Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1011688 views
📖 Pagination options
- SprinterXP
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Sunt mai multe la care li s-au achizitonat licente... pe langa ce ati zis mai sus sunt si 4245, 4259 si probabil mai sunt si altele .
Problema e ca din ce cele care erau titulare inaitne sunt cu diverse defecte: 4776, 4481, 4484 + alte minim 10 autobuze... Probleme mari iar cu anvelopele...
Sunt mai multe la care li s-au achizitonat licente... pe langa ce ati zis mai sus sunt si 4245, 4259 si probabil mai sunt si altele .
Problema e ca din ce cele care erau titulare inaitne sunt cu diverse defecte: 4776, 4481, 4484 + alte minim 10 autobuze... Probleme mari iar cu anvelopele...
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Axel
4484 nu a avut niciodata licenta.
Gabi23 wrote:
Sunt mai multe la care li s-au achizitonat licente... pe langa ce ati zis mai sus sunt si 4245, 4259 si probabil mai sunt si altele .
Problema e ca din ce cele care erau titulare inaitne sunt cu diverse defecte: 4776, 4481, 4484 + alte minim 10 autobuze... Probleme mari iar cu anvelopele...
4484 nu a avut niciodata licenta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
In fine tot defecta e si fara anvelope (desi eu imi amintesc ca am vazut-o de mai multe ori pe 783 in anul 2011, alaturi de flota de E3-uri de atunci 4165, 4475, 4478, 4479, 4480, 4481, 4482).
In fine tot defecta e si fara anvelope (desi eu imi amintesc ca am vazut-o de mai multe ori pe 783 in anul 2011, alaturi de flota de E3-uri de atunci 4165, 4475, 4478, 4479, 4480, 4481, 4482).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Conteaza mai putin ce masini au licenta, conteaza sa aiba masinile care asigura liniile respective. Ca e 4484 sau 6666 sau alt numar nu conteaza.
Conteaza mai putin ce masini au licenta, conteaza sa aiba masinile care asigura liniile respective. Ca e 4484 sau 6666 sau alt numar nu conteaza.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Licenţa e una singură şi e într-un dosar la sediul RATB-ului. Autobuzele au nevoie de clasificare R.A.R. (autocolantul/plăcuţa aia gri de pe lateral şi spate; Citaro-urile fiind cu scaune de plastic sunt categoria a IV-a) şi de copie conformă după licenţa de transport (costă câteva sute de RON şi se află la bordul vehiculului). Pentru fiecare traseu trebuie asigurat un anumit nr. de vehicule (inclusiv rezerve), care vor avea respectivele copii conforme. Desigur, se pot face copii conforme pentru mai multe trasee pe fiecare vehicul, dar tot trebuie îndeplinită condiţia cu numărul minim (adică dacă pe 427 şi 453 ai un singur autobuz pe traseu, nu poţi să foloseşti o singură maşină care să facă o tură pe 427 şi una pe 453, ai nevoie de minim 4 maşini (2 la traseu + 2 rezerve), chiar dacă toate au copii conforme pentru ambele trasee).
Pe asemenea trasee şoferii trebuie să aibă atestate profesionale, iar vehiculele să aibă tahograf digital cu cartele pentru fiecare şofer.
Licenţa e una singură şi e într-un dosar la sediul RATB-ului. Autobuzele au nevoie de clasificare R.A.R. (autocolantul/plăcuţa aia gri de pe lateral şi spate; Citaro-urile fiind cu scaune de plastic sunt categoria a IV-a) şi de copie conformă după licenţa de transport (costă câteva sute de RON şi se află la bordul vehiculului). Pentru fiecare traseu trebuie asigurat un anumit nr. de vehicule (inclusiv rezerve), care vor avea respectivele copii conforme. Desigur, se pot face copii conforme pentru mai multe trasee pe fiecare vehicul, dar tot trebuie îndeplinită condiţia cu numărul minim (adică dacă pe 427 şi 453 ai un singur autobuz pe traseu, nu poţi să foloseşti o singură maşină care să facă o tură pe 427 şi una pe 453, ai nevoie de minim 4 maşini (2 la traseu + 2 rezerve), chiar dacă toate au copii conforme pentru ambele trasee).
Pe asemenea trasee şoferii trebuie să aibă atestate profesionale, iar vehiculele să aibă tahograf digital cu cartele pentru fiecare şofer.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Pana la urma a-ti depistat autobuzele venite de la Titan si Obregia la Alexandria?Daca da va rog sa imi spune-ti si mie.Multumesc
Pana la urma a-ti depistat autobuzele venite de la Titan si Obregia la Alexandria?Daca da va rog sa imi spune-ti si mie.Multumesc
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
Apropo de licente....am vazut la multe autobuze de la Ferentari care au o licenta pentru trafic de persoane INTERNATIONAL, pe tot teritoriul Uniunii Europene.....iar intrebarea intrebatoare este: La ce e nevoie o astfel de licenta?....presupun ca au fost dati si niste bani pentru aceste licente
Apropo de licente....am vazut la multe autobuze de la Ferentari care au o licenta pentru trafic de persoane INTERNATIONAL, pe tot teritoriul Uniunii Europene.....iar intrebarea intrebatoare este: La ce e nevoie o astfel de licenta?....presupun ca au fost dati si niste bani pentru aceste licente
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Cum UE e o uniune economică, clasificările autobuzelor (că licenţă e altceva) sunt valabile în toată Uniunea Europeană. Prin urmare orice autobuz din UE poate să facă curse ocazionale peste tot prin UE.
Licenţa nu ştiu dacă se plăteşte în cazul RATB (unde nu e luată la licitaţie, ci e vorba de un acord între 2 localităţi învecinate), însă copia conformă, care e în fiecare autobuz, costă vreo 200 RON/buc.
Cum UE e o uniune economică, clasificările autobuzelor (că licenţă e altceva) sunt valabile în toată Uniunea Europeană. Prin urmare orice autobuz din UE poate să facă curse ocazionale peste tot prin UE.
Licenţa nu ştiu dacă se plăteşte în cazul RATB (unde nu e luată la licitaţie, ci e vorba de un acord între 2 localităţi învecinate), însă copia conformă, care e în fiecare autobuz, costă vreo 200 RON/buc.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
In autobuz licentele sunt in original....Pe licenta scrie faptul ca trebuie pastrata in autobuz in original...deci probabil nu s-a platit nimica
Dr2005 wrote:
Cum UE e o uniune economică, clasificările autobuzelor (că licenţă e altceva) sunt valabile în toată Uniunea Europeană. Prin urmare orice autobuz din UE poate să facă curse ocazionale peste tot prin UE.
Licenţa nu ştiu dacă se plăteşte în cazul RATB (unde nu e luată la licitaţie, ci e vorba de un acord între 2 localităţi învecinate), însă copia conformă, care e în fiecare autobuz, costă vreo 200 RON/buc.
In autobuz licentele sunt in original....Pe licenta scrie faptul ca trebuie pastrata in autobuz in original...deci probabil nu s-a platit nimica
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Până la urmă, trebuie licenţă de traseu şi licenţă de transport. Prima e câte una pentru fiecare vehicul şi e la bord, a doua e câte una pentru fiecare operator, fiecare vehicul autorizat având câte o copie conformă (nu e necesară în transport local).
Pentru trafic internaţional e nevoie de copia conformă, nu de licenţa de traseu. Ea arată aşa:
Până la urmă, trebuie licenţă de traseu şi licenţă de transport. Prima e câte una pentru fiecare vehicul şi e la bord, a doua e câte una pentru fiecare operator, fiecare vehicul autorizat având câte o copie conformă (nu e necesară în transport local).
Pentru trafic internaţional e nevoie de copia conformă, nu de licenţa de traseu. Ea arată aşa:
1.jpg (699.4 KB; downloaded 2857 times)
2.jpg (842.52 KB; downloaded 2415 times)
- Aron
-
Posted:
-
- Citelis5396
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Citelis5396
Confirm prezenta autobuzelor de la autobaza Titan la autobaza Alexandria. Ieri #6291 defila in 117.
Confirm prezenta autobuzelor de la autobaza Titan la autobaza Alexandria. Ieri #6291 defila in 117.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SprinterXP
Din data de 6 Aprilie 2012, linia 124 este deservita din nou de Autobaza Ferentari astazi vazand-o pe 4896 la datorie pe aceasta linie. Totodata se explica si de unde a facut rost Autobaza Alexandria de ture pentru linia 668.
4896 - 124 - 11.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
Din data de 6 Aprilie 2012, linia 124 este deservita din nou de Autobaza Ferentari astazi vazand-o pe 4896 la datorie pe aceasta linie. Totodata se explica si de unde a facut rost Autobaza Alexandria de ture pentru linia 668.
4896 - 124 - 11.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
📖 Pagination options