Topic: Accidente / incidente
5245 posts, 1504755 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Din CH-PPCuri sunt indisponibile 4003, 4045 cu motoare si 131, 136 cu parbrize sparte.
Dominatrix wrote:
Azi e duminica. Ce cauta vagoanele de Faur pe 41? Iar nu sunt suficiente CH-PPC'uri/CA'uri disponibile?
Din CH-PPCuri sunt indisponibile 4003, 4045 cu motoare si 131, 136 cu parbrize sparte.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
3mil
Inca o vorba ,,de bine" la adresa dispecerilor ce ajung in locurile unde sunt incidente de trafic: cand ma intorceam spre casa, aproape de ora 17:00 #242 era impins de un alt vagon (ambele iesite de pe linia 21) pe Lizeanu si au facut dreapta pe Reinvierii sa ajunga la Dep. Colentina, de unde apartin ele. Chiar dupa ce au intrat pe Reinvierii s-au oprit, asteptand o masina de interventii. In acel moment s-a nimerit si un vagon al liniei 36 spre Republica si dispecera de la fata locului, in loc sa il trimita pe Lizeanu-Mihai Bravu-Ferdinand, apoi traseul de baza, l-a directionat spre Sf. Gheorghe. Nu e prima data cand vad astfel de decizii din partea dispecerilor...
Inca o vorba ,,de bine" la adresa dispecerilor ce ajung in locurile unde sunt incidente de trafic: cand ma intorceam spre casa, aproape de ora 17:00 #242 era impins de un alt vagon (ambele iesite de pe linia 21) pe Lizeanu si au facut dreapta pe Reinvierii sa ajunga la Dep. Colentina, de unde apartin ele. Chiar dupa ce au intrat pe Reinvierii s-au oprit, asteptand o masina de interventii. In acel moment s-a nimerit si un vagon al liniei 36 spre Republica si dispecera de la fata locului, in loc sa il trimita pe Lizeanu-Mihai Bravu-Ferdinand, apoi traseul de baza, l-a directionat spre Sf. Gheorghe. Nu e prima data cand vad astfel de decizii din partea dispecerilor...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
subway guru
Pericol de electrocutare la capatul tramvaiului 41
http://www.ziare.com/stiri/ratb/pericol ... 41-1149110
Bucurestenii risca sa se electrocuteze din cauza unui cablu subteran care scapara, la capatul de la Piata Presei Libere al tramvaiului 41.
Cablul se afla sub asfalt, langa o balta prin care pietonii trebuie sa treaca pentru a ajunge la peroane, insa nici reprezentantii RATB, nici ai ENEL nu stiu despre ce este vorba, relateaza Romania TV.
Pompierii au fost prezenti la fata locului si au izolat zona, pentru o perioada, recomandand pietonilor sa evite perimetrul.
Intre timp, din cauza fluctuatiilor de curent, tramvaiele faceau coada pana la Agronomie, situatia deblocandu-se in jurul orei 14.30.
Totusi, angajatii RATB sustin ca cele doua incidente nu au legatura, fiind vorba de sisteme de alimentare diferite, gheata de pe cabluri fiind responsabila pentru blocaj.
In acelasi timp, reprezentantii ENEL spun ca au reparat o problema separata, la Agronomie, iar cablul de la capatul tramvaiului 41 nu pare sa apartina de ei.
Pericol de electrocutare la capatul tramvaiului 41
http://www.ziare.com/stiri/ratb/pericol ... 41-1149110
Bucurestenii risca sa se electrocuteze din cauza unui cablu subteran care scapara, la capatul de la Piata Presei Libere al tramvaiului 41.
Cablul se afla sub asfalt, langa o balta prin care pietonii trebuie sa treaca pentru a ajunge la peroane, insa nici reprezentantii RATB, nici ai ENEL nu stiu despre ce este vorba, relateaza Romania TV.
Pompierii au fost prezenti la fata locului si au izolat zona, pentru o perioada, recomandand pietonilor sa evite perimetrul.
Intre timp, din cauza fluctuatiilor de curent, tramvaiele faceau coada pana la Agronomie, situatia deblocandu-se in jurul orei 14.30.
Totusi, angajatii RATB sustin ca cele doua incidente nu au legatura, fiind vorba de sisteme de alimentare diferite, gheata de pe cabluri fiind responsabila pentru blocaj.
In acelasi timp, reprezentantii ENEL spun ca au reparat o problema separata, la Agronomie, iar cablul de la capatul tramvaiului 41 nu pare sa apartina de ei.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
bercenicity
Probleme la intrarea in depoul Berceni in seara asta... coada de BE-uri si R77-uri la intrarea dinspre Emil Racovita , troleibuzele nu puteau intra din cauza firului cu gheata pe el (chiar daca foloseau linia curenta a lui 74 pana la intrare, pe curba spre poarta nu aveau curent). O masina de interventii era in zona si incerca sa remedieze situatia
Probleme la intrarea in depoul Berceni in seara asta... coada de BE-uri si R77-uri la intrarea dinspre Emil Racovita , troleibuzele nu puteau intra din cauza firului cu gheata pe el (chiar daca foloseau linia curenta a lui 74 pana la intrare, pe curba spre poarta nu aveau curent). O masina de interventii era in zona si incerca sa remedieze situatia
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dominatrix
Vatmanul rupe tacerea. Afla cum s-a produs accidentul lui Mircea Lucescu
Marian Bartoc, vatmanul care conducea tramvaiul implicat in accidentul provocat de Mircea Lucescu in Bucuresti, la inceputul lunii ianuarie, a decis sa rupa tacerea si sa explice conditiile in care s-a produs nefericitul eveniment.
Atacat destul de dur in ultima vreme de antrenorul lui Sahtior Donetk, care il considera singurul vinovat, vatmanul are o versiune complet diferita de cea a lui Lucescu.
Intr-un amplu interviu publicat in editia tiparita a Evenimentului Zilei, Bartoc spune ca masina condusa de Lucescu a virat pe linia de tramvai chiar in fata lui iar mijlocul de transport in comun nu a putut evita coliziunea.
"Atunci cand a virat, eu l-am lovit. Deci, va dati seama ce distanta a fost. Era incredibil de aproape. Un martor a zis ca a crezut ca cel care a intrat pe linia de tramvai este sinucigas, la modul cum a virat. Acest martor mi-a promis ca vine cu mine la politie daca e nevoie. M-am trezit cu Lucescu in fata mea. In 19 ani, de cand sunt vatman, nu am avut decat un accident, si acela nu din vina mea.
Eram pe un tramvai de tip Craiova si nu aveam mai mult de 15-20 de kilometri la ora. Daca aveam viteza mai mare, cred ca era mai rau. Daca mai aveam 5 metri, puteam frana, dar nu am avut ce sa fac. Ii luam doar o oglinda, poate nu il atingeam deloc. La viteza pe care o avea, daca erau cel putin cinci metri, trecea demult de calea de tramvai. Repet, cum a virat, l-am si lovit. Si el spune ca a oprit sa dea prioritate. Cui? Eu m-am gandit ca ori statea de vorba cu persoana de langa el, ori vorbea la telefon. Altfel nu imi explic gestul lui inconstient", a povestit Bartoc.
A fost inconstient
Angajatul RATB sustine ca martorii accidentului si chiar calatorii din tramvai ii dau dreptate, acuzandu-l pe Lucescu de provocarea evenimentului rutier.
"Toata lumea a zis ca a fost inconstient. Atat calatorii, cat si martorii. Nu ai cum sa nu vezi tramvaiul ca este langa tine. Dezavantajul nostru este ca noi avem sina, nu putem face dreapta sau stanga ca sa ii mai evitam pe cei care nu sunt atenti.
Am pierdut nopti gandindu-ma daca puteam sa fac mai mult in acele momente. Oricat m-am gandit, nu se putea. Am facut tot ce se putea. Daca era un baiat mai neexperimentat, iesea mai rau", a mai spus Marian Bartoc.
Vatmanul a mai povestit ca a inceput sa planga dupa ce a realizat pe cine a lovit, constient ca accidentul va fi ultra mediatizat.
"Am vazut cine era in momentul in care am coborat din tramvai si m-am dus langa masina. Lucescu era constient si mi-a zis ca nu se poate misca. Iar persoana din dreapta lui era deja afara din masina si portiera inchisa. Acesta nu mi-a zis nimic. Atunci mi s-au inmuiat picioarele. Nu de frica, ci pentru ca am realizat ce amploare va lua acest eveniment pentru ca era implicat Lucescu. De aceea am plans. Mi-am luat tensiunea dupa accident, am facut 18 cu 6. Nu am avut in viata mea tesiunea asa mare. M-am consumat foarte mult.
Lucescu a fost un jucator bun, este un mare tehnician si acum antreneaza si face bani pentru el si faima lui. Dupa ce a iesit din spital si a facut acele declaratii, mi-am schimbat parerea despre el. Baiatul meu este dinamovist si eu stelist. Si baiatul si-a schimbat parerea despre el si mi-a zis ca nu mai poate sa tina cu Dinamo. Nu poti sa iesi din spital si sa spui ca era tramvaiul la sute de kilometri cand era exact invers. Sunt dezamagit de el", a incheiat Marian Bartoc.
Mircea Lucescu a provocat un grav accident de circulatie in data de 6 ianuarie, in Bucuresti. Autoturismul de teren condus de antrenor a virat peste linia de tramvai si a fost acrosat de un astfel de mijloc de transport in comun, fiind proiectat pe contrasens.
"Il Luce" a fost singura victima ce a avut nevoie de ingrijiri medicale, el fiind internat doua saptamani in Spitalul Universitar din Capitala, perioada in care a suferit si o interventie chirurgicala.
Lucescu a sustinut de fiecare data ca vatmanul este cel vinovat deoarece l-ar fi lovit intentionat, in timp ce el acorda prioritate masinilor care circulau pe sensul opus.
http://www.ziare.com/mircea-lucescu/sti ... cu-1148254
Vatmanul rupe tacerea. Afla cum s-a produs accidentul lui Mircea Lucescu
Marian Bartoc, vatmanul care conducea tramvaiul implicat in accidentul provocat de Mircea Lucescu in Bucuresti, la inceputul lunii ianuarie, a decis sa rupa tacerea si sa explice conditiile in care s-a produs nefericitul eveniment.
Atacat destul de dur in ultima vreme de antrenorul lui Sahtior Donetk, care il considera singurul vinovat, vatmanul are o versiune complet diferita de cea a lui Lucescu.
Intr-un amplu interviu publicat in editia tiparita a Evenimentului Zilei, Bartoc spune ca masina condusa de Lucescu a virat pe linia de tramvai chiar in fata lui iar mijlocul de transport in comun nu a putut evita coliziunea.
"Atunci cand a virat, eu l-am lovit. Deci, va dati seama ce distanta a fost. Era incredibil de aproape. Un martor a zis ca a crezut ca cel care a intrat pe linia de tramvai este sinucigas, la modul cum a virat. Acest martor mi-a promis ca vine cu mine la politie daca e nevoie. M-am trezit cu Lucescu in fata mea. In 19 ani, de cand sunt vatman, nu am avut decat un accident, si acela nu din vina mea.
Eram pe un tramvai de tip Craiova si nu aveam mai mult de 15-20 de kilometri la ora. Daca aveam viteza mai mare, cred ca era mai rau. Daca mai aveam 5 metri, puteam frana, dar nu am avut ce sa fac. Ii luam doar o oglinda, poate nu il atingeam deloc. La viteza pe care o avea, daca erau cel putin cinci metri, trecea demult de calea de tramvai. Repet, cum a virat, l-am si lovit. Si el spune ca a oprit sa dea prioritate. Cui? Eu m-am gandit ca ori statea de vorba cu persoana de langa el, ori vorbea la telefon. Altfel nu imi explic gestul lui inconstient", a povestit Bartoc.
A fost inconstient
Angajatul RATB sustine ca martorii accidentului si chiar calatorii din tramvai ii dau dreptate, acuzandu-l pe Lucescu de provocarea evenimentului rutier.
"Toata lumea a zis ca a fost inconstient. Atat calatorii, cat si martorii. Nu ai cum sa nu vezi tramvaiul ca este langa tine. Dezavantajul nostru este ca noi avem sina, nu putem face dreapta sau stanga ca sa ii mai evitam pe cei care nu sunt atenti.
Am pierdut nopti gandindu-ma daca puteam sa fac mai mult in acele momente. Oricat m-am gandit, nu se putea. Am facut tot ce se putea. Daca era un baiat mai neexperimentat, iesea mai rau", a mai spus Marian Bartoc.
Vatmanul a mai povestit ca a inceput sa planga dupa ce a realizat pe cine a lovit, constient ca accidentul va fi ultra mediatizat.
"Am vazut cine era in momentul in care am coborat din tramvai si m-am dus langa masina. Lucescu era constient si mi-a zis ca nu se poate misca. Iar persoana din dreapta lui era deja afara din masina si portiera inchisa. Acesta nu mi-a zis nimic. Atunci mi s-au inmuiat picioarele. Nu de frica, ci pentru ca am realizat ce amploare va lua acest eveniment pentru ca era implicat Lucescu. De aceea am plans. Mi-am luat tensiunea dupa accident, am facut 18 cu 6. Nu am avut in viata mea tesiunea asa mare. M-am consumat foarte mult.
Lucescu a fost un jucator bun, este un mare tehnician si acum antreneaza si face bani pentru el si faima lui. Dupa ce a iesit din spital si a facut acele declaratii, mi-am schimbat parerea despre el. Baiatul meu este dinamovist si eu stelist. Si baiatul si-a schimbat parerea despre el si mi-a zis ca nu mai poate sa tina cu Dinamo. Nu poti sa iesi din spital si sa spui ca era tramvaiul la sute de kilometri cand era exact invers. Sunt dezamagit de el", a incheiat Marian Bartoc.
Mircea Lucescu a provocat un grav accident de circulatie in data de 6 ianuarie, in Bucuresti. Autoturismul de teren condus de antrenor a virat peste linia de tramvai si a fost acrosat de un astfel de mijloc de transport in comun, fiind proiectat pe contrasens.
"Il Luce" a fost singura victima ce a avut nevoie de ingrijiri medicale, el fiind internat doua saptamani in Spitalul Universitar din Capitala, perioada in care a suferit si o interventie chirurgicala.
Lucescu a sustinut de fiecare data ca vatmanul este cel vinovat deoarece l-ar fi lovit intentionat, in timp ce el acorda prioritate masinilor care circulau pe sensul opus.
http://www.ziare.com/mircea-lucescu/sti ... cu-1148254
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dr2005
B-36-LMC şi coloana făcută în 25 de minute pe Bd. Timişoara:
B-36-LMC şi coloana făcută în 25 de minute pe Bd. Timişoara:
IMG_1410.jpg (75.14 KB; downloaded 3219 times)
IMG_1412.jpg (86.76 KB; downloaded 3220 times)
IMG_1414.jpg (95.46 KB; downloaded 3219 times)
IMG_1415.jpg (77.87 KB; downloaded 3259 times)
IMG_1411.jpg (75.14 KB; downloaded 3220 times)
IMG_1413.jpg (54.67 KB; downloaded 3222 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Pana la ora pranzului liniile din Militari au fost blocate de 3 ori de masini care au intrat pe linie "la pui morti" si pe Preciziei.
Pana la ora pranzului liniile din Militari au fost blocate de 3 ori de masini care au intrat pe linie "la pui morti" si pe Preciziei.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Axel
06.02.2012. - 18:00
Tramvaiul V3A-93 183 din linia 55 a deraiat cu boghiul 4 pe macaz la intersectia Strada Traian cu Bd.Pache Protopopescu.
In jurul orei 19:00 eram cu Sprinter intr-un 311 si am observat ca se incerca repunerea vagonului pe sina cu ajutorul unui camion de interventii.
In acest timp circulatia tramvaielor 14 si 55 a fost intrerupta iar celelalte linii treceau intersectia cu dificultate mare.
http://www.youtube.com/watch?v=HappSn-0QNU
06.02.2012. - 18:00
Tramvaiul V3A-93 183 din linia 55 a deraiat cu boghiul 4 pe macaz la intersectia Strada Traian cu Bd.Pache Protopopescu.
In jurul orei 19:00 eram cu Sprinter intr-un 311 si am observat ca se incerca repunerea vagonului pe sina cu ajutorul unui camion de interventii.
In acest timp circulatia tramvaielor 14 si 55 a fost intrerupta iar celelalte linii treceau intersectia cu dificultate mare.
http://www.youtube.com/watch?v=HappSn-0QNU
- macheta218
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
SprinterXP
Dar si liniile 70, 90 si 92 au fost afectate din cauza deraierii, 183 ramanand deraiat chiar sub reteaua de troleibuz.
5333 - 92 - 6.02.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (2) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (3) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (4) (600x800) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (6) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
Axel wrote:
06.02.2012. - 18:00
Tramvaiul V3A-93 183 din linia 55 a deraiat cu boghiul 4 pe macaz la intersectia Strada Traian cu Bd.Pache Protopopescu.
In jurul orei 19:00 eram cu Sprinter intr-un 311 si am observat ca se incerca repunerea vagonului pe sina cu ajutorul unui camion de interventii.
In acest timp circulatia tramvaielor 14 si 55 a fost intrerupta iar celelalte linii treceau intersectia cu dificultate mare.
Dar si liniile 70, 90 si 92 au fost afectate din cauza deraierii, 183 ramanand deraiat chiar sub reteaua de troleibuz.
5333 - 92 - 6.02.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (2) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (3) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (4) (600x800) by SprinterXP, on Flickr
183 - D - 6.02.2012 (6) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Victor92
M-am uitat pe Web Cam-ul de la intersectia Bd.Ferdinand I/Sos.Mihai Bravu si am observat ca au fost probleme inca de dimineata. O coada de troleibuze ( linia 69, respectiv 85) a trecut pe aici la ora 6:15 ( 7 la numar).
M-am uitat pe Web Cam-ul de la intersectia Bd.Ferdinand I/Sos.Mihai Bravu si am observat ca au fost probleme inca de dimineata. O coada de troleibuze ( linia 69, respectiv 85) a trecut pe aici la ora 6:15 ( 7 la numar).
- Chev Celios
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
alchimistul
De dimineata in jurul orei 9:00, circulatia tramvaielor pe sos. Progresului intre statiile Inox si 13 Septembrie a fost blocata in ambele sensuri datorita unui TIR ramas intepenit pe linie
De dimineata in jurul orei 9:00, circulatia tramvaielor pe sos. Progresului intre statiile Inox si 13 Septembrie a fost blocata in ambele sensuri datorita unui TIR ramas intepenit pe linie
08022012.jpg (121.21 KB; downloaded 2979 times)
08022012(001).jpg (125.54 KB; downloaded 2977 times)
08022012(002).jpg (162.11 KB; downloaded 2978 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dominatrix
Şofer frustrat că nu e vatman. A blocat tramvaiele 25 de minute VIDEO
Un şofer a intrat cu maşina pe liniile de tramvai, pentru a ajunge mai repede la destinaţie. Zeci de oameni au aşteptat în frig tramvaiul, până când maşina a fost împinsă în afara liniilor.
S-a întâmplat joi, 8 februarie, pe bulevardul Preciziei, din cartierul bucureştean Militari. Potrivit unui vizitator REALITATEA.NET, care ne-a trimis imaginile folosind pagina Martor Ocular, tramvaiele au fost nevoite să staţioneze timp de 25 de minute din cauza şoferului.
Video si sursa: http://www.realitatea.net/sofer-frustra ... 12501.html
Şofer frustrat că nu e vatman. A blocat tramvaiele 25 de minute VIDEO
Un şofer a intrat cu maşina pe liniile de tramvai, pentru a ajunge mai repede la destinaţie. Zeci de oameni au aşteptat în frig tramvaiul, până când maşina a fost împinsă în afara liniilor.
S-a întâmplat joi, 8 februarie, pe bulevardul Preciziei, din cartierul bucureştean Militari. Potrivit unui vizitator REALITATEA.NET, care ne-a trimis imaginile folosind pagina Martor Ocular, tramvaiele au fost nevoite să staţioneze timp de 25 de minute din cauza şoferului.
Video si sursa: http://www.realitatea.net/sofer-frustra ... 12501.html
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination