Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse
1726 posts, 426993 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
In sfarsit, treaba asta trebuia facuta de ani de zile...
In sfarsit, treaba asta trebuia facuta de ani de zile...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: News
Chev Celios
Bucuresti ti se pregateste ceva.
Sindicaliştii de la CFR, Tarom, RATB şi Metrorex ar putea intra în grevă generală în aceeaşi zi
Grevă generală în aer, pe uscat şi în subteran! Este soluţia la care ar putea recurge sindicatele din transporturi, dacă Executivul nu renunţă la tăierea salariilor cu 25%! Între timp şi alţi protestatari fac presiuni asupra Executivului. Sute de oameni cer în stradă renunţarea la măsurile drastice anunţate recent de oficialii de la Palatul Victoria.
Pentru prima oară în ultimii 20 de ani, transporturile ar putea fi paralizate în România! Sindicaliştii de la CFR, Tarom şi Metrorex se gândesc să intre în grevă generală, în aceeaşi zi, potrivit ziarului Gândul.
Asta în cazul în care guvernul nu renunţă la tăierea lefurilor cu 25%. Totul depinde de hotărârea pe care o va lua executivul în şedinţa de miercuri.
Şi sindicaliştii de la RATB s-au afiliat recent la Uniunea Sindicatelor Libere Metrou. Daca se înteleg cei de la metrou şi RATB să faca greva simultan, ar fi haos în Capitală.
Alţi sindicalişti au început deja protestele. Peste 300 de bugetari s-au adunat vineri la poarta Palatului Cotroceni.
Sindicaliştii celor cinci mari confederaţii din România şi-au strigat nemulţimirile şi la Guvern.
Şi actorii sunt nemulţumiţi de salariile pe care le primesc, dar se feresc să iasă în stradă. Între timp, liderii de sindicat fac presiuni la masa negocierilor.
Sindicaliştii au venit cu propriile soluţii de salvare a României din criză. Ei încearcă să convingă guvernul să renunţe la reducerile de pensii, salarii şi ajutoare sociale.
Antena3.ro
Bucuresti ti se pregateste ceva.
Sindicaliştii de la CFR, Tarom, RATB şi Metrorex ar putea intra în grevă generală în aceeaşi zi
Grevă generală în aer, pe uscat şi în subteran! Este soluţia la care ar putea recurge sindicatele din transporturi, dacă Executivul nu renunţă la tăierea salariilor cu 25%! Între timp şi alţi protestatari fac presiuni asupra Executivului. Sute de oameni cer în stradă renunţarea la măsurile drastice anunţate recent de oficialii de la Palatul Victoria.
Pentru prima oară în ultimii 20 de ani, transporturile ar putea fi paralizate în România! Sindicaliştii de la CFR, Tarom şi Metrorex se gândesc să intre în grevă generală, în aceeaşi zi, potrivit ziarului Gândul.
Asta în cazul în care guvernul nu renunţă la tăierea lefurilor cu 25%. Totul depinde de hotărârea pe care o va lua executivul în şedinţa de miercuri.
Şi sindicaliştii de la RATB s-au afiliat recent la Uniunea Sindicatelor Libere Metrou. Daca se înteleg cei de la metrou şi RATB să faca greva simultan, ar fi haos în Capitală.
Alţi sindicalişti au început deja protestele. Peste 300 de bugetari s-au adunat vineri la poarta Palatului Cotroceni.
Sindicaliştii celor cinci mari confederaţii din România şi-au strigat nemulţimirile şi la Guvern.
Şi actorii sunt nemulţumiţi de salariile pe care le primesc, dar se feresc să iasă în stradă. Între timp, liderii de sindicat fac presiuni la masa negocierilor.
Sindicaliştii au venit cu propriile soluţii de salvare a României din criză. Ei încearcă să convingă guvernul să renunţe la reducerile de pensii, salarii şi ajutoare sociale.
Antena3.ro
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Am trecut ieri pe la Aviatorilor... se lucreaza intre Pod Bordei care inca este in reparatii si Beijing/Eliade, sensul catre Pod. Inclusiv locala cu sens unic. S-a scos deja piatra cubica TOTAL si se excaveaza. Personal mi se pare ca se excaveaza mult prea putin, in jur de 1-1,5m estimativ din ochi. Parerea mea e ca pt stabilizarea fundatiei ar trebui excavat cel putin la 3,5-4m, tin minte in Brasov acum 10 ani au sapat aproape 12m ca nu se vedea Buldozerul ca sa faca un bulevard si nici in ziua de azi nu vezi o groapa pe el. In rest, traficul e praf si pulbere!
O sa trec in noaptea asta sa fac niste poze cand nu e atata haos si o sa le urc pe forum. In timpul zilei nu ma bag ca nu consum benzina aiurea in trafic pana acolo decat cu ocazii speciale...
Am trecut ieri pe la Aviatorilor... se lucreaza intre Pod Bordei care inca este in reparatii si Beijing/Eliade, sensul catre Pod. Inclusiv locala cu sens unic. S-a scos deja piatra cubica TOTAL si se excaveaza. Personal mi se pare ca se excaveaza mult prea putin, in jur de 1-1,5m estimativ din ochi. Parerea mea e ca pt stabilizarea fundatiei ar trebui excavat cel putin la 3,5-4m, tin minte in Brasov acum 10 ani au sapat aproape 12m ca nu se vedea Buldozerul ca sa faca un bulevard si nici in ziua de azi nu vezi o groapa pe el. In rest, traficul e praf si pulbere!
O sa trec in noaptea asta sa fac niste poze cand nu e atata haos si o sa le urc pe forum. In timpul zilei nu ma bag ca nu consum benzina aiurea in trafic pana acolo decat cu ocazii speciale...
- Mihai
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Mihai
Mi se pare pacat sa se eie definitiv pavajul care este acolo de 100 de ani poate si mai mult. De fapt pacat ca s-o luat pavajul dupa revolutie un pic peste tot... Participa la farmecul orasului, cum mai este inca la Paris de exemplu. Daca se pune asfalt, o sa se piarda restul infinitezimal din aspectul istoric din Capitala cu tot cu demolari si supralargiri, ca sa ajungem la un oras fara personalitate.
Doar cu cit se circula in oras, ca pe autostrada?
Fara sa uitam aspectul economic local si regional, locuri de munca, deci viata locala:
- pavajul dureaza sute de ani si poate fi chiar confortabil daca asazamentul este facut cum trebuie si piatra nivelata, umblati prin Paris o sa fiti surprinsi, cind asfaltarea se reface dupe cel mult 10 ani (cind se tot vorbeste de economii, bani stim unde merg)
- piatra vine din Romania (stiu despre ce vorbesc, se facea in satul de unde vine tatal meu, si se exporta chiar in germania pe vremuri), cind asfaltul este un sub-product petrolier industrial.
Ne dam seama ulterior probabil, dar o sa fie prea tarziu...
Mi se pare pacat sa se eie definitiv pavajul care este acolo de 100 de ani poate si mai mult. De fapt pacat ca s-o luat pavajul dupa revolutie un pic peste tot... Participa la farmecul orasului, cum mai este inca la Paris de exemplu. Daca se pune asfalt, o sa se piarda restul infinitezimal din aspectul istoric din Capitala cu tot cu demolari si supralargiri, ca sa ajungem la un oras fara personalitate.
Doar cu cit se circula in oras, ca pe autostrada?
Fara sa uitam aspectul economic local si regional, locuri de munca, deci viata locala:
- pavajul dureaza sute de ani si poate fi chiar confortabil daca asazamentul este facut cum trebuie si piatra nivelata, umblati prin Paris o sa fiti surprinsi, cind asfaltarea se reface dupe cel mult 10 ani (cind se tot vorbeste de economii, bani stim unde merg)
- piatra vine din Romania (stiu despre ce vorbesc, se facea in satul de unde vine tatal meu, si se exporta chiar in germania pe vremuri), cind asfaltul este un sub-product petrolier industrial.
Ne dam seama ulterior probabil, dar o sa fie prea tarziu...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Tom
Daca pavajul ar fi fost intretinut corespunzator, ar fi meritat poate sa ramana. As fi mers pe ideea ca banda mijloacelor de transport in comun sa ramana cu piatra, dar pusa cum trebuie.
Incearca insa sa mergi pe bretelele laterale bulevardului Aviatorilor, unde bolovanii mai sunt si denivelati de lovesti cu masina in ei.
Iar farmecul orasului n'a pierit odata cu piatra cubica, oricum in multe locuri ramasa sub asfalt, ci prin aparitia de godzille cum este chiar cea din zona, care vazuta din Herastrau arata chiar ca Godzilla.
Aspectul istoric al Capitalei a murit cand mahalaua s'a mutat in casele nationalizate din centru, iar populatia s'a amestecat. Este poate timpul, desi asta e off-topic, sa reflectam acum la ce duce amestecul necontrolat de oameni de diverse origini (origini in toate sensurile posibile), fenomen grav, intalnit in toate tarile civilizate si amplificat de politica iresponsabila de acceptare a valurilor de imigranti, majoritatea semi- sau complet ilegali. Rezultatul este o lume fara personalitate, fara origine si usor de controlat.
Cum Romania are prostul obicei de a fi "mai catolica decat Papa" (desi paradoxal nu e catolica decat in mica parte), de ce te surprinde ca Bucuresti este astazi tot mai mult un oras fara personalitate?
Si nu cred ca cineva mai vrea sa-si rupa masina (includ aici si RATB), de dragul de a conserva o istorie si asa maimutarita in ultimii 50 ani. Dealtfel si Parisul de astazi, mult mai civilizat, este din multe puncte de vedere o maimutareala a maretului oras de alta data.
Daca pavajul ar fi fost intretinut corespunzator, ar fi meritat poate sa ramana. As fi mers pe ideea ca banda mijloacelor de transport in comun sa ramana cu piatra, dar pusa cum trebuie.
Incearca insa sa mergi pe bretelele laterale bulevardului Aviatorilor, unde bolovanii mai sunt si denivelati de lovesti cu masina in ei.
Iar farmecul orasului n'a pierit odata cu piatra cubica, oricum in multe locuri ramasa sub asfalt, ci prin aparitia de godzille cum este chiar cea din zona, care vazuta din Herastrau arata chiar ca Godzilla.
Aspectul istoric al Capitalei a murit cand mahalaua s'a mutat in casele nationalizate din centru, iar populatia s'a amestecat. Este poate timpul, desi asta e off-topic, sa reflectam acum la ce duce amestecul necontrolat de oameni de diverse origini (origini in toate sensurile posibile), fenomen grav, intalnit in toate tarile civilizate si amplificat de politica iresponsabila de acceptare a valurilor de imigranti, majoritatea semi- sau complet ilegali. Rezultatul este o lume fara personalitate, fara origine si usor de controlat.
Cum Romania are prostul obicei de a fi "mai catolica decat Papa" (desi paradoxal nu e catolica decat in mica parte), de ce te surprinde ca Bucuresti este astazi tot mai mult un oras fara personalitate?
Si nu cred ca cineva mai vrea sa-si rupa masina (includ aici si RATB), de dragul de a conserva o istorie si asa maimutarita in ultimii 50 ani. Dealtfel si Parisul de astazi, mult mai civilizat, este din multe puncte de vedere o maimutareala a maretului oras de alta data.
- Mihai
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Mihai
daca tot sintem pe off-topic: Totus ma surpride cind asa-zis "monument istoric" se putea reface corect, dar in loc de asta se dilapideaza inconstient, cind altii au priceput ca pastrea identitatii este necesara pentru a merge inainte, si noi ne batem joc de ea, si ne vindem spiritul pentru un ideal "amercano-individualist" pe care il stiim si vedem din zi in zi cit de prost gandit este (economie > devoltare durabila si protectia mediului). Dar cind "moda" nu o sa maii fie, si o sa se ne revina mintea, atunci o sa fie mare nostalgie.
Personal, cred ca am facut toti deja multe greseli in sensul asta, de multe ori irremediabil (adica o disparut pur si simplu, si nu o sa le mai vedem prin definitie), si astept cu rabdare o filozofie ma cu picioarele pe pamant si sa realizeze toata lumea...
daca tot sintem pe off-topic: Totus ma surpride cind asa-zis "monument istoric" se putea reface corect, dar in loc de asta se dilapideaza inconstient, cind altii au priceput ca pastrea identitatii este necesara pentru a merge inainte, si noi ne batem joc de ea, si ne vindem spiritul pentru un ideal "amercano-individualist" pe care il stiim si vedem din zi in zi cit de prost gandit este (economie > devoltare durabila si protectia mediului). Dar cind "moda" nu o sa maii fie, si o sa se ne revina mintea, atunci o sa fie mare nostalgie.
Personal, cred ca am facut toti deja multe greseli in sensul asta, de multe ori irremediabil (adica o disparut pur si simplu, si nu o sa le mai vedem prin definitie), si astept cu rabdare o filozofie ma cu picioarele pe pamant si sa realizeze toata lumea...
- smokeone
-
Posted:
-
Re: News
smokeone
O intamplare sinistra s-a petrecut pe soseaua Stefan Cel Mare, din Bucuresti dupa ce un tramvai a izbit in plin o masina in care se aflau doi barbati.
Accidentul s-a petrecut putin dupa ora 13 si imediat toata zona s-a blocat. Cativa martori si-au facut cruce cand au realizat ca soferul nu s-a uitat nici macar cu coada ochiului sa vada daca vine sau nu ceva.
Vatmanul, aproape ca l-a spulberat. In zona a sosit de urgenta o echipa de la descarcerare.
Cei doi, soferul si pasagerul au fost internati in stare grava la spitalul Floreasca unde sunt sub stricta supraveghere.
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ ... rbati.html
O intamplare sinistra s-a petrecut pe soseaua Stefan Cel Mare, din Bucuresti dupa ce un tramvai a izbit in plin o masina in care se aflau doi barbati.
Accidentul s-a petrecut putin dupa ora 13 si imediat toata zona s-a blocat. Cativa martori si-au facut cruce cand au realizat ca soferul nu s-a uitat nici macar cu coada ochiului sa vada daca vine sau nu ceva.
Vatmanul, aproape ca l-a spulberat. In zona a sosit de urgenta o echipa de la descarcerare.
Cei doi, soferul si pasagerul au fost internati in stare grava la spitalul Floreasca unde sunt sub stricta supraveghere.
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ ... rbati.html
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
telvanni
Si eu sunt de parere ca piatra cubica trebuia refacuta nu inlocuita. Costa foarte mult acum dar daca se facea bine nu aveam probleme cel putin 10 ani pe aceste bulevarde. Excavatie adanca, terasament de piatra concasata, strat serios din beton si apoi piatra cubica prinsa intr-un material special. zic si eu....
Si eu sunt de parere ca piatra cubica trebuia refacuta nu inlocuita. Costa foarte mult acum dar daca se facea bine nu aveam probleme cel putin 10 ani pe aceste bulevarde. Excavatie adanca, terasament de piatra concasata, strat serios din beton si apoi piatra cubica prinsa intr-un material special. zic si eu....
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Initial, din cate am auzit, proiectul era sa lase localele cu piatra cubica pe ele si sa asfalteze numai bulevardele. In alta ordine de idei sunt curios ce se va face cu toata piatra aia care, fie vorba intre noi, este extraordinar de buna. Tare mi-este ca se va folosi la vre-un terasament sau ceva. Macar daca ar pava aleile din Bordei/Herastrau/Kiseleff cu ea si nu cu dale de beton... dar ma rog este alta poveste.
Ontopic: inclouirea pietrei cubice era un necesar absolut din mai multe puncte de vedere dintre care enumeram principalele 2:
1 - din cauza uzurii suprafetei de rulare - si aici intelegem terasamentul de sub piatra - bulevardele aman2 devenisera un real pericol pt bucsaraie, planetare, directie etc.
2 - din cauza denivelarilor, toamna si iarna nu exista saptamana fara accidente in punctele cheie gen - statuie, piata, pescarus. Toate grave...
Initial, din cate am auzit, proiectul era sa lase localele cu piatra cubica pe ele si sa asfalteze numai bulevardele. In alta ordine de idei sunt curios ce se va face cu toata piatra aia care, fie vorba intre noi, este extraordinar de buna. Tare mi-este ca se va folosi la vre-un terasament sau ceva. Macar daca ar pava aleile din Bordei/Herastrau/Kiseleff cu ea si nu cu dale de beton... dar ma rog este alta poveste.
Ontopic: inclouirea pietrei cubice era un necesar absolut din mai multe puncte de vedere dintre care enumeram principalele 2:
1 - din cauza uzurii suprafetei de rulare - si aici intelegem terasamentul de sub piatra - bulevardele aman2 devenisera un real pericol pt bucsaraie, planetare, directie etc.
2 - din cauza denivelarilor, toamna si iarna nu exista saptamana fara accidente in punctele cheie gen - statuie, piata, pescarus. Toate grave...
- Tom
-
Posted:
-
Re: News
Tom
Da' chiar ca asa vatman nesimtit, i-a spulberat pe bietii oameni. Oare unde se grabeau asa? Din imaginile surprinse de cameramani se vede inauntru o persoana care dupa aspect si imbracaminte nu stiu cum s'a coborat din inaltul unui bemveu ics-5 asa de jos in jucaria aceea de masinuta.
Da' chiar ca asa vatman nesimtit, i-a spulberat pe bietii oameni. Oare unde se grabeau asa? Din imaginile surprinse de cameramani se vede inauntru o persoana care dupa aspect si imbracaminte nu stiu cum s'a coborat din inaltul unui bemveu ics-5 asa de jos in jucaria aceea de masinuta.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Dominatrix
Asa cum inainte de 2008 existau afaceri cu borduri marca Videanu, poate acum se face o afacere cu piatra cubica marca dr. Oetker. Sper sa gresesc.
Nightwolf wrote:Poate o cumpara Arabella Rumburaku La Praga, se aloca anual sume destul de importante pentru inlocuirea pietrei cubice din centru - adevarul e ca ei au si foarte multa. Nu stiu de ce numai in Bucuresti piatra cubica arata in halul in care arata, iar in alte parti nu.
In alta ordine de idei sunt curios ce se va face cu toata piatra aia care, fie vorba intre noi, este extraordinar de buna. Tare mi-este ca se va folosi la vre-un terasament sau ceva. Macar daca ar pava aleile din Bordei/Herastrau/Kiseleff cu ea si nu cu dale de beton... dar ma rog este alta poveste.
Asa cum inainte de 2008 existau afaceri cu borduri marca Videanu, poate acum se face o afacere cu piatra cubica marca dr. Oetker. Sper sa gresesc.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
La noi arata cum arata pt ca nu a fost intretinuta niciodata. Nu poti intretine un drum pavat cu piatra cubica aplicand plombe de asfalt bituminat peste ... asta e ff clar!!
La noi arata cum arata pt ca nu a fost intretinuta niciodata. Nu poti intretine un drum pavat cu piatra cubica aplicand plombe de asfalt bituminat peste ... asta e ff clar!!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Tom
Nightwolf wrote:S'ar putea folosi pe Lipscani si in centrul vechi.
In alta ordine de idei sunt curios ce se va face cu toata piatra aia care, fie vorba intre noi, este extraordinar de buna. Tare mi-este ca se va folosi la vre-un terasament sau ceva. Macar daca ar pava aleile din Bordei/Herastrau/Kiseleff cu ea si nu cu dale de beton...
Nightwolf wrote:Bingo! Din cate stiu, Politia a tot propus de nu stiu cati ani inlocuirea bolovanilor din cauza accidentelor care se produc in zonele acelea, dar raspunsul a fost ca e "monument istoric".
Ontopic: inclouirea pietrei cubice era un necesar absolut din mai multe puncte de vedere dintre care enumeram principalele 2:
1 - din cauza uzurii suprafetei de rulare - si aici intelegem terasamentul de sub piatra - bulevardele aman2 devenisera un real pericol pt bucsaraie, planetare, directie etc.
2 - din cauza denivelarilor, toamna si iarna nu exista saptamana fara accidente in punctele cheie gen - statuie, piata, pescarus. Toate grave...
📖 Pagination options