Topic: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
819 posts, 333785 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
andrei11
Nu sticla de 2 litri de Coca Cola este ieftina, ci cea de 0,5 litri este scumpa
Nu interstatiile in Balta Alba sunt normale ( de peste 1,5 km ) si cele din Dr. Taberei sunt dese, ci cele din Dr. Taberei sunt normale iar cele din Balta Alba sunt prea lungi.
Nu sticla de 2 litri de Coca Cola este ieftina, ci cea de 0,5 litri este scumpa
Nu interstatiile in Balta Alba sunt normale ( de peste 1,5 km ) si cele din Dr. Taberei sunt dese, ci cele din Dr. Taberei sunt normale iar cele din Balta Alba sunt prea lungi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
subway guru
Unii ma 'acuza' ca exagerez...eu zic ca nu...
Hai sa vedem cum ar fi aratat M5 daca ar fi fost 'gandita' conform 'preceptelor' de dinainte de 1989...
Sa luam mai intai 'modelul' Balta Alba:
Sunt 4 statii, doua la marginile cartierului (Dristor+Georgian) , doua statii in intersectiile 'majore' (Grigorescu+Titan) si o statie in platforma industriala (Republica), ce este si statie terminus.
Aplicam 'modelul' la Drumul Taberei:
O statie la Eroilor (obligatoriu pt corespondenta), doua statii in intersectiile majore (Academia Militara+Parc Dr. Taberei) si doua statii la limita cartierului (Orizont+Valea Ialomitei), platforme industriale nu avem, deci total statii 5.
Acum sa luam si 'modelul' Militari:
Politehnica (destinatie mixta, platforma Apaca si campusul universitar), Lujerului (margine de cartier), Pacii (destinatie mixta, platforma industriala si limita de cartier), Industriilor (platforma industriala);
aplicam 'modelul' la Drumul Taberei:
Eroilor (obligatoriu pt corespondenta);
statie pt campus universitar medicina ori pt Academia Militara - se taie, campusuri prea mici;
se taie toate statiile ce ar fi fost destinate platformelor industriale, pt ca nu exista asa ceva in cartier;
Punem doua statii la margine de cartier (Orizont+Valea Ialomitei) si cam atat: total statii 3
Dupa care ne 'chinuim' sa inseram o statie in centrul cartierului (echivalent Gorjului) la Parc.
V-ar place astfel de 'scenarii'???
Unii ma 'acuza' ca exagerez...eu zic ca nu...
Hai sa vedem cum ar fi aratat M5 daca ar fi fost 'gandita' conform 'preceptelor' de dinainte de 1989...
Sa luam mai intai 'modelul' Balta Alba:
Sunt 4 statii, doua la marginile cartierului (Dristor+Georgian) , doua statii in intersectiile 'majore' (Grigorescu+Titan) si o statie in platforma industriala (Republica), ce este si statie terminus.
Aplicam 'modelul' la Drumul Taberei:
O statie la Eroilor (obligatoriu pt corespondenta), doua statii in intersectiile majore (Academia Militara+Parc Dr. Taberei) si doua statii la limita cartierului (Orizont+Valea Ialomitei), platforme industriale nu avem, deci total statii 5.
Acum sa luam si 'modelul' Militari:
Politehnica (destinatie mixta, platforma Apaca si campusul universitar), Lujerului (margine de cartier), Pacii (destinatie mixta, platforma industriala si limita de cartier), Industriilor (platforma industriala);
aplicam 'modelul' la Drumul Taberei:
Eroilor (obligatoriu pt corespondenta);
statie pt campus universitar medicina ori pt Academia Militara - se taie, campusuri prea mici;
se taie toate statiile ce ar fi fost destinate platformelor industriale, pt ca nu exista asa ceva in cartier;
Punem doua statii la margine de cartier (Orizont+Valea Ialomitei) si cam atat: total statii 3
Dupa care ne 'chinuim' sa inseram o statie in centrul cartierului (echivalent Gorjului) la Parc.
V-ar place astfel de 'scenarii'???
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
George
Un scenariu intermediar, ceva mai bland, dar oarecum tot in logica metroului cu care am fost obisnuiti, cu statii lungi, ar fi fost Valea Ialomitei/Romancierilor (comun) - Parc - Favorit - Academie - Eroilor.
Decat scenariile extreme redate de subway guru, sau decat cel de mai sus, e mai bun planul actual. Ideea de mai sus lasa descoperite zonele intermediare, precum Poiana Muntelui, Dr. Taberei 34, Orizont, care s-ar fi indreptat tot catre autobuze si trolee.
Desi la un moment dat am exprimat si eu dubii cu privire la una din statiile Dr. Taberei 34 - Favorit - Orizont, cred ca daca tragem linie, vom avea o M5 moderna, similara situatiei de la Paris sau Londra, ori din orasele germane, care va acoperi tot cartierul, inclusiv pentru cei mai comozi care n-au chef sa faca sport jumate de km pana la statie, cum recomanda "tovarasa" (chiar, oare de ce parizienii si nemtii astia decadenti nu au construit conform unor asemenea "precepte" luminate?!).
Balamuc ar fi fost oricum, scump ar fi fost oricum, sa fim seriosi! Iar sa intercalezi ulterior statii e un scenariu mult mai complicat si mai pagubos, dai peste cap zona de 2 ori!
Iar calculul de timp, respectiv 17 minute Brancusi - Eroilor, mi se pare realist si corespunde si cu estimarile mele. Un asemenea timp scoti cu autobuzul doar in zile libere si daca soferul are chef (si de regula...n-are).
Deci pentru 7 minute in minus nu merita sa lasi jumatate sau 2/3 de cartier neacoperit.
Dar, precizez in final argumentul esential: PROIECTUL E DEJA FINALIZAT SI CINE IL CONTESTA ACUM S-A TREZIT MULT PREA TARZIU! Asta era o discutie valabila pentru faza de proiect si de licitatie! Acum important e sa se faca, acolo da, am diverse nemultumiri, a inceput foarte chinuit, dar om trai si om vedea.
Un scenariu intermediar, ceva mai bland, dar oarecum tot in logica metroului cu care am fost obisnuiti, cu statii lungi, ar fi fost Valea Ialomitei/Romancierilor (comun) - Parc - Favorit - Academie - Eroilor.
Decat scenariile extreme redate de subway guru, sau decat cel de mai sus, e mai bun planul actual. Ideea de mai sus lasa descoperite zonele intermediare, precum Poiana Muntelui, Dr. Taberei 34, Orizont, care s-ar fi indreptat tot catre autobuze si trolee.
Desi la un moment dat am exprimat si eu dubii cu privire la una din statiile Dr. Taberei 34 - Favorit - Orizont, cred ca daca tragem linie, vom avea o M5 moderna, similara situatiei de la Paris sau Londra, ori din orasele germane, care va acoperi tot cartierul, inclusiv pentru cei mai comozi care n-au chef sa faca sport jumate de km pana la statie, cum recomanda "tovarasa" (chiar, oare de ce parizienii si nemtii astia decadenti nu au construit conform unor asemenea "precepte" luminate?!).
Balamuc ar fi fost oricum, scump ar fi fost oricum, sa fim seriosi! Iar sa intercalezi ulterior statii e un scenariu mult mai complicat si mai pagubos, dai peste cap zona de 2 ori!
Iar calculul de timp, respectiv 17 minute Brancusi - Eroilor, mi se pare realist si corespunde si cu estimarile mele. Un asemenea timp scoti cu autobuzul doar in zile libere si daca soferul are chef (si de regula...n-are).
Deci pentru 7 minute in minus nu merita sa lasi jumatate sau 2/3 de cartier neacoperit.
Dar, precizez in final argumentul esential: PROIECTUL E DEJA FINALIZAT SI CINE IL CONTESTA ACUM S-A TREZIT MULT PREA TARZIU! Asta era o discutie valabila pentru faza de proiect si de licitatie! Acum important e sa se faca, acolo da, am diverse nemultumiri, a inceput foarte chinuit, dar om trai si om vedea.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
George
As mai adauga ceva in legatura cu statia Orizont (ca cred ca aia ne sta ca un ghimpe in ochi )
Langa intersectia cu Bd. Vasile Milea este o zona de blocuri, e drept, mai vechi, mai putin inalte, dar oamenii aia cand vor sa o ia spre oras, intuitiv vorbind ar fi refuzat varianta de a se intoarce jumate de km pentru a merge dincolo de Orizont, catre Favorit. Nu exista insa nicio explicatie rationala pentru a "sari" acea zona.
Apoi, mai important, viitoarea statie Orizont va fi un punct de legatura cu reteaua de metrou a celor care vin din Rahova si dinspre Bd. Ghencea, cu 139; chestiunea aceasta este de interes in perspectiva, cand M5 va ajunge la Universitate si chiar mai departe. Atunci e o solutie sa iei 139 cateva statii si sa ajungi la metrou.
Deci sa nu-i injuram prea tare pe cei de la metrou...uite ca desi li se tot zice ca sunt comunisti, vor sa nu mai construiasca exact ca atunci, ci preiau un model uzitat in vest!
As mai adauga ceva in legatura cu statia Orizont (ca cred ca aia ne sta ca un ghimpe in ochi )
Langa intersectia cu Bd. Vasile Milea este o zona de blocuri, e drept, mai vechi, mai putin inalte, dar oamenii aia cand vor sa o ia spre oras, intuitiv vorbind ar fi refuzat varianta de a se intoarce jumate de km pentru a merge dincolo de Orizont, catre Favorit. Nu exista insa nicio explicatie rationala pentru a "sari" acea zona.
Apoi, mai important, viitoarea statie Orizont va fi un punct de legatura cu reteaua de metrou a celor care vin din Rahova si dinspre Bd. Ghencea, cu 139; chestiunea aceasta este de interes in perspectiva, cand M5 va ajunge la Universitate si chiar mai departe. Atunci e o solutie sa iei 139 cateva statii si sa ajungi la metrou.
Deci sa nu-i injuram prea tare pe cei de la metrou...uite ca desi li se tot zice ca sunt comunisti, vor sa nu mai construiasca exact ca atunci, ci preiau un model uzitat in vest!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
subway guru
'Dubiile' tale sunt si ale mele...
Orizont nu poate fi 'tras' spre Academie pt ca ar 'interfera' cu presupusul pasaj rutier...
Iar daca ar fi de 'scos' o statie din zona aia...probabil ca ar fi trebuit amplasata alta in zona cartierului 'Cotroceni', dar nimeni nu a vrut asa ceva, gandind ca 'boierii' aia oricum nu-si misca fundul din 'gipane'...
In concluzie, zic si eu ca si tine...mai bine o statie in plus decat una in minus, mai bine 'sa prisoseasca decat sa lipseasca'...
Toate cele bune!
P.S.
Nu uitati ce v-am zis la modul absolut serios, ca metroul nostru ar fi trebuit sa transporte un numar dublu de calatori daca ar fi avut o interstatie 'normala'...
Cine oare in lume si-ar permite, la o astfel de investitie 'masiva' sa mearga la 'jumatate de randament'???
'Dubiile' tale sunt si ale mele...
Orizont nu poate fi 'tras' spre Academie pt ca ar 'interfera' cu presupusul pasaj rutier...
Iar daca ar fi de 'scos' o statie din zona aia...probabil ca ar fi trebuit amplasata alta in zona cartierului 'Cotroceni', dar nimeni nu a vrut asa ceva, gandind ca 'boierii' aia oricum nu-si misca fundul din 'gipane'...
In concluzie, zic si eu ca si tine...mai bine o statie in plus decat una in minus, mai bine 'sa prisoseasca decat sa lipseasca'...
Toate cele bune!
P.S.
Nu uitati ce v-am zis la modul absolut serios, ca metroul nostru ar fi trebuit sa transporte un numar dublu de calatori daca ar fi avut o interstatie 'normala'...
Cine oare in lume si-ar permite, la o astfel de investitie 'masiva' sa mearga la 'jumatate de randament'???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
andrei11
Hai ca m-ati enervat rau de tot. Desi este putin off, sa va mai spun doua absurditati, desi ar fi fost loc de mai multe.
Prima
Statia "Mihai Bravu" amplasata in camp ( pe vremea mea era camp acolo, vizavi de statie ), pe principiul ca este la jumatatea distantei intre Timpuri Noi si Dristor. Si acum statia are un trafic de nu se mai poate - dupa cum stiti si observati, pentru ca nu prea serveste nici un cartier.
A doua
Distante "logice" pentru cartierul Balta Alba :
M.B. - D 1 --> 1,6 km
D 1 - NG --> 1,7 km
NG - Titan --> 1,6 km
Titan - C.G. --> 1,2 km
Si vorbim de cartier de blocuri full.
De aceea spun ca nu stiu cand, nu stiu cum, dar evident cu cheltuieli mai mari decat daca s-ar fi facut din prima si cu deranj pe masura mai trebuie obligatoriu 2 statii, intre D1 / NG si intre NG si Titan.
Revenind la oile noastre si la Dr. Taberei, evident ca statia Orizont va fi folosita si este amplasata acolo unde se putea amplasa, nu ca "Mihai Bravu" care asa cum am mai spus, pe o parte are un cartier de case si pe o parte era camp. ( parca apartinea de CAP Popesti campul acela ).
Hai ca m-ati enervat rau de tot. Desi este putin off, sa va mai spun doua absurditati, desi ar fi fost loc de mai multe.
Prima
Statia "Mihai Bravu" amplasata in camp ( pe vremea mea era camp acolo, vizavi de statie ), pe principiul ca este la jumatatea distantei intre Timpuri Noi si Dristor. Si acum statia are un trafic de nu se mai poate - dupa cum stiti si observati, pentru ca nu prea serveste nici un cartier.
A doua
Distante "logice" pentru cartierul Balta Alba :
M.B. - D 1 --> 1,6 km
D 1 - NG --> 1,7 km
NG - Titan --> 1,6 km
Titan - C.G. --> 1,2 km
Si vorbim de cartier de blocuri full.
De aceea spun ca nu stiu cand, nu stiu cum, dar evident cu cheltuieli mai mari decat daca s-ar fi facut din prima si cu deranj pe masura mai trebuie obligatoriu 2 statii, intre D1 / NG si intre NG si Titan.
Revenind la oile noastre si la Dr. Taberei, evident ca statia Orizont va fi folosita si este amplasata acolo unde se putea amplasa, nu ca "Mihai Bravu" care asa cum am mai spus, pe o parte are un cartier de case si pe o parte era camp. ( parca apartinea de CAP Popesti campul acela ).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
subway guru
N-am 'comentat' statia Mihai Bravu, dar o pot face...
O statie pusa in mijlocul campului pt 'platforma industriala Miraj' iar pe partea cu strada Laborator se planuia popularea cu blocuri 'cutii de chibrituri'...n-a fost sa fie nici una, nici alta si a ramas un 'Miraj'...
dar las' ca se construiesc 'mall-uri' si se 'rezolva'!!!
P.S.
Hai sa ne 'mutam' de aici, ca am 'poluat' destul cu off-topic...
N-am 'comentat' statia Mihai Bravu, dar o pot face...
O statie pusa in mijlocul campului pt 'platforma industriala Miraj' iar pe partea cu strada Laborator se planuia popularea cu blocuri 'cutii de chibrituri'...n-a fost sa fie nici una, nici alta si a ramas un 'Miraj'...
dar las' ca se construiesc 'mall-uri' si se 'rezolva'!!!
P.S.
Hai sa ne 'mutam' de aici, ca am 'poluat' destul cu off-topic...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
Dominatrix
Dr2005 wrote:La statia Favorit va exista o a treia linie de garare, paralela cu cele 2 fire curente, ca la statia Brancoveanu de exemplu. La fel va fi si la statiile Romancierilor si Parc Drumul Taberei (Moghioros). Nu cumva acesta e motivul pentru defrisarile "extinse" care s-au facut? E o simpla presupunere, nu am vazut PT + DDE.
Între Favorit şi Orizont, pe partea cu complexul, au început să radă toţi copacii, începând cu cei de pe marginea drumului (oarecum de înţeles ca ăia să dispară) şi până în geamul blocurilor, deşi copacii dintre torutar şi bloc nu au nicio treabă cu şantierul. Şi toată ,,transplantarea" se făcea cu drujba.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
andrei11
Pe mine nu m-a interesat subiectul, dar o fi notat cineva numarul acesta de arbori taiati in statii ? Asta ca sa ne uitam dupa ei la replantari ! Daca are cineva situatia lor, poate-i pune pe undeva pe forum ca sa ramana scris undeva !
Pe mine nu m-a interesat subiectul, dar o fi notat cineva numarul acesta de arbori taiati in statii ? Asta ca sa ne uitam dupa ei la replantari ! Daca are cineva situatia lor, poate-i pune pe undeva pe forum ca sa ramana scris undeva !
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
cristi232
@ andrei11
Sa fiu mai explicit, chioscurile sunt cele din imaginea atasata. Iar copacii erau cei din zona colorata in gri.
DA , ERA FRUMOS SA INCEPEM FIECARE SUBIECT - POZE ALE UNEI STATII - CU POZA AFISULUI CU COPACII.
@subway
ce bine ar fi sa fie asa si cu contractili, n-or fi si dansili, obligatorii?
@ andrei11
Sa fiu mai explicit, chioscurile sunt cele din imaginea atasata. Iar copacii erau cei din zona colorata in gri.
DA , ERA FRUMOS SA INCEPEM FIECARE SUBIECT - POZE ALE UNEI STATII - CU POZA AFISULUI CU COPACII.
@subway
ce bine ar fi sa fie asa si cu contractili, n-or fi si dansili, obligatorii?
Map of Bucharest, Romania - Bing Maps(5) - Copy.png (977.45 KB; downloaded 6340 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
andrei11
Cristi, uite un raspuns pentru tine si pentru altii care sunt interesati.
Comparati cele 2 poze - puse de Cristi si de mine si vedeti ce va iese.
Cristi, uite un raspuns pentru tine si pentru altii care sunt interesati.
Comparati cele 2 poze - puse de Cristi si de mine si vedeti ce va iese.
Raul Doamnei a.jpg (160.67 KB; downloaded 6312 times)
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
George
Aceasta inseamna ca galeria aia pentru rebrusment va fi sapata "deschis"? Parca stiam ca si intre Brancusi si Raul Doamnei se sapa cu TBM-ul...
Aceasta inseamna ca galeria aia pentru rebrusment va fi sapata "deschis"? Parca stiam ca si intre Brancusi si Raul Doamnei se sapa cu TBM-ul...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
andrei11
Evident ca "deschis"... Va fi ceva cam ca la 1 Mai, evident adaptat conditiilor locale ( usor in curba ? )
Evident ca "deschis"... Va fi ceva cam ca la 1 Mai, evident adaptat conditiilor locale ( usor in curba ? )
3-11-2012 10-44-26 PM.jpg (89.33 KB; downloaded 6222 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
aztec
Pa planurile informative postate la unele statii de metrou apar si cateva modificari fata de ce figura pe fisele alea cu statii postate pana acum.... aici o prelungire a excavari la suprafata... implicit a statiei.
In poza 2-a se vede mareata distanta intre accesele a doua statii ....
Daca are cineva timp sa faca poze mai bune la afisele atarnate pe gard, e invitat sa o faca.
Din pacate pt Valea Argesului(fosta Brancusi) nu am vazut afis, iar pt Romancierilor... este doar pt soferi, ca eu cu cel mic nu am avut curaj sa le pozez, acolo unde sunt afisate
Pa planurile informative postate la unele statii de metrou apar si cateva modificari fata de ce figura pe fisele alea cu statii postate pana acum.... aici o prelungire a excavari la suprafata... implicit a statiei.
In poza 2-a se vede mareata distanta intre accesele a doua statii ....
Daca are cineva timp sa faca poze mai bune la afisele atarnate pe gard, e invitat sa o faca.
Din pacate pt Valea Argesului(fosta Brancusi) nu am vazut afis, iar pt Romancierilor... este doar pt soferi, ca eu cu cel mic nu am avut curaj sa le pozez, acolo unde sunt afisate
2012-06-02 18.48.07-1.jpg (90.24 KB; downloaded 5940 times)
2012-06-02 18.47.12-1.jpg (54.7 KB; downloaded 5937 times)
2012-06-02 18.47.39-1.jpg (111.84 KB; downloaded 5938 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination