Topic: Refacere covor asfaltic
1070 posts, 309614 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
subway guru
Ai gasit tu alta 'vale a plangerii'???
Spune-mi-o si mie si tuturor celorlaltzi...
Ai gasit tu alta 'vale a plangerii'???
Spune-mi-o si mie si tuturor celorlaltzi...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
telvanni
Eheee
In tara lui "ne plangem pe forum" eu am coborat din masina (fara sa-mi cada vreun co* ) si am cautat seful de santier pentru a-i aduce la cunostinta nemultumirea mea. Fiind din breasla stiu ce si unde sa caut. N-am reusit sa dau decat de un numar de telefon, am vorbit cu omul, Stoian se numeste, i-am expus pledoaria dupa care a venit si raspunsul: "imi pare rau, nu fac declaratii la presa"
Tu nu intelegi ca un forum este exact o nisa in care putem sa spunem ce gandim si, DA, sa ne plangem?
Daca vrei sa te uiti cu alti ochi, poti sa privesti totul ca pe o informare. Depinde cum privesti lucrurile.
Eheee
cornel001 wrote:
Logica este ca "pentru ca se poate" in tara lui "ne plangem pe forumuri".
In tara lui "ne plangem pe forum" eu am coborat din masina (fara sa-mi cada vreun co* ) si am cautat seful de santier pentru a-i aduce la cunostinta nemultumirea mea. Fiind din breasla stiu ce si unde sa caut. N-am reusit sa dau decat de un numar de telefon, am vorbit cu omul, Stoian se numeste, i-am expus pledoaria dupa care a venit si raspunsul: "imi pare rau, nu fac declaratii la presa"
Tu nu intelegi ca un forum este exact o nisa in care putem sa spunem ce gandim si, DA, sa ne plangem?
Daca vrei sa te uiti cu alti ochi, poti sa privesti totul ca pe o informare. Depinde cum privesti lucrurile.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Dominatrix
Foto. Gropile Bucureştiului. Iată cum a aruncat pe fereastră Primăria Capitalei 2,7 milioane de lei
Şoferii bucureşteni s-au obişnuit deja să vadă gropi în carosabil la tot pasul, însă când acestea apar pe un drum care a fost reparat nu mai târziu de toamna trecută, atunci ajung la concluzia că banii lor din taxe şi impozite s-au dus pe apa sâmbetei. Edilii au o explicaţie, ca de fiecare dată, însă rezolvarea problemei va fi tot pe banii bucureştenilor.
Pe Prelungirea Ghencea, ultimele reparaţii s-au făcut în toamna trecută, iar acum, după doar câteva luni, te-ai aştepta ca asfaltul să fie drept ca în palmă. Numai că după topirea zăpezilor au început să apară primele gropi.
Şoferii sunt păcăliţi de asfaltul drept şi merg cu viteză, iar când văd gropile este de obicei prea târziu pentru a mai avea timp să le ocolească. Prima este chiar la intersecţia dintre Prelungirea Ghencea şi strada Braşov, în apropierea liniilor de tramvai. Majoritatea celor care vin dinspre marginea oraşului iau groapa în plin.
Probleme au şi cei care traversează liniile de tramvai, în zona cărora asfaltul este denivelat. "Au asfaltat pe aici în toamnă şi acum uitaţi-vă cum este. Dar pe ei nu-i interesează", a declarat Tudor Dumbravă, unul dintre locatarii din zonă. Pe sensul de intrare în oraş, la intersecţia cu Aleea Ghencea, sunt alte două gropi, chiar după trecerea de pietoni, la fel şi înainte de intersecţia cu strada Braşov.
Ce spune primăria
Întrebaţi cum explică faptul că o şosea recent asfaltată are deja gropi, edilii au precizat că firma Tehnologica Radion nu a reparat întregul drum în toamnă, ci numai 40%, costurile ridicându-se la 2,7 milioane de lei.
"În acest moment se realizează intervenţii punctuale pe suprafaţa pe care nu s-a intervenit în toamnă", au precizat responsabilii de la Administraţia Străzilor. Numai că azi nu era niciun muncitor la lucru şi nici nu se vedeau urme de şantier. Prelungirea Ghencea părea asfaltată recent integral şi doar gropile stricau impresia generală.
Şoseaua face parte din străzile cuprinse în programul de întreţinere multianuală al primăriei, iar reparaţiile se fac în urma rapoartelor întocmite de consultant şi in functie de fondurile disponibile, după cum au declarat edilii. Adică se pot face şi de mai multe ori pe an, dacă se consideră necesar şi finanţarea este asigurată, spre disperarea oamenilor care şi-ar dori ca drumurile să reziste ceva mai mult decât un anotimp.
La fel se întâmplă şi pe celelalte 204 străzi cuprinse în programul de întreţinere multianuală şi care sunt programate pentru reparaţii în această primăvară.
Alte gropi pe Bd. Ghencea
Gropi nu sunt doar pe Prelungirea Ghencea, ci şi pe Bd. Ghencea, iar unele dintre ele sunt celebre printre localnici.
"Vedeţi ce groapă avem aici, în faţa Cimitirului Ghencea? E de anul trecut şi nu a venit nimeni să o astupe. Strada au asfaltat-o acum doi ani, dar de atunci s-au făcut mai multe gropi", ne-a spus Tudorel Dumitru, un locatar din zonă.
Tot el a povestit ce probleme au maşinile mici care nu pot ocoli groapa şi trec direct prin ea, iar cei care vor totuşi să o evite ajung uneori pe trotuar sau dau cu maşina în borduri. Gropile în jurul gurilor de canal sunt la ordinea zilei pe Bd. Ghencea, unde asfaltul a fost distrus şi are forme neregulate.
Scump şi prost
Dacă te gândeşti că gropile apar la câteva luni de la asfaltare, ai crede că reparaţiile se fac la nimereală şi pe bani puţini. Numai că nu este chiar aşa, pentru că firmele care se ocupă de întreţinerea străzilor principale din Capitală au un buget destul de mare pentru aceasta operaţiune. Aceasta costă în Bucureşti de opt ori mai mult decât în ţară, aşa cum România liberă a mai scris aici.
Mai mult, Consiliul Concurenţei investighează o posibilă înţelegere între 11 companii pentru participarea cu oferte trucate la licitaţiile organizate de Primăria Capitalei pentru atribuirea unor contracte de asfaltare şi plombare a gropilor. Consiliul a efectuat inspecţii inopinate la 11 companii participante la procedura de achiziţie publică, printre care se numără şi firma care s-a ocupat de asfaltare pe Prelungirea Ghencea.
La momentul anunţării investigaţiei, cei de la Consiliul Concurenţei au declarat că suspectează o înţelegere între companiile inspectate de a participa cu oferte formale la cele şase licitaţii, fără să se concureze în mod real, iar contractele au fost adjudecate prin rotaţie, după cum a afirmat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Valoarea totală estimată a contractelor încheiate cu cele 11 companii, pentru perioada 2011 -2014, este de 1,46 miliarde lei fără TVA (aproximativ 347 milioane euro). În situaţia în care Consiliul Concurenţei va constata încălcarea regulilor de concurenţă, companiile implicate riscă amenzi de până la 10% din cifra de afaceri.
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 59660.html
Foto. Gropile Bucureştiului. Iată cum a aruncat pe fereastră Primăria Capitalei 2,7 milioane de lei
Şoferii bucureşteni s-au obişnuit deja să vadă gropi în carosabil la tot pasul, însă când acestea apar pe un drum care a fost reparat nu mai târziu de toamna trecută, atunci ajung la concluzia că banii lor din taxe şi impozite s-au dus pe apa sâmbetei. Edilii au o explicaţie, ca de fiecare dată, însă rezolvarea problemei va fi tot pe banii bucureştenilor.
Pe Prelungirea Ghencea, ultimele reparaţii s-au făcut în toamna trecută, iar acum, după doar câteva luni, te-ai aştepta ca asfaltul să fie drept ca în palmă. Numai că după topirea zăpezilor au început să apară primele gropi.
Şoferii sunt păcăliţi de asfaltul drept şi merg cu viteză, iar când văd gropile este de obicei prea târziu pentru a mai avea timp să le ocolească. Prima este chiar la intersecţia dintre Prelungirea Ghencea şi strada Braşov, în apropierea liniilor de tramvai. Majoritatea celor care vin dinspre marginea oraşului iau groapa în plin.
Probleme au şi cei care traversează liniile de tramvai, în zona cărora asfaltul este denivelat. "Au asfaltat pe aici în toamnă şi acum uitaţi-vă cum este. Dar pe ei nu-i interesează", a declarat Tudor Dumbravă, unul dintre locatarii din zonă. Pe sensul de intrare în oraş, la intersecţia cu Aleea Ghencea, sunt alte două gropi, chiar după trecerea de pietoni, la fel şi înainte de intersecţia cu strada Braşov.
Ce spune primăria
Întrebaţi cum explică faptul că o şosea recent asfaltată are deja gropi, edilii au precizat că firma Tehnologica Radion nu a reparat întregul drum în toamnă, ci numai 40%, costurile ridicându-se la 2,7 milioane de lei.
"În acest moment se realizează intervenţii punctuale pe suprafaţa pe care nu s-a intervenit în toamnă", au precizat responsabilii de la Administraţia Străzilor. Numai că azi nu era niciun muncitor la lucru şi nici nu se vedeau urme de şantier. Prelungirea Ghencea părea asfaltată recent integral şi doar gropile stricau impresia generală.
Şoseaua face parte din străzile cuprinse în programul de întreţinere multianuală al primăriei, iar reparaţiile se fac în urma rapoartelor întocmite de consultant şi in functie de fondurile disponibile, după cum au declarat edilii. Adică se pot face şi de mai multe ori pe an, dacă se consideră necesar şi finanţarea este asigurată, spre disperarea oamenilor care şi-ar dori ca drumurile să reziste ceva mai mult decât un anotimp.
La fel se întâmplă şi pe celelalte 204 străzi cuprinse în programul de întreţinere multianuală şi care sunt programate pentru reparaţii în această primăvară.
Alte gropi pe Bd. Ghencea
Gropi nu sunt doar pe Prelungirea Ghencea, ci şi pe Bd. Ghencea, iar unele dintre ele sunt celebre printre localnici.
"Vedeţi ce groapă avem aici, în faţa Cimitirului Ghencea? E de anul trecut şi nu a venit nimeni să o astupe. Strada au asfaltat-o acum doi ani, dar de atunci s-au făcut mai multe gropi", ne-a spus Tudorel Dumitru, un locatar din zonă.
Tot el a povestit ce probleme au maşinile mici care nu pot ocoli groapa şi trec direct prin ea, iar cei care vor totuşi să o evite ajung uneori pe trotuar sau dau cu maşina în borduri. Gropile în jurul gurilor de canal sunt la ordinea zilei pe Bd. Ghencea, unde asfaltul a fost distrus şi are forme neregulate.
Scump şi prost
Dacă te gândeşti că gropile apar la câteva luni de la asfaltare, ai crede că reparaţiile se fac la nimereală şi pe bani puţini. Numai că nu este chiar aşa, pentru că firmele care se ocupă de întreţinerea străzilor principale din Capitală au un buget destul de mare pentru aceasta operaţiune. Aceasta costă în Bucureşti de opt ori mai mult decât în ţară, aşa cum România liberă a mai scris aici.
Mai mult, Consiliul Concurenţei investighează o posibilă înţelegere între 11 companii pentru participarea cu oferte trucate la licitaţiile organizate de Primăria Capitalei pentru atribuirea unor contracte de asfaltare şi plombare a gropilor. Consiliul a efectuat inspecţii inopinate la 11 companii participante la procedura de achiziţie publică, printre care se numără şi firma care s-a ocupat de asfaltare pe Prelungirea Ghencea.
La momentul anunţării investigaţiei, cei de la Consiliul Concurenţei au declarat că suspectează o înţelegere între companiile inspectate de a participa cu oferte formale la cele şase licitaţii, fără să se concureze în mod real, iar contractele au fost adjudecate prin rotaţie, după cum a afirmat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Valoarea totală estimată a contractelor încheiate cu cele 11 companii, pentru perioada 2011 -2014, este de 1,46 miliarde lei fără TVA (aproximativ 347 milioane euro). În situaţia în care Consiliul Concurenţei va constata încălcarea regulilor de concurenţă, companiile implicate riscă amenzi de până la 10% din cifra de afaceri.
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 59660.html
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
cornel001
Cand mai are sedinta primarele cu amantele lui de consilieri, mergem si noi acolo.
Cu furci, topoare, bate, ce gasim...
La intersectia Ritmului cu Ferdinand, noapte, verde, accelerezi sa-l prinzi (nu peste limita legala oricum).... franaaaaaaaaaaaaaa!!! Ditamai gropoiul de-a latuul tuturor benzilor de pe sens. Ca altfel, gropi si gropite, de alea nu vorbim, troncani masina intr-una in ele, sunt ceva banal.
Primarele se poate inscrie in cartea recordurilor cu inca un record : cea mai ieftina solutie de reducere a vitezei ! Aaa, si are si decoratie din partea asociatiei service-urilor din romania : cel mai bun angajat din ultimii ani ! Da' are 0 voturi de la mine !
subway guru wrote:
Ai gasit tu alta 'vale a plangerii'???
Spune-mi-o si mie si tuturor celorlaltzi...
Cand mai are sedinta primarele cu amantele lui de consilieri, mergem si noi acolo.
Cu furci, topoare, bate, ce gasim...
La intersectia Ritmului cu Ferdinand, noapte, verde, accelerezi sa-l prinzi (nu peste limita legala oricum).... franaaaaaaaaaaaaaa!!! Ditamai gropoiul de-a latuul tuturor benzilor de pe sens. Ca altfel, gropi si gropite, de alea nu vorbim, troncani masina intr-una in ele, sunt ceva banal.
Primarele se poate inscrie in cartea recordurilor cu inca un record : cea mai ieftina solutie de reducere a vitezei ! Aaa, si are si decoratie din partea asociatiei service-urilor din romania : cel mai bun angajat din ultimii ani ! Da' are 0 voturi de la mine !
- johnnyh
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
johnnyh
Gura de canal de care vorbeam mai sus (cea pe sensul spre bulevardul Timișoara) iar e prăbușită. Lucru de calitate, nu glumă.
johnnyh wrote:bekxy wrote:johnnyh wrote:
Tot pe Valea Cascadelor, 2 guri de canal făcute astă toamnă sunt deja prăbușite.
Gurile de canal au fost deja reparate, însă trecerea peste linia de tramvai de la Preciziei e cam... nasoală (deşi groapa e uşor lateral faţă de drum şi în mod normal nu o iei decât dacă vii ca berbecu', cu ochii în buzunar...).
Pe Timişoara nu e nicio mare tragedie. Câteva gropi pe sensul spre Frigocom, aproape de Răzoare, în rest OK.cornel001 wrote:
Cine ii numeste in functie pe sobolanii de la sefia directiilor, cum ar fi administratia drumurilor, etc, primarul sau CG ?
Dacă sunt puşi în funcţie temporar, îi pune primarele după propriul chef. Pentru a fi definivit dau "concurs" şi îi admite "comisia" (3 din primărie, 2 de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici).
Nu știu unde ai văzut tu să fi fost reparate gurile de canal, pentru că azi la 11 erau acolo. Vorbesc de cele 2 de la vreo 30 m de intersecția cu Preciziei.
johnnyh wrote:
M-am uitat mai bine aseară (și azi dimineață) și într-adevăr cel spre Timișoara era reparat, momentan fiind în faza de întărire a betonului. Cel spre Iuliu Maniu nu e prăbușit de tot, dar e încadrat. În plus, la toate gurile de canal de pe Valea Cascadelor a început să se degradeze asfaltul.
Gura de canal de care vorbeam mai sus (cea pe sensul spre bulevardul Timișoara) iar e prăbușită. Lucru de calitate, nu glumă.
- emilacke
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
emilacke
Apropos de lucrari noi, care au inceput sa se strice: pasaj Lujerului, deasupra, pe drumul dinspre plaza spre intersectia cu Iuliu Maniu, precum si in intersectia cu Iuliu Maniu. Asfalt nou, turnat anul trecut, insa intr-un strat f subtire, 2-3 cm.
In legatura cu trecerile la nivel cu calea ferata de pe Valea Cascadelor: situatia deja este critica. Cu greu mai poti trece pe acolo, chiar f incet. De ce nu le-au reparat anul trecut, cand au reabilitat intreaga strada?
Inca ceva:
S-au apucat de reparatii drumuri in Bucuresti. Pe Ferentari au reparat o groapa da, o groapa ba. Sunt curios ce criterii au folosit in alegerea gropilor de reparat?
Apoi, in f multe zone, gen intersectia Luica cu Giurgiului, Rahova cu Tudor Vladimirescu, acolo unde exista linii de tramvai, sunt f multe gropi, care ingreuneaza si aglomereaza traficul. Ele sunt asa de anul trecut, iarna aceasta agravandu-le. Nu se sesizeaza autoritatile...Ceea ce e normal, nu e vb de centru sau de zona de nord.
Apropos de lucrari noi, care au inceput sa se strice: pasaj Lujerului, deasupra, pe drumul dinspre plaza spre intersectia cu Iuliu Maniu, precum si in intersectia cu Iuliu Maniu. Asfalt nou, turnat anul trecut, insa intr-un strat f subtire, 2-3 cm.
In legatura cu trecerile la nivel cu calea ferata de pe Valea Cascadelor: situatia deja este critica. Cu greu mai poti trece pe acolo, chiar f incet. De ce nu le-au reparat anul trecut, cand au reabilitat intreaga strada?
Inca ceva:
S-au apucat de reparatii drumuri in Bucuresti. Pe Ferentari au reparat o groapa da, o groapa ba. Sunt curios ce criterii au folosit in alegerea gropilor de reparat?
Apoi, in f multe zone, gen intersectia Luica cu Giurgiului, Rahova cu Tudor Vladimirescu, acolo unde exista linii de tramvai, sunt f multe gropi, care ingreuneaza si aglomereaza traficul. Ele sunt asa de anul trecut, iarna aceasta agravandu-le. Nu se sesizeaza autoritatile...Ceea ce e normal, nu e vb de centru sau de zona de nord.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
cornel001
Dupa cum s-a mai scris au raschetat si refacut asfaltul de la Campia Libertatii intre Novac si Rebreanu. Dincolo de utilitatea dubioasa tinand cont ca era relativ ok fata de dezastrul din alte parti, au reusit sa alinieze capacele de canal aproape perfect, cel putin pe sensul pe care am trecut azi. Abia le-am simtit cu amortizoarele mele praf. Oooo. Deci, carevasazica, se poate!
Dupa cum s-a mai scris au raschetat si refacut asfaltul de la Campia Libertatii intre Novac si Rebreanu. Dincolo de utilitatea dubioasa tinand cont ca era relativ ok fata de dezastrul din alte parti, au reusit sa alinieze capacele de canal aproape perfect, cel putin pe sensul pe care am trecut azi. Abia le-am simtit cu amortizoarele mele praf. Oooo. Deci, carevasazica, se poate!
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
telvanni
str Grigore Moisil s-a asfalt pe jumatate din lungimea ei.
Unde au fost masini parcate nu au asfaltat (adica ici-colo)
str Grigore Moisil s-a asfalt pe jumatate din lungimea ei.
Unde au fost masini parcate nu au asfaltat (adica ici-colo)
- Nightwolf
-
Posted:
-
- chriss
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
chriss
De asemenea, s-a asfaltat in intregime Aurel Vlaicu,ptr cei cunoscatori o strada demna de Corea de Nord,acum arata a strada in sfarsit.
De asemenea, s-a asfaltat in intregime Aurel Vlaicu,ptr cei cunoscatori o strada demna de Corea de Nord,acum arata a strada in sfarsit.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Nightwolf
A. Vlaicu nu e aia de pe langa Sectia 6?
chriss wrote:
De asemenea, s-a asfaltat in intregime Aurel Vlaicu,ptr cei cunoscatori o strada demna de Corea de Nord,acum arata a strada in sfarsit.
A. Vlaicu nu e aia de pe langa Sectia 6?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
shoppy
Au razuit Grivita intre Grant si Caraiman pe sensul de iesire, nici nu era necesar, si a mai iesit si ditai blocajul ca trebuie sa faci slalom printre canale, capete seci...
Au razuit Grivita intre Grant si Caraiman pe sensul de iesire, nici nu era necesar, si a mai iesit si ditai blocajul ca trebuie sa faci slalom printre canale, capete seci...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Dr2005
Asta în vreme ce pe Bd. Ghencea, lângă fiecare canal e câte o groapă de 20 - 30 cm, care poate foarte uşor să îndoaie jantele.
Asta în vreme ce pe Bd. Ghencea, lângă fiecare canal e câte o groapă de 20 - 30 cm, care poate foarte uşor să îndoaie jantele.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
cornel001
Sunt o multime de drumuri in care iti rupi masina, dar cele in stare mai buna par a fi cele mai atractive de reparat.
Sunt o multime de drumuri in care iti rupi masina, dar cele in stare mai buna par a fi cele mai atractive de reparat.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination