Topic: Despre controlorii STB
492 posts, 207570 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Dominatrix
Propunerea mea este sa se declare transportul public serviciu social si sa fie gratuit pentru toata lumea...
Controlorii RATB ar putea să nu mai dea amenzi
Noul director al Regiei, Viorel Popescu, vrea să-i determine pe bucureşteni să-şi cumpere bilet, dacă fac blatul, dându-i jos din autobuz. Şi, culmea, fără să-i sancţioneze.
Proaspătul şef al tramvaielor bucureştene a explicat, într-un interviu acordat pentru "Evenimentul zilei", că nu a circulat 12 ani cu mijloacele de transport în comun, însă de când este director general merge cu autobuzul, pentru a cunoaşte problemele.
Vrea să fie prieten cu sindicaliştii, dar i-a avertizat, de la prima întâlnire, că nu are bani pentru a mări salariile şi nici să ducă şoferii acasă la scară pe fiecare.
Totuşi, pentru a nu se trezi cu proteste, la fel ca foştii şefi ai Regiei, când zeci de mijloace de transport au fost blocate de către şoferii grevişti, acesta încearcă să găsească o soluţie pentru ca angajaţii RATB să ajungă acasă, dar şi să plătească şoferii care stau la volan noaptea.
Pâna una alta, Regia este pe pierdere, tariful nu se majorează, pentru că la nivel politic nu se ia o asemenea decizie, iar salvarea ar putea veni din partea tramvaiul Imperio.
Evenimentul zilei: Aţi făcut o radiografie a instiuţiei, pentru a vedea dacă sunt prea mulţi angajaţi sau prea puţini?
Viorel Popescu: Organigrama este extraordinar de stufoasă. În ultimii ani, aceasta s-a schimbat foarte des, au fost debusolaţi angajaţii. Există totuşi şi mentalităţi vechi, personal îmbătrânit.
Aţi avut vreo întâlnire cu sindicatele, cu angajaţii, de când aţi fost numit în funcţie?
Da, cu sindicatul, cu depoul, cu garajele. Sindicatele s-au plâns că au avut probleme şi s-au referit mult la greva de anult trecut, că au fost probleme de comunicare cu oamenii din conducerea instituţiei. Am stabilt că prime de Crăciun nu se dau, transportul de noapte va fi cumva reconfigurat să vedem unde putem prelungi cu o staţie-două, pentru ca angajaţii Regiei să ajungă seara acasă.
Au mai fost nişte probleme pe care le-am cerut eu, legate de plata în Regie. Muncesc, nu muncesc, eu le dau banii. E vorba de cei care lucrează la Regie, la reparaţii. Le dau, nu le dau de lucru, eu trebuie să le dau salariul. Negociem mai multe lucruri cu sindicatele, nu este nimic bătut în cuie.
Cât de eficienţi sunt controlorii?
Vom face un proiect pilot în care angajatul RATB, care cere biletele la control, îl va invita pe cel care nu a plătit tariful călătoriei să coboare la următoarea staţie şi să meargă pe jos, fără să îi dea amendă. Nu sunt adeptul amenzilor. Totodată, controlorii vor avea asupra lor bilete pe care să le vândă celor care nu au. Vrem să îl facem conştient pe bucureştean de faptul că plata călătoriei îi asigură un serviciu de calitate.
DESPRE PARCUL RATB ŞI DOTAREA AUTOBUZELOR
"Preţul corect al unui bilet este de 2 lei"
Proiecul Imperio, în ce stadiu este?
Este un contract de asociere între primărie şi investiorii privaţi. Regia va câştiga atunci când se va câşiga o licitaţie privind livrarea de noi tramvaie. Contractul dintre RATB şi investitor este confidenţial. RATB-ul a venit cu hala şi cu forţa de muncă, avem ingineri şi proiectanţi foarte buni. Suntem parte într-o afacere şi se vrea ca să se construiască un tramvai mai ieftin şi bun.
Cât câştigă RATB-ul din această afacere?
Regia câştigă 30% din banii încasaţi din vânzarea tramvaielor. Am numit acum doi oameni vechi din instiuţie, pentru că în cadrul acestei asocieri deţinem funcţia de vicepreşedine şi de membru. Deocamdată, se lucrează la prototipul tramvaiului. Totodată, o comisie de specialitate analizează derularea contractului şi încearcă să identifice disfuncţionalităţile şi să stabilească măsurile ce trebuiesc luate pentru accelerarea procesului de fabricaţie.
Primăria Capitalei va cumpăra tramvaie Imperio?
Nu am bugetat niciun tramvai Imperio pentru la anul, am bugetat 15 tramvaie Bucur, pe care le producem noi.
Nu credeţi că autobuzele ar trebui dotate cu aer condiţionat sau cu insalaţie de climatizare?
Vara nu ai aer în mijloacele de transport în comun. În prezent, există în exploatare 487 de autobuze Mercedes fără aer condiţionat şi 513 autobuze cu instalaţie de aer în salonul călătorilor. Se vor monta instalaţii de climatizare şi pe autobuzele Mercedes Citaro Euro 3. Nu ştiu de ce nu au fost cumpărate cu tot cu instalaţii.
Cât de vechi este parcul rulant al RATB-ului? Autobuzele Mercedes mai sunt în garanţie?
Tramvaiele şi troleibuzele sunt foarte vechi. Şi autobuzele Mercedes au început să iasă din garanţie. În ianuarie, februarie 2012, va ieşi primul lot de 500 (Popescu asta habar nu are ce vorbeste - nota mea), şi, peste aproximativ şase luni, vor ieşi şi celelate. Adică va trebui să asigurăm bani de reparaţii dacă se strică ceva.
Şi sper să nu fie ca maşinile noi, când ies din garanţie încep să se strice. Ele au fost întreţinute bine. Însă eu bănuiesc că au fost proiectate la un trafic din Germania. Cu gropile s-a mai rezolvat problema la noi, dar, din ce am văzut, eu nu ştiu un autobuz în Germania atât de plin ca în România.
Cât de eficent este RATB-ul? Va creşte preţul unei călătorii?
Regia este pe pierdere în acest moment. Dar asta pentru că, în continuare, preţul unui bilet e subvenţionat. Un tarif de doi lei pe călătorie ar fi unul corect. Numai că, nu se poate pune o asemenea presiune pe bucureşteni. E cam aceeaşi situaţie ca şi la RADET. În ambele cazuri, creşterea tarifului este o decizie politică.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/control ... 58057.html
Propunerea mea este sa se declare transportul public serviciu social si sa fie gratuit pentru toata lumea...
Controlorii RATB ar putea să nu mai dea amenzi
Noul director al Regiei, Viorel Popescu, vrea să-i determine pe bucureşteni să-şi cumpere bilet, dacă fac blatul, dându-i jos din autobuz. Şi, culmea, fără să-i sancţioneze.
Proaspătul şef al tramvaielor bucureştene a explicat, într-un interviu acordat pentru "Evenimentul zilei", că nu a circulat 12 ani cu mijloacele de transport în comun, însă de când este director general merge cu autobuzul, pentru a cunoaşte problemele.
Vrea să fie prieten cu sindicaliştii, dar i-a avertizat, de la prima întâlnire, că nu are bani pentru a mări salariile şi nici să ducă şoferii acasă la scară pe fiecare.
Totuşi, pentru a nu se trezi cu proteste, la fel ca foştii şefi ai Regiei, când zeci de mijloace de transport au fost blocate de către şoferii grevişti, acesta încearcă să găsească o soluţie pentru ca angajaţii RATB să ajungă acasă, dar şi să plătească şoferii care stau la volan noaptea.
Pâna una alta, Regia este pe pierdere, tariful nu se majorează, pentru că la nivel politic nu se ia o asemenea decizie, iar salvarea ar putea veni din partea tramvaiul Imperio.
Evenimentul zilei: Aţi făcut o radiografie a instiuţiei, pentru a vedea dacă sunt prea mulţi angajaţi sau prea puţini?
Viorel Popescu: Organigrama este extraordinar de stufoasă. În ultimii ani, aceasta s-a schimbat foarte des, au fost debusolaţi angajaţii. Există totuşi şi mentalităţi vechi, personal îmbătrânit.
Aţi avut vreo întâlnire cu sindicatele, cu angajaţii, de când aţi fost numit în funcţie?
Da, cu sindicatul, cu depoul, cu garajele. Sindicatele s-au plâns că au avut probleme şi s-au referit mult la greva de anult trecut, că au fost probleme de comunicare cu oamenii din conducerea instituţiei. Am stabilt că prime de Crăciun nu se dau, transportul de noapte va fi cumva reconfigurat să vedem unde putem prelungi cu o staţie-două, pentru ca angajaţii Regiei să ajungă seara acasă.
Au mai fost nişte probleme pe care le-am cerut eu, legate de plata în Regie. Muncesc, nu muncesc, eu le dau banii. E vorba de cei care lucrează la Regie, la reparaţii. Le dau, nu le dau de lucru, eu trebuie să le dau salariul. Negociem mai multe lucruri cu sindicatele, nu este nimic bătut în cuie.
Cât de eficienţi sunt controlorii?
Vom face un proiect pilot în care angajatul RATB, care cere biletele la control, îl va invita pe cel care nu a plătit tariful călătoriei să coboare la următoarea staţie şi să meargă pe jos, fără să îi dea amendă. Nu sunt adeptul amenzilor. Totodată, controlorii vor avea asupra lor bilete pe care să le vândă celor care nu au. Vrem să îl facem conştient pe bucureştean de faptul că plata călătoriei îi asigură un serviciu de calitate.
DESPRE PARCUL RATB ŞI DOTAREA AUTOBUZELOR
"Preţul corect al unui bilet este de 2 lei"
Proiecul Imperio, în ce stadiu este?
Este un contract de asociere între primărie şi investiorii privaţi. Regia va câştiga atunci când se va câşiga o licitaţie privind livrarea de noi tramvaie. Contractul dintre RATB şi investitor este confidenţial. RATB-ul a venit cu hala şi cu forţa de muncă, avem ingineri şi proiectanţi foarte buni. Suntem parte într-o afacere şi se vrea ca să se construiască un tramvai mai ieftin şi bun.
Cât câştigă RATB-ul din această afacere?
Regia câştigă 30% din banii încasaţi din vânzarea tramvaielor. Am numit acum doi oameni vechi din instiuţie, pentru că în cadrul acestei asocieri deţinem funcţia de vicepreşedine şi de membru. Deocamdată, se lucrează la prototipul tramvaiului. Totodată, o comisie de specialitate analizează derularea contractului şi încearcă să identifice disfuncţionalităţile şi să stabilească măsurile ce trebuiesc luate pentru accelerarea procesului de fabricaţie.
Primăria Capitalei va cumpăra tramvaie Imperio?
Nu am bugetat niciun tramvai Imperio pentru la anul, am bugetat 15 tramvaie Bucur, pe care le producem noi.
Nu credeţi că autobuzele ar trebui dotate cu aer condiţionat sau cu insalaţie de climatizare?
Vara nu ai aer în mijloacele de transport în comun. În prezent, există în exploatare 487 de autobuze Mercedes fără aer condiţionat şi 513 autobuze cu instalaţie de aer în salonul călătorilor. Se vor monta instalaţii de climatizare şi pe autobuzele Mercedes Citaro Euro 3. Nu ştiu de ce nu au fost cumpărate cu tot cu instalaţii.
Cât de vechi este parcul rulant al RATB-ului? Autobuzele Mercedes mai sunt în garanţie?
Tramvaiele şi troleibuzele sunt foarte vechi. Şi autobuzele Mercedes au început să iasă din garanţie. În ianuarie, februarie 2012, va ieşi primul lot de 500 (Popescu asta habar nu are ce vorbeste - nota mea), şi, peste aproximativ şase luni, vor ieşi şi celelate. Adică va trebui să asigurăm bani de reparaţii dacă se strică ceva.
Şi sper să nu fie ca maşinile noi, când ies din garanţie încep să se strice. Ele au fost întreţinute bine. Însă eu bănuiesc că au fost proiectate la un trafic din Germania. Cu gropile s-a mai rezolvat problema la noi, dar, din ce am văzut, eu nu ştiu un autobuz în Germania atât de plin ca în România.
Cât de eficent este RATB-ul? Va creşte preţul unei călătorii?
Regia este pe pierdere în acest moment. Dar asta pentru că, în continuare, preţul unui bilet e subvenţionat. Un tarif de doi lei pe călătorie ar fi unul corect. Numai că, nu se poate pune o asemenea presiune pe bucureşteni. E cam aceeaşi situaţie ca şi la RADET. În ambele cazuri, creşterea tarifului este o decizie politică.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/control ... 58057.html
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Dominatrix
Bercenicity, observ ca presa te place foarte mult...
VIDEO Antrenamentul controlorilor de bilete
http://b365.ro/news/meseria ... ete-video/
Un savuros film didactic de arhivă, realizat în anii ’8o, este destinat aspiranţilor la meseria de controlor pe mijloacele de transport în comun din Capitală.
„Călătorul nu este şi nu trebuie privit, aşa cum fac unii controlori, precum un potenţial contravenient. Fiecare călător, chiar dacă s-a întâmplat să greşească, este în primul rând un om al muncii. Este cel care ne frământă pâinea sau sora care ne-a vegheat atunci când am venit pe lume. El poate fi chiar tată, frate său fiu de controlor”, se arată pe un ton didactic în filmul realizat de Întreprinderea de Transport Bucureşti, actuala RATB, în anii ’80. Pelicula era destinată aspiranţilor la meseria de controlor de bilele care, se subliniază imperativ în film, avea o “retribuţie ridicată ţinând seama de durată foarte mică a şcolarizării”.
Cele 47 de minute includ sistematic şi chestiuni de psihologie cu privire la temperamentul călătorului, strategii de control, sfaturi pentru viaţa personală a angajatului şi chiar norme de machiaj şi coafura a femeilor controlor. Un capitol aparte îl reprezintă aşa-numiţii “colecţionari de bilete” – din cauza compostoarelor care de multe ori erau identice pe mai multe autobuze existau bucureșteni care aveau asupra lor adevărate clasoare cu bilete deja folosite.
Filmul didactic se încheie în mod apoteotic, cu un imn al controlorului de biletele bucureştean, cântat, evident, de controlori adevăraţi.
Să fii bun controlor,
Când porneşti dimineaţa,
Să fii politicos,
Astăzi şi toată viaţa.
Să stai drept în traseu,
Când tentaţia-i mare,
Să ajuți când e greu,
Să ai tact şi răbdare.
Cinstea şi calmul,
Ecuson mereu trebuie să-ţi fie
Şi să ai
Mintea trează, conştiinţa vie.
Bercenicity, observ ca presa te place foarte mult...
VIDEO Antrenamentul controlorilor de bilete
http://b365.ro/news/meseria ... ete-video/
Un savuros film didactic de arhivă, realizat în anii ’8o, este destinat aspiranţilor la meseria de controlor pe mijloacele de transport în comun din Capitală.
„Călătorul nu este şi nu trebuie privit, aşa cum fac unii controlori, precum un potenţial contravenient. Fiecare călător, chiar dacă s-a întâmplat să greşească, este în primul rând un om al muncii. Este cel care ne frământă pâinea sau sora care ne-a vegheat atunci când am venit pe lume. El poate fi chiar tată, frate său fiu de controlor”, se arată pe un ton didactic în filmul realizat de Întreprinderea de Transport Bucureşti, actuala RATB, în anii ’80. Pelicula era destinată aspiranţilor la meseria de controlor de bilele care, se subliniază imperativ în film, avea o “retribuţie ridicată ţinând seama de durată foarte mică a şcolarizării”.
Cele 47 de minute includ sistematic şi chestiuni de psihologie cu privire la temperamentul călătorului, strategii de control, sfaturi pentru viaţa personală a angajatului şi chiar norme de machiaj şi coafura a femeilor controlor. Un capitol aparte îl reprezintă aşa-numiţii “colecţionari de bilete” – din cauza compostoarelor care de multe ori erau identice pe mai multe autobuze existau bucureșteni care aveau asupra lor adevărate clasoare cu bilete deja folosite.
Filmul didactic se încheie în mod apoteotic, cu un imn al controlorului de biletele bucureştean, cântat, evident, de controlori adevăraţi.
Să fii bun controlor,
Când porneşti dimineaţa,
Să fii politicos,
Astăzi şi toată viaţa.
Să stai drept în traseu,
Când tentaţia-i mare,
Să ajuți când e greu,
Să ai tact şi răbdare.
Cinstea şi calmul,
Ecuson mereu trebuie să-ţi fie
Şi să ai
Mintea trează, conştiinţa vie.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
bercenicity
A circulat si prin blogosfera prin aprilie trecut... ce sa faci, inceput de an, lumea din redactie abia se trezeste dupa toba si racituri, au gasit si ei un articol de umplutura ))
A circulat si prin blogosfera prin aprilie trecut... ce sa faci, inceput de an, lumea din redactie abia se trezeste dupa toba si racituri, au gasit si ei un articol de umplutura ))
- autob368
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
autob368
Incepand de luni 12.03.2012 am vazut in Drumul Taberei zilnic controlori, atat dimineata (orele 8-8.30), cat si dupa-amiaza/seara (orele 18-19) cam pe toate liniile din cartier (autobuz / troleibuz). Ce-i drept linia 41 (cel putin pana la Uverturii) nu am vazut-o "atacata" de controlori. E clar ca s-a dat startul la vanatoare de blatisti
Incepand de luni 12.03.2012 am vazut in Drumul Taberei zilnic controlori, atat dimineata (orele 8-8.30), cat si dupa-amiaza/seara (orele 18-19) cam pe toate liniile din cartier (autobuz / troleibuz). Ce-i drept linia 41 (cel putin pana la Uverturii) nu am vazut-o "atacata" de controlori. E clar ca s-a dat startul la vanatoare de blatisti
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
mastocitu
Un lucru extrem de bun, nu este normal sa mearga fara sa plateasca. RATB nu este mama ranitilor. Transportul public NU este gratuit.
Un lucru extrem de bun, nu este normal sa mearga fara sa plateasca. RATB nu este mama ranitilor. Transportul public NU este gratuit.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
alchimistul
Hei-rupismele de genul asta nu vor remedia situatia decat pe termen scurt. "Aparatul politienesc" trebuie sa isi faca treaba tot timpul, nu doar pe perioade scurte in anumite zone, dupa care raziile sa se mute pe alte linii. Tipul asta de control duce la predictibilitate - calatorii fara bilet, dupa ce vor fi amendati, vor plati calatoria o vreme, apoi cand se va observa ca "pandarii" au lasat-o mai moale, se va reveni la vechiul obicei de a nu plati.
Eu unul nu am mai intalnit echipe de control din octombrie-noiembrie anul trecut. Pot spune ca circul destul de frecvent cu transportul in comun, la cele 10 calatorii saptamanale dus-intors casa-serviciu se mai adauga lejer inca o data pe atat. Trag concluzia ca preocuparea in aceste luni pentru control a fost mai scazuta decat de obicei.
Hei-rupismele de genul asta nu vor remedia situatia decat pe termen scurt. "Aparatul politienesc" trebuie sa isi faca treaba tot timpul, nu doar pe perioade scurte in anumite zone, dupa care raziile sa se mute pe alte linii. Tipul asta de control duce la predictibilitate - calatorii fara bilet, dupa ce vor fi amendati, vor plati calatoria o vreme, apoi cand se va observa ca "pandarii" au lasat-o mai moale, se va reveni la vechiul obicei de a nu plati.
Eu unul nu am mai intalnit echipe de control din octombrie-noiembrie anul trecut. Pot spune ca circul destul de frecvent cu transportul in comun, la cele 10 calatorii saptamanale dus-intors casa-serviciu se mai adauga lejer inca o data pe atat. Trag concluzia ca preocuparea in aceste luni pentru control a fost mai scazuta decat de obicei.
- mariann
-
Posted:
-
Re: 102/202
mariann
Ai dreptate si eu i-am intalnit acum doua dimineti dar... nu am validat dintr-un motiv ... ( cum vreti voi sa ii ziceti). Nu am putut face acest lucru pentru ca imediat ce au urcat pe la usa 3 au blocat SAT-urile iar eu urcand pe la usa 2 si sa vreau nu as fi putut valida
misterr wrote:
Pentru prima dată în viață, cred (și circul practic zilnic cu 102 între Emil Racoviță și Apărătorii Patriei, din 1985), am văzut controlori în 102 (mă rog, 202)!!! Și asta la 6:20 dimineața!!!!!!
E vorba de ultimele 2 săptămîni, se pare că se „mișcă”ceva!
Ai dreptate si eu i-am intalnit acum doua dimineti dar... nu am validat dintr-un motiv ... ( cum vreti voi sa ii ziceti). Nu am putut face acest lucru pentru ca imediat ce au urcat pe la usa 3 au blocat SAT-urile iar eu urcand pe la usa 2 si sa vreau nu as fi putut valida
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Dr2005
Aşa se procedează, ca cine urcă odată cu ei să poată fi amendat.
Aşa se procedează, ca cine urcă odată cu ei să poată fi amendat.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
misterr
Ce pot spune însă este că modul de adresare, tonul discuției etc. era cu totul altul decît sîntem obișnuiți. Am avut senzația că tocmai s-au întors de la un curs undeva în Europa...
La una din întîlnirile astea, săptămîna trecută (repet: la 6:25!!), una din controloare spunea că în spate e și televiziunea. O fi vreo campanie, ceva...
Ce pot spune însă este că modul de adresare, tonul discuției etc. era cu totul altul decît sîntem obișnuiți. Am avut senzația că tocmai s-au întors de la un curs undeva în Europa...
La una din întîlnirile astea, săptămîna trecută (repet: la 6:25!!), una din controloare spunea că în spate e și televiziunea. O fi vreo campanie, ceva...
- Axel
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Axel
Hmm
Au inceput raziile de controlori pentru a vedea cati calatori au card inainte de a se aproba prostia de abonament cu 200 de calatorii.
Zilele trecute a fost razie si pe liniile 101,104,335 la statia '' Sos.Iancului ''.
P.S. daca folositi 335-ul si nu validati evitati zonele:Parcul Titan-Electroaparataj si Fantana Miorita deoarece acestea sunt punctele cheie unde se fac razii de controlori pe linia 335.
Hmm
Au inceput raziile de controlori pentru a vedea cati calatori au card inainte de a se aproba prostia de abonament cu 200 de calatorii.
Zilele trecute a fost razie si pe liniile 101,104,335 la statia '' Sos.Iancului ''.
P.S. daca folositi 335-ul si nu validati evitati zonele:Parcul Titan-Electroaparataj si Fantana Miorita deoarece acestea sunt punctele cheie unde se fac razii de controlori pe linia 335.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Dr2005
Asta în timp ce funcţionarele idioate de la chioşc (gen chioşc emitere şi reîncărcare Gara de Nord - coloane) te plimbă de la un chioşc la altul ,,Io nu pot să vă dau abonament din ăsta, mergeţi în spate!" O întreb unde în spate şi urlă ,,În spate, în altă parte! Următorul!" şi, în tot timpul ăsta, vaca respectivă mai vorbea şi la mobil. În faţa mea, o tipă întrebase cât mai are pe card şi câte călătorii mai poate face, i se spune că 6,1 RON şi ,,împarţi şi tu la 1,3 şi vezi cât îţi dă".
Până la urmă a trebuit să merg la chioşcul de la capătul lui 182/205.
Asta în timp ce funcţionarele idioate de la chioşc (gen chioşc emitere şi reîncărcare Gara de Nord - coloane) te plimbă de la un chioşc la altul ,,Io nu pot să vă dau abonament din ăsta, mergeţi în spate!" O întreb unde în spate şi urlă ,,În spate, în altă parte! Următorul!" şi, în tot timpul ăsta, vaca respectivă mai vorbea şi la mobil. În faţa mea, o tipă întrebase cât mai are pe card şi câte călătorii mai poate face, i se spune că 6,1 RON şi ,,împarţi şi tu la 1,3 şi vezi cât îţi dă".
Până la urmă a trebuit să merg la chioşcul de la capătul lui 182/205.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
SprinterXP
Asa am patit si eu anul trecut acolo cu abonamentul si pana la urma am luat-o pe jos pana la Eroilor, ca n-am mai avut rabdare sa ma intorc in statie la 133/182/205.
Asa am patit si eu anul trecut acolo cu abonamentul si pana la urma am luat-o pe jos pana la Eroilor, ca n-am mai avut rabdare sa ma intorc in statie la 133/182/205.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
3mil
Un amic de-al meu a fost prins pe 783 fara biletul aferent liniei expres. Avea abonament urban. I-au scris controlorii amenda, dar el a refuzat sa semneze. Care este procedura controlororilor de-aici incolo? Ce fac cu amenda?
Un amic de-al meu a fost prins pe 783 fara biletul aferent liniei expres. Avea abonament urban. I-au scris controlorii amenda, dar el a refuzat sa semneze. Care este procedura controlororilor de-aici incolo? Ce fac cu amenda?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination