Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 490163 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

sandilaul wrote:
Chinezii au facut autostrazi in toata lumea.
Si europenii sunt extrem de multumiti de rezultat. De exemplu, polonezii.... :lol:  :lol:  :lol:
In lumea civilizata, chinezii au dat si vor da chix. Lasati-i pe chinezi sa faca autostrazi in patria lor.

 


Re: CENTURA BUCURESTI sandilaul

Nu are cum sa se intample la fel ca in Polonia pentru ca pana nu construiesc autostrada nu primesc nici un ban.E in interesul lor sa termine cat mai repede pentru a primi banii din taxe.

In Polonia mai mult ca sigur au castigat tronsoanele la licitatie pentru ca nimanui nu ii convine sa bage o gramada de bani intr-o lucrare si sa nu isi ia banii inapoi.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

sandilaul wrote:
Nu are cum sa se intample la fel ca in Polonia pentru ca pana nu construiesc autostrada nu primesc nici un ban.E in interesul lor sa termine cat mai repede pentru a primi banii din taxe.
Tocmai pentru ca interesul lor este sa termine cat mai repede, vor fi si mai predispusi sa faca rabat la calitate. Deci tot pe noi ne afecteaza intr-un final, fiindca indiferent daca e PPP sau nu, tot noi platim, pana la ultimul banut.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

Delta ACM 93 ia bani fără să lucreze

Patronii firmei “de casă” a PDL, Delta ACM 93, încasează milioane de euro de la Compania Naţională de Autostrăzi, condusă de Daniela Drăghia, fără să demareze lucrările la contractul de modernizare a centurii de nord a Capitalei. CNADNR precizează că cele peste 14 milioane de lei reprezintă avansul “la care antreprenorul are dreptul”. Delta ACM 93 se află printre firmele suspectate de Consiliul Concurenţei că s-ar fi asociat într-un cartelpentru a participa cu oferte trucate la licitaţiile organizate de Primăria Capitalei pentru întreţinerea şi administrarea străzilor din Bucureşti.

Ştiaţi că „regii asfaltului” primesc de la Compania Naţională de Autostrăzi bani în avans pentru organizarea de şantier şi începerea lucrărilorde modernizare a infrastructurii rutiere? Delta ACM 93, patronată de Florea Diaconu, este una dintre firmele abonate la bugetul CNADNR alocat reabilitării drumurilor naţionale. Dacă tot nu a reuşit să lărgească o bucată de 9,4 km din centura de sud a Capitalei, la preţ de autostradă, firma Delta ACM 93 a câştigat, la sfârşitul lunii noiembrie, licitaţia pentru modernizarea centurii de nord a Capitalei, între A1 şi DN7, în lungime de aproximativ 9 km, contract în valoare de 106,6 milioane de lei, fără TVA. Fără să înceapă lucrările, patronii firmei Delta ACM 93 au cerut Companiei de Autostrăzi 14,8 milioane de lei avans. “În contractele CNADNR există o condiţie prin care statul este obligat să achite un avans pentru organizarea de şantier şi începerea lucrărilor. Avansul poate varia, în funcţie de contract, între 5% şi maximum 30%. Banii sunt folosiţi de constructor pentru organizarea de şantier, achiziţia de carburanţi, salarii, materii prime şi balast şi piatră spartă”, ne-au declarat specialişti  din Ministerul Transporturilor.

Diaconu: Nu ştiu valoarea avansului

Contactat de “Puterea”, patronul firmei Delta ACM 93, Florea Diconu, a recunoscut că muncitorii nu au început săpăturile pentru lărgirea centurii de nord a Capitalei, între A1 şi DN7. “Contractul prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a centurii de nord a Capitalei. Nu ştiu valoarea avansului cerut la Compania de Autostrăzi. Suntem în faza de proiectare a lucrării de modernizare a porţiunii din centura de nord a Capitalei”, ne-a spus Florea Diaconu.

Potrivit oficialiilor CNADNR, contravaloarea facturii în valoare de 14,8 milioane de lei “reprezintă avansul la care antreprenorul are dreptul, potrivit pevederilor legale în vigoare”. “Ordonatorul de credite, în calitate de parte contractantă într-un contract de achiziţie publică sau într-un contract de finanţare, are dreptul să efectueze plăţi în avans către contractant, într-un procent de până la 30% din valoarea contractului. Această factură nu a fost deocamdată plătită, ea intrând în CNADNR pe 21 februarie”, mai explică oficialii CNADNR.

http://b365.ro/news/scheme- ... capitalei/

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Mai bine ar termina ceea ce au inceput de mult:
tronsonul intre DN2 si DN7(sa termine si pasajul peste DN1A, rampe neterminate, etc) Cum sa se apuce de un alt tronson si sa lase balta ceea ce au inceput demult?!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

La noi, este important sa se dea impresia poporului ca se lucreaza. Cat mai mult posibil si pe cat mai multe fronturi. Mai ales in ani electorali.

 


Emile, cui ne lași??? misterr

Ce ne facem noi, că nu mai e Emil Boc și nu mai are cine să inaugureze Centura? Deocamdată șantierul e părăsit, lucrările sînt din nou sistate.
Emil Boc, cui ne-ai lăsat???

Între timp, au început să se vadă deficiențele de proiectare (lipsa benzilor de accelerare și decelerare la intrările/ieșirile de la firme, deși e DN „cu regim de autostradă”). Un coleg care venea dinspre Tunari spre Otopeni, cînd a vrut să facă dreapta ca să intre pe drumul către firmă, a fost luat în plin din spate de un camion care venea tare din urmă pe banda I, deși a încetinit și a dat semnal din timp. Mașina lui a prins lateral bordura și s-a răsturnat de cîteva ori. Șoferul de pe camion a motivat că bătea soarele din spate și nu a văzut semnalul dreapta dat de coleg și stopurile, și n-a observat că a încetinit, nefiind prea atent, fiindcă nu știa că e un drum lateral în dreapta în locul ăla. Tot el era cu gura mare, inclusiv cînd a venit poliția.
Întîmplarea se poate repeta oricînd, eu acum cînd fac dreapta mă uit să nu am în spate vreun TIR cîteva sute de metri în urmă...

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

si daca ai totusi tir in spate ce faci ? mai dai o tura si mai bagi o fisa, poate nu e nimeni in spate de data asta? E vina tirului , clar. Partial proiectarea drumului, dar sunt sute de easemena exemple in Romania noastra din pacate.

 


Re: CENTURA BUCURESTI fbsoft

Poi, eu sunt de parere ca... pana nu va fi un accidente teribil ( Domne Fereste zic ), cum a fost pe zona Dn1-> Mogoshoaia, unde un pieton a murit... pe trecerile alea... fantoma... si nici refugii pentru autobuze nu erau, si ... si ... si ... nu se va face nimic... dar, dupa cum s'a vazut imediat dupa tragicele accidente si dupa ce presa a luat stirea pe fir... acum se vad refugii pentru autobuze si pietoni... si treceri semnalizate LUMINOS corespunzator... astfel incat ii vezi si pe cei imbracati in negru.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: CENTURA BUCURESTI Dr2005

fbsoft wrote:
acum se vad refugii pentru autobuze si pietoni... si treceri semnalizate LUMINOS corespunzator... astfel incat ii vezi si pe cei imbracati in negru.


Care staţii, că staţiile cu pricina s-au DESFIINŢAT, că cine lucrează acolo are bani de maşină personală... mentalitate RATB-istă.

 


  • Mrs
  • Posted:
  •  

Re: CENTURA BUCURESTI Mrs

Au aparut panourile de semnalizare ale santierului centurii Bucurestilor (DN7-A1). Incerc sa fac poze diseara la intoarcere.  :o  :shock:  :o

 


Re: CENTURA BUCURESTI fbsoft

Dr2005 wrote:
fbsoft wrote:
acum se vad refugii pentru autobuze si pietoni... si treceri semnalizate LUMINOS corespunzator... astfel incat ii vezi si pe cei imbracati in negru.


Care staţii, că staţiile cu pricina s-au DESFIINŢAT, că cine lucrează acolo are bani de maşină personală... mentalitate RATB-istă.


Eu am vazut ca statia de la coltul cu Academia Nationala De informatii, a apaut subit o statie cimentata de RATB...

Insa de cealalta statie desfiintata, nush ce sa zic, tot ce'i posibil, chiar nu merg cu RATB'ul in zona aia ci doar cu masina cand am avut de traversat Bucurestiul din Pantelimon spre Bucurestii Noi...

Insa tre sa recunosc, nu m'ar surpinde, dat fiind ca stiu, ca sunt MAGARI cei de la conducerea RATB... ca sa duca linia intr'un loc in care se face o cerere de catre un anume loc, au cerinte nene.., tre sa le cumperi/asiguri un numar de abonamente lunare ca sa iti asigure o linie pe care o considera ei... prielnica, nu cea pe care o tintesti/doresti si care ar fi utila pentru toata lumea...

Mrs wrote:
Au aparut panourile de semnalizare ale santierului centurii Bucurestilor (DN7-A1). Incerc sa fac poze diseara la intoarcere.  :o  :shock:  :o


Misto le asteptam...

 


Re: CENTURA BUCURESTI bekxy

fbsoft wrote:
Eu am vazut ca statia de la coltul cu Academia Nationala De informatii, a apaut subit o statie cimentata de RATB...


A fost un accient urât acolo şi de aia au făcut până la urmă ceva...: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... video.html

 


Re: CENTURA BUCURESTI fbsoft

bekxy wrote:
fbsoft wrote:
Eu am vazut ca statia de la coltul cu Academia Nationala De informatii, a apaut subit o statie cimentata de RATB...


A fost un accient urât acolo şi de aia au făcut până la urmă ceva...: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... video.html


Dupa cum spuneam , trebuie, Doamne fereste, sa se intample ceva urat... un accident teribil ca sa faca ceva, cum trebuia facut de la bun inceput... Cred ca suntem singura tara Europeana fara benzi de acceleratie si deceleratie pentru poduri si autostrazi/drumuri europene, si refugii pentru statiile RATB, iar pe asa zisa Centura-Autostrada-a-Bucurestiului, trecerile de pietoni, erau mai intunecate decat noaptea ...

Btw, stie cineva ceva de inceperea lucrarilor ( adica cu santuri, sapaturi, etc ) in zona de nord la centura ??? ( sa lege odata A1 de A2 ?!?!?! )

 


Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432371 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use