Topic: Discutii - Lucrari statia Tudor Vladimirescu (DT 34)
450 posts, 186701 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
andrei11
Ho ! La ! La ! Cât ? 45 metri ? Dar ce, vrei sa construiesti bazin olimpic in loc de statie ? Asa, de obraz, 15 - 20 metri sunt deajuns pentru latimea statiei. Oricum asteptam parera specialistului.
Ho ! La ! La ! Cât ? 45 metri ? Dar ce, vrei sa construiesti bazin olimpic in loc de statie ? Asa, de obraz, 15 - 20 metri sunt deajuns pentru latimea statiei. Oricum asteptam parera specialistului.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
Dr2005
Te urci în 41, cobori la Virtuţii şi iei 61/106/136/236/336 sau M3. Total: aprox. 40 de minute, deci mult mai puţin decât cu maşina personală.
Soluţia ar fi introducerea unor tramvaie mai lungi, de exemplu în Vinea circulă ,,trenuri" din 2 * GT8 (adică varianta lor de V3A), iar în Budapesta, pe lângă combinaţii de gen 2 * Ganz (deci tot o variantă de V3A) şi-au luat tramvaie de 54m lungime, ca să servească eficient o linie asemănătoare cu 41 dpdv al numărului de călători. Şi la noi dacă s-ar pune 2 * V3A pe 41 s-ar rezolva problemele... dar ei abia au suficiente tramvaie pentru turaţiile de acum (şi se pregătesc să taie Tatrele, deci o să trebuiască să dea V3A-uri la Militari), d'apoi pentru dublarea capacităţii de transport. Deci aici e tâmpenia, nu în separarea de trafic a tramvaiului. Dar suntem off-topic.
@guru: sunt de acord că M5 o să se lege la M4. Dar asta va fi peste 20 de ani (în cazul optimist). De ce trebuie să desfiinţăm legăturile de suprafaţă de acum? Astea ar trebui desfiinţate în ziua în care va exista alternativa metroului, nu cu (mulţi) ani înainte.
slasher1985 wrote:
Pai, sunt la Casa Presei si vreau sa ajung la Gorjului, sau la Moghioros. Spune-mi pe unde o iau ? Pot sa zbor cu masina, pot sa o iau pana la arc si apoi dreapta pe Grant, pot sa o iau pana la Victoriei, si apoi pe Basarab, pot sa ma duc pana la Unirii si apoi pe 13 septembrie (!!! - deja ocolesc foarte mult, si stau si mai rau in trafic). Ce solutii imi ofera primaria ? Pai, doar astea 3, plus zburatul cu masina. Grantul si Basarabul sunt singurele doua pasaje care trec peste calea ferata DIN ORAS, si amandoua au doar 2 benzi pe sens.
Te urci în 41, cobori la Virtuţii şi iei 61/106/136/236/336 sau M3. Total: aprox. 40 de minute, deci mult mai puţin decât cu maşina personală.
Soluţia ar fi introducerea unor tramvaie mai lungi, de exemplu în Vinea circulă ,,trenuri" din 2 * GT8 (adică varianta lor de V3A), iar în Budapesta, pe lângă combinaţii de gen 2 * Ganz (deci tot o variantă de V3A) şi-au luat tramvaie de 54m lungime, ca să servească eficient o linie asemănătoare cu 41 dpdv al numărului de călători. Şi la noi dacă s-ar pune 2 * V3A pe 41 s-ar rezolva problemele... dar ei abia au suficiente tramvaie pentru turaţiile de acum (şi se pregătesc să taie Tatrele, deci o să trebuiască să dea V3A-uri la Militari), d'apoi pentru dublarea capacităţii de transport. Deci aici e tâmpenia, nu în separarea de trafic a tramvaiului. Dar suntem off-topic.
@guru: sunt de acord că M5 o să se lege la M4. Dar asta va fi peste 20 de ani (în cazul optimist). De ce trebuie să desfiinţăm legăturile de suprafaţă de acum? Astea ar trebui desfiinţate în ziua în care va exista alternativa metroului, nu cu (mulţi) ani înainte.
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
cristi232
Statia DT 34 nu cred ca va avea latimea de 15-20 metri...
Mai degraba intre 35-40 metri.
Oricum, E RAU ca orbecaim pe aici, DESI LUCRAREA ESTE REALIZATA DIN BANI PUBLICI 100%, NU PPP.
SI TOTUL AR TREBUI SA FIE PUBLIC, CA E DIN BANII NOSTRI!
Frica opreste transparenta sau furtul?
*cei 45 erau pt linistirea harnicului student al nostru.
andrei11 wrote:
Ho ! La ! La ! Cât ? 45 metri ? Dar ce, vrei sa construiesti bazin olimpic in loc de statie ? Asa, de obraz, 15 - 20 metri sunt deajuns pentru latimea statiei. Oricum asteptam parera specialistului.
Statia DT 34 nu cred ca va avea latimea de 15-20 metri...
Mai degraba intre 35-40 metri.
Oricum, E RAU ca orbecaim pe aici, DESI LUCRAREA ESTE REALIZATA DIN BANI PUBLICI 100%, NU PPP.
SI TOTUL AR TREBUI SA FIE PUBLIC, CA E DIN BANII NOSTRI!
Frica opreste transparenta sau furtul?
*cei 45 erau pt linistirea harnicului student al nostru.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
Slasher1985
Hai c-am zis si ieri ca nu asta este solutia.
1. De ce sa-mi abandonez masina personala, oricum trebuie sa o recuperez apoi.
2. Nici daca pui 5 vagoane, nu o sa rezolvi problema transportului acolo, daca toata lumea isi abandoneaza masina in favoarea marelui 41. Soferii in special, nu suporta aglomeratia. Nici daca ar fi metrou, nu l-ar folosi. Trebuie sa existe pasaje, SI MULTE.
Si aici va rog sa incheiem discutia asta offtopic total nefolositoare, ca oricum nu sunt argumente suficiente in apararea modului de gestionare al sectorului Piata Presei-Ghencea.
Totul ar putea fi public, bineinteles. Dar in acelasi timp, firmele ce construiesc statia asta, si alte statii pe M5, trebuie sa beneficieze de o clauza prin care pot pastra secret anumite elemente din modalitatea de constructie, fata de alte firme, ca sa se mentina in avantaj pe piata. Asadar, unde tragi linia cu ce trebuie sa fie public, si ce nu ?
Dr2005 wrote:
Te urci în 41, cobori la Virtuţii şi iei 61/106/136/236/336 sau M3. Total: aprox. 40 de minute, deci mult mai puţin decât cu maşina personală.
Soluţia ar fi introducerea unor tramvaie mai lungi, de exemplu în Vinea circulă ,,trenuri" din 2 * GT8 (adică varianta lor de V3A), iar în Budapesta, pe lângă combinaţii de gen 2 * Ganz (deci tot o variantă de V3A) şi-au luat tramvaie de 54m lungime, ca să servească eficient o linie asemănătoare cu 41 dpdv al numărului de călători. Şi la noi dacă s-ar pune 2 * V3A pe 41 s-ar rezolva problemele... dar ei abia au suficiente tramvaie pentru turaţiile de acum (şi se pregătesc să taie Tatrele, deci o să trebuiască să dea V3A-uri la Militari), d'apoi pentru dublarea capacităţii de transport. Deci aici e tâmpenia, nu în separarea de trafic a tramvaiului. Dar suntem off-topic.
Hai c-am zis si ieri ca nu asta este solutia.
1. De ce sa-mi abandonez masina personala, oricum trebuie sa o recuperez apoi.
2. Nici daca pui 5 vagoane, nu o sa rezolvi problema transportului acolo, daca toata lumea isi abandoneaza masina in favoarea marelui 41. Soferii in special, nu suporta aglomeratia. Nici daca ar fi metrou, nu l-ar folosi. Trebuie sa existe pasaje, SI MULTE.
Si aici va rog sa incheiem discutia asta offtopic total nefolositoare, ca oricum nu sunt argumente suficiente in apararea modului de gestionare al sectorului Piata Presei-Ghencea.
Totul ar putea fi public, bineinteles. Dar in acelasi timp, firmele ce construiesc statia asta, si alte statii pe M5, trebuie sa beneficieze de o clauza prin care pot pastra secret anumite elemente din modalitatea de constructie, fata de alte firme, ca sa se mentina in avantaj pe piata. Asadar, unde tragi linia cu ce trebuie sa fie public, si ce nu ?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
Dr2005
E pe bani publici, nu ar trebui să existe secrete. Că e vorba de cum va arăta staţia şi ce poziţia va avea, nu de compoziţia betonului şi tipul oţelului din care se fabrică armătura (deşi şi alea ar trebui aduse la cunoştiinţă opiniei publice, că doar e lucrare pe bani publici).
Apropo de pasaje, în niciun oraş european nu se încurajază traficul auto în oraş astfel... nimeni nu mai construieşte pasaje, străpungeri şi supralărgiri în interiorul oraşelor, ba chiar se desfiinţează cele existente şi se îngustează străzi. Doar noi suntem pe dos...
E pe bani publici, nu ar trebui să existe secrete. Că e vorba de cum va arăta staţia şi ce poziţia va avea, nu de compoziţia betonului şi tipul oţelului din care se fabrică armătura (deşi şi alea ar trebui aduse la cunoştiinţă opiniei publice, că doar e lucrare pe bani publici).
Apropo de pasaje, în niciun oraş european nu se încurajază traficul auto în oraş astfel... nimeni nu mai construieşte pasaje, străpungeri şi supralărgiri în interiorul oraşelor, ba chiar se desfiinţează cele existente şi se îngustează străzi. Doar noi suntem pe dos...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
andrei11
Imposibil, m-am uitat si pe schita. Bine, schita nu e aia finala, dar nici departe de ea nu sare. 15 - hai maxim 20 metri. Ca sa-ti dau un exemplu de care sa te "agăţi", statia "Victoriei" ( M 1 ) nu e mai lata de 15 - 16 - 17 metri. ( Strict statia ma refer --> din perete in perete ). Ori 40 metri ar trebui sa fie dubla ca si latime. IMPOSIBIL, "34" nu poate avea trafic dublu fata de Victoriei / M 1.
PS
Latimea statiei "Eroilor" - strict ceea ce se vede, adica peroane si cele 3 linii este de aproximativ 29 metri !
PS 2.
Am masurat si eu distanta masurata de tine. Mie - mi da vreo 27 de metri. Statia s-ar putea sa fie ceva mai lata decat strict peronul & liniile, sa fie niste spatii tehnice pe acolo sau inca o linie de stocare, dar iti spun sigur ca peronul si liniile nu au cum sa fie mai late decat 15 metri, hai 20, dar 20 e deja mult.
cristi232 wrote:
Mai degraba intre 35-40 metri.
Imposibil, m-am uitat si pe schita. Bine, schita nu e aia finala, dar nici departe de ea nu sare. 15 - hai maxim 20 metri. Ca sa-ti dau un exemplu de care sa te "agăţi", statia "Victoriei" ( M 1 ) nu e mai lata de 15 - 16 - 17 metri. ( Strict statia ma refer --> din perete in perete ). Ori 40 metri ar trebui sa fie dubla ca si latime. IMPOSIBIL, "34" nu poate avea trafic dublu fata de Victoriei / M 1.
PS
Latimea statiei "Eroilor" - strict ceea ce se vede, adica peroane si cele 3 linii este de aproximativ 29 metri !
PS 2.
Am masurat si eu distanta masurata de tine. Mie - mi da vreo 27 de metri. Statia s-ar putea sa fie ceva mai lata decat strict peronul & liniile, sa fie niste spatii tehnice pe acolo sau inca o linie de stocare, dar iti spun sigur ca peronul si liniile nu au cum sa fie mai late decat 15 metri, hai 20, dar 20 e deja mult.
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
cristi232
Ce spui tu acolo?
se vede ca nu te pricepi din avion, fara suparare.
Cat timp lucrarile sunt publice, facute 100% din banul public, al Bugetului de Stat, la care contribuim (sau ar trebui) toti.
Absolut tot contractul e public, ca nu se fac turbine nucleare aici.
Numai ca, daca l-ar publica, N-AR MAI PUTEA FURA ROMANESTE, aici e spilul...
N-ar mai merge aditionalele alea otravitoare si ar comenta lume asi niste termene, pe acolo...
Nu vezi cum se freaca menta ”in asteptarea unei cupe de 100”...?
Slasher1985 wrote:Dr2005 wrote:
Totul ar putea fi public, bineinteles. Dar in acelasi timp, firmele ce construiesc statia asta, si alte statii pe M5, trebuie sa beneficieze de o clauza prin care pot pastra secret anumite elemente din modalitatea de constructie, fata de alte firme, ca sa se mentina in avantaj pe piata. Asadar, unde tragi linia cu ce trebuie sa fie public, si ce nu ?
Ce spui tu acolo?
se vede ca nu te pricepi din avion, fara suparare.
Cat timp lucrarile sunt publice, facute 100% din banul public, al Bugetului de Stat, la care contribuim (sau ar trebui) toti.
Absolut tot contractul e public, ca nu se fac turbine nucleare aici.
Numai ca, daca l-ar publica, N-AR MAI PUTEA FURA ROMANESTE, aici e spilul...
N-ar mai merge aditionalele alea otravitoare si ar comenta lume asi niste termene, pe acolo...
Nu vezi cum se freaca menta ”in asteptarea unei cupe de 100”...?
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
cristi232
35-40 spuneam...
am pus schita la poze, e din satelit, masurata.
se poate, o eroare din satelit, de aprox 5 metri, dar nu mai mult.
Gardul, singurul care exista azi, SIGUR e la 40-45 m.
Daca nu se freca menta si se faceau ghidajele, aveam niste date mai exacte, in lipsa oricaror informatii precise...
Cred ca la M5, nu trebuie sa comparam nimic, cu M1-4.
Metrorex stie si cum vor arata statiile, DAR NU SE SUPUNE APROBARII PUBLICULUI, ca tot e o lucrare care se face dupa 22 de ani de asteptari...
Macar la design sa fim intrebati ce am vrea, in cartierul nostru... (aviz Poteras, ca tot impartiti acelasi partid)
Totusi, E BANUL PUBLIC.
andrei11 wrote:cristi232 wrote:
Mai degraba intre 35-40 metri.
Imposibil, m-am uitat si pe schita. Bine, schita nu e aia finala, dar nici departe de ea nu sare. 15 - hai maxim 20 metri. Ca sa-ti dau un exemplu de care sa te "agăţi", statia "Victoriei" ( M 1 ) nu e mai lata de 15 - 16 - 17 metri. ( Strict statia ma refer --> din perete in perete ). Ori 40 metri ar trebui sa fie dubla ca si latime. IMPOSIBIL, "34" nu poate avea trafic dublu fata de Victoriei / M 1.
PS
Latimea statiei "Eroilor" - strict ceea ce se vede, adica peroane si cele 3 linii este de aproximativ 29 metri !
PS 2.
Am masurat si eu distanta masurata de tine. Mie - mi da vreo 27 de metri. Statia s-ar putea sa fie ceva mai lata decat strict peronul & liniile, sa fie niste spatii tehnice pe acolo sau inca o linie de stocare, dar iti spun sigur ca peronul si liniile nu au cum sa fie mai late decat 15 metri, hai 20, dar 20 e deja mult.
35-40 spuneam...
am pus schita la poze, e din satelit, masurata.
se poate, o eroare din satelit, de aprox 5 metri, dar nu mai mult.
Gardul, singurul care exista azi, SIGUR e la 40-45 m.
Daca nu se freca menta si se faceau ghidajele, aveam niste date mai exacte, in lipsa oricaror informatii precise...
Cred ca la M5, nu trebuie sa comparam nimic, cu M1-4.
Metrorex stie si cum vor arata statiile, DAR NU SE SUPUNE APROBARII PUBLICULUI, ca tot e o lucrare care se face dupa 22 de ani de asteptari...
Macar la design sa fim intrebati ce am vrea, in cartierul nostru... (aviz Poteras, ca tot impartiti acelasi partid)
Totusi, E BANUL PUBLIC.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
subway guru
Nu va mai certati degeaba...e cam douazeci si...
Din pacate, ITistii au 'upgradat' serverul cu planurile si bineintzeles ca acum momentan nu functioneaza, ca sa va pot spune exact...
Nu va mai certati degeaba...e cam douazeci si...
Din pacate, ITistii au 'upgradat' serverul cu planurile si bineintzeles ca acum momentan nu functioneaza, ca sa va pot spune exact...
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
cristi232
Uite in poza, decat gardul este EXACT trasat, caci e singurul existent.
Scuarul nu are cum sa fie mai mare de 15 m, iar un sens al Dr Tab, cu 3 benzi, are maxim 10 m. (latimea, desigur)
Asa, ca , asta este:
Uite in poza, decat gardul este EXACT trasat, caci e singurul existent.
Scuarul nu are cum sa fie mai mare de 15 m, iar un sens al Dr Tab, cu 3 benzi, are maxim 10 m. (latimea, desigur)
Asa, ca , asta este:
Bing Maps - Driving Directions, Traffic and Road Conditions.png (853.39 KB; downloaded 3794 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
andrei11
Stai linistit, nu te mai agita, a intervenit si guru, am stabilit ca "34" are latimea de aproximativ 20 metri.
Statii cu 3 linii :
- Favorit
-Parc Dr. Taberei
-Romancierilor
Din pacate nu am / nu detin nici o poza de la Brancusi, nu stiu cate linii are.
Stai linistit, nu te mai agita, a intervenit si guru, am stabilit ca "34" are latimea de aproximativ 20 metri.
Statii cu 3 linii :
- Favorit
-Parc Dr. Taberei
-Romancierilor
Din pacate nu am / nu detin nici o poza de la Brancusi, nu stiu cate linii are.
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
cristi232
Nu-i bai.
La brancusi, Inafara de iluminatoarele naturale, nu prea stiu nici eu , nimic.
Nu-i bai.
La brancusi, Inafara de iluminatoarele naturale, nu prea stiu nici eu , nimic.
- cristi232
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
cristi232
Asta e o gluma, nu?
subway guru wrote:
Echipamentele s-au adus, pana luni vine si cupa de 1000...mai lipseste proiectul de pereti mulati...
Asta e o gluma, nu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34
andrei11
Atentie la ceva :
In general ni s-a sugerat ca desenele / schitele puse de M.A. sunt valabile, cu unele mici modificari.
La "34" asa cum se observa a fost mutat amplasamentul statiei de pe un sens de circulatie pe celalalt.
Asa incat nu cred ca este o gluma ce ne-a spus guru.
Problema nu e prea dificila de fapt, se refac masuratorile - dureaza extrem de putin -si se apuca de lucru.
Guru a vrut sa spuna de fapt nu ca ar lipsi proiectul de perete mulat, ci doar amplasamentul lui. Nu-i grav.
Atentie la ceva :
In general ni s-a sugerat ca desenele / schitele puse de M.A. sunt valabile, cu unele mici modificari.
La "34" asa cum se observa a fost mutat amplasamentul statiei de pe un sens de circulatie pe celalalt.
Asa incat nu cred ca este o gluma ce ne-a spus guru.
Problema nu e prea dificila de fapt, se refac masuratorile - dureaza extrem de putin -si se apuca de lucru.
Guru a vrut sa spuna de fapt nu ca ar lipsi proiectul de perete mulat, ci doar amplasamentul lui. Nu-i grav.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination