Topic: Refacere covor asfaltic
1070 posts, 310057 views
📖 Pagination options
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
bekxy
I think that you shoud love Oprescu.
Nu prea cred ca Valea Cascadelor (stradă cu RATB pe ea) să fie în administrarea primăriei de sector...
I think that you shoud love Oprescu.
Nu prea cred ca Valea Cascadelor (stradă cu RATB pe ea) să fie în administrarea primăriei de sector...
- johnnyh
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
johnnyh
Tot pe Valea Cascadelor, 2 guri de canal făcute astă toamnă sunt deja prăbușite.
Tot pe Valea Cascadelor, 2 guri de canal făcute astă toamnă sunt deja prăbușite.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
shoppy
Daca plange cineva dupa piatra cubica din CDG trebuie sa se linisteasca, piatra cubica e tot acolo, doar a fost acoperita cu un strat de asfalt (si ala reciclat) care acum dispare cam 2-3mp pe zi.
Daca plange cineva dupa piatra cubica din CDG trebuie sa se linisteasca, piatra cubica e tot acolo, doar a fost acoperita cu un strat de asfalt (si ala reciclat) care acum dispare cam 2-3mp pe zi.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Serban
Da, dar asta doar in rondul de la CdG, unde s-a spus de la inceput ca se asterne un strat de asfalt temporar, pentru ca urmeaza sapaturile pentru pasaj.
Da, dar asta doar in rondul de la CdG, unde s-a spus de la inceput ca se asterne un strat de asfalt temporar, pentru ca urmeaza sapaturile pentru pasaj.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
cornel001
Motto : Cand m-am nascut nu erau la moda GPS-urile asadar barza s-a ratacit si in loc de Germania m-a adus in Romania
Pe Matei Voievod se ***** cu lunile sa sape niste santuri... timp in care iti rupi masina in ele
Pe Brancusi la intersectia cu Grigorescu au sapat un sant, l-au astupat, pe una din benzi se simte cand treci ca l-au astupat "Dorel" style
Pe Baba Novac in apropiere de intersectia cu Campia Libertatii au mai sapat un sant, l-au astupat, iarna asta s-a facut praf, iti faci si tu praf masina cand incerci sa treci peste el chiar cu 5 km/h sau mai putin.
Toate in admin. PMB
Gropi fara numar, inclusiv pe asfalt recent, de exemplu pe podul hobanat peste CF.
Bataia de joc contra contribuabililor pe banii lor continua.
Si cica si pe bani multi, cf articolului de mai sus. (prea scump si prost)
Legat de intersectiile cu liniile de tramvai, pot sa confirm exemplul de rahat la Dristor (2 intersectii, Ressu cu Mihai Bravu respectiv cu Dristorului), si as putea da doua exemple decente la intersectia lui 1 Decembrie 1918 cu Pallady respectiv cu Rebreanu, prima data cand am trecut demult pe acolo dupa reabilitare am fost placut surprins comparat cu mizeria cu care suntem tratati in democratia noastra bananiera.
Toti ratatii, in loc sa fie la sapa, ca mai mult de atat nu pot, au ajuns in administratia publica... aici ma refer la toate, nu doar la asfaltari....
Cine ii numeste in functie pe sobolanii de la sefia directiilor, cum ar fi administratia drumurilor, etc, primarul sau CG ?
Motto : Cand m-am nascut nu erau la moda GPS-urile asadar barza s-a ratacit si in loc de Germania m-a adus in Romania
Pe Matei Voievod se ***** cu lunile sa sape niste santuri... timp in care iti rupi masina in ele
Pe Brancusi la intersectia cu Grigorescu au sapat un sant, l-au astupat, pe una din benzi se simte cand treci ca l-au astupat "Dorel" style
Pe Baba Novac in apropiere de intersectia cu Campia Libertatii au mai sapat un sant, l-au astupat, iarna asta s-a facut praf, iti faci si tu praf masina cand incerci sa treci peste el chiar cu 5 km/h sau mai putin.
Toate in admin. PMB
Gropi fara numar, inclusiv pe asfalt recent, de exemplu pe podul hobanat peste CF.
Bataia de joc contra contribuabililor pe banii lor continua.
Si cica si pe bani multi, cf articolului de mai sus. (prea scump si prost)
Legat de intersectiile cu liniile de tramvai, pot sa confirm exemplul de rahat la Dristor (2 intersectii, Ressu cu Mihai Bravu respectiv cu Dristorului), si as putea da doua exemple decente la intersectia lui 1 Decembrie 1918 cu Pallady respectiv cu Rebreanu, prima data cand am trecut demult pe acolo dupa reabilitare am fost placut surprins comparat cu mizeria cu care suntem tratati in democratia noastra bananiera.
Toti ratatii, in loc sa fie la sapa, ca mai mult de atat nu pot, au ajuns in administratia publica... aici ma refer la toate, nu doar la asfaltari....
Cine ii numeste in functie pe sobolanii de la sefia directiilor, cum ar fi administratia drumurilor, etc, primarul sau CG ?
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
bekxy
Gurile de canal au fost deja reparate, însă trecerea peste linia de tramvai de la Preciziei e cam... nasoală (deşi groapa e uşor lateral faţă de drum şi în mod normal nu o iei decât dacă vii ca berbecu', cu ochii în buzunar...).
Pe Timişoara nu e nicio mare tragedie. Câteva gropi pe sensul spre Frigocom, aproape de Răzoare, în rest OK.
Dacă sunt puşi în funcţie temporar, îi pune primarele după propriul chef. Pentru a fi definivit dau "concurs" şi îi admite "comisia" (3 din primărie, 2 de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici).
johnnyh wrote:
Tot pe Valea Cascadelor, 2 guri de canal făcute astă toamnă sunt deja prăbușite.
Gurile de canal au fost deja reparate, însă trecerea peste linia de tramvai de la Preciziei e cam... nasoală (deşi groapa e uşor lateral faţă de drum şi în mod normal nu o iei decât dacă vii ca berbecu', cu ochii în buzunar...).
Pe Timişoara nu e nicio mare tragedie. Câteva gropi pe sensul spre Frigocom, aproape de Răzoare, în rest OK.
cornel001 wrote:
Cine ii numeste in functie pe sobolanii de la sefia directiilor, cum ar fi administratia drumurilor, etc, primarul sau CG ?
Dacă sunt puşi în funcţie temporar, îi pune primarele după propriul chef. Pentru a fi definivit dau "concurs" şi îi admite "comisia" (3 din primărie, 2 de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
shoppy
Mare minune in CDG, au acoperit gropile, bine, le-au acoperit degeaba ca in cateva zile o sa fie la loc dar totusi au facut ceva si le-au mai incetinit, asta coroborat cu flotila de vreo 40 de basculante care huruie toata noaptea pe Mihalache carand zapada... deci cine nu sta in sectorul 1... sa se mute...
Mare minune in CDG, au acoperit gropile, bine, le-au acoperit degeaba ca in cateva zile o sa fie la loc dar totusi au facut ceva si le-au mai incetinit, asta coroborat cu flotila de vreo 40 de basculante care huruie toata noaptea pe Mihalache carand zapada... deci cine nu sta in sectorul 1... sa se mute...
- Serban
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Serban
Intr-adevar, azi noapte si pe Titulescu cred ca erau zeci de lucratori, 10-15 basculante, traficul inchis, se curata la greu.
Intr-adevar, azi noapte si pe Titulescu cred ca erau zeci de lucratori, 10-15 basculante, traficul inchis, se curata la greu.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Serban
PDL: Oprescu este vinovat de situatia dezastruoasa a strazilor din Bucuresti
Mircea Raicu a precizat, intr-o conferinta de presa, ca in 2004 municipalitatea a incheiat cu firme contracte de intretinere a strazilor, iar Bucurestiul nu a mai avut probleme cu infrastructura stradala deoarece drumurile erau intretinute de aceste companii.
Potrivit lui Raicu, Sorin Oprescu a reziliat aceste contracte in 2008 pe motiv ca sunt costisitoare si a cheltuit in 3 ani pentru intretinerea strazilor mai mult decat Traian Basescu si Adriean Videanu in perioada 2000 -2008.
"Oamenii trebuie sa stie ca pentru aceasta situatie dezastruoasa a strazilor este vinovat Sorin Oprescu. Cum este posibil sa renunte la contracte deosebit de avantajoase si sa plateasca sume mai mari?", a afirmat Raicu.
El a mai spus, in legatura cu ancheta Consliului Concurentei privind licitatiile pentru astfaltarea din Bucuresti, ca valoarea licitatiilor "trucate" se ridica la 347 milioane de euro si ca vinovata este Alina Roman, directorul Administratiei strazilor, "o apropiata a lui Sorin Oprescu".
Raicu a precizat ca Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) nu se ocupa de licitatiile publice si nu a facut decat sa asigure banii, iar cei care incheie contractele sunt ordonatorii de credite, si anume Sorin Oprescu si Alina Roman.
"CGMB solicita primarului general covocarea unei sedinte pe ordinea de zi aflandu-se infiintarea de comisii de ancheta la Administratia strazilor, APAB si directia de contracte a Primariei Capitalei. CGMB solicita demiterea directorului Administratiei Strazilor, Alina Roman, pentru management dezastruos", a spus Raicu.
El a sustinut ca "Sorin Oprescu a instalat in Primaria Capitalei o camarila rapace".
sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/politic/pd ... resti.html
PDL: Oprescu este vinovat de situatia dezastruoasa a strazilor din Bucuresti
Mircea Raicu a precizat, intr-o conferinta de presa, ca in 2004 municipalitatea a incheiat cu firme contracte de intretinere a strazilor, iar Bucurestiul nu a mai avut probleme cu infrastructura stradala deoarece drumurile erau intretinute de aceste companii.
Potrivit lui Raicu, Sorin Oprescu a reziliat aceste contracte in 2008 pe motiv ca sunt costisitoare si a cheltuit in 3 ani pentru intretinerea strazilor mai mult decat Traian Basescu si Adriean Videanu in perioada 2000 -2008.
"Oamenii trebuie sa stie ca pentru aceasta situatie dezastruoasa a strazilor este vinovat Sorin Oprescu. Cum este posibil sa renunte la contracte deosebit de avantajoase si sa plateasca sume mai mari?", a afirmat Raicu.
El a mai spus, in legatura cu ancheta Consliului Concurentei privind licitatiile pentru astfaltarea din Bucuresti, ca valoarea licitatiilor "trucate" se ridica la 347 milioane de euro si ca vinovata este Alina Roman, directorul Administratiei strazilor, "o apropiata a lui Sorin Oprescu".
Raicu a precizat ca Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) nu se ocupa de licitatiile publice si nu a facut decat sa asigure banii, iar cei care incheie contractele sunt ordonatorii de credite, si anume Sorin Oprescu si Alina Roman.
"CGMB solicita primarului general covocarea unei sedinte pe ordinea de zi aflandu-se infiintarea de comisii de ancheta la Administratia strazilor, APAB si directia de contracte a Primariei Capitalei. CGMB solicita demiterea directorului Administratiei Strazilor, Alina Roman, pentru management dezastruos", a spus Raicu.
El a sustinut ca "Sorin Oprescu a instalat in Primaria Capitalei o camarila rapace".
sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/politic/pd ... resti.html
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Dominatrix
Bilanțul străzilor “rupte” din Capitală, în urma zăpezilor. VEZI ARTERELE PERICULOASE
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat în cadrul comandamentului de astăzi că, în prezent, firmele de întreținere au intervenit pe 28 de mari artere şi străzi din București pentru plombarea cu mixtură stocabilă rece a gropilor apărute în carosabil, în urma căderilor de zăpadă din această iarnă.
Oprescu a subliniat ca, si în acest an, cele mai multe neconformităţi au apărut pe străzile şi arterele reabilitate în urmă cu 8 ani, ultimele lucrări de infrastructură în cazul a 16 dintre cele 28 de artere şi străzi fiind făcute în anul 2004.
Numărul acestora a scăzut față de 2011, când, în urma inventarului întocmit de Administrația Străzilor, au fost înregistrate 49 de străzi cu gropi, informează administrația locală. Și în 2011, cele mai multe gropi dintre cele apărute în carosabil, după perioada de iarnă, s-au înregistrat pe străzile reabilitate ultima oară în perioada 2004 – 2008.
Primarul Capitalei a subliniat faptul că normativele tehnice nu permit realizarea lucrărilor de reabilitare la temperaturi mai mici de 10 grade Celsius, singura soluţie în acest moment fiind astuparea gropilor cu mixtură stocabilă rece, astfel încât să nu fie pusă în pericol siguranța circulației. Imediat ce vremea se va încălzi, vor fi demarate lucrările de reabilitare.
Prezentă la bilanț, Elena Diaconu, profesor în cadrul Universității Tehnice de Construcții București, a explicat că din cauza diferențelor mari de temperatură dintre sezonul rece (minus 25 de grade Celsius în timpul iernii) și și cel cald (plus 60 de grade la nivelul solului, vara) asfaltul suferă dilatații și contracții foarte mari, lucru care conduce la degradarea accentuată a acestuia.
Prietenii “blondei de la Străzi”, cercetați pentru licitații trucate la asfaltarea Capitalei
Recent, Administrația Străzilor București, instituție subordonată Primăriei Capitalei, a fost implicată într-un scandal alături de 11 companii de construcții, suspectate de Consiliul Concurenței că ar fi participat la licitații trucate organizate de instituție pentru atribuirea unor contracte de întreținere a unor artere mari din Capitală.
Potrivit Consiliului Concurenței, cele 11 firme de construcții apropiate șefei Alina Roman de la Administrația Străzilor s-ar fi înțeles între ele să câștige, pe rând, licitațiile pentru asfaltare, plombare gropi și montare borduri, în valoare totală de 347 milioane de euro, fără TVA, în toate cele șase sectoare ale Capitalei, prin șase pachete de lucrări.
În schimb, primarul Oprescu susține că lucrările totalizează mai puțini bani întrucât contractele subsecvente se încheie numai în funcţie de necesitatea lucrărilor și la valoarea minimă propusă.
De exemplu, pentru pachetul 1, a fost estimată valoarea minimă de 93.965.809 lei și valoarea maximă de 281.897.426 lei. Atribuirea s-a făcut la valoarea minimă, iar, după efectuarea reparațiilor s-au plătit doar 28 milioane lei.
Pentru pachetul 2 a fost estimată valoarea minimă de 90.254.965 lei și valoarea maximă de 270.764.895 lei. Atribuirea s-a făcut la valoarea minimă, iar, după efectuarea reparațiilor s-au plătit doar 13 milioane lei.
La fel și pentru celelalte 4 pachete, pentru care s-au plătit 9 milioane lei(pachetul 3), 25 milioane lei (pachetul 4), 7 milioane lei (pachetul 5), respectiv 6 milioane lei (pachetul 6).
Cine a luat potul de la Administrația Străzilor București
Lucrările au fost adjudecate astfel:
Pachet 1- Asocierea SC TEHNOLOGICA RADION SRL & SC PROCONS XXI SRL, lider SC TEHNOLOGICA RADION SRL.
Pachet 2 – Asocierea SC EUROCONSTRUCT TRADING 98 SRL & SC RCV GLOBAL GROUP SRL & SC SWIETELSKI CONSTRUCTII FEROVIARE SRL & SC PROCONS XXI SRL-lider Asociere SC Euroconstruct Trading 98 SRL
Pachet 3- Asocierea SC DELTA ACM 93 SRL & SC EUROVIA CONSTRUCT INTERNATIONAL SA & SC DRUM CONCEPT SRL & SC GLOBAL SERVICE PROIECT SRL
Pachet 4- Asocierea SC STRACO GRUP SRL & SC STRABAG SRL
Pachet 5 – Asocierea SC EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL & SC RCV GLOBAL GROUP SRL & SC SWIETELSKI CONSTRUCTII FEROVIARE SRL & SC PROCONS XXI SRL -Lider de asociere SC EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL
Pachet 6- Asocierea SC TEHNOLOGICA RADION SRL & SC PROCONS XXI SRL, lider SC TEHNOLOGICA RADION SRL.
Viceprimarul Raicu (PDL) cere demiterea șefului Administrației Străzilor, Alina Roman
În replică, viceprimarul Capitalei – Mircea Raicu (PDL), a declarat tot astăzi că Oprescu este responsabil de starea dezastruoasă a drumurilor, menționând că CGMB îi cere edilului șef să convoace o şedinţă pentru înfiinţarea unei comisii de anchetă pe tema licitaţiilor pentru asfaltarea din Bucureşti.
Mircea Raicu a precizat, duminică într-o conferinţă de presă, că în 2004 municipalitatea a încheiat cu firme contracte de întreţinere a străzilor, iar Bucureştiul nu a mai avut probleme cu infrastructura stradală deoarece drumurile erau întreţinute de aceste companii.
Potrivit lui Raicu, Sorin Oprescu a reziliat aceste contracte în 2008 pe motiv că sunt costisitoare şi a cheltuit în 3 ani pentru întreţinerea străzilor mai mult decât valoarea Podului Basarab și a Stadionului Național.
“Numele de care se leagă toată această afacere murdară este tot cel al şefei Administraţiei Străzilor, mâna dreaptă a lui Oprescu. Practic, aceasta a păstorit un sistem în care fiecare asfaltator câştiga pe rând licitaţiile în funcţie de cotizaţiile în fondul de rezervă propriu, dar şi al lui Sorin Oprescu”, a precizat Raicu. Acesta a adăugat că i-a cerut din nou primarului general să o demită pe şefa Administraţiei Străzilor şi să pună pe ordinea de zi a următoarei şedinţe a CGMB înfiinţarea comisiilor de anchetă pentru Administraţia Străzilor, ALPAB şi Direcţia Transporturi din PMB.
http://b365.ro/news/bilantu ... ezi-lista/
Bilanțul străzilor “rupte” din Capitală, în urma zăpezilor. VEZI ARTERELE PERICULOASE
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat în cadrul comandamentului de astăzi că, în prezent, firmele de întreținere au intervenit pe 28 de mari artere şi străzi din București pentru plombarea cu mixtură stocabilă rece a gropilor apărute în carosabil, în urma căderilor de zăpadă din această iarnă.
Oprescu a subliniat ca, si în acest an, cele mai multe neconformităţi au apărut pe străzile şi arterele reabilitate în urmă cu 8 ani, ultimele lucrări de infrastructură în cazul a 16 dintre cele 28 de artere şi străzi fiind făcute în anul 2004.
Numărul acestora a scăzut față de 2011, când, în urma inventarului întocmit de Administrația Străzilor, au fost înregistrate 49 de străzi cu gropi, informează administrația locală. Și în 2011, cele mai multe gropi dintre cele apărute în carosabil, după perioada de iarnă, s-au înregistrat pe străzile reabilitate ultima oară în perioada 2004 – 2008.
Primarul Capitalei a subliniat faptul că normativele tehnice nu permit realizarea lucrărilor de reabilitare la temperaturi mai mici de 10 grade Celsius, singura soluţie în acest moment fiind astuparea gropilor cu mixtură stocabilă rece, astfel încât să nu fie pusă în pericol siguranța circulației. Imediat ce vremea se va încălzi, vor fi demarate lucrările de reabilitare.
Prezentă la bilanț, Elena Diaconu, profesor în cadrul Universității Tehnice de Construcții București, a explicat că din cauza diferențelor mari de temperatură dintre sezonul rece (minus 25 de grade Celsius în timpul iernii) și și cel cald (plus 60 de grade la nivelul solului, vara) asfaltul suferă dilatații și contracții foarte mari, lucru care conduce la degradarea accentuată a acestuia.
Prietenii “blondei de la Străzi”, cercetați pentru licitații trucate la asfaltarea Capitalei
Recent, Administrația Străzilor București, instituție subordonată Primăriei Capitalei, a fost implicată într-un scandal alături de 11 companii de construcții, suspectate de Consiliul Concurenței că ar fi participat la licitații trucate organizate de instituție pentru atribuirea unor contracte de întreținere a unor artere mari din Capitală.
Potrivit Consiliului Concurenței, cele 11 firme de construcții apropiate șefei Alina Roman de la Administrația Străzilor s-ar fi înțeles între ele să câștige, pe rând, licitațiile pentru asfaltare, plombare gropi și montare borduri, în valoare totală de 347 milioane de euro, fără TVA, în toate cele șase sectoare ale Capitalei, prin șase pachete de lucrări.
În schimb, primarul Oprescu susține că lucrările totalizează mai puțini bani întrucât contractele subsecvente se încheie numai în funcţie de necesitatea lucrărilor și la valoarea minimă propusă.
De exemplu, pentru pachetul 1, a fost estimată valoarea minimă de 93.965.809 lei și valoarea maximă de 281.897.426 lei. Atribuirea s-a făcut la valoarea minimă, iar, după efectuarea reparațiilor s-au plătit doar 28 milioane lei.
Pentru pachetul 2 a fost estimată valoarea minimă de 90.254.965 lei și valoarea maximă de 270.764.895 lei. Atribuirea s-a făcut la valoarea minimă, iar, după efectuarea reparațiilor s-au plătit doar 13 milioane lei.
La fel și pentru celelalte 4 pachete, pentru care s-au plătit 9 milioane lei(pachetul 3), 25 milioane lei (pachetul 4), 7 milioane lei (pachetul 5), respectiv 6 milioane lei (pachetul 6).
Cine a luat potul de la Administrația Străzilor București
Lucrările au fost adjudecate astfel:
Pachet 1- Asocierea SC TEHNOLOGICA RADION SRL & SC PROCONS XXI SRL, lider SC TEHNOLOGICA RADION SRL.
Pachet 2 – Asocierea SC EUROCONSTRUCT TRADING 98 SRL & SC RCV GLOBAL GROUP SRL & SC SWIETELSKI CONSTRUCTII FEROVIARE SRL & SC PROCONS XXI SRL-lider Asociere SC Euroconstruct Trading 98 SRL
Pachet 3- Asocierea SC DELTA ACM 93 SRL & SC EUROVIA CONSTRUCT INTERNATIONAL SA & SC DRUM CONCEPT SRL & SC GLOBAL SERVICE PROIECT SRL
Pachet 4- Asocierea SC STRACO GRUP SRL & SC STRABAG SRL
Pachet 5 – Asocierea SC EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL & SC RCV GLOBAL GROUP SRL & SC SWIETELSKI CONSTRUCTII FEROVIARE SRL & SC PROCONS XXI SRL -Lider de asociere SC EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL
Pachet 6- Asocierea SC TEHNOLOGICA RADION SRL & SC PROCONS XXI SRL, lider SC TEHNOLOGICA RADION SRL.
Viceprimarul Raicu (PDL) cere demiterea șefului Administrației Străzilor, Alina Roman
În replică, viceprimarul Capitalei – Mircea Raicu (PDL), a declarat tot astăzi că Oprescu este responsabil de starea dezastruoasă a drumurilor, menționând că CGMB îi cere edilului șef să convoace o şedinţă pentru înfiinţarea unei comisii de anchetă pe tema licitaţiilor pentru asfaltarea din Bucureşti.
Mircea Raicu a precizat, duminică într-o conferinţă de presă, că în 2004 municipalitatea a încheiat cu firme contracte de întreţinere a străzilor, iar Bucureştiul nu a mai avut probleme cu infrastructura stradală deoarece drumurile erau întreţinute de aceste companii.
Potrivit lui Raicu, Sorin Oprescu a reziliat aceste contracte în 2008 pe motiv că sunt costisitoare şi a cheltuit în 3 ani pentru întreţinerea străzilor mai mult decât valoarea Podului Basarab și a Stadionului Național.
“Numele de care se leagă toată această afacere murdară este tot cel al şefei Administraţiei Străzilor, mâna dreaptă a lui Oprescu. Practic, aceasta a păstorit un sistem în care fiecare asfaltator câştiga pe rând licitaţiile în funcţie de cotizaţiile în fondul de rezervă propriu, dar şi al lui Sorin Oprescu”, a precizat Raicu. Acesta a adăugat că i-a cerut din nou primarului general să o demită pe şefa Administraţiei Străzilor şi să pună pe ordinea de zi a următoarei şedinţe a CGMB înfiinţarea comisiilor de anchetă pentru Administraţia Străzilor, ALPAB şi Direcţia Transporturi din PMB.
http://b365.ro/news/bilantu ... ezi-lista/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Dominatrix
Lista strazilor "rupte" conform Realitatea.
Lista strazilor "rupte" conform Realitatea.
Strazi.zip
Strazi.zip (7.27 KB; downloaded 199 times)
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
cornel001
Conflictele din zona Alba, soldate de-a lungul timpului cu diverse urme de razboi in asfalt, au escaladat recent la un nivel in cadrul caruia au avut loc bombardamente in zona.
Conflictele din zona Alba, soldate de-a lungul timpului cu diverse urme de razboi in asfalt, au escaladat recent la un nivel in cadrul caruia au avut loc bombardamente in zona.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
subway guru
Daca nu se iau toamna masuri elementare de pregatire a drumurilor pt iarna, o sa ne tot vaitam de 'bombardamente' in fiecare primavara...
De ce o fi oare asa de greu de priceput???
Daca nu se iau toamna masuri elementare de pregatire a drumurilor pt iarna, o sa ne tot vaitam de 'bombardamente' in fiecare primavara...
De ce o fi oare asa de greu de priceput???
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
alex230ro
peticele astea tin o zi doua maxim,cel putin cele puse pe sensul Piata Presei Libere-Miorita atat au tinut,acum sunt la a 3-a tura daca nu ma insel.
peticele astea tin o zi doua maxim,cel putin cele puse pe sensul Piata Presei Libere-Miorita atat au tinut,acum sunt la a 3-a tura daca nu ma insel.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination