Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 483614 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI mihai_atanasiu

s-a "inaugurat" rampa de urcare catre centura la Chitila, deci acum se poate intra pe centura spre Otopeni si de pe soseaua Chitilei;

le-a luat mai mult de un an de la "inaugurarea" din 1 dec 2010.

 


Re: CENTURA BUCURESTI cosmin212

s-a "inaugurat" si noua forma a intersectiei DN1 cu Centrura Bucuresti

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

cosmin212 wrote:
-a "inaugurat" si noua forma a intersectiei DN1 cu Centrura Bucuresti


Sunt tare curios cum e "la gata". Poate are cineva drum sa ne faca cateva poze. Multumesc anticipat!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Nightwolf

alex1968 wrote:
Va sa zica, primaria din Bucuresti trebuie sa dea 50% si cei din Ilfov 50% si sunt sanse sa porneasca lucrarea?


Negativ, situatia acolo este destul de delicata, depinde din ce unghi privesti problema. Ca sa ma explic, Prel. Ghencea este o granita lata de 7m intre Ilfov si Bucuresti in zona CB-ului si anume:

- cum te duci catre domnesti, acostamentul si tot ce e dupa el in stanga tine de IF, recte de sect. 6 in dreapta.

Acum, daca ar fi sa se apuce de pod, depinde unde se apuca. Daca se apuca din stanga, e al IF tot, inclusiv jonctiunea cu Prel. Ghencea. Daca se apuca din dreapta, e jumi-juma + ca jonctiunea cu Prel. Ghencea e a Bucurestiului.

Moral mi s-ar parea ca podu sa-l faca IF si Buc sa faca supra-largire la 2 benzi/sens a Prel. Ghencea INSA cum primul lucru este IMPOSIBIL -- IF nu prea are buget, si daca are TOT il baga in Voluntari, Popesti, Otopeni si ale mega-sate ajunse la rang de municipii sau orase peste noapte pt a le intretine, al 2lea mi s-ar parea PARTIAL posibil. Problema ramane cu lipsa acuta a canalizarii pe Prel. Ghencea, o supra-largire ar insemna o constructie de la 0 a unei retele de canalizare, ce ar prelua destul de multe si care s-ar varsa, daca nu ma insala memoria, in canalul colector de la Valea Oltului care si asa e subdimensionat ...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Serban

telvanni wrote:
cosmin212 wrote:
-a "inaugurat" si noua forma a intersectiei DN1 cu Centrura Bucuresti


Sunt tare curios cum e "la gata". Poate are cineva drum sa ne faca cateva poze. Multumesc anticipat!


Am ttrecut eu pe acolo. N-am vazut foarte bine ca era intuneric, dar un lucru e sigur. Daca vii dinspre Stefanesti spre Mogosoaia, ai banda separata pentru inainte, nu te intersectezi cu nimeni.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Skorpishor

Serban wrote:
telvanni wrote:
cosmin212 wrote:
-a "inaugurat" si noua forma a intersectiei DN1 cu Centrura Bucuresti


Sunt tare curios cum e "la gata". Poate are cineva drum sa ne faca cateva poze. Multumesc anticipat!


Am ttrecut eu pe acolo. N-am vazut foarte bine ca era intuneric, dar un lucru e sigur. Daca vii dinspre Stefanesti spre Mogosoaia, ai banda separata pentru inainte, nu te intersectezi cu nimeni.

Este exact cum am facut in schita aia cu cateva pagini mai innainte.
La mine se cam face noapte cand trec, mai greu cu pozele.
Azi de dimineata instalau de zor si indicatoarele de orientare. Ieri seara am fost pana in Bucuresti si cand am coborat sa merg pe centura la dreapta coada era pana la DN1 pentru ca se uitau gogomanii incotro sa o ia. Probabil ca de azi va fi dubla daca se pun indicatoarele, ca deh, ei e deshteptzi si nu se uita la niste tablite acolo cu nume de localitati

 


Re: CENTURA BUCURESTI Skorpishor

cum ziceam, idiotii vor arata ce pot. Abia ieri am zis ca tembelii vor avea probleme de orientare aici.
Azi de dimineata centurea era blocata de un TIR (de fapt de boul care era la volan) care s-a gandit el sa faca sensul giratoriu dupa sensul giratoriu. Adica a venit dinspre Voluntari si s-a incadrat prin dreapta, nu a intrat in sens. Apoi, fiind el jmeker s-a gandit sa intre in sensul giratoriu facand o intoarcere cu ditamai TIR-ul pe centura. Cum centura e extrem de ingusta pentru el a ramas blocat cu tirul perpenducular pe centura. Asa ca din 6 benzi se folosea una singura. Dar aici intr-un sfert de ora am trecut, e bine, in alte parti am stat mai mult datorita baietilor destepti cu dubele prin zapezi

 


Re: CENTURA BUCURESTI marius baciu

Exista presemnalizare corespunzatoare pentru intersectia asta?
Este suficient de vizibila sa ii ajute si pe idioti si tembeli?

O fi crezut omul ca este denivelata si se iese prin dreapta.Sigur ca segmentul in cauza ,soferii de TIR, nu duce lipsa si de aiuriti ,dar te grabesti cu judecat mai ales cand este vorba de o intersectie model nou de care putina lume a avut parte!

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

Parerea 'drumarilor adevarati':
Nămeţi. Anvelopele de iarnă nu ne apără de incompetenţa şi dezinteresul autorităţilor
De ce a eşuat cea mai simplă metodă împotriva înzăpezirii: perdelele forestiere
27 Ianuarie 2012
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 51545.html
de DORU CIREASA
Compania de Autostrăzi nu a mai cumpărat parazăpezi pentru drumuri de mai bine de doi ani, deşi are un buget consistent pentru deszăpezire. În acelaşi timp, deşi există o hotărâre de guvern, nu s-au mai plantat nici perdele forestiere. În aceste condiţii, blocarea drumurilor poate fi considerată fatalitate?

Specialişti în întreţinerea drumurilor atrag atenţia că reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România nesocotesc luarea unor măsuri de protecţie a şoselelor pe timp de iarnă.  Condiţiile meteo actuale nu sunt o explicaţie pentru ceea ce se întâmplă pe şosele, spune un fost director a CNADNR, sub protecţia anonimatului.

„Dacă vremea ar fi o explicaţie, atunci ar însemna că în Norvegia circulaţia s-ar închide în întreaga ţară în noiembrie şi s-ar deschide în aprilie", spune el. Momente precum cele din zilele trecute când circulaţia a fost blocată sau a fost oprită pe rute naţionale de maximă importantă sunt unice în istoria drumurilor din România. „Este anormal să nu poţi deszăpezi Centura Capitalei sau DN1 cel mai important drum din ţară, deoarece bazele de intervenţie sunt foarte aproape. Aşa ceva nu s-a întâmplat niciodată în România",  spune el. Fostul director identifică şi câteva cauze. Dacă e clar că nimeni nu poate opri viscolul,  poate fi combătut, în schimb, efectul acestuia asupra drumurilor.

Lipsa parazăpezilor

Pe toată lungimea drumurilor naţionale, de 15.000 de kilometri, există doar vreo 90 de kilometri de parazăpezi. „Şi acestea au fost parţial furate sau casate", afirmă specialistul. Compania le-a înlocuit până la un moment dat pe cele furate de hoţi pentru a fi date la fier vechi după care nu le-a mai cumpărat. Ultima licitaţie mai importantă de achiziţionare a acestora a avut loc la finele lui 2010 când au fost cumpărate panouri parazăpezi pentru aproximativ 8 kilometri de drum naţional la regionala Constanţa. Montarea nu e sarcina firmelor de întreţinere, ci a CNADNR, iar amplasarea lor nu se poate face decât în noiembrie, pe terenuri scoase temporar din circuitul agricol. Utilitatea acestora s-ar vedea în special în judeţele din câmpie,  unde viscolul este frecvent iarna, afirmă el.

Perdelele forestiere inexistente

Mai bune decât parazăpezile ar fi însă perdelele forestiere de protecţie,  afirmă fostul director. Acestea au o lăţime  de 6-12 metri şi sunt amplasate la 10-20 de metri de şosele, protejându-le. În timp ce în România porţiunile de şosea din câmpie a căror vecinătate este împădurită sunt rare, în majoritatea ţărilor UE prezenţa lor e regula. În 2004, Guvernul a aprobat o hotărâre care prevedea înfiinţarea unor perdele de protecţie a căilor ferate şi drumurilor în 35 de judeţe, proiect a cărui valoare era de 8,1 milioane euro.

Decizia prevedea înfiinţarea unor perdele pe o lungime de 1.082 de kilometri, cu o suprafaţă de 3.458 de hectare, din care, 870 de kilometri de drumuri naţionale cu o suprafaţă de plantaţii de 2.738 de hectare şi 212 kilometri de căi ferate cu o suprafaţă de 720 de hectare. Şapte ani mai târziu şoselele sunt la fel de goale pe marginea lor, căci hotărârea guvernului nu a fost aplicată niciodată.

Şoferii află de la televizor, nu de la CNADNR

Spre deosebire de România, unde şoferii fac rost de informaţiile necesare unei călătorii din surse diverse  disparate, în alte ţări companiile sau autorităţile gestionare ale infrastructurii rutiere difuzează pe site-urile lor de internet imagini în timp real cu şoselele. Site-urile de internet ale autorităţilor din Finlanda sau Marea Britanie au amplasat sute de camere video şi oferă  informaţii în timp real despre porţiunile blocate sau în lucru de pe şosele, cauza blocajelor, drumurile cu circulaţie îngreunată, ora probabilă a redresării situaţiei.

Şoferii au la dispoziţie canale radio dedicate unde sunt informaţi asupra evenimentelor de trafic în zona în care se găsesc. Înfiinţarea unui sistem similar în România este cerut cu insistenţă de ani buni de către UNTRR - o uniune naţională a transportatorilor profesionişti şi în pofida promisiunilor venite din toate direcţiile, sistemul întârzie să apară. Existenţa acestui sistem ar împiedica şoferii să intre pe un drum naţional blocat, sporind astfel numărul celor care ajung să aibă nevoie de ajutor.    

Firma care blochează deszăpezirea a 6.000 de km

O firmă cu pierderi, fără angajaţi şi cu o cifră de afaceri de 20.000 de euro a obţinut din partea Consiliului Naţional de Solu-ţionare a Contestaţiilor o decizie de suspendare a licitaţiilor de deszăpezire la trei regionale de drumuri, pe o lungime de 6.000 de kilometri din totalul de 15.000 kilometri de drumuri. Firma Rusu Stil SRL a avut în 2010, ultimul an pentru care rezultatele financiare sunt disponibile, o cifră de afaceri de 81.311 lei şi o pierdere de 6.408 lei. Anul trecut, Teodor Rus, administratorul acestei firme, a decedat într-un accident de muncă.

 


Re: CENTURA BUCURESTI danielstan

Da, vedeam pe vremea Ceausescului si plopi plantati pe marginea soselei si parazapezi.
Dar cum au stiut nationalitatile inlocuitoare sa fure sistemele de irigatii in cativa ani dupa 1989, asa vor sti sa fure si parazapezile.

Acel fost director CNADNR care se acopera de anonimat se face ca nu stie de chestiile astea de vine cu asa solutii.
(si presa care publica stiri din surse acoperite de anonimat e la fel de serioasa - parca ar fi armata SUA care numai cu generali anonimi da stiri despre ce face prin Irak).

O alta problema e la proprietatea privata a pamantului de langa sosea, care am impresia ca este al taranilor, daca nu exista vreo lege speciala ca la calea ferata unde terenul este al statului pe o distanta de 7m (sau 20 m, nu stiu sigur) de la c.f..

 


Re: CENTURA BUCURESTI shoppy

Da, din scaunul stimatei functii de fost sunt totii destepti, s-au furat parazapezii de pe noul si mult laudatul segment de CB la cateva luni dupa ce i-au pus. Iar la pomi fiecare taran cu pamant pe marginea drumului s-a prins repede ca pomului ii sta mai bine in soba unde face cald decat la marginea locului unde face umbra, asa ca i-au taiat (bine, unii s-au chinuit sa le puna o galeata de sare grunjoasa la radacina ca intai sa se usuce), ca doar e democratie.

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

Exista o lege si pt drumuri, citez din 'memorie', pot sa intre pe terenul 'tzaranului' pe 30m adancime sa faca tot ce vor...

 


Re: CENTURA BUCURESTI sandilaul

Normal ca nu le da nimeni toate garantiile chinezilor...pentru ca nimeni nu vrea sa se faca ceva in tara asta.

Chinezii au facut autostrazi in toata lumea.De ce nu ar face si in Romania?

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@sandilaul.iti dau o adresa(in germana) in care scrie ca tot ce se construieste in R.P.China e de calitate indoielnica, ca majoritatea blocurilor de locuit nou construite au 'durata de viatza' la sub ....25 de ani! Ce, suntem nebuni? In articol se spune de specialistii germani care se iau cu mainile de par ce vad acolo.
http://www.bellevue.de/de/magazin/1073/ ... DFe+Pfusch
Apoi citeste te rog si asta:
http://www.hotnews.ro/stiri-internation ... olonia.htm
Iar in 'tara asta' se construieste foarte mult, mii de santiere (doar in Bucuresti cate sunt) cu toate ca unii carcotasi critica si realizarile....
Iar firmele din RPChina fac autostrazi...in Africa si poate in America de Sud, dar Romania e in UE

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430471 posts in 5345 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use