri ce au impiedicat lucrarile pe santier, intarzierile cauzate de anumite aprobari pt defrisari sau altele. Insa exista undeva aceasta posibilitate de a se cunoaste, public, care este graficul si care sunt intarzierile fata de grafic? In speranta ca ma puteti ajuta cu aceste date (informatile despre amplasamente/proiect la zi cat si despre grafic), va multumesc anticipat.
Lucian Stan, locuitor in Drumul Taberei
--------
Stimate domnule Lucian Stan
In zona Drumul Taberei 34 se desfasoara lucrari de deviere a retelelor edilitare (termice, electrice, telecomunicatii) precum si lucrari de deviere a circulatiei rutiere. Amplasamentul statiei nu se va modifica. In zona Academia Militara, Proiectul Tehnic Preliminar a prevazut initial construirea, concomitent cu statia de metrou, a unui pasaj rutier subteran. Proiectul pasajului rutier este coordonat si sustinut de catre Primaria Municipiului Bucuresti. La aceasta data, Primaria a sistat lucrarile la pasaj. Amplasamentul statiei a fost mutat pentru a permite construirea ulterioara a pasajului rutier. Informatii actualizate despre stadiul prezent si evolutia ulterioara a lucrarilor la obiectivul de investitii Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon vor fi puse la dispozitia publicului pe site-ul Metrorex ,www.metrorex.ro De asemenea, in zona Parcului Drumul Taberei va fi amplasat un punct de informare care va pune la dispozitia locuitorilor cartierului Drumul Taberei si nu numai, date tehnice precum si termene legate de lucrarile ce se vor desfasura in zona.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe Udrişte
Data: 29.03.2012
Comunicat Metrorex:
Lucian Stan
In primul rand va multumesc pt ca dupa atata timp se va face o linie de metrou in cartierul Drumul Taberei. Sunt foarte interesat de aceasta linie si caut sa ma informez cat mai bine despre aceasta investitie si despre tot ce inseamna aceasta. Am urmarit cu atentie tot ce a fost facut public pana acum pe sitele Primariei cat si pe sitele Metrorex referitoe la stati si amplasamentele acestora. Acolo am vazut PUZ-uri spre aprobare cat si planse cu fiecare statie in parte, dar majoritatea sunt din 2008-2010 si din cate am observat in teren sunt unele modificari la amplasamente (probabil cauzate de probleme obiective intalnite cat si de alte cauze). Un exemplu este statia Academia Militara. Acolo am citit ca Metrorex a optimizat traseul si ca statia nu corespunde 100% cu proiectul cunoscut pe internet. Un alt amplasament este cel de la Drumul Taberei 34, unde statia pare a se construi pe partea opusa a bulevardului fata de ce am vazut eu. Probabil mai sun si altele, si daca da sper sa pot obtine date despre asta. Asadar va rog sa imi spuneti daca pot gasi undeva datele cele mai recente privitoare la aceasta investitie, plansele statilor aduse la zi. Sau daca pot obtine aceste date de undeva pe internet, poate chiar prin mail. O alta rugaminte ar fi, daca pot avea undeva informatia privitoare la graficul lucrarilor. Binenteles, aceasta iarna a fost mai grea, cu zapada mare si geruri ce au impiedicat lucrarile pe santier, intarzierile cauzate de anumite aprobari pt defrisari sau altele. Insa exista undeva aceasta posibilitate de a se cunoaste, public, care este graficul si care sunt intarzierile fata de grafic? In speranta ca ma puteti ajuta cu aceste date (informatile despre amplasamente/proiect la zi cat si despre grafic), va multumesc anticipat.
Lucian Stan, locuitor in Drumul Taberei
--------
Stimate domnule Lucian Stan
In zona Drumul Taberei 34 se desfasoara lucrari de deviere a retelelor edilitare (termice, electrice, telecomunicatii) precum si lucrari de deviere a circulatiei rutiere. Amplasamentul statiei nu se va modifica. In zona Academia Militara, Proiectul Tehnic Preliminar a prevazut initial construirea, concomitent cu statia de metrou, a unui pasaj rutier subteran. Proiectul pasajului rutier este coordonat si sustinut de catre Primaria Municipiului Bucuresti. La aceasta data, Primaria a sistat lucrarile la pasaj. Amplasamentul statiei a fost mutat pentru a permite construirea ulterioara a pasajului rutier. Informatii actualizate despre stadiul prezent si evolutia ulterioara a lucrarilor la obiectivul de investitii Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon vor fi puse la dispozitia publicului pe site-ul Metrorex ,www.metrorex.ro De asemenea, in zona Parcului Drumul Taberei va fi amplasat un punct de informare care va pune la dispozitia locuitorilor cartierului Drumul Taberei si nu numai, date tehnice precum si termene legate de lucrarile ce se vor desfasura in zona.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe Udrişte
Data: 29.03.2012
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Muncitorii au fisurat o conductă de gaze în timp ce săpau pentru viitorul metrou din Drumul Taberei
Postat la: 04.04.2012 16:15
http://www.gandul.info/news/muncitorii- ... ei-9477489
Circulaţia rutieră este întreruptă la această oră în cartierul Drumul Taberei, la intersecţia cu strada Valea Ialomiţei, din cauza unei avarii la o conductă de gaze.
Muncitorii care săpau pe şantierul viitorarei linii de metrou din acest cartier au fisurat conducta de gaze, în jurul orei 15.30.
La faţa locului se află echipaje ale pompierilor, iar circulaţia este deviată de poliţiştii de la Rutieră.
Muncitorii au fisurat o conductă de gaze în timp ce săpau pentru viitorul metrou din Drumul Taberei
Postat la: 04.04.2012 16:15
http://www.gandul.info/news/muncitorii- ... ei-9477489
Circulaţia rutieră este întreruptă la această oră în cartierul Drumul Taberei, la intersecţia cu strada Valea Ialomiţei, din cauza unei avarii la o conductă de gaze.
Muncitorii care săpau pe şantierul viitorarei linii de metrou din acest cartier au fisurat conducta de gaze, în jurul orei 15.30.
La faţa locului se află echipaje ale pompierilor, iar circulaţia este deviată de poliţiştii de la Rutieră.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Update 16.40 - Lucrătorii de la Distrigaz au venit la locul incidentului şi au remediat problema. Muncitorii care au spart conducta de gaze spun că imediat după acest incident au încercuit zona şi au anunţat echipa Distrigaz. Traficul va reveni şi el la normal.
Update 16.40 - Lucrătorii de la Distrigaz au venit la locul incidentului şi au remediat problema. Muncitorii care au spart conducta de gaze spun că imediat după acest incident au încercuit zona şi au anunţat echipa Distrigaz. Traficul va reveni şi el la normal.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
http://www.agerpres.ro/media/index.php/ ... mitei.html
Conductă de gaze fisurată de muncitori la şantierul metroului Valea Ialomiţei
Miercuri, 04 Aprilie 2012 16:54
Muncitorii din echipa care lucrează la tronsonul de metrou Universitate - Drumul Taberei au fisurat o conductă de gaze în cursul unor operaţiuni de relocare a unor cabluri de energie, a declarat miercuri, pentru AGERPRES, Ştefan Rotaru, director de Investiţii Metrorex.
"Compania care lucra la relocarea cablurilor de electricitate a fisurat o conductă de gaze în zona Valea Ialomiţei deoarece pe planurile de lucru nu apărea respectiva conductă. În cele din urmă conducta a fost închisă şi circulaţia rutieră în zonă a fost reluată. Au fost anunţaţi cei de la Distrigaz, care au şi intervenit", a precizat oficialul Metrorex.
Compania germană Max Bogl construieşte staţia de metrou Valea Ialomiţei şi depoul din zonă, ca parte a lucrărilor la tronsonul de metrou Eroilor (Universitate) - Valea Ialomiţei (Drumul Taberei), inaugurate în noiembrie 2011 şi care ar trebui să fie finalizate în 2015.
Tronsonul de metrou Drumul Taberei - Eroilor, ce va face parte din Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon, va costa aproximativ 919 milioane lei.
Noul tronson va deservi 200.000 de locuitori.AGERPRES
http://www.agerpres.ro/media/index.php/ ... mitei.html
Conductă de gaze fisurată de muncitori la şantierul metroului Valea Ialomiţei
Miercuri, 04 Aprilie 2012 16:54
Muncitorii din echipa care lucrează la tronsonul de metrou Universitate - Drumul Taberei au fisurat o conductă de gaze în cursul unor operaţiuni de relocare a unor cabluri de energie, a declarat miercuri, pentru AGERPRES, Ştefan Rotaru, director de Investiţii Metrorex.
"Compania care lucra la relocarea cablurilor de electricitate a fisurat o conductă de gaze în zona Valea Ialomiţei deoarece pe planurile de lucru nu apărea respectiva conductă. În cele din urmă conducta a fost închisă şi circulaţia rutieră în zonă a fost reluată. Au fost anunţaţi cei de la Distrigaz, care au şi intervenit", a precizat oficialul Metrorex.
Compania germană Max Bogl construieşte staţia de metrou Valea Ialomiţei şi depoul din zonă, ca parte a lucrărilor la tronsonul de metrou Eroilor (Universitate) - Valea Ialomiţei (Drumul Taberei), inaugurate în noiembrie 2011 şi care ar trebui să fie finalizate în 2015.
Tronsonul de metrou Drumul Taberei - Eroilor, ce va face parte din Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon, va costa aproximativ 919 milioane lei.
Noul tronson va deservi 200.000 de locuitori.AGERPRES
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
http://www.agerpres.ro/media/index.php/ ... etrou.html
Distrigaz: Reţeaua din Valea Ialomiţei a fost deteriorată în urma lucrărilor la linia de metrou
Miercuri, 04 Aprilie 2012 17:38
Distrigaz Sud Reţele a constatat deteriorarea reţelei de distribuţie de către o firmă terţă care execută anumite lucrări în cadrul proiectului de realizare a liniei de metrou din zona Valea Ialomiţei, potrivit unui comunicat transmis miercuri de companie.
Miercuri, la orele 14.50, dispeceratul Distrigaz Sud Reţele a fost sesizat privind incidentul asupra reţelei de distribuţie pe strada Valea Ialomiţei.
Potrivit sursei citate, agenţii de intervenţie ai companiei au luat toate măsurile de siguranţă necesare pentru securizarea perimetrului respectiv. Nu a fost necesară sistarea furnizării gazelor naturale în zonă.
Potrivit directorului de investiţii al Metrorex, Ştefan Rotaru, 'compania care lucra la relocarea cablurilor de electricitate a fisurat o conductă de gaze în zona Valea Ialomiţei deoarece pe planurile de lucru nu apărea respectiva conductă. În cele din urmă conducta a fost închisă şi circulaţia rutieră în zonă a fost reluată. Au fost anunţaţi cei de la Distrigaz, care au şi intervenit".
Distrigaz Sud Reţele aminteşte că informează în mod constant autorităţile locale şi operatorii de utilităţi privind posibilele consecinţe pe care le pot avea avariile provocate reţelei de distribuţie şi trage semnale de alarmă în acest sens. Compania oferă, contra cost, asistenţa tehnică de specialitate necesară pentru evitarea unor astfel de situaţii. AGERPRES
P.S.
Firma 'tertza' executa lucrari de devieri retele electrice subterane...
http://www.agerpres.ro/media/index.php/ ... etrou.html
Distrigaz: Reţeaua din Valea Ialomiţei a fost deteriorată în urma lucrărilor la linia de metrou
Miercuri, 04 Aprilie 2012 17:38
Distrigaz Sud Reţele a constatat deteriorarea reţelei de distribuţie de către o firmă terţă care execută anumite lucrări în cadrul proiectului de realizare a liniei de metrou din zona Valea Ialomiţei, potrivit unui comunicat transmis miercuri de companie.
Miercuri, la orele 14.50, dispeceratul Distrigaz Sud Reţele a fost sesizat privind incidentul asupra reţelei de distribuţie pe strada Valea Ialomiţei.
Potrivit sursei citate, agenţii de intervenţie ai companiei au luat toate măsurile de siguranţă necesare pentru securizarea perimetrului respectiv. Nu a fost necesară sistarea furnizării gazelor naturale în zonă.
Potrivit directorului de investiţii al Metrorex, Ştefan Rotaru, 'compania care lucra la relocarea cablurilor de electricitate a fisurat o conductă de gaze în zona Valea Ialomiţei deoarece pe planurile de lucru nu apărea respectiva conductă. În cele din urmă conducta a fost închisă şi circulaţia rutieră în zonă a fost reluată. Au fost anunţaţi cei de la Distrigaz, care au şi intervenit".
Distrigaz Sud Reţele aminteşte că informează în mod constant autorităţile locale şi operatorii de utilităţi privind posibilele consecinţe pe care le pot avea avariile provocate reţelei de distribuţie şi trage semnale de alarmă în acest sens. Compania oferă, contra cost, asistenţa tehnică de specialitate necesară pentru evitarea unor astfel de situaţii. AGERPRES
P.S.
Firma 'tertza' executa lucrari de devieri retele electrice subterane...
- GeoAtreides
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
GeoAtreides
Se pare ca Metrorexul va face crama la Academiei Frumos.
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 55908.html
Se pare ca Metrorexul va face crama la Academiei Frumos.
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 55908.html
📖 Pagination options