Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2308 posts, 693356 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
rosetti61
Au intrat in forta prin 2008 cu modelul ala de refugiu apoi pauza - prin oras avem n tipuri de refugii, nici unul complet unificat. Macar panourile indicatoare din componenta refugiului pentru indicarea liniilor sa le fi dat RATB, care insa se multumeste cu tabla aia pe care la un moment dat nu mai are loc sa scrie...
Numai cand vezi pe la altii cat de logic este totul )unii au panouri ca lumea, altii table, dar mai aspectuoase si la obiect cu informatia de pe ele.
Normativul grafic pentru identitatea vizuala si informativa din reteaua Transantiago
http://www.coordinaciontransantiago.cl/ ... s%20TS.pdf
Noi avem asa ceva? Nuuuu. Standardizate cat de cat sunt indicatoarele (standard 1927) si logo (ala prin OSIM ca marca inregistrata si atat). In documentul de mai sus se specifica pana si fontul, dimensiunea graficii si a caracterelor si multe altele.
Au intrat in forta prin 2008 cu modelul ala de refugiu apoi pauza - prin oras avem n tipuri de refugii, nici unul complet unificat. Macar panourile indicatoare din componenta refugiului pentru indicarea liniilor sa le fi dat RATB, care insa se multumeste cu tabla aia pe care la un moment dat nu mai are loc sa scrie...
Numai cand vezi pe la altii cat de logic este totul )unii au panouri ca lumea, altii table, dar mai aspectuoase si la obiect cu informatia de pe ele.
Normativul grafic pentru identitatea vizuala si informativa din reteaua Transantiago
http://www.coordinaciontransantiago.cl/ ... s%20TS.pdf
Noi avem asa ceva? Nuuuu. Standardizate cat de cat sunt indicatoarele (standard 1927) si logo (ala prin OSIM ca marca inregistrata si atat). In documentul de mai sus se specifica pana si fontul, dimensiunea graficii si a caracterelor si multe altele.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Victor92
Statia "Drumul Taberei 35" + orarul liniei de noapte N116.
Statia "Drumul Taberei 35" + orarul liniei de noapte N116.
2012-03-07 10.07.38.jpg (302.8 KB; downloaded 3762 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
rosetti61
Am vazut ca au inceput sa vopseasca centrelele de bilete - cele tip cilindru si din tabla ondulata intr-un gri mai inchis, mat. Arata sumbru si uneori tinde sa se confunde cu peisajul in functie de cum cade lumina.
Am vazut ca au inceput sa vopseasca centrelele de bilete - cele tip cilindru si din tabla ondulata intr-un gri mai inchis, mat. Arata sumbru si uneori tinde sa se confunde cu peisajul in functie de cum cade lumina.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Axel
Ghereta de la statia '' Sos.Campia Libertatii '': 70,79,92,N104.
rosetti61 wrote:
Am vazut ca au inceput sa vopseasca centrelele de bilete - cele tip cilindru si din tabla ondulata intr-un gri mai inchis, mat. Arata sumbru si uneori tinde sa se confunde cu peisajul in functie de cum cade lumina.
Ghereta de la statia '' Sos.Campia Libertatii '': 70,79,92,N104.
DSC07291.JPG (57.57 KB; downloaded 4215 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
rosetti61
E frumoasa in livreaua asta? Vopseaua e inca proaspata, are luciu, cele de care am zis mai sus - la Facultatea de Electronica si Universitate sunt deja mate. Ce i-o fi apucat, au prea mult "gri institutional" ? Cand dai cu ochii de ele te duc cu gandul la niste chestii fara personalitate, la ceva afumat. Un albastru ceva, si pe laterale sa muleze sigla ratb, oblic (cum facusera pe tramvaie prin 1994-1998, era unul aniversar cu ditamai RATB mare pe el); pot sa "muste" din r si b, ca omul isi da seama despre ce este vorba ori sa foloseasca doar ovalul, la fel marit sau o parte din el. Ori procedeaza astfel incat tonetele metalice sa arate urat, motiv pentru desfiintarea/inlocuirea lor.
E frumoasa in livreaua asta? Vopseaua e inca proaspata, are luciu, cele de care am zis mai sus - la Facultatea de Electronica si Universitate sunt deja mate. Ce i-o fi apucat, au prea mult "gri institutional" ? Cand dai cu ochii de ele te duc cu gandul la niste chestii fara personalitate, la ceva afumat. Un albastru ceva, si pe laterale sa muleze sigla ratb, oblic (cum facusera pe tramvaie prin 1994-1998, era unul aniversar cu ditamai RATB mare pe el); pot sa "muste" din r si b, ca omul isi da seama despre ce este vorba ori sa foloseasca doar ovalul, la fel marit sau o parte din el. Ori procedeaza astfel incat tonetele metalice sa arate urat, motiv pentru desfiintarea/inlocuirea lor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Ăla probabil e griul cu care vopseau PPC-urile pe interior. O fi rămas pe stoc... cum a fost cu galbenul de la #224 şi #306 folosit şi la #2008.
Ăla probabil e griul cu care vopseau PPC-urile pe interior. O fi rămas pe stoc... cum a fost cu galbenul de la #224 şi #306 folosit şi la #2008.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
nokia2110
La Hala Traian au făcut ca deştepţii staţie comună pe senul centru-perfierie pentru toate 4 linile de tramvai (14, 40, 55, 56) în dreptul Halei Traian, deci tocmai perfect pentru a crea un dop de circulaţie. Puteau să facă staţie facultativă (adică dacă tramvaiul prinde stopul, să poată deschide uşile ca să facă staţie - prin 1997 exista ceva de genul). În plus, 14 şi 55 aveau refugiu după intersecţie. Acum 2 seri am fost cu 55 şi pe refugiu erau 2 oameni care nu ştiau că staţia s-a mutat... iar vatmanul ca un nesimţit nu a oprit (că doar nu-l sancţionau dacă oprea la refugiu şi pe la orele 18.30 nu cred că mai erau sifonarii cu staţile de emisie-recepţie).
La Hala Traian au făcut ca deştepţii staţie comună pe senul centru-perfierie pentru toate 4 linile de tramvai (14, 40, 55, 56) în dreptul Halei Traian, deci tocmai perfect pentru a crea un dop de circulaţie. Puteau să facă staţie facultativă (adică dacă tramvaiul prinde stopul, să poată deschide uşile ca să facă staţie - prin 1997 exista ceva de genul). În plus, 14 şi 55 aveau refugiu după intersecţie. Acum 2 seri am fost cu 55 şi pe refugiu erau 2 oameni care nu ştiau că staţia s-a mutat... iar vatmanul ca un nesimţit nu a oprit (că doar nu-l sancţionau dacă oprea la refugiu şi pe la orele 18.30 nu cred că mai erau sifonarii cu staţile de emisie-recepţie).
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Nu poţi să îl cataloghezi ca nesimţit pe unul care a respectat o regulă ce îi este impusă, ba chiar e şi aprobată printr-o HCGMB de acum vreo 15 ani (aia care spune că oprirea se face exclusiv în staţii).
De regulă, staţiile de tramvai (sau orice alt vehicul) se amplasează la 50m, cu excepţia celor prevăzute cu refuzii sau alveole, care se pot amplasa şi mai aproape, dar se recomandă amplasarea lor după intersescţii. Refugiul de pe Str. Traian era - şi este - foarte scurt, uşa 5 rămânea în stradă, ceea ce nu e prea ,,sănătos". Staţia lui 40/56 nu era nici ea excelent pusă, în sensul că în spatele tramvaiului se forma o coloană ce bloca toată intersecţia. Prin urmare, s-a preferat reamplasarea staţiei în faţa Halei Traian, unde e şi mai utilă celor din zonă.
Cum adică staţie facultativă după cum vrea vatmanul? Păi şi călătorul de unde ştie ce vrea vatmanul? Sau, dacă e roşu, atunci călătorul o ia la fugă printre maşini prin intersecţie până în staţie, că vatmanul nu a cosiderat sigură deschiderea uşilor (că dacă deschizi uşa în afara staţiei şi vreun călător e luat pe capotă, te faci vinovat de ucidere din culpă)? Ce naibii, te credeam om serios.
Nu poţi să îl cataloghezi ca nesimţit pe unul care a respectat o regulă ce îi este impusă, ba chiar e şi aprobată printr-o HCGMB de acum vreo 15 ani (aia care spune că oprirea se face exclusiv în staţii).
De regulă, staţiile de tramvai (sau orice alt vehicul) se amplasează la 50m, cu excepţia celor prevăzute cu refuzii sau alveole, care se pot amplasa şi mai aproape, dar se recomandă amplasarea lor după intersescţii. Refugiul de pe Str. Traian era - şi este - foarte scurt, uşa 5 rămânea în stradă, ceea ce nu e prea ,,sănătos". Staţia lui 40/56 nu era nici ea excelent pusă, în sensul că în spatele tramvaiului se forma o coloană ce bloca toată intersecţia. Prin urmare, s-a preferat reamplasarea staţiei în faţa Halei Traian, unde e şi mai utilă celor din zonă.
Cum adică staţie facultativă după cum vrea vatmanul? Păi şi călătorul de unde ştie ce vrea vatmanul? Sau, dacă e roşu, atunci călătorul o ia la fugă printre maşini prin intersecţie până în staţie, că vatmanul nu a cosiderat sigură deschiderea uşilor (că dacă deschizi uşa în afara staţiei şi vreun călător e luat pe capotă, te faci vinovat de ucidere din culpă)? Ce naibii, te credeam om serios.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
nokia2110
Staţia facultativă să fie indicată cu plăcuţă corespunzătoare! Iar unde au pus staţia actuală, dacă aceasta era facultativă, nu aveau cum să ajungă călătorii pe capotă, că strada e îngustă şi nu au cum să treacă maşinile prin dreapta tramvaiului.
Staţia facultativă să fie indicată cu plăcuţă corespunzătoare! Iar unde au pus staţia actuală, dacă aceasta era facultativă, nu aveau cum să ajungă călătorii pe capotă, că strada e îngustă şi nu au cum să treacă maşinile prin dreapta tramvaiului.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Nicăieri în lume nu există staţii facultative unde vatmanul opreşte doar dacă vrea el, idniferent de voinţa călătorilor!!!!
Nicăieri în lume nu există staţii facultative unde vatmanul opreşte doar dacă vrea el, idniferent de voinţa călătorilor!!!!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Capatul liniei 138 de la Militari Residence:
Terminalul este deservit si de catre un centru de reincarcare carduri al RATB, care are un program redus.
Soferii dispun de un container care desi pe din afara nu pare ceva special, are niste facilitati pe care nu cred ca le gasesti pe nici o alta linie de fitze sau dificila a RATB .
Uneori trebuie sa astepti sa iti treaca si oile ciobenului strada
Capatul liniei 138 de la Militari Residence:
Cartier Militari - 07.04.2012.jpg (111.94 KB; downloaded 3892 times)
Cartier Militari - 07.04.2012 (1).jpg (265.12 KB; downloaded 3893 times)
Cartier Militari - 07.04.2012 (3).jpg (160.93 KB; downloaded 3894 times)
Terminalul este deservit si de catre un centru de reincarcare carduri al RATB, care are un program redus.
Cartier Militari - 07.04.2012 (4).jpg (185.86 KB; downloaded 3903 times)
Cartier Militari - 07.04.2012 (2).jpg (111.1 KB; downloaded 3892 times)
Soferii dispun de un container care desi pe din afara nu pare ceva special, are niste facilitati pe care nu cred ca le gasesti pe nici o alta linie de fitze sau dificila a RATB .
Cartier Militari - 07.04.2012 (5).jpg (204.23 KB; downloaded 3892 times)
Uneori trebuie sa astepti sa iti treaca si oile ciobenului strada
DSCN3571.jpg (249.01 KB; downloaded 3882 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Axel
Am uitat sa pun aceasta placuta din Dumitrana (linia 427).
Teoretic pe saitul RATB-ului statia se numeste '' Scoala Pruni ''.
Am uitat sa pun aceasta placuta din Dumitrana (linia 427).
Teoretic pe saitul RATB-ului statia se numeste '' Scoala Pruni ''.
DSC07835.JPG (74.71 KB; downloaded 3798 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Aia nu e staţie RATB, e manufacturată de cineva din zonă. Acum 2 luni nu era.
Pe vremuri se numea ,,Şcoala Dumitrana" şi tot acolo întorceau autobuzele. Între timp şcoala s-a desfiinţat, pardon, comasat.
Aia nu e staţie RATB, e manufacturată de cineva din zonă. Acum 2 luni nu era.
Pe vremuri se numea ,,Şcoala Dumitrana" şi tot acolo întorceau autobuzele. Între timp şcoala s-a desfiinţat, pardon, comasat.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination