Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599633 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Mircea G
Daca este RCA , putin conteaza ca este mercedes , daca va referiti la pretul masinii , problema este ca RCA-aul este pt cel lovit , nu pt cine loveste .
Daca dvs considerati ca un RCA poate costa pe an , de doua ori valoarea masinii ...eu zic ca este aberant .
Este vorba de un mare client ( ratb ) care poate negocia contractul , in functie de parcul asigurat si istoricul evenimentelor produse de el .
Daca este RCA , putin conteaza ca este mercedes , daca va referiti la pretul masinii , problema este ca RCA-aul este pt cel lovit , nu pt cine loveste .
Daca dvs considerati ca un RCA poate costa pe an , de doua ori valoarea masinii ...eu zic ca este aberant .
Este vorba de un mare client ( ratb ) care poate negocia contractul , in functie de parcul asigurat si istoricul evenimentelor produse de el .
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
Mircea, asta e pretul asigurarii per total pentru toate autobuzele (daca nu cumva toate vehiculele) regiei, si nu pentru unul singur.
Mircea, asta e pretul asigurarii per total pentru toate autobuzele (daca nu cumva toate vehiculele) regiei, si nu pentru unul singur.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
Vanzare 37 vagoane de tramvai tip TATRA T4R, second-hand
Prin prezenta va instiintam ca Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza sa valorifice un numar de 37 vagoane de tramvai tip TATRA T4R, puse in functiune intre anii 1974- 1975. Tramvaiele au fost utilizate in transportul public de persoane cca. 36-37 ani si au fost retrase din circulatie.Mentionam ca ecartamentul caii de rulare este de 1435 mm.
Vizionarea lor se poate face in cadrul Depoului Militari-R.A.T.B.
Persoane de contact: Iulian Dinica /Nicoleta Tinca,tel:0213074353/0210213074133
Sursa : www.ratb.ro
Vanzare 37 vagoane de tramvai tip TATRA T4R, second-hand
Prin prezenta va instiintam ca Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza sa valorifice un numar de 37 vagoane de tramvai tip TATRA T4R, puse in functiune intre anii 1974- 1975. Tramvaiele au fost utilizate in transportul public de persoane cca. 36-37 ani si au fost retrase din circulatie.Mentionam ca ecartamentul caii de rulare este de 1435 mm.
Vizionarea lor se poate face in cadrul Depoului Militari-R.A.T.B.
Persoane de contact: Iulian Dinica /Nicoleta Tinca,tel:0213074353/0210213074133
Sursa : www.ratb.ro
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Facem prinsoare ca nu le ia nimeni? Mai bine s-ar orienta chiar RATB'ul catre cumpararea de vagoane Tatra second-hand, in stare mult mai buna fabricate in anii '80, o parte din ele modernizate serios, inclusiv cu electronica noua, similar cu CH-PPC'urile de la RATB. Despre ce este vorba, probabil ca o sa ne puna foto si informatii colegul @Dr2005 in cateva zile. Asa cum am mai spus, Praga scoate la vanzare cateva sute de vagoane. Evident, vorbesc si eu "in gol" pentru ca stiu ca nu exista interes pentru asa ceva.
Facem prinsoare ca nu le ia nimeni? Mai bine s-ar orienta chiar RATB'ul catre cumpararea de vagoane Tatra second-hand, in stare mult mai buna fabricate in anii '80, o parte din ele modernizate serios, inclusiv cu electronica noua, similar cu CH-PPC'urile de la RATB. Despre ce este vorba, probabil ca o sa ne puna foto si informatii colegul @Dr2005 in cateva zile. Asa cum am mai spus, Praga scoate la vanzare cateva sute de vagoane. Evident, vorbesc si eu "in gol" pentru ca stiu ca nu exista interes pentru asa ceva.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Știri din București
Dominatrix
Viorel Popescu, dir. gen. RATB: Contabilizam fiecare picatura de combustibil
Viorel Popescu este director general al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) din noiembrie 2011, iar prima sa decizie, extrem de importanta in economia institutiei pe care o conduce, a fost eliminarea sustragerilor de combustibil, intens mediatizata. Despre cum a reusit acest lucru, dar si despre investitiile pe care le doreste in imbunatatirea activitatii Regiei ne-a oferit detalii intr-un interviu.
ZIUA CARGO: Cum solutionati problema sustragerilor de motorina din Regie? Ati implementat sistemul de monitorizare in trafic a mijloacelor de transport ale RATB? Cat costa si ce imbunatatiri va aduce?
Viorel Popescu: Problema sustragerilor de combustibil la RATB este de domeniul trecutului. Sistemul actual de alimentare cu carburant a vehiculelor RATB se inlocuieste in prezent cu unul nou, capabil sa monitorizeze si sa gestioneze traseul carburantului de la furnizor pana la consumul efectiv al acestuia. Vehiculele sunt dotate cu senzori care vor semnala orice scurgere de combustibil si orice deschidere a capacului de la rezervor, iar in statiile de alimentare se instaleaza camere de supraveghere si sistem de identificare a fiecarui sofer.
In acest moment avem combustibil Rompetrol si se instaleaza pompe de la aceasta companie in toate autobazele Regiei. Costul investitiei este suportat in totalitate de SC Rompetrol Downstream SRL, care a fost desemnata castigatoare in urma licitatiei electronice desfasurate prin SEAP.
ZIUA CARGO: Ce noutati aduce pentru RATB infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti? (biletul unic, trasee preorasenesti etc.)?
Viorel Popescu: Infiintarea Autoritatii este benefica pentru functionarea transportului public din Capitala si din zona metropolitana. Integrarea este deosebit de importanta operatorilor de transport public, inclusiv CFR, pentru ca se creeaza, astfel, un singur mediu de exploatare, care poate fi mai bine gestionat, prin integrarea retelelor, traseelor, orarelor, realizarea de statii si terminale multimodale, precum si aplicarea unui sistem unic de taxare.
Noi, impreuna cu Metrorex, am realizat deja primul pas in ceea ce priveste integrarea, prin utilizarea cardului ACTIV, care asigura accesul in ambele retele. Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport va facilita continuarea procesului, pana la integrarea tarifara completa si, speram, afilierea altor operatori de transport public, in viitor.
ZIUA CARGO: Exista intentia de a cere CGMB majorarea pretului calatoriei, sau asteptati introducerea biletului unic?
Viorel Popescu: In prezent, actualizarea tarifelor de calatorie se face in conformitate cu prevederile Legii nr. 92/2007 si este de competenta Consiliul General al Municipiului Bucuresti. In luna noiembrie 2011, RATB a transmis Primariei Municipiului Bucuresti si Consiliului General al Municipiului Bucuresti o noua propunere de majorare a tarifului de calatorie, de la 1,3 lei la 2 lei. Mentionam ca tariful de 1,3 lei/calatorie este operabil din februarie 2008.
Propunerea de majorare a tarifului are ca motivatie cresterea cheltuielilor de exploatare ale mijloacelor de transport in comun, avand in vedere ca, din februarie 2008 si pana in prezent, pretul motorinei a crescut cu aproximativ 70%, de asemenea cel al energiei electrice, iar cota TVA a crescut de la 19 la 24%.
Subventii de 60%
ZIUA CARGO: Care este situatia subventionarii pretului calatoriei, avand in vedere ca, in decembrie anul trecut, a fost necesara o suplimentare a bugetului Regiei, prin Hotarare CGMB, pentru a putea fi acoperite aceste costuri?
Viorel Popescu: Activitatea de transport public de persoane desfasurata de Regia Autonoma de Transport Bucuresti este finantata an de an in proportie de 50-60% de la bugetul local al Municipiului Bucuresti, prin diferenta de tarif acordata ca protectie sociala calatorilor.
Pentru anul 2011, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, initial, alocarea sumei de 489 milioane lei ca subventie (circa 77% din necesarul estimat de regie). Nivelul diferentei de tarif aprobata a fost insuficient pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii prestate. Regia a intreprins demersuri repetate de suplimentare a surselor alocate, pentru a putea asigura o prestatie de transport apropiata de nivelul cererii. Municipalitatea a aprobat, in luna decembrie, suplimentarea cu 24 milioane lei a fondurilor alocate in anul 2011.
RATB se va innoi cu 150 de troleibuze si 15 tramvaie Bucur LF
ZIUA CARGO: Ce investitii are programate RATB in anul 2012? (atat obiective in continuare, cat si noi, plus cele care vor fi finalizate - tramvaiele Bucur etc.)? Intentionati sa faceti achizitii in acest an? Exista o Hotarare CGMB din septembrie 2009 prin care se aproba achizitionarea a 150 de troleibuze. Va putea fi pusa in aplicare anul acesta sau a expirat?
Viorel Popescu: Programul de investitii propus de RATB pentru anul 2012 are la baza strategia de dezvoltare a serviciului public de transport de suprafata in Municipiul Bucuresti, strategie care prevede modernizarea si extinderea infrastructurii retelei de tramvaie si troleibuze, inlocuirea si marirea parcului de autobuze, tramvaie si troleibuze.
Dintre obiectivele programului de investitii, amintim:
- modernizarea liniei de tramvai pe Str. Nicolae Teclu, Bd. Camil Ressu, Bd. Gloriei si Str. Piatra Morii;
- modernizarea depoului Titan;
- fabricarea in cadrul Uzinei RATB a 15 tramvaie Bucur LF;
- achizitia a 150 troleibuze;
- achizitia a 50 de automate de vanzare si reincarcare carduri;
- achizitionarea a 100 instalatii de climatizare pentru autobuzele Mercedes Citaro Euro 3.
Mentionam ca programul de investitii este analizat de Primaria Municipiului Bucuresti si Consiliul General al Municipiului Bucuresti si va fi aplicabil numai daca resursele financiare vor permite acest lucru.
Linii turistice in functie de solicitari
ZIUA CARGO: Va fi mentinuta activitatea liniilor turistice la manastirile din jurul Bucurestiului? Dar a liniei turistice din oras? Intentionati sa cumparati autobuze etajate, sau veti inchiria in continuare de la RAT Constanta? Cat costa inchirierea si cat ar costa achizitionarea unor astfel de vehicule?
Viorel Popescu: In prezent, liniile ecumenice RATB functioneaza numai pentru grupuri turistice organizate. In conditiile unor rezervari concrete, RATB organizeaza curse turistice intre Bucuresti si manastirile Caldarusani, Balamuci, Comana, Cernica, Pasarea, Bisericile Adormirea Maicii Domnului din Calugareni, Sf. Ilie din Calugareni, Sf. Voievozi din Hulubesti, precum si Parcul Natural Comana.
Referitor la proiectul Bucharest City Tour, va informam ca acesta va continua si in acest an, odata cu incalzirea vremii. Nu s-a stabilit inca modul de procurare a autobuzelor care vor deservi acest traseu, insa cert este ca vor fi autobuze supraetajate.
ZIUA CARGO: Care este situatia liniilor preorasenesti la inceputul anului 2012 (cate linii mai sunt in contract si daca vor fi mentinute autobuzele Mercedes pe aceste trasee)?
Viorel Popescu: In prezent, RATB are contracte de transport cu primariile din localitatile Chitila, Magurele, Bragadiru, Dragomiresti Vale, Mogosoaia si Otopeni, pentru exploatarea a 7 linii, si anume: 422, 427, 453, 438, 421, 460 si 449.
Autobuze Mercedes sunt programate sa circule numai pe liniile 422, 438, 460 si 449, conform contractelor incheiate cu primariile Chitila, Bragadiru, Mogosoaia si Otopeni.
http://www.ziuacargo.ro/stiri/interviu- ... ombustibil
Viorel Popescu, dir. gen. RATB: Contabilizam fiecare picatura de combustibil
Viorel Popescu este director general al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) din noiembrie 2011, iar prima sa decizie, extrem de importanta in economia institutiei pe care o conduce, a fost eliminarea sustragerilor de combustibil, intens mediatizata. Despre cum a reusit acest lucru, dar si despre investitiile pe care le doreste in imbunatatirea activitatii Regiei ne-a oferit detalii intr-un interviu.
ZIUA CARGO: Cum solutionati problema sustragerilor de motorina din Regie? Ati implementat sistemul de monitorizare in trafic a mijloacelor de transport ale RATB? Cat costa si ce imbunatatiri va aduce?
Viorel Popescu: Problema sustragerilor de combustibil la RATB este de domeniul trecutului. Sistemul actual de alimentare cu carburant a vehiculelor RATB se inlocuieste in prezent cu unul nou, capabil sa monitorizeze si sa gestioneze traseul carburantului de la furnizor pana la consumul efectiv al acestuia. Vehiculele sunt dotate cu senzori care vor semnala orice scurgere de combustibil si orice deschidere a capacului de la rezervor, iar in statiile de alimentare se instaleaza camere de supraveghere si sistem de identificare a fiecarui sofer.
In acest moment avem combustibil Rompetrol si se instaleaza pompe de la aceasta companie in toate autobazele Regiei. Costul investitiei este suportat in totalitate de SC Rompetrol Downstream SRL, care a fost desemnata castigatoare in urma licitatiei electronice desfasurate prin SEAP.
ZIUA CARGO: Ce noutati aduce pentru RATB infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti? (biletul unic, trasee preorasenesti etc.)?
Viorel Popescu: Infiintarea Autoritatii este benefica pentru functionarea transportului public din Capitala si din zona metropolitana. Integrarea este deosebit de importanta operatorilor de transport public, inclusiv CFR, pentru ca se creeaza, astfel, un singur mediu de exploatare, care poate fi mai bine gestionat, prin integrarea retelelor, traseelor, orarelor, realizarea de statii si terminale multimodale, precum si aplicarea unui sistem unic de taxare.
Noi, impreuna cu Metrorex, am realizat deja primul pas in ceea ce priveste integrarea, prin utilizarea cardului ACTIV, care asigura accesul in ambele retele. Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport va facilita continuarea procesului, pana la integrarea tarifara completa si, speram, afilierea altor operatori de transport public, in viitor.
ZIUA CARGO: Exista intentia de a cere CGMB majorarea pretului calatoriei, sau asteptati introducerea biletului unic?
Viorel Popescu: In prezent, actualizarea tarifelor de calatorie se face in conformitate cu prevederile Legii nr. 92/2007 si este de competenta Consiliul General al Municipiului Bucuresti. In luna noiembrie 2011, RATB a transmis Primariei Municipiului Bucuresti si Consiliului General al Municipiului Bucuresti o noua propunere de majorare a tarifului de calatorie, de la 1,3 lei la 2 lei. Mentionam ca tariful de 1,3 lei/calatorie este operabil din februarie 2008.
Propunerea de majorare a tarifului are ca motivatie cresterea cheltuielilor de exploatare ale mijloacelor de transport in comun, avand in vedere ca, din februarie 2008 si pana in prezent, pretul motorinei a crescut cu aproximativ 70%, de asemenea cel al energiei electrice, iar cota TVA a crescut de la 19 la 24%.
Subventii de 60%
ZIUA CARGO: Care este situatia subventionarii pretului calatoriei, avand in vedere ca, in decembrie anul trecut, a fost necesara o suplimentare a bugetului Regiei, prin Hotarare CGMB, pentru a putea fi acoperite aceste costuri?
Viorel Popescu: Activitatea de transport public de persoane desfasurata de Regia Autonoma de Transport Bucuresti este finantata an de an in proportie de 50-60% de la bugetul local al Municipiului Bucuresti, prin diferenta de tarif acordata ca protectie sociala calatorilor.
Pentru anul 2011, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, initial, alocarea sumei de 489 milioane lei ca subventie (circa 77% din necesarul estimat de regie). Nivelul diferentei de tarif aprobata a fost insuficient pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii prestate. Regia a intreprins demersuri repetate de suplimentare a surselor alocate, pentru a putea asigura o prestatie de transport apropiata de nivelul cererii. Municipalitatea a aprobat, in luna decembrie, suplimentarea cu 24 milioane lei a fondurilor alocate in anul 2011.
RATB se va innoi cu 150 de troleibuze si 15 tramvaie Bucur LF
ZIUA CARGO: Ce investitii are programate RATB in anul 2012? (atat obiective in continuare, cat si noi, plus cele care vor fi finalizate - tramvaiele Bucur etc.)? Intentionati sa faceti achizitii in acest an? Exista o Hotarare CGMB din septembrie 2009 prin care se aproba achizitionarea a 150 de troleibuze. Va putea fi pusa in aplicare anul acesta sau a expirat?
Viorel Popescu: Programul de investitii propus de RATB pentru anul 2012 are la baza strategia de dezvoltare a serviciului public de transport de suprafata in Municipiul Bucuresti, strategie care prevede modernizarea si extinderea infrastructurii retelei de tramvaie si troleibuze, inlocuirea si marirea parcului de autobuze, tramvaie si troleibuze.
Dintre obiectivele programului de investitii, amintim:
- modernizarea liniei de tramvai pe Str. Nicolae Teclu, Bd. Camil Ressu, Bd. Gloriei si Str. Piatra Morii;
- modernizarea depoului Titan;
- fabricarea in cadrul Uzinei RATB a 15 tramvaie Bucur LF;
- achizitia a 150 troleibuze;
- achizitia a 50 de automate de vanzare si reincarcare carduri;
- achizitionarea a 100 instalatii de climatizare pentru autobuzele Mercedes Citaro Euro 3.
Mentionam ca programul de investitii este analizat de Primaria Municipiului Bucuresti si Consiliul General al Municipiului Bucuresti si va fi aplicabil numai daca resursele financiare vor permite acest lucru.
Linii turistice in functie de solicitari
ZIUA CARGO: Va fi mentinuta activitatea liniilor turistice la manastirile din jurul Bucurestiului? Dar a liniei turistice din oras? Intentionati sa cumparati autobuze etajate, sau veti inchiria in continuare de la RAT Constanta? Cat costa inchirierea si cat ar costa achizitionarea unor astfel de vehicule?
Viorel Popescu: In prezent, liniile ecumenice RATB functioneaza numai pentru grupuri turistice organizate. In conditiile unor rezervari concrete, RATB organizeaza curse turistice intre Bucuresti si manastirile Caldarusani, Balamuci, Comana, Cernica, Pasarea, Bisericile Adormirea Maicii Domnului din Calugareni, Sf. Ilie din Calugareni, Sf. Voievozi din Hulubesti, precum si Parcul Natural Comana.
Referitor la proiectul Bucharest City Tour, va informam ca acesta va continua si in acest an, odata cu incalzirea vremii. Nu s-a stabilit inca modul de procurare a autobuzelor care vor deservi acest traseu, insa cert este ca vor fi autobuze supraetajate.
ZIUA CARGO: Care este situatia liniilor preorasenesti la inceputul anului 2012 (cate linii mai sunt in contract si daca vor fi mentinute autobuzele Mercedes pe aceste trasee)?
Viorel Popescu: In prezent, RATB are contracte de transport cu primariile din localitatile Chitila, Magurele, Bragadiru, Dragomiresti Vale, Mogosoaia si Otopeni, pentru exploatarea a 7 linii, si anume: 422, 427, 453, 438, 421, 460 si 449.
Autobuze Mercedes sunt programate sa circule numai pe liniile 422, 438, 460 si 449, conform contractelor incheiate cu primariile Chitila, Bragadiru, Mogosoaia si Otopeni.
http://www.ziuacargo.ro/stiri/interviu- ... ombustibil
- sss
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
sss
Hai ca-i bine, nu stiu de ce tot carcotiti!? Nu se mai fura motorina, acusi vin 15 tramvaie si 150 trolee noi, facem noi cumva rost de bani sa subventionam transportul in continuare... Cred ca nea' Popescu asta ar fi bun ca ministru, sa deseneze autostrazi la tot poporul, nu-i frumos sa-l pastram doar noi, bucurestenii!
Hai ca-i bine, nu stiu de ce tot carcotiti!? Nu se mai fura motorina, acusi vin 15 tramvaie si 150 trolee noi, facem noi cumva rost de bani sa subventionam transportul in continuare... Cred ca nea' Popescu asta ar fi bun ca ministru, sa deseneze autostrazi la tot poporul, nu-i frumos sa-l pastram doar noi, bucurestenii!
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
bine zis sa "deseneze"...probabil ca la CITARO 3 aerul conditionat va fi "desenat" deasupra capului calatorilor nadusiti...
bine zis sa "deseneze"...probabil ca la CITARO 3 aerul conditionat va fi "desenat" deasupra capului calatorilor nadusiti...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Dati-mi in cap daca vreti, dar personal nu vad rostul montarii de AC pe E3, oricum cele mai batrane au destui KM la bord, viitorii lor ani de viata se numara pe degetele de la o mana.
Dati-mi in cap daca vreti, dar personal nu vad rostul montarii de AC pe E3, oricum cele mai batrane au destui KM la bord, viitorii lor ani de viata se numara pe degetele de la o mana.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Cel putin pana in 2015 nu vom vedea Citaro Euro 3 tras definitiv pe dreapta, fiindca pana la acel moment producatorul este obligat sa mentina piese de schimb. In "ritmul" (figura de stil) in care s-au instalat aparate AC pe aceste autobuze pana acum, nici chiar cu 100 aparate noi achizitionate/an nu se va reusi dotarea tuturor autobuzelor cu asa ceva. Dar oricum discutam discutii, fiindca aceasta achizitie nu apare la investitii in proiectul de buget, si ma indoiesc ca va apare chiar dupa adoptarea bugetului in forma finala de catre CGMB.
Cel putin pana in 2015 nu vom vedea Citaro Euro 3 tras definitiv pe dreapta, fiindca pana la acel moment producatorul este obligat sa mentina piese de schimb. In "ritmul" (figura de stil) in care s-au instalat aparate AC pe aceste autobuze pana acum, nici chiar cu 100 aparate noi achizitionate/an nu se va reusi dotarea tuturor autobuzelor cu asa ceva. Dar oricum discutam discutii, fiindca aceasta achizitie nu apare la investitii in proiectul de buget, si ma indoiesc ca va apare chiar dupa adoptarea bugetului in forma finala de catre CGMB.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
Soft gratuit pentru decriptat p7s-uri: http://files.gpg4win.org/gpg4win-2.1.0.exe
La instalare sa fie bifata Kleopatra (ala e programul care ne intereseaza). Dupa instalare o lansam pe Kleopatra, File -> Decrypt/Verify Files..., alegem fisierul , si apasam butonul de Decrypt/Verify
Iar pentru vizualizarea de fisiere .docx nu e nevoie de Office, doar de viewerele de la Microsoft, care-s si ele moca, de exemplu http://www.microsoft.com/en-us/download ... .aspx?id=4
P.S. de pe e-licitatie.ro nu merge sa dai direct URL-u... la e-achizitii.com merge http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=415509
Dr2005 wrote:
RATB cumpără asigurări pentru vehicule şi călători:
http://www.e-licitatie.ro/Public/Common ... ation.aspx
Pentru cei care nu au soft de decriptat fişiere p7s şi nici Office 2007 sau mai nou, iată lista vehiculelor ce vor mai apuca anul 2013:
...
Soft gratuit pentru decriptat p7s-uri: http://files.gpg4win.org/gpg4win-2.1.0.exe
La instalare sa fie bifata Kleopatra (ala e programul care ne intereseaza). Dupa instalare o lansam pe Kleopatra, File -> Decrypt/Verify Files..., alegem fisierul , si apasam butonul de Decrypt/Verify
Iar pentru vizualizarea de fisiere .docx nu e nevoie de Office, doar de viewerele de la Microsoft, care-s si ele moca, de exemplu http://www.microsoft.com/en-us/download ... .aspx?id=4
P.S. de pe e-licitatie.ro nu merge sa dai direct URL-u... la e-achizitii.com merge http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=415509
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
Ce este interesant e ca RATB face asigurare si vagonului Bucur #3001 pe care ei il considera ,,in functiune", dar V3A-H din Dep. Colentina pauza; deci mai mari sanse are sa circule din nou Bucurul decat H-urile?
Troleibuzele Ikarus vor fi asigurate 187 dintre ele => 13 din ele sunt ca si taiate.
Ce este interesant e ca RATB face asigurare si vagonului Bucur #3001 pe care ei il considera ,,in functiune", dar V3A-H din Dep. Colentina pauza; deci mai mari sanse are sa circule din nou Bucurul decat H-urile?
Troleibuzele Ikarus vor fi asigurate 187 dintre ele => 13 din ele sunt ca si taiate.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
RATB vinde tot stocul de piese de schimb, inclusiv de Citaro (printre care şi vreo 700 de filtre pentru climatizare)!!!!!!!!!!!! Mai vinde echipament de protecţie, SDV-uri, piuliţe, şaibe, sute de kg de tablă şi tablă de aluminiu...
http://www.ratb.ro/docpdf/Stocuri%20vanzare.pdf
Se pregăteşte desfiinţarea RATB şi dare ei cadou cui trebuie?
RATB vinde tot stocul de piese de schimb, inclusiv de Citaro (printre care şi vreo 700 de filtre pentru climatizare)!!!!!!!!!!!! Mai vinde echipament de protecţie, SDV-uri, piuliţe, şaibe, sute de kg de tablă şi tablă de aluminiu...
http://www.ratb.ro/docpdf/Stocuri%20vanzare.pdf
Se pregăteşte desfiinţarea RATB şi dare ei cadou cui trebuie?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
V2A
Regia Autonomă de Transport Bucureşti intenţionează să valorifice următoarele repere aflate în stoc.
http://www.ratb.ro/docpdf/MF_scoase_din_func_2012.pdf
In lista se gasesc si unele autobuze casate
Regia Autonomă de Transport Bucureşti intenţionează să valorifice următoarele repere aflate în stoc.
http://www.ratb.ro/docpdf/MF_scoase_din_func_2012.pdf
In lista se gasesc si unele autobuze casate
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
Daf-ul 750 nu circula inca
Vad ca sunt puse si cele 2 Ikarus-uri de la Ferentari .
Daf-ul 750 nu circula inca
Vad ca sunt puse si cele 2 Ikarus-uri de la Ferentari .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination