Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Casări autobuze

248 posts, 91275 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Casari autobuze Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Da, au renuntat pentru ca este mai simplu sa se mearga cu etajatele Volvo.  8-)

... pe care le închiriază cu 60.000 de euroi de la Mazăre... evident, prin negociere directă. Şi pe care le târâie prin Bucureşti la suprapreţ pe timp de vară. Deci toţi au avantaj, de ce să se mai chinuie să refacă un autobuz? Mâine, poimâine or să închirieze nişte şi nişte MAZ-uri de acolo.

 


Re: Casari autobuze 3mil

Personal, ce ma deranjeaza este faptul ca s-au cheltuit niste bani aiurea si s-a muncit in zadar cu modificarea acelui DAF care acum este dat la tocat...

 


Re: Casari autobuze Chev Celios

Pai din cate stiu eu modificarile care au fost facute au fost doar in ajutorul taieri, ca la restul nu sa mai ajuns. :lol:  :lol: Deci autobuzul e pe jumatate casat.

 


Re: Casari autobuze Dominatrix

3mil wrote:
Personal, ce ma deranjeaza este faptul ca s-au cheltuit niste bani aiurea si s-a muncit in zadar cu modificarea acelui DAF care acum este dat la tocat...
Sa multumim lui Adrian Crit. Daca rezultatul - partial - la modificarea autobuzului 760 nu i-a fost pe plac, s-a gandit ca mai bine face o afacere cu etajatele de la Constanta pentru promovarea blondei care l-a pus director la RATB.

 


Re: Casari autobuze nokia2110

Dominatrix wrote:
Ce reprezinta Saviem'ul pentru istoria RATB'ului? Oricum, un autobuz (numar de parc 276) a fost restaurat de catre Retromobil si va ramane ca vehicul istoric.


Au fost autobuze de lux şi unele de primele autobuze folosite pe linile expres. Plus că dacă vrei să faci un film a cărui acţiune se petrece în anii '90 şi vrei să filmezi scene de epocă va fi cam greu cu vehiculele R.A.T.B. Eu dacă aş face un film de nostalgie nu aş accepta să nu apară tramvaie "Rathgeber" şi autobuze "D.A.F." SB220 şi "S.A.V.I.E.M." SC10U. Păcat însă că nu mai sunt troleibuze Dac 117 E (E.A.) şi "Saurer" 5 DUK-A (ar fi fost bun şi un autobuz original, dar de un autobuz de epocă se mai poate face decoamdată rost de la Lupeni de Harghita). Nu cred că e o soluţie să aduci pe trailer sau pe calea ferată troleibuze vechi de la Timişoara.  :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Casari autobuze Dr2005

Dacă vreau să fac film de epocă, aduc un Dac 112 UDM de la Piteşti sau un Ikarus de la Ploieşti. Oricum, astea sunt mai reprezentative pentru transportul bucureştean decât Saviemurile, Saurerurile şi Rathgeberurile. Daf-uri mai sunt încă.

 


Re: Casari autobuze nokia2110

Îmi pare rău, dar "Rathgeber" au fost reprezentative pt. transportul bucureștean. Tramvaiele "Tatra" erau cât de cât bune și după anii '80, dar alea românești erau ca vai de mama lor... Iar "Rathgeber" ofereau saloane bine iluminate, căldură iarna și răcoare vara.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Casari autobuze Dr2005

Nu comentez ce ofereau, ci faptul că, pe principiul ăsta, mâine-poimâine o să spunem că WV Golf e maşina românului, că tot sunt o groază pe străzi. Ţinând cont că au fost 49 de cupluri de Rathgeber faţă de 65 (câte au fost) cupluri de Tatre + 362 V3A-uri + ţ sute de Ep/V3A, dacă vrei să faci un film şi să ai un decor ,,reprezentativ" foloseşti măcar Tatrele că, în afară de vopsea şi validatoare, sunt neschimbate şi există în număr mare.

 


Re: Casari autobuze Dominatrix

Vai de capul nostru daca niste struto-camile Rathgeber-EP-V3A, UHH (Ultra-High-Floor :twisted: ), cu pantografe de la vechile EP'uri si compresoare de la troleibuze casate sunt "reprezentative" pentru oras. Mai degraba as fi vrut sa vad un V2A, un V3A sau un T4R restaurat la modul "stiintific" decat niste antichitati primite gratis de la nemti pe post de "vehicul istoric". Apropo, 49 de vagoane motor si 55 de remorci au fost aduse in total, dar niciodata nu au existat atatea simultan, fiindca o parte din primele venite erau deja casate la momentul livrarii ultimelor serii de vagoane, in 1997 - 1998.

 


Re: Casari autobuze ByOnu

Pai mergand pe principiul vostru, de ce s-au restaurat doua tramvaie care chiar n-au nicio treaba cu Bucurestiu, spre deosebire de Rathgeber M (vorbesc despre Lohner si coferarie). Banii aia preferam sa fie bagati intr-un Rathgeber M sau mai bine, intr-un V2A. :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Casari autobuze Dr2005

Bună întrebare... mai ales că V2A şi V3A nu mai există nicăieri în lume.

 


Re: Casari autobuze dany

Vis-a-vis de casarea autobuzelor,se pare ca RATB a vandut mai multe DAF decat stim noi.Firma de transport persoane DLS care detine traseele catre Balaceanca, Vidra, Berceni si inca 2 trasee se pare ca a cumparat 5 autobuze DAF,stiu asta din sursa sigura de la un sofer de la DLS.Acest autobuz va fii exploatat timp de 4 curse dimineata cand e foarte aglomerat si dup aceste 4 curse soferul de pe autobuz va trece pe dubita.Nu cunosc faptul daca si alte firme de transport au luat autobuze DAF.

 


  • CitaroAdrian
  • Posted:
  •  

Re: Casari autobuze CitaroAdrian

Sau nu cumva de nustiu eu nimica de #735 el o fi fost cumparat ? :D :D

 


Re: Casari autobuze Dominatrix

735 se caseaza, vezi lista pusa de Dr2005 in pagina precedenta.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435064 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use