MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3209 posts, 906170 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF George

Din cate am putut observa, chiar si vechile IVE au pantografe, probabil de rezerva, pentru cand ar circula pe sine electrificate. Plus ca e doar o schita.

 


Re: Trenurile CAF SprinterXP

lucianxx9o wrote:
Dar pantograful nu trebuie sa fie jos pe partea laterala???
In poza este sus cum sunt la tramvaie!!


Toate trenurile de metrou din Bucuresti sunt prevazute cu captatori pentru sina a 3-a (cea rosie), dar si cu pantograf (folosit de regula la manevre in depou).

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

Nu vi se pare ca acoperisul e cam inalt? Daca mai pui si pantograful la socoteala... :)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Dr2005

După cum ziceam, ăla e doar un desen, trenurile care vor veni vor fi adaptate cerinţelor Metrorex.

Un tren din 3 rame IVA ar trebui să aibă 114m. Un BM are puţin peste 112m. Lungimea staţiilor ar trebui să fie 120m, deşi sunt staţii unde ultima uşă a unui tren IVA abia ajunge la peron.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

ByOnu wrote:
Nu vi se pare ca acoperisul e cam inalt? Daca mai pui si pantograful la socoteala... :)

Daca pantograful e 'ascuns' intr-o adancitura in plafon e 'mult mai bine' decat la trenurile vechi...
Dar tineti cont ca nu sunt 'planurile definitive', doar 'intentii'...ne-aprobate inca...

 


Re: Trenurile CAF Orgonon

Sunt curios daca se va pastra configuratia barelor din interior de la BM sau se va adopta alta schema. Din cate am observat, in general, in vagoanele de metrou cu scaune dispuse lateral exista bare verticale pe centru, cum se observa in poza asta:





Avantajul configuratiei, din cate observ, este ca pentru a se tine de bare, calatorii care stau in picioare nu mai stau inspre cei care stau jos, si nu ii sufoca cu diverse arome axilare care de care mai patrunzatoare. Aceste bare verticale pot fi puse si in dreptul usilor (ca la IVA); intr-un Bombardier aglomerat, daca ai nimerit in zona din fata usii chiar nu ai de ce sa te tii, eventual de gaurile de ventilatie din tavan daca esti suficient de inalt. Bineinteles, pot fi omise in dreptul anumitor usi, pentru a facilita accesul persoanelor in scaune cu rotile, dar in general, mi se pare ca ar asigura un confort mai bun al calatoriei.

 


Re: Trenurile CAF George

Aceasta este o idee excelenta - poza imi aduce aminte de barele "triple" din metroul din Paris - pentru ca intr-adevar e neplacut atat pentru cel care sta in picioare si se tine de bara pe "deasupra" alora de stau jos, cat si pentru acestia din urma. Barele din mijloc ar fi realmente folositoare, mai ales in spatiul larg din zona usilor, dar si pe culoar.
In alta ordine de idei, metroul din imagine arata chiar bine (o linie de noapte din Paris, cu vagoane noi?)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim

Ceea ce este in poza de mai sus este o gainarie menita sa incurce in tren, noile trenuri ar trebui sa aiba cel mult o bara pe mijloc in dreptul usilor cum este la IVA.
De asemenea in poza de mai sus observati ca nu exista barele de deasupra scaunelor, mult mai utile decat cele de pe mijloc.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF 133 313

Orgonon wrote:
Avantajul configuratiei, din cate observ, este ca pentru a se tine de bare, calatorii care stau in picioare nu mai stau inspre cei care stau jos, si nu ii sufoca cu diverse arome axilare care de care mai patrunzatoare.


Saracii calatori de pe scaune... Ar fi mult mai util ca cei care stau in picioare sa isi respire unii altora in nas. Stii... metroul nu este masina personala. Confortul difera mult. Daca problemele cu igiena ar disparea definitv si la noi, unii ar trece la nivelul urmator si s-ar plange de umezeala si mucegai. App. unele trenuri in sine cauzeaza probleme cu igiena. Vezi Movia care te opareste inca de la acces, vara. Varianta din poza (cu bare pe mijloc pe toata lungimea) ar cauza doua zone de circulatie in vagon in loc de una. Si cum la noi concentratia pe mp este mare asta ar insemna ca mofturosii de pe scaun sa fie calcati pe varfuri constant.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Dr2005

O altă soluţie pentru interior ar fi cea din poză:
IMG_2267.jpg (390.46 KB; downloaded 7548 times)


Observaţi şi că scaunele nu sunt aşa de înghesuite, barele nu sunt deasupra călătorilor de pe scaun şi există şi bare verticale (nu ca la BM) în dreptul uşilor.
Poza e din Praga... şi da, la Praga tronsonul nou de metrou are interstaţia medie de 1,5 km, nu o să fie tramvai subteran ca la noi. Şi au ştiut şi să modernizeze vechile garnituri, cu motoare asincrone de c.a. şi frânare recuperativă. Numai noi nu am fost şi nu suntem în stare, pentru că suntem prea săraci pentru lucruri ieftine sau, măcar, bune.
Aştept să vină CAF-urile, poate spaniolii vor face treabă mai bună decât cei de la Bombardier.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF 133 313

Nu se poate circula intre vagoane? Pica din start. Intr-o saptamana deja ar fi mazgalite si zgariate la interior. Zgarie ei muncitorii panourile de placare a lifturilor... de calatori nu mai vorbim, mai cu seama ca in ultimul an am reusit sa vad si o premiera: fumator la peron!!! Si nu cu tzigara electronica...
De asemenea scaune tapitate... Dar imi plac barele in forma de diapazon, romanii nu sunt foarte sociabili si daca unora li se intalnesc mainile pe bara accidental mai fac si o depresie instant, gen isteric cu microbii.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF GAC

Intreb si eu ce se mai intampla cu trenurile CAF?
Din cate stiam, la sfarsitul acestui an ar fi trebuit sa avem primele noi achizitii livrate.
In ce stadiu sunt lucrurile? Stie cineva?
Au inceput spaniolii sa "miste"? sau nici macar  un surub nu au asamblat...

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Misca 'alert'...

 


Re: Trenurile CAF Dominatrix

GAC wrote:
Intreb si eu ce se mai intampla cu trenurile CAF?
Din cate stiam, la sfarsitul acestui an ar fi trebuit sa avem primele noi achizitii livrate.
Stiai gresit. Primele livrari ar trebui sa inceapa dupa 20 de luni de la semnarea contractului, deci aproximativ vara lui 2013. Anul asta nimic nou...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2424 forum members have written 434518 posts in 5409 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use