Topic: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
32 posts, 27440 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Der Hofmeister
Niste cotoarbe infecte, niste ragalii de vagoane - complet neetansate (te trage curentul de nu-i adevarat, de ajungi cu reumatism poliarticular la destinatie), cu niste scaune liliputane si extrem de incomode, spatiu pentru picioare si bagaje mai mult decat spartan, antifonare absolut sublima, suspensii inconfortabile care nu reusesc sa absoarba imperfectiunile caii de rulare, ci mai degraba le amplifica (mai ales pe tronsoane nemodernizate). In concluzie: un epic fail, ca si mult hulitele 20-49. SIRV Brasov, lasa-ne, lasa-ne
Mie mi-a pierit tot cheful cand le-am vazut ieri pe IR 1645 (care in mod normal are vagoane 21-76 sau 89-87 sau 21-87 pentru clasa a II-a si 19-70 sau 10-91 sau 19-83 sau 19-87 pentru clasa I). A fost o garnitura de criza, e clar, asa ca sper sa nu se mai repete:
Locomotiva 477-773-2 - Vagon 21-86(fara calatori) - Vagon 20-31(fara calatori) - Vagon 20-83 (vag. 21) - Vagon 89-87 (vag. 22) - Vagon 20-31 (vag. 1) - Vagon 20-49 (vag. 2) - Vagon 20-49 (vag. 3) - Vagon 20-49 (vag. 4)
Niste cotoarbe infecte, niste ragalii de vagoane - complet neetansate (te trage curentul de nu-i adevarat, de ajungi cu reumatism poliarticular la destinatie), cu niste scaune liliputane si extrem de incomode, spatiu pentru picioare si bagaje mai mult decat spartan, antifonare absolut sublima, suspensii inconfortabile care nu reusesc sa absoarba imperfectiunile caii de rulare, ci mai degraba le amplifica (mai ales pe tronsoane nemodernizate). In concluzie: un epic fail, ca si mult hulitele 20-49. SIRV Brasov, lasa-ne, lasa-ne
Mie mi-a pierit tot cheful cand le-am vazut ieri pe IR 1645 (care in mod normal are vagoane 21-76 sau 89-87 sau 21-87 pentru clasa a II-a si 19-70 sau 10-91 sau 19-83 sau 19-87 pentru clasa I). A fost o garnitura de criza, e clar, asa ca sper sa nu se mai repete:
Locomotiva 477-773-2 - Vagon 21-86(fara calatori) - Vagon 20-31(fara calatori) - Vagon 20-83 (vag. 21) - Vagon 89-87 (vag. 22) - Vagon 20-31 (vag. 1) - Vagon 20-49 (vag. 2) - Vagon 20-49 (vag. 3) - Vagon 20-49 (vag. 4)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Dr2005
Primele vagoane au ieşit bunicele (001, 002 şi cred că până la 005)... la ultimele (cele cu scaune de 20-49) şi-au bătut joc.
Primele vagoane au ieşit bunicele (001, 002 şi cred că până la 005)... la ultimele (cele cu scaune de 20-49) şi-au bătut joc.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Gabi23
Eu sunt de parere ca cine a avut ideea sa modernizeze astfel cocioabele alea de vagoane 21-47 din care provin, a avut un interes mare (in cont) . In orice caz astea sunt vagoane pentru trenuri Regio. Sper sa fie retrogradate cat mai curnad posibil . Cate avem pana acu? Parca era ultimul 008 sau 009?
Eu sunt de parere ca cine a avut ideea sa modernizeze astfel cocioabele alea de vagoane 21-47 din care provin, a avut un interes mare (in cont) . In orice caz astea sunt vagoane pentru trenuri Regio. Sper sa fie retrogradate cat mai curnad posibil . Cate avem pana acu? Parca era ultimul 008 sau 009?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Utilizator anonim
008 este ultimul vazut, posibil sa mai fie aparute dar sa nu fie dibuite inca.
008 este ultimul vazut, posibil sa mai fie aparute dar sa nu fie dibuite inca.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Dr2005
Avem nevoie de vagoane bune şi pentru Regio... problema e că avem prea puţine trenuri (de orice rang) care au suficienţi clienţi pentru a fi formate din vagoane şi locomotivă. Cu excepţia trenurilor de lung parcurs şi a unor rute intens circulate (de ex. Bucureşti - Braşov şi Bucureşti - Constanţa în sezonul de iarnă, respectiv vară), celelalte trenuri au câte 1 - 3 vagoane. Aici ar trebui automotoare.
Avem nevoie de vagoane bune şi pentru Regio... problema e că avem prea puţine trenuri (de orice rang) care au suficienţi clienţi pentru a fi formate din vagoane şi locomotivă. Cu excepţia trenurilor de lung parcurs şi a unor rute intens circulate (de ex. Bucureşti - Braşov şi Bucureşti - Constanţa în sezonul de iarnă, respectiv vară), celelalte trenuri au câte 1 - 3 vagoane. Aici ar trebui automotoare.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Gabi23
50 53 20-31 004-6 in compunerea IR1636 (Brasov - Bucuresti Nord).
50 53 20-31 004-6 in compunerea IR1636 (Brasov - Bucuresti Nord).
50 53 20-31 004-6 - Bucuresti Nord - 19.02.2012.jpg (166.87 KB; downloaded 7901 times)
50 53 20-31 004-6 - Bucuresti Nord - 19.02.2012 (1).jpg (80.44 KB; downloaded 7875 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Robert24
006 in IR1527
006 in IR1527
20-31 006 IR1527 04aug12.jpg (409.68 KB; downloaded 7742 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Gabi23
003, 006 şi 008 folosite corespunzător la tren Regio Târgu Mureş - Deda. Vagonul 006 a fost parţial reconstruit după ce a fost fărâmat în urma unui incident cu un camion (?).
003, 006 şi 008 folosite corespunzător la tren Regio Târgu Mureş - Deda. Vagonul 006 a fost parţial reconstruit după ce a fost fărâmat în urma unui incident cu un camion (?).
50 53 20-31 003-8 - Târgu Mureş - 30.04.2014.jpg (296.55 KB; downloaded 7361 times)
50 53 20-31 006-1 - Târgu Mureş - 30.04.2014.jpg (248.47 KB; downloaded 7395 times)
50 53 20-31 008-7 - Târgu Mureş - 30.04.2014.jpg (296.84 KB; downloaded 7342 times)
50 53 20-31 008-7 - Târgu Mureş - 30.04.2014 (1).jpg (191.72 KB; downloaded 7340 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Gabi23
Modernizarea a fost sistată la finele anului 2011, fiind în exploatare 8 vagoane:
Modernizarea a fost sistată la finele anului 2011, fiind în exploatare 8 vagoane:
20-31.JPG (18.92 KB; downloaded 7262 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Robert24
Un tren care foloseste astfel de vagoane este Regio Brasov - Toplita.
Un tren care foloseste astfel de vagoane este Regio Brasov - Toplita.
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
19jimmy84
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Gabi23
În prezent, cel puțin o parte din vagoanele acestei serii circulă pe trenurile Regio, în principiu din zona Regionalei Brașov. Au fost revizuite și revopsite de către Remarul Cluj Napoca.
Întorcându-ne în timp, în urmă cu un deceniu, primul modernizat a fost ”botezat” cu nr vagonului din care provine: 21-47 507. Ulterior a fost clasificat în seria 20-31. Din fericire nu s-au mai investit banii nejustificat în modernizarea acestor vagoane, depășite ...
În prezent, cel puțin o parte din vagoanele acestei serii circulă pe trenurile Regio, în principiu din zona Regionalei Brașov. Au fost revizuite și revopsite de către Remarul Cluj Napoca.
Întorcându-ne în timp, în urmă cu un deceniu, primul modernizat a fost ”botezat” cu nr vagonului din care provine: 21-47 507. Ulterior a fost clasificat în seria 20-31. Din fericire nu s-au mai investit banii nejustificat în modernizarea acestor vagoane, depășite ...
50 53 21-47 507-9 - București Nord - 07.10.2009 (1).JPG (290.2 KB; downloaded 5458 times)
50 53 21-47 507-9 - București Nord - 07.10.2009 (2).JPG (285.94 KB; downloaded 5478 times)
50 53 21-47 507-9 - București Nord - 07.10.2009 (3).JPG (306.03 KB; downloaded 5445 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Stefan28
20-31 002 trimis astăzi în compunerea lui 1633. Parcă aceste vagoane făceau predominant personale...
20-31 002 trimis astăzi în compunerea lui 1633. Parcă aceste vagoane făceau predominant personale...
20210306_151039_compress15.jpg (1019.09 KB; downloaded 4580 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Gabi23
Era cu călători? Văd niște urme de ”sigiliu” pe uși. Și în ultimii ani cît au fost funcționale au circulat pe trenurile regio din zona Brașov.
Era cu călători? Văd niște urme de ”sigiliu” pe uși. Și în ultimii ani cît au fost funcționale au circulat pe trenurile regio din zona Brașov.
📖 Pagination options